شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر الکس دایود رافائل(Raphael) ؛ خرید و مشخصات

لیزر الکس دایود رافائل یکی از بهترین انواع دستگاه‌های حذف دائمی موهای زائد است. رفع موهای زائد با لیزر رافائل راه‌حل مناسبی برای زدودن انواع موهای ضخیم و نازک است و برای تمام تیپ‌های پوستی تیره تا روشن گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌آید. مزیت دستگاه الکس دایود رافائل ترکیب سه طول‌موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ است که موجب اثربخشی بسیار خوب این دستگاه در رفع موهای زائد می‌شود. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی رفع موهای زائد با لیزر رافائل، ویژگی‌ها و مزیت‌های آن بپردازیم.

لیزر الکس دایود رافائل

امروزه حذف موهای زائد بدن به یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری افراد تبدیل شده است. روش‌های سنتی رفع این موها باتوجه‌به دائمی‌نبودن و نیاز به تکرار همیشگی جذابیت خود را ازدست‌داده‌اند و بسیاری به دنبال یک راه دائمی برای خلاصی از شر این موها هستند. دستگاه‌های متنوعی برای رفع دائمی موهای زائد روانه بازار شده‌اند که اثربخشی متفاوتی دارند و گاه تنها بر روی ضخامت مشخصی از مو یا تیپ پوستی خاصی موثر هستند. لیزر الکس دایود رافائل را می‌توان بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد دانست.

تکنیک رفع موهای زائد با لیزر رافائل از ترکیب سه طول‌موج الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر)، دایود (۸۰۸ نانومتر) و ان دی یاگ (۱۰۶۴ نانومتر) برای اثربخشی بهتر استفاده می‌کند. دستگاه الکس دایود رافائل بر روی ضخامت‌های مختلف مو از نازک تا ضخیم و همه انواع تیپ‌های پوستی موثر است. این ویژگی سبب‌شده تا لیزر موهای زائد با این دستگاه بسیار پرطرف‌دار باشد. لیزر الکس دایود رافائل همان‌طور که از نام آن پیدا است، بر پایه لیزر دایود طراحی شده است؛ اما با ترکیب سه طول‌موج ذکر شده اثربخشی فوق‌العاده‌ای نسبت به دستگاه لیزر دایود دارد.

علت رفع موهای زائد با لیزر رافائل با اثربخشی فوق‌العاده

همان‌طور که اشاره شد، لیزر الکس دایود رافائل می‌تواند انواع موها را حتی با ضخامت‌های مختلف از نازک تا ضخیم از بین ببرد. برای توضیح این موضوع می‌توان به این نکته اشاره کرد که موهای زائد نقاط مختلف بدن در عمق متفاوتی از پوست قرار دارند. عمق این موها حتی در یک نقطه مشخص از پوست نیز می‌تواند متفاوت باشد.

هر کدام از طول‌موج‌های مختلف این دستگاه تا عمق مشخصی از پوست نفوذ می‌کنند و بدین ترتیب موجب ازبین‌بردن تمام موها در اعماق مختلف می‌شوند. همین ویژگی دستگاه لیزر الکس رافائل را از دیگر دستگاه‌های لیزر موهای زائد موجود در بازار متمایز می‌سازد و نتیجه درمان را تضمین می‌کند.

مزیت دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

لیزر الکس دایود رافائل سیستم کولینگ بسیار قدرتمند با کارکرد دقیق و منظم دارد که دمای هند پیس را پایین نگه می‌دارد و موجب درمانی بدون درد می‌شود. این امر احتمال سوختگی را نیز کاهش می‌دهد. البته پایین‌ماندن دمای هند پیس به افزایش عمر خود دستگاه نیز کمک می‌کند. از دستگاه لیزر الکس دایود رافائل می‌توان برای ازبین‌بردن موهای نازک که درمان آن‌ها به علت ملانین کم دشوار است، نیز استفاده کرد.

پوست‌های تیره به دلیل داشتن مقدار زیادی رنگ‌دانه ملانین در سطح پوست، میزان جذب انرژی بالایی دارند و این موضوع یک عامل بسیار مهم سوختگی در پوست‌های تیره است. از بین بردن موهای زائد با لیزر رافائل موجب می‌شود که احتمال سوختگی به حداقل برسد؛ پس اگر پوست تیره و موهای نازک دارید، به‌راحتی و بدون کوچک‌ترین نگرانی می‌توانید به دستگاه الکس دایود رافائل اطمینان کنید.

ویژگی ‌های لیزر الکس دایود رافائل

در ادامه به برخی ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود رافائل اشاره خواهیم کرد.

  • گارانتی هند پیس و لیزر بار این دستگاه یک سال یا ۲۰ میلیون شات است.
  • توان کلی دستگاه ۲۲۰۰ وات و توان لیزر بار ۶۰۰ وات است.
  • دستگاه مجهز به سیستم کولینگ فوق‌العاده قدرتمند است که به‌ شکل ترکیبی با آب و TEC موجب پایین نگه‌داشتن دمای هند پیس می‌شود.
  • پمپ آب این دستگاه ساخت کشور ایتالیا است.
  • قطعات TEC  نیز ساخت کشور ژاپن هستند.
  • این دستگاه دارای هند پیس بسیار سبک و خوش‌دست است که کار با آن را برای اپراتور بسیار راحت می‌کند و خسته‌کننده نخواهد بود.
  • دستگاه لیزر الکس دایود رافائل به دلیل داشتن سیستم کولینگ پیشرفته می‌تواند چندین ساعت به طور مداوم و بدون محدودیت کار کند.
  • لیزر بار این دستگاه ساخت کشور آلمان است و کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • قیمت مناسب دستگاه لیزر الکس دایود آن را به انتخابی مطلوب و مناسب برای کلینیک‌های زیبایی و مطب‌ها تبدیل کرده است.
  • دمای سر هند پیس این دستگاه بین ۰ تا ۵ درجه سانتی‌گراد است.
  • فرکانس این دستگاه نیز بین ۱ تا ۱۰ هرتز است.
  • نوع لیزر این دستگاه  cemiconductor Laser است.

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس که هر دو از دستگاه‌های قدرتمند برای حذف موهای زائد هستند، در نوع لیزر، توان دستگاه، فرکانس و دمای سر هند پیس است.

 

تعداد جلسات موردنیاز برای نتیجه‌بخشی دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

باتوجه‌به قدرتمندبودن دستگاه الکس دایود رافائل تعداد جلسات موردنیاز برای حذف کامل موهای زائد بین ۴ تا ۶ جلسه است. بهتر است فاصله بین این جلسات برای حداکثر تاثیر بین ۳۰ تا ۴۵ روز باشد. این دستگاه محدودیتی برای تعداد شات ندارد و به دلیل دارابودن سیستم کولینگ بسیار پیشرفته، هیچ‌گونه عارضه‌ای اعم از سوختگی یا درد ایجاد نمی‌کند.

یکی از نکات مهم در استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود رافائل یا دیگر دستگاه‌های رفع موهای زائد، توجه به رعایت مراقبت‌ های قبل و بعد از لیزر موهای زائد است. رعایت این نکات هم موجب کاهش عوارض احتمالی خواهد شد و هم رسیدن به نتیجه مطلوب را تسریع خواهد کرد. همچنین با وجود کیفیت بسیار بالای این دستگاه، باز هم  رفع موهای زائد با لیزر رافائل بایستی در کلینیک‌های زیبایی معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود تا رسیدن به نتیجه مطلوب را تضمین نماید.

جمع‌بندی

لیزر الکس دایود رافائل یک دستگاه کامل و بسیار حرفه‌ای برای رفع موهای زائد است. رفع موهای زائد با لیزر رافائل نه‌تنها به‌آسانی صورت می‌گیرد؛ بلکه هیچ‌گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. مزیت دستگاه الکس دایود رافائل اثربخشی آن بر روی تمام انواع مو و تیپ‌های پوستی، بدون کوچک‌ترین عارضه یا سوختگی است. این دستگاه هر شش تیپ پوستی را ساپورت نموده و بر روی موهای نازک و ضخیم در عمق‌های مختلف پوست نیز به‌راحتی تاثیرگذار است.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، تجهیزات پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از بهترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. همچنین با ارائه مشاوره درمانی آنلاین، آموزش‌های علمی و عملی و خدمات پس از فروش سریع، سعی در جلب رضایت پزشکان گرامی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دستگاه لیزر الکس دایود رافائل با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر تماس حاصل فرمایید.

 

5 comments
    1. سلام . لطفا جهت اطلاع از قیمت محصول و دریافت کاتالوگ به شماره ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳ در واتس اپ پیام دهید یا با شماره شرکت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به شما آماده هستند.
      متشکریم.

    2. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به شما آماده هستند.
      متشکریم.
      شماره تماس: ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱ (۱۰ خط)
      شماره واتس اپ : ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا