شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ (Emsculpt Magshape)

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ دستگاهی مدرن و موثر است که پیکرتراشی و حذف چربی را به‌‍‌صورت غیرتهاجمی انجام می‌دهد. از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape تغییرات عمده‌ای را در زمینه پزشکی و پیکرتراشی پدید آورده است. کاربرد دستگاه ام اسکالپت استفاده از آخرین تکنولوژی موجود برای شکل‌دادن به بدن و کمک به ازبین‌بردن چربی‌ها است. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی دستگاه ام اسکالپت مگشیپ و نحوه از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape بپردازیم.

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ چیست؟

دستگاه ام اسکالپت با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های موجود، به ازبین‌بردن چربی‌ها و فرم‌دهی به بدن کمک می‌کند. این دستگاه از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می‌کند و این انرژی موجب انقباض عضلات ناحیه تحت درمان می‌گردد. در واقع این روش با شبیه‌سازی عمل انقباض عضلات به‌ همان شکل طبیعی که در بدن اتفاق می‌افتد، موجب عضله‌سازی و چربی‌سوزی می‌شود. البته دستگاه ام اسکالپت مگشیپ این فرایند را به‌مراتب قوی‌تر و گسترد‌ه‌تر از حالت طبیعی انجام داده و تاثیر به‌سزایی دارد. انرژی مغناطیسی موجب انقباض عضلات در حد ماکسیمم ظرفیت می‌شود.

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ یک درمان انقلابی برای فرم‌دهی به بدن و عضله‌سازی است. سلول‌های بافت عضلانی هنگامی که تحت تاثیر این انقباضات شدید قرار می‌گیرند، با شرایط جدید سازگار شده و به بازسازی عمیق سلولی می‌پردازند. این فرایند منجر به تسریع روند چربی‌سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: سابسیژن پوست صورت؛ روش تضمینی رفع جای جوش و آکنه

از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape

استفاده از دستگاه ام اسکالپت مگشیپ موجب رشد عضلات و کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی چربی در ناحیه مدنظر می‌شود. از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape در قسمت‌های مختلف همچون ران و ساق پا، باسن، بازو و شکم موجب رشد و تقویت عضلات این نواحی و لیفت می‌شود.

نکته مهمی که در مورد عملکرد دستگاه ام اسکالپت مگشیب وجود دارد، اثربخشی آنی آن است. بلافاصله پس از اتمام درمان می‌توان اثرات آن را مشاهده نمود؛ اما برای دریافت نتیجه بهتر است دو تا چهار هفته صبر کنید.

کاربرد دستگاه ام اسکالپت

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر بدن دارد. شاید باورنکردنی باشد که پس از دو هفته درمان، تاثیری که مشاهده خواهید کرد، همانند زمانی است که با یک مربی بدنسازی حرفه‌ای تمرینات سخت و فشرده انجام داده و یک رژیم غذایی عالی نیم تا یک‌ساله را رعایت کرده‌اید. این موضوع باعث افزایش انگیزه و اشتیاق فرد برای تکمیل فرایند درمان خواهد شد. امروزه علاوه بر دستگاه ام اسکالپت مگشیپ، روش‌های موثری  برای لیفت صورت و بدن ابداع شده‌اند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: دستگاه آر اف فرنکشنال، هایفوتراپی، مزوتراپی و…

ویژگی‌ های دستگاه ام اسکالپت مگشیپ

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ یک دستگاه کارآمد و موثر است که ویژگی‌های زیر را دارا است:

  • توان ایجاد قدرت مغناطیسی تا ۷ تسلا
  • قابلیت تنظیم بر روی دو مود هوشمند و حرفه‌ای
  • داشتن دو هندل درمانی با موتورهای مجزای پر قدرت
  • جنس بدنه از استیل بادوام
  • مجهز بودن به سیستم خنک‌کننده چهارکاناله
  • نمایشگر LCD ده اینچی
  • قابلیت چرخش نمایشگر ۲۰ تا ۷۵ درجه

چه کسانی برای از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape مناسب هستند؟

استفاده از دستگاه ام اسکالپت مگشیپ برای همه افراد مناسب نیست. ایده‌آل‌ترین افراد برای درمان، افراد لاغر و یا با وزن متناسب هستند؛ زیرا این افراد بیشتر به دنبال حذف چربی اضافی در ناحیه شکم و یا لیفت باسن و عضلانی‌شدن و رسیدن به تناسب و زیبایی اندام هستند. 

همچنین ورزشکارانی که با مشکل عدم حذف چربی‌های اضافه در ناحیه‌ای از بدن خود مواجه هستند، می‌توانند از این متد خارق‌العاده برای رفع این مشکل بهره ببرند. عملکرد دستگاه ام‌اسکالپت مگشیپ برای زنان و مردان یکسان است. همچنین برای ورزشکارانی که در حال درمان آسیب‌های ورزشی خود هستند، بسیار موثر است.

چه کسانی برای از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape  مناسب نیستند؟

استفاده از دستگاه ام‌اسکالپت مگشیپ برای افرادی که مقدار زیادی توده چربی در بدن دارند، مناسب نیست و در واقع تاثیر زیادی حس نخواهند کرد. بهتر است این افراد از روش‌های جایگزین برای کاهش چربی‌ها استفاده کنند. روش‌ های لاغری بدون جراحی شامل تکنیک کرایولیپولیز، ای ام اس آی بادی، کویتیشن آر اف کوی فست و… هستند.

در واقع این تکنیک روش موثری برای کاهش وزن نیست و برای افرادی با وزن نرمال که علاقه به عضله‌سازی دارند، مناسب‌تر است. همچنین این متد درمانی برای افرادی که در بدن خود وسایل الکترونیکی یا باتری قلب دارند یا به مشکلات عضلانی همچون انواع فتق مبتلا هستند، ممنوع است.

عوارض احتمالی استفاده از دستگاه ام اسکالپت مگشیپ

باتوجه‌به غیرتهاجمی‌بودن متد از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape ممکن است پس از درمان عوارض مختصری ایجاد شود که ابدا نگران‌کننده نخواهد بود. برخی از این عوارض احتمالی عبارت‌اند از:

  • درد جزئی
  • احساس خستگی مانند درد پس از انجام یک تمرین ورزشی سنگین

ترشح اسیدلاکتیک پس از انجام یک حرکت ورزشی سنگین موجب درد عضلانی می‌شود. استفاده از دستگاه ام اسکالپت مگشیپ موجب کاهش این تجمع شده و از درد شدید می‌کاهد.  انجام درمان با این تکنیک نیازی به استراحت و گذراندن دوران نقاهت نخواهد داشت و بلافاصله می‌توان فعالیت‌های روزمره خود را از سر گرفت.

جلسات درمان با ام اسکالپت مگشیپ

هر جلسه درمان با دستگاه ام اسکالپت مگشیپ ۳۰ دقیقه زمان می‌برد؛ اگر تمرکز بر روی اندام‌هایی مانند شکم و باسن باشد، دو جلسه درمان کافی به نظر می‌رسد. البته با مشورت با پزشک متخصص می‌توانید باتوجه‌به ویژگی‌های بدنی و ژنتیکی خود و انتظاری که از فرایند درمان دارید، تعداد جلسات و فواصل آن‌ها را تعیین نمایید. انجام این تکنیک در کلینیک‌های معتبر نه‌تنها به حصول نتیجه مطلوب کمک می‌کند؛ بلکه از بروز عوارض احتمالی نیز جلوگیری خواهد کرد.

جمع‌بندی

دستگاه ام اسکالپت مگشیپ یکی از متدهای درمانی مدرن، کارآمد و موثر است که به عضله‌سازی، چربی‌سوزی و لیفت اندام‌های مختلف بدن کمک می‌کند. از بین بردن چربی بدن با Emsculpt Magshape نتیجه فوق‌العاده‌ای دارد که به‌سرعت قابل‌مشاهده خواهد بود. امروزه کاربرد دستگاه ام اسکالپت به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی چربی‌سوزی و لیفت گسترش پیدا کرده است.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی است که با پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی همکاری دارد. این شرکت، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لاغری و تناسب‌ اندام و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. وب‌سایت آفرودیت لیزر با ارائه مشاوره درمانی آنلاین، آموزش‌های علمی و عملی و خدمات پس از فروش، سعی در جلب رضایت پزشکان و مشتریان گرامی دارد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا