شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

موهای زائد یکی از دغدغه‌های افرادی است که به پاکیزگی و بهداشت خود اهمیت می‌دهند. به همین دلیل از بین بردن موهای زائد به‌صورت دائمی موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است. روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن این موهای ناخواسته وجود دارد که برخی از آن‌ها سنتی هستند و ماندگاری چندانی ندارند. ازطرف دیگر عوارض جانبی ناشی از روش‌های سنتی حذف موهای زائد و هزینه‌های دائمی دلیلی بر رد روش‌های قدیمی برای حذف موهای زائد هستند. یکی از روش‌های کارآمد برای حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر است.

وجود دستگاه‌های لیزر پیشرفته متناسب با نوع پوست و مو موجب شده تا بسیاری از افراد از این روش درمانی استفاده کنند. با تکمیل جلسات درمانی و رعایت نکات قبل و بعد از جلسات، لیزر موهای زائد برای همیشه امکان‌پذیر است. در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر قصد داریم درباره مؤثرترین روش از بین بردن موهای زائد اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهیم.

از بین بردن موهای زائد

از بین بردن موهای زائد

تا قبل از اینکه دستگاه‌های مختلف لیزر برای موهای زائد وارد بازار شوند انسان از روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کرد. روش‌هایی همچون استفاده از بند، کرم‌ها و پودرهای شیمیایی مختلف، اپیلاسیون و… بسیار متداول بود؛ اما این روش‌ها ماندگاری زیادی ندارند. با ظهور تکنولوژی لیزر و ورود دستگاه‌های پیشرفته به عرصه پزشکی زیبایی، به‌راحتی می‌توان از شر موهای ناخواسته خلاص شد.

دستگاه‌های لیزر کنونی بسیار پیشرفته و مدرن هستند و متناسب با نوع مو و تیپ‌های پوستی مختلف نتایجی بسیار عالی دارند. ازطرف دیگر این دستگاه‌ها مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده هستند که موجب می‌شود پوست در جلسات لیزردرمانی آسیب نبیند و دچار سوزش یا سوختگی نشود. استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، دنبال‌کردن منظم جلسات درمانی و رعایت نکات لازم می‌توان به حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر امیدوار بود.

موی زائد و دلایل رویش آن

گروهی از موهای بدن انسان موهای زائد و ناخواسته نام دارند. این موها به‌خاطر ظاهر تیره و ضخیم خود و رویش در مناطق خاصی از بدن برای اغلب افراد ناخوشایند هستند. موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن مانند اطراف ناف، کشاله ران، باسن، صورت، گلو و قفسه سینه رشد می‌کنند. به همین دلیل از بین‌ بردن موهای زائد برای همیشه یک نگرانی مهم برای برخی افراد است؛ زیرا گروهی از افراد به دلایل ژنتیکی و هورمونی دچار پرمویی بوده و پوستشان ظاهر ناخوشایندی دارد. دلایل پرمویی در زنان عبارت‌اند از:

  • هیرسوتیسم: دلیل رویش موهای زائد دور سینه ‌زنان
  • افزایش سطح هورمون‌های مردانه در زنان
  • اختلال در غدد فوق‌کلیوی
  • مصرف داروهای خاص و ابتلا به چاقی
  • سندروم تخمدان پلی‌کیستیک
حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر

حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر

استفاده از تکنولوژی لیزردرمانی بهترین و مؤثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. اشعه تابیده‌شده از دستگاه لیزر با تأثیر بر رنگ‌دانه‌های مو به فولیکول‌ها آسیب زده و در طول جلسات درمانی منظم موجب توقف یا کندشدن رشد موهای زائد می‌شود. البته بعد از تکمیل دوره درمانی باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یکبار شارژ لیزر موهای زائد انجام شود تا اگر برخی فولیکول‌ها به رشد خود ادامه می‌دهند، کاملاً از بین بروند. رعایت تمام این موارد موجب حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر می‌شود.

بهترین دستگاه‌های لیزر برای از بین بردن موهای زائد

تا قبل از این دستگاه‌های لیزر تنها برای پوست‌های روشن و موهای نازک تیره‌رنگ مؤثر بودند. امروزه با پیشرفت فناوری‌های مختلف دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیز تفاوت‌های چشمگیری نسبت به گذشته دارند. استفاده از طول‌موج ترکیبی، سیستم‌های کولینگ بسیار قوی، هند پیس‌های مجزا و… بخشی از پیشرفت‌هایی هستند که در دستگاه‌های لیزر امروزی شاهد آن‌ها هستیم.

از سوی دیگر مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه‌های لیزر کنونی توانایی تأثیر بر انواع مختلف پوست و مو است. در ادامه مهم‌ترین دستگاه‌های لیزر  بسیار پیشرفته که می‌توانند به‌منظور حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر بکار روند را معرفی می‌کنیم. این دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بسیار مؤثر هستند.

۱. دستگاه لیزر ان دیاگ

یکی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر که برای از بین بردن موهای زائد بسیار مؤثر است دستگاه ان دیاگ است. دستگاه لیزر ان دیاگ که در گروه لیزرهای جامد قرار دارد با تولید طول‌موج‌های نزدیک به طول‌موج اشعه مادون‌قرمز به عمق پوست نفوذ کرده و در حذف موهای ضخیم عملکردی عالی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه لیزر ان دیاگ سازگاری آن با انواع پوست و رنگ‌های مختلف است. تکنولوژی به‌کار رفته در دستگاه ان دیاگ می‌تواند پوستی صاف و شفاف به شما هدیه دهد.

بهترین دستگاه‌های لیزر برای از بین بردن موهای زائد

۲. از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر بسیار مدرن که برای لیزر انواع مختلف مو به‌کار می‌رود دستگاه لیزر دایود است. پرتوهای تابیده‌شده از دستگاه لیزر دایود با طول‌موج‌های ۸۱۰-۸۰۰ نانومتر هستند و در حذف موهای زائد قابلیت بالایی دارند. همچنین سیستم خنک‌کننده دستگاه لیزر دایود پوست را در طول جلسات درمانی خنک نگاه می‌دارد.

دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست گندمی، سبزه و تیره‌تر استفاده می‌شود. امواج تابیده‌شده از دستگاه لیزر دایود، برای لیزر موهای زائد برای همیشه، به اعماق پوست نفوذ کرده و فولیکول‌های موهای زائد را تخریب می‌کند. دستگاه لیزر دایود با از بین بردن موهای زائد شما را از روش‌های سنتی حذف موهای زائد رها می‌کند.

۳. دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از معروف‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های لیزر برای از بین بردن موهای زائد دستگاه لیزر الکساندرایت است. دستگاه الکساندرایت با ارسال پرتوهای لیزر به طول‌موج ۷۵۵ رنگ‌دانه‌های موها را مورد هدف قرار می‌دهد. حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر الکساندرایت کاملاً حتمی است. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر الکساندرایت عملکرد سریع آن است؛ زیرا لیزر موهای ضخیم با استفاده از دستگاه الکساندرایت نواحی گسترده‌ای از پوست در کمتر از ۳۰ دقیقه لیزر می‌شود.

نکات مهم لیزردرمانی برای از بین بردن دائمی موهای زائد

لیزردرمانی برای از بین بردن موهای زائد روشی نوین، تضمینی و کاملاً ایمن است. البته هر روش درمانی ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای افزایش اثربخشی آن باید نکات مهمی را رعایت کرد؛ اگر قصد دارید به‌منظور حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر اقدام کنید باید تمام مواردی را که متخصص یا اپراتور می‌گوید رعایت کنید. ازجمله موارد بسیار مهمی که بر نتیجه نهایی لیزر موهای زائد برای همیشه اثر می‌گذارند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • مراجعه به کلینیک‌های معتبر: برای از بین بردن موهای زائد بهتر است به کلینیک‌های معتبری که دارای پروانه بهداشت هستند و از دستگاه‌های جدید و پیشرفته استفاده می‌کنند مراجعه کنید.
  • تکمیل جلسات درمانی: اپراتور لیزردرمانی بر اساس چرخه رشد مو نوبت جلسات لیزر را تعیین می‌کند. به همین دلیل لازم است برای لیزر موهای زائد برای همیشه این جلسات را به‌صورت منظم دنبال کنید.
  • رعایت نکات قبل و بعد از جلسات لیزردرمانی: برای از بین بردن موهای زائد قطعاً اپراتور لیزردرمانی به شما درباره نکات مهمی که باید قبل و بعد از جلسات لیزردرمانی رعایت کنید، توصیه‌هایی خواهند داشت.
  • شرکت در جلسات درمانی شارژ لیزر: متخصص لیزردرمانی باتوجه‌به چرخه رشد موهای زائد شما زمان شارژ لیزر را تعیین می‌کند. این زمان می‌تواند ۶ ماه یا ۱۲ ماه بعد از پایان جلسات اصلی باشد.

نکته مهم: رعایت تمام موارد بالا برای اطمینان از حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر ضروری است. به همین دلیل اگر می‌خواهید بعد از پایان جلسات و صرف هزینه و زمان از نتایج مثبت لیزردرمانی بهره‌مند شوید بهتر است تمام موارد را رعایت کنید.

نکات مهم لیزردرمانی برای از بین بردن دائمی موهای زائد

جمع‌بندی

برای از بین بردن موهای زائد روش‌های مختلفی وجود دارد. لیزردرمانی یکی از جدیدترین و مؤثرترین روش‌های حال حاضر است. با استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته مانند الکساندرایت و دایود می‌توانید از حذف موهای زائد برای همیشه با لیزر مطمئن باشید.

البته رعایت نکات مهم مانند نظم جلسات درمانی، زمان شارژ و مراجعه به مراکز معتبر نیز در لیزر موهای زائد برای همیشه نقش مهمی دارند. گروه پزشکی مهندسی آفرودیت لیزر یکی از بهترین عرضه‌کنندگان دستگاه‌های لیزر است که با همکاری متخصصان و مهندسان خود تلاش می‌کند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای آگاهی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر، قیمت و خرید دستگاه لیزر می‌توانید از مشاوران ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا