شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه سینکو الترامکس(Sinco UltraMax)

چین‌وچروک و افتادگی پوست در اثر افزایش سن برای بسیاری از افراد ناراحت‌کننده است. دستگاه سینکو الترامکس یکی از دستگاه‌های پزشکی زیبایی موجود در بازار است که می‌تواند موجب شفافیت و جوانی پوست شود. لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس یکی از بهترین روش‌هایی است که نتایج خوبی به دنبال دارد. کاهش چین و چروک با تکنولوژی  Sinco Ultramax نه‌تنها برای پوست ضرر ندارد؛ بلکه می‌تواند به ترمیم و بازسازی لایه‌ها عمقی پوست نیز کمک کند. در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر اطلاعات جامع درباره دستگاه سینکو الترامکس را بررسی می‌کنیم.

 

لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس

زیباجویی در ذات بشر وجود دارد و انسان‌ها همیشه طالب زیبایی بوده و هستند. زیبایی ظاهری و به‌ویژه زیبایی پوست یکی از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها به دنبال آن هستند. به همین دلیل انسان‌ها همیشه به روش‌های مختلف طبیعی و سنتی تلاش می‌کردند زیبایی پوست خود را حفظ کنند.

با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌ها و روش‌های زیادی برای این هدف ابداع شده و روانه بازار شده‌اند. دستگاه سینکو الترامکس یکی از دستگاه‌هایی است که برای لیفت و جوانسازی پوست از آن استفاده می‌شود. لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است که طرف‌داران زیادی نیز دارد.

دستگاه سینکو الترامکس

 برای کاهش چین‌وچروک، لیفت و جوانسازی پوست دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دستگاه‌های هایفو برای لیفت پوست و آراف فراکشنال برای جوان‌سازی اشاره کرد. هرکدام از این دستگاه‌ها عملکرد جداگانه‌ای دارند؛ ولی درحال حاضر دستگاه جدیدی به بازار آمده است که هردو عملکرد را با هم انجام می‌دهد. دستگاه سینکو الترامکس یک دستگاه پیشرفته ترکیبی است که هردو عملکرد یعنی جوان‌سازی و لیفت پوست را باهم انجام می‌دهد. کاهش چین و چروک با تکنولوژی Sinco Ultramax نتایجی کاملاً رضایت‌بخش برای زیباجویان به همراه دارد.

عملکرد دستگاه سینکو الترامکس

دستگاه سینکو الترامکس دو هندپیس جداگانه دارد که هرکدام از آن‌ها عملکرد مخصوص به خود را دارند. این هندپیس‌ها شامل هندپیس آراف فراکشنال و هندپیس هایفو هستند. هندپیس آراف فراکشنال با امواج رادیویی ساطع‌شده از دستگاه، موجب کشیدگی، ترمیم و جوان‌سازی پوست می‌شود. هندپیس دیگر یعنی هندپیس هایفو، ۴ بعدی بوده و بدون کوچک‌ترین عارضه جانبی موجب لیفت پوست می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های آراف فراکشنال بهبود تمامی خطوط و چین و چروک‌های پوستی، رفع جای جوش و اسکار و کاهش چشم‌گیر منافذ پوستی است. لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس موجب رفع خط اخم، خط لبخند، افتادگی پلک و لب و کشیدن ابرو می‌شود. نتیجه اقدام برای کاهش چین و چروک با تکنولوژی Sinco Ultramax پوستی درخشان و شاداب است.

ویژگی‌های هایفو ۴ بعدی

دستگاه سینکو الترامکس هایفو برای لیفت و جوان‌سازی پوست صورت، گردن، دکلته، بازوها و سینه به‌کار می‌رود. بعد از لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس مراقبت‌های خاصی نیاز نیست و فرد به‌راحتی می‌تواند از کرم‌های ضدآفتاب یا وسایل آرایشی بهداشتی استفاده کند. این دستگاه همانند دستگاه هایفو اولترا برای تمام انواع پوست‌های سالم (از سفید تا تیره) مناسب بوده و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

تکنولوژی Sinco Ultramax

اگر قصد دارید برای لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس اقدام کنید بهتر است با تکنولوژی به‌کار رفته در این دستگاه نیز آشنا شوید. اولین ویژگی ظاهری دستگاه جوان‌ساز و لیفت پوست، نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی آن است که کار را برای اپراتور لیزر راحت می‌کند. وزن مناسب (حدود ۱۵ کیلو) از دیگر ویژگی‌های ظاهری دستگاه است. دستگاه Sinco Ultramax دارای کارتریج‌های ۴ بعدی با عمق ۳ و ۵.۴ میلی‌متر است.

بخش آراف فراکشنال این دستگاه همانند دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن دارای سوزن نانو (۴ سری) است که برای قسمت‌های مختلف بدن و زوایای آن کاملاً مناسب است. این دستگاه مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا بوده و استانداردهای اروپا و همین‌طور سازمان علوم پزشکی ایران را نیز کسب کرده است.

image description

مزایای استفاده از دستگاه سینکو الترامکس

درحال حاضر دستگاه سینکو الترامکس با عملکرد عالی و کاربردی خود توانسته است از رقبای خود پیش بیفتد. در ادامه مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه Sinco Ultramax آمده است:

  • فاقد عوارض جانبی
  • اثرات درمانی بلندمدت
  • تنظیم آسان و راحت دستگاه
  • امکان انجام هم‌زمان لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس
  • استفاده از بیشترین انرژی بدون آسیب رساندن به پوست
  • نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوستی بدون آسیب‌رساندن به آن‌ها
  • کاربردی بودن برای تمام انواع پوست و در تمام فصول سال
  • بدون نیاز به استراحت بعد از جلسات درمانی

موارد احتیاطی استفاده از دستگاه سینکو الترامکس

هنگامی که قصد دارید برای هرگونه عمل زیبایی با دستگاه اقدام کنید درصورت داشتن هرگونه مشکل باید با پزشک متخصص مشورت کنید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، شرایط خاصی دارید یا به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستید، باید پزشک را مطلع سازید. سهل‌انگاری در این مورد نه‌تنها نتایج مثبت برای شما نخواهد داشت؛ بلکه می‌تواند موجب بروز مشکلات جدی شود. هنگامی که قصد دارید برای کاهش چین و چروک با تکنولوژی Sinco Ultramax اقدام کنید باید به یک کلینیک معتبر و کاملاً بهداشتی مراجعه کنید. لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه سینکو الترامکس برای افرادی با این شرایط مناسب نیست:

  • خانم‌های باردار
  • افراد زیر ۳۰ سال
  • افراد دارای دیابت پیشرفته
  • فاصله یک‌ماهه تزریق ژل و بوتاکس با جوانسازی (بعد از جوانسازی می‌توان بوتاکس کرد؛ ولی بعد از تزریق ژل و بوتاکس باید فاصله یک‌ماهه باشد)
  • افراد دارای پروتز فلزی در ناحیه درمان
  • مراجعین دارای عفونت فعال در منطقه تحت درمان

نکته دیگری که باید به‌خاطر داشت اینکه جنسیت در میزان تأثیرپذیری برای لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس تأثیر ندارد. عملکرد این دستگاه برای مردان و زنان یکسان بوده و نتایجی عالی به‌همراه خواهد داشت. تنها نکته مهم اینکه سن فرد باید حتماً بالای ۳۰ سال باشد.

جمع‌بندی

افزایش سن موجب بروز چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود. دستگاه‌های زیادی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که اغلب آن‌ها عملکردی تک‌بعدی دارند؛ ولی دستگاه سینکو الترامکس یکی از جدیدترین دستگاه‌های موجود برای لیفت و جوان‌سازی پوست است. دستگاه Sinco Ultramax دارای دو هندپیس جداگانه است که هرکدام عملکردی مجزا دارند. درحقیقت دو دستگاه در یک دستگاه است که وارد بازار شده است و می‌تواند تقاضای مشتریان را برآورده کند. لیفت و جوانسازی پوست با سینکو الترامکس نه‌تنها پوستی شفاف به شما هدیه می‌دهد؛ بلکه باعث کشده‌شدن پوست و تحریک کلاژن‌سازی هم می‌شود.

درنتیجه عملکرد عالی این دستگاه می‌توانید از داشتن پوستی جوان لذت ببرید. برای کاهش چین و چروک با تکنولوژی Sinco Ultramax باید موارد احتیاطی را رعایت کرده و درصورت داشتن شرایط خاص یا مشکلات زمینه‌ای پزشک یا اپراتور لیزر را از موضوع مطلع کنید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر عرضه‌کننده جدیدترین دستگاه‌های زیبایی و لیزر است و بهترین دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌های لیزر، خرید دستگاه لیزر و دیگر تجهیزات زیبایی به صفحه محصولات مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا