شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک (Picotech Q-switched Laser)

در زمینه زیبایی و بهداشت یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد ازبین‌بردن لکه‌های پوستی و تتوهای قدیمی است. دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک توانسته است در این زمینه موفقیت زیادی کسب کند. از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک یکی از بهترین روش‌ها است. این دستگاه در مقایسه با همتایان خود شیوه‌ای بسیار نوین و اثربخش است.

لیزر کیوسوئیچ پیکوتک در فواصل زمانی کوتاه امواج نوری پرقدرت را به پوست منتقل می‌کند. عملکرد اختصاصی این دستگاه تخصصی به صورتی است که مانع آسیب بافت‌های سالم می‌شود و تنها بر منطقه تحت درمان اثر می‌گذارد. در این مقاله از آفرودیت لیزر، دستگاه کیوسوئیچ پیکوتک را معرفی می‌کنیم.

دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک (Picotech Q-switched Laser)

دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

دستگاه‌های لیزری که برای ازبین‌بردن لکه‌های پوستی استفاده می‌شوند به دلیل قدرت و توان بالای آن‌ها و دشواری در کنترل دستگاه، می‌توانند باعث آسیب‌دیدگی شدید بافت‌های سالم شوند. دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه جوان‌سازی پوست است که با حذف لکه‌های پوستی و خال‌کوبی‌های قدیمی عملکردی بسیار عالی از خود نشان داده است.

دستگاه کیوسوئیچ لیزرپیکوتک با طول‌موج ۱۰۶۴ و ۵۳۲ نانومتر به مناطق تحت درمان تابانده می‌شود. اشعه ساطع شده از دستگاه، با نفوذ به عمق بافت‌های آسیب‌دیده، جذب رنگدانه‌های پوست می‌شود. درنتیجه پوست رنگ اصلی خود را بازیابی می‌کند. از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک روشی مطمئن است که می‌تواند برای تمام قسمت‌های پوست استفاده شود.

عملکرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

نور تابیده شده از دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک موجب جداشدن ذرات لکه‌های پوستی شده و این ذرات توسط فاگوسیت‌ها بلعیده شده و از بین می‌روند. دستگاه لیزر کیوسوئیچ لیزر پیکوتک مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است و استانداردهای پزشکی و زیبایی را داراست.

از بین بردن لکه‌های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک تحولی نوین و منحصربه‌فرد است که تمام مشتریان از عملکرد آن رضایت کامل دارند. برخی از مهم‌ترین عملکردهای این دستگاه عبارت‌اند از:

  • حذف لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن
  • ازبین‌بردن کک و مک‌ها
  • درمان رگ‌های عنکبوتی
  • ازبین‌بردن ماه‌گرفتگی و خال‌های مادرزادی
  • حذف تتوهایی قدیمی
  • درمان آنژیوماتوز و تلانژکتازی

برای رسیدن به نتیجه کامل درمان با دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک، باید جلسات درمان را کامل کرد. البته در اولین جلسه لیزر کیوسوئیچ پیکوتک، ۷۵- ۵۰ درصد از لکه‌ها از بین می‌روند. متخصص لیزر تعداد جلسات موردنیاز برای درمان کامل را به شما خواهد گفت.

مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک تحولی نوین در زمینه درمان انواع لکه‌های پوستی است. دوره نقاهت درمان با لیزر کیوسوئیچ پیکوتک بسیار کوتاه بوده و مراجعین در حین درمان درد چندانی احساس نمی‌کنند. البته برای حذف تتوهای قدیمی باید از امواج قوی‌تری استفاده شود. به همین دلیل دوره نقاهت برای درمان این نوع لکه‌ها کمی طولانی‌تر است.

ویژگی‌های تکنیکی دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

دستگاه کیوسوئیچ پیکوتک یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر است که برای حذف انواع لکه‌های پوستی کاربرد دارد. این دستگاه بسیار بادوام و مطمئن است. لامپ لیزر دستگاه بسیار بادوام و خوش‌ساخت است و دستگاه توان بسیار بالایی برابر با ۲۰۰۰ وات تولید می‌کند. ایمنی و کیفیت لیزر کیوسوئیچ پیکوتک توسط CE اروپا و FDA آمریکا تضمین شده است. هندپیس‌های دستگاه پیکوتک کاملاً تخصصی هستند و برای جوان‌سازی و شفاف‌کردن پوست طراحی شده‌اند.

مزیت دستگاه کیوسوئیچ لیزرپیکوتک

در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک بسیار کارآمد است. تفاوت دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک با دستگاه‌های مشابه شامل این موارد است:

  • سرعت بالا و قدرت دستگاه در حذف لکه‌های پوستی و ضایعات مختلف پوست
  • عدم بازگشت لکه‌ها با تکمیل جلسات درمانی
  • دوام و ماندگاری بالای دستگاه
  • تأثیر تنها بر منطقه تحت درمان و سالم ماندن بافت‌های دیگر
موارد منع استفاده از دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

موارد منع استفاده از دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک

با پیشرفت تکنولوژی‌های پزشکی تمام تلاش سازندگان این است که برای افراد تحت درمان عوارض جانبی جدی و خطرناکی پیش نیاید. البته احتیاط‌های لازم همیشه باید رعایت شود. برخی افراد در شرایط خاص نمی‌توانند تحت لیزردرمانی قرار گیرند. از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک در موارد زیر ممنوع است:

  • خانم‌های باردار
  • افراد دارای سابقه کلوئید
  • وجود تب‌خال در منطقه تحت درمان

افرادی که از سلامت عمومی برخوردار بوده و به تشخیص متخصص هیچ مورد خاص و ممنوعیتی برای آن‌ها نباشد می‌توانند برای از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک اقدام کنند.  

تعداد جلسات درمان با دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوتک

هنگامی که فرد برای حذف لکه‌ها و ضایعات پوستی تحت درمان با دستگاه کیوسوئیچ لیزرپیکوتک قرار می‌گیرد معمولاً بیشتر لکه‌ها در همان جلسه اول حذف می‌شوند. متخصص دستگاه باتوجه‌به عمق و همچنین گستردگی ضایعات تعداد جلسات موردنیاز برای حذف کامل لکه‌ها را مشخص می‌کند. برای اثرگذاری کامل، باید جلسات بعدی را به‌صورت منظم دنبال کنید تا از نتیجه درمان بهره‌مند شوید. معمولاً ۵-۳ جلسه با فواصل زمانی ۳۰ روز برای از بین بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک کافی است.

تعداد جلسات درمان با دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوتک

جمع‌بندی

دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک یکی از جدیدترین فناوری‌های پزشکی در عرصه زیبایی و جوان‌سازی پوست است. طول‌موج این دستگاه با اثرگذاری بر لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن، ماه‌گرفتگی، اسکار، جای زخم، تتو و… به طور مؤثر می‌تواند لکه‌های پوستی را از بین ببرد. ازبین‌بردن لکه های پوستی با کیوسوئیچ لیزر پیکوتک روشی منحصربه‌فرد است که در همان جلسه اول میزان زیادی از لکه‌ها حذف می‌شوند.

دوره درمان با لیزر کیوسوئیچ پیکوتک معمولاً ۵-۳ جلسه است که برای بهره‌گیری از اثرات درمانی دستگاه باید به طور منظم جلسات را دنبال کرد. آفرودیت لیزر مرکز تخصصی فروش بهترین دستگاه‌های پزشکی و زیبایی است. برای خرید دستگاه لیزر، لیفت و جوانسازی، لاغری و… با مشاوران آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا