شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد چیست؟

ماندگاری طولانی‌مدت، نتیجه‌گیری سریع و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد در سراسر دنیا است. این روش درمانی حذف موهای زائد باهدف قراردادن فولیکول مو از رشد مجدد آن جلوگیری می‌کند و تراکم مو را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. حذف موهای زائد به راحتی با لیزر اتفاق می‌افتد؛ چرا که این روش، غیرتهاجمی است و برخلاف سایر روش‌ها آسیبی به پوست وارد نمی‌شود.

درد نداشتن لیزر موهای زائد از دیگر علت‌های محبوبیت این روش است، در این روش بر خلاف سایر روش‌های حذف موهای زائد درد کمی حس می‌شود که با استفاده از پمادهای بی‌حسی و مراقبت‌های قبلی می‌توان درد را از بین برد. انتخاب دستگاه مناسب و پیشرفته باعث می‌شود تا مراجعه‌کنندگان لیزری مؤثر و بدون درد تجربه کنند. مجموعه آفرودیت لیزر با ارائه باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها و پشتیبانی فنی پس از فروش، خرید دستگاه را برای مجموعه‌داران آسان کرده است.

روند حذف موهای زائد به راحتی با لیزر

روند حذف موهای زائد به راحتی با لیزر

لیزر موهای زائد روشی رایج در سراسر دنیا با عوارض جانبی بسیار کم، بی‌خطر و مؤثر بوده که فرایند انجام آن سریع است. حذف موهای زائد به راحتی با لیزر رخ می‌دهد، در این روش پرتوهای نور به سمت پوست هدایت می‌شوند و پس از عبور از لایه سطحی پوست توسط فولیکول‌های تیره‌رنگ جذب می‌شود. این پرتوهای نور به گرما و حرارت تبدیل می‌شوند و پیازچه مو را می‌سوزانند. امواج ساطع شده از دستگاه لیزر توانایی نفوذ به بافت‌های بدن را ندارند و کاملاً بی‌خطر هستند. درپی‌نداشتن آسیب و خطر، سریع و آسان انجام‌شدن از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد است.

موهای زائد دارای چرخه رشد هستند به همین دلیل در زمان لیزر فقط فولیکول موهای زائدی که در فاز فعال هستند آسیب می‌بینند و رشدشان متوقف می‌شود. با انجام لیزر موهای زائد در جلسات متعدد، موهای زائدی که در فاز استراحت هستند نیز وارد چرخه رشد شده و هدف پرتوهای لیزر قرار خواهند گرفت. فولیکول‌هایی که در اثر حرارت می‌سوزند رشدشان متوقف شده و پیازچه‌هایی که آسیب‌دیده‌اند با ضخامت کم‌رشد می‌کنند. اثربخشی این روش درمانی به عوامل مختلفی چون رنگ پوست و مو، ضخامت مو مهارت اپراتور و کیفیت دستگاه لیزر بستگی دارد. لیزر به‌صورت دائمی موهای زائد را از بین نمی‌برد و نیاز است پس از اتمام طول دوره درمان نیز جلسات ترمیمی سالانه انجام شود.

دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد

محبوبیت لیزر موهای زائد را می‌توان به راحتی، سریع‌بودن و نتایج طولانی‌مدت این روش نسبت به سایر روش‌های سنتی از بین‌ بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون و شیو نسبت داد. این روش ایمن و مؤثر به طور فزاینده‌ای در تمام دنیا گسترش‌یافته است و هر روزه تعداد مراجعه‌کنندگان بیشتر می‌شود. موارد ذکر شده در ادامه را می‌توان مهم‌ترین دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد دانست.

دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد

۱. نتیجه دائمی و ماندگار مهم‌ ترین علت محبوبیت لیزر موهای زائد

یکی از بهترین راه‌ها برای حذف موهای زائد به‌صورت همیشگی لیزر است. در این روش حجم زیادی از موها رشد نخواهد کرد و موهای زائد باقیمانده نیز بسیار نازک و با رنگ روشن در تراکم خیلی کم خواهند بود. با تکمیل‌کردن جلسات لیزر و شارژ سالانه آن نتیجه برای مدت‌زمان طولانی‌تری ماندگار می‌شود. ماندگاری لیزر موهای زائد اگرچه به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما نسبت به سایر روش‌ها طولانی‌تر است و نیاز به تکرار آن در هر ماه نیست.

۲. نتیجه گیری سریع دلیل محبوبیت لیزر موهای زائد

فرایند لیزر موهای زائد به‌گونه‌ای است که نیاز به‌صرف زمان طولانی نیست و جلسات آن بسیار کوتاه هستند. اپراتور می‌تواند در مدت‌زمان کم موهای زائد کل بدن را لیزر کند. لیزر بهترین گزینه برای مادرانی که نوزاد کوچک دارند و افراد شاغل است؛ چرا که آن‌ها  همیشه به دنبال روشی سریع برای حذف موهای زائد و بهداشت خود هستند. تأثیر لیزر نیز پس از چند جلسه مشخص می‌شود و رشد بیشتر موهای زائد متوقف می‌شود؛ اما برای مؤثر واقع‌شدن آن و حذف موهایی که در فاز استراحت هستند جلسات باید در تعداد تعیین شده ادامه یابند. 

۳. بدون خطر بودن و درد کم

یکی دیگر از علت‌های محبوبیت لیزر موهای زائد بدن بی‌خطر بودن آن است. این روش برخلاف دیگر روش‌های ازبین‌بردن موهای بدن خطری ندارد و به پوست آسیبی وارد نمی‌کند. در روش‌هایی مانند اپیلاسیون، تیغ، بند و… احتمال کشیده‌شدن پوست، بریدن پوست، سوختن و تیرگی پوست وجود دارد. حذف موهای زائد به راحتی با لیزر انجام می‌شود و ایمنی و بهداشت بالایی دارد.

در این روش با استفاده از سری و زیرانداز شخصی دیگر بیماری‌های پوستی منتقل نمی‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد. مطمئن‌بودن و درد خیلی کم باعث محبوبیت لیزر موهای زائد بدن در بین همه شده است. درد لیزر قابل‌تحمل است و شاید در حین کار کمی سوزش احساس شود که با استفاده از کرم‌های موضعی برطرف می‌گردد.

دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد

۴. هزینه معقول و مناسب

همه افراد در طول زندگی خود به دنبال راهی برای خلاص‌شدن از موهای زائد هستند. نبود موی زائد باعث بهداشت بیشتر و افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود. در این روش نیازی به پرداخت ماهانه برای تیغ و پد اپیلاسیون نیست و فقط برای وسایل ضروری مانند سری شخصی یک‌بار هزینه می‌شود. علت محبوبیت لیزر موهای زائد نتیجه ماندگار و هزینه مناسب آن نسبت به سایر روش‌هاست. با لیزر رشد موهای زائد متوقف می‌گردد و هزینه معقولی برای تعداد جلسات مشخص دریافت می‌شود.

۵. بهتر شدن پوست

از دیگر دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد تأثیر مستقیم آن بر پوست است. با انجام لیزر دیگر خبری از خراش و آسیب‌های پوستی و روش‌های دردناک ماهانه حذف مو نیست؛ در نتیجه لک‌های پوستی کمتر می‌شود و رنگ پوست نیز یک تا دو درجه روشن می‌شود. این روش درمانی باعث ازبین‌رفتن موهای زیرپوستی و جوش‌های سطح پوست می‌شود و ظاهری شفاف و زیبا ایجاد می‌کند. از دیگر فواید لیزر قابلیت اجرای آن برای همه نواحی بدن بوده و فقط محدود به دست‌وپا نیست.

سایر وسایل حذف مو مانند وکس، ژیلت، کرم‌های موبر و الکترولیز با معایبی چون سوزش پوست، حساسیت به مواد، رشد موهای زیرپوستی، خارش، بریدگی، آلرژی‌های پوستی، تاول، تورم، تحریک پوست، قرمزی، تغییر در رنگ‌دانه‌های پوستی و… همراه هستند؛ اما حذف موهای زائد به راحتی با لیزر ممکن می‌شود و این عوارض را ندارد.

راهکارهایی برای درد نداشتن لیزر موهای زائد

مزایای زیاد، بی‌خطر و ایمن‌بودن باعث محبوبیت لیزر موهای زائد در میان همه افراد جامعه شده است. یکی از علت‌هایی که مراجعه‌کنندگان از لیزر خودداری می‌کنند درد آن است، درد لیزر بسیار کم است و کمی با سوزش پوست همراه است؛ اما برخی افراد حساس هستند و نیاز به کنترل درد لیزر دارند. با استفاده از راهکارهای زیر می‌توان درد لیزر را کاهش داد.

  • انتخاب دستگاه لیزر استاندارد و متناسب با رنگ پوست و ضخامت مو
  • انتخاب طول‌موج و سرعت مناسب توسط اپراتور
  • استفاده از دستگاه‌های جدید و پیشرفته مجهز به سیستم خنک‌کننده پوست
  • استفاده از پمادها و کرم‌های بی‌حسی یک تا ۴۵ دقیقه قبل از جلسه لیزر
  • برنزه نکردن قبل از لیزر
  • نوشیدن آب زیاد قبل از جلسات لیزر
  • تتو‌نزدن پوست و یا هر کاری که سطح پوست را نازک و حساس نماید
  • شیوکردن موهای زائد قبل از لیزر
راهکارهایی برای درد نداشتن لیزر موهای زائد

جمع‌بندی

محبوبیت لیزر موهای زائد جهانی است و محدود به یک کشور یا منطقه خاص و حتی گروه سنی مشخصی نیست. این روش، موهای زائد را برای مدت طولانی از بین می‌برد و رشد آن را متوقف می‌سازد. لیزر سریع، ایمن، بی‌خطر و مقرون‌به‌صرفه است و آسیب‌های پوستی را از بین می‌برد. حذف موهای زائد به راحتی با لیزر انجام می‌شود، در این روش پرتوهای ساطع شده از دستگاه به حرارت تبدیل می‌شوند و فولیکول‌های مو را می‌سوزانند.

درد نداشتن لیزر موهای زائد شامل همه افراد نمی‌شود و برخی از مراجعه‌کنندگان، پوست حساسی دارند که با استفاده از پمادهای بی‌حسی می‌توان این درد را کنترل کرد. انتخاب دستگاه اشتباه و طول‌موج بالا درد را افزایش می‌دهد، پس به مراجعه‌کنندگان توصیه می‌شود قبل از شروع با پزشک مشورت نمایند و با دستگاه مناسب پوست خود لیزر انجام دهند. لیزر با دستگاه‌های پیشرفته و جدید به دلیل مجهز بودن درد کمتری خواهد داشت، برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر، جوان‌سازی و محصولات باکیفیت می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا