شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه (Laser Q-switched) جدیدترین نسل تکنولوژی لیزرهای زیبایی برای ازبین‌بردن تتو و پیگمنت‌های رنگی در انواع پوست است. لیزر کیوسوییچ، اشعه‌ای با طول‌موج‌های معین است که با دستگاه روی پوست تابیده می‌شود. این اشعه به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و توسط رنگ‌دانه‌ها جذب می‌شود. همین امر موجب تغییر رنگ پوست، شفافیت و صافی پوست، ازبین‌بردن لک‌ها یا رنگ‌های مصنوعی ایجاد شده روی پوست می‌شود.

کاربرد لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه در درمان لک‌های ایجاد شده در اثر تغییرات هورمونی، افزایش سن، عوامل ارثی، بارداری و حتی بعضی از بیماری‌ها و داروها است. همچنین جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه امکان‌پذیر است. در ادامه مقاله از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری در مورد دستگاه کیوسوییچ در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه

دستگاه لیزر کیوسوییچ یکی از تجهیزاتی است که باعث صاف‌تر و شفاف‌تر شدن پوست صورت و بدن می‌شود. با لیزر کیوسوئیچ به‌راحتی می‌توانید کلاژن‌سازی کنید، قارچ‌های ناخن را درمان و به‌راحتی تاتوی روی پوست را حذف کنید. لکه‌های پوستی از جمله خال یا کک‌ومک به علل گوناگونی روی صورت و بدن ایجاد می‌شوند که ممکن است باعث ازبین‌رفتن زیبایی هر فرد شوند. بالارفتن سن باعث تغییر رنگ جزئی در رنگ‌دانه‌های پوست می‌شود؛ با افزایش تغییر رنگ و تیره‌تر شدن پوست، لک و ملاسما روی پوست تشکیل می‌شود. برای رفع این مشکل بهتر است از دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال استفاده کنید.

دستگاه لیزر کیوسوییچ با تاباندن اشعه‌هایی با طول‌موج ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتر، لکه‌ها را پس از چند جلسه از بین می‌برد؛ درنتیجه جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه در چند جلسه ممکن است. افزایش سن فقط یکی از دلایل عمده ایجاد لک به‌حساب می‌آید و عوامل دیگری مانند تغییرات هورمونی، استفاده از یک‌سری داروها، عوامل ژنتیکی و برخورد مستقیم آفتاب به پوست تأثیرگذار هستند. کلیه لک‌ و ملاسماهایی که توسط این عوامل ایجاد می‌شوند، به کمک لیزر کیوسوییچ به‌طور تضمینی قابل‌درمان هستند.

کاربرد لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال برای حذف تمامی لکه‌‌ها و تیرگی‌هایی است که روی پوست ایجادشده‌اند، کاربرد دارد. ازبین‌بردن تتو و جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه امکان‌پذیر است. لیزر کیوسوییچ پوست را روشن‌تر می‌کند و به آن تازگی، طراوت، شادابی و جوانی می‌بخشد. در موارد زیر به چند مورد از کاربردهای اصلی دستگاه لیزر کیوسوئیچ اشاره شده است:

  • رفع لک و تیرگی‌های پوست
  • کلاژن‌سازی و جوان‌سازی پوست
  • بهبود لک و تیرگی‌های پوست
  • درمان قارچ ناخن در اثر کاشت و ژلیش
  • درمان انواع چین‌وچروک‌های صورت
  • از بین بردن تتو و خالکوبی‌ها
  • از بین بردن خال‌های مادرزادی
  • برطرف کردن جای جوش و اسکار
  • بهبود لکه‌های تیره قهوه‌ای رنگ پوست
  • روشن‌کردن نواحی مختلف بدن

فراموش نکنید که تمامی موارد فوق جهت بهبود مشکلات پوستی با دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه، باید زیر نظر پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی انجام شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزشی لیفت و جوانسازی پوست را در سایت آفرودیت لیزر مطالعه کنید.

عوارض لیزر کیوسوئیچ بر پوست صورت و بدن

استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال عوارض خاصی برای پوست به دنبال ندارد. این دستگاه در بعضی از افراد که دارای پوست بسیار حساس و نازک هستند، ممکن است که لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای روی پوست ایجاد کند. جای نگرانی ندارد؛ زیرا این لکه‌ها پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت. اگر پوست فرد بسیار نازک و حساس باشد، احتمال وجود زخم و عفونت در آن وجود دارد. در این شرایط باید به پزشک متخصص پوست مراجعه شود تا پزشک این مشکل را با تجویز دارو برطرف کند. این مورد فقط برای تعداد کمی از افراد با تیپ پوستی حساس به وجود می‌آید؛ اما برای هیچ‌کس سوختگی ایجاد نمی‌کند.

مراقبت ‌های لازم بعد از لیزر و جوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال

جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه، نیاز به انجام یک‌سری مراقبت‌ها دارد که این مراقبت‌ها عبارت‌اند از:

  • دوری از نور مستقیم خورشید یکی از کارهای بسیار مهمی است که پس از درمان با دستگاه کیوسوئیچ باید انجام شود. درصورتی‌که لیزر کرده‌اید سعی کنید ساعاتی از روز که مجبور به بیرون رفتن هستید حتماً از کرم ضدآفتاب و کلاه نقابدار استفاده کنید.
  • برای التیام لک‌های قرمز و قهوه‌ای‌رنگ ایجاد شده روی صورت یا بدن باید دوره نقاهت لیزر کیوسوییچ با صبر و شکیبایی گذرانده شود. این لکه‌ها به‌مرور با پوسته‌پوسته شدن از بین می‌روند. دوره نقاهت لیزر کیوسوئیچ حدوداً تا دو هفته زمان می‌برد و پس از گذشت این مدت، بیمار شاهد نتیجه مثبت درمان با دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال خواهد بود.
  • فراموش نکنید که به‌هیچ‌وجه نباید تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر، ناحیه لیزر شده را بشویید.
  • پس از انجام لیزر پزشک متخصص پوست اصولاً یک‌سری پماد و کرم تجویز می‌کند که شما باید دقت داشته باشید آن‌ها را سروقت، به‌موقع و به‌اندازه مشخص شده استفاده کنید تا سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسید.

استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال برای چه کسانی ممنوع است؟

جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه برای دودسته از افراد ممنوع است تا زمانی که آن مشکل یا موقعیت موقتی که دارند برطرف شود. این دو گروه عبارت‌اند از:

  • خانم‌های باردار و افرادی که سابقه بیماری کلوئید دارند؛ یعنی پس از ایجاد زخم، بدنشان دچار گوشت اضافی می‌شود نباید از دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه استفاده کنند.
  • اگر بیمار سابقه تب‌خال داشته باشد قبل از شروع درمان و طبق نظر پزشک متخصص باید داروهایی نظیر آسیکلوویر مصرف کند؛ سپس اقدام به انجام لیزر کند.

تعداد جلسات و مدت‌ ماندگاری اثر دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال

معمولاً تعیین تعداد جلسات موردنیاز برای درمان لک و ملاسماهای پوستی با لیزر کیوسوئیچ به تصمیم پزشک بستگی دارد. پزشک متخصص پوست شرایط بیمار، نوع خال، تتو، لک‌های پوستی و انواع تیرگی‌ها، نوع پوست، رنگ پوست و… را در نظر می‌گیرد و تعداد جلسات موردنیاز برای درمان را تعیین می‌کند. در حالت طبیعی تعداد جلسات موردنیاز برای لک‌های کم‌رنگ‌تر که در سطح کوچک‌تری قرار دارند، ۳ جلسه است؛ اما برای سطوح وسیع‌تر و لک‌های پررنگ‌تر ممکن است نیاز به ۵ یا ۶ جلسه لیزر باشد. فاصله هر جلسه معمولاً ۴۰ روز است؛ اما بنا بر تشخیص پزشک ممکن است این فواصل درمانی کمتر یا بیشتر نیز بشوند.

معایب و مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ ورتیکال

مهم‌ترین مزیت دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال کم‌خطر بودن آن است؛ اگر به دنبال یک  روش سریع برای ازبین‌بردن لک‌های پوستی و آثار تتو و خال‌کوبی هستید، لیزر کیوسوئیچ یکی از بهترین‌ها برای شما است. با استفاده از این روش بدون درد می‌توانید تتوها و خال‌کوبی‌های کهنه و قدیمی شده خود را از بین ببرید و پوستی صاف و یکدست به خود هدیه دهید. لیزر کیوسوئیچ یکی از روش‌های بسیار کم‌خطر و کم عارضه برای رفع لک‌های پوستی، رفع کک‌ومک و پاک‌کردن تتو محسوب می‌شود. معمولاً در بسیاری از افراد ساعات اولیه بعد از انجام لیزر محل درمان، قرمز و متورم می‌شود.

این عوارض بعد از ۲۴ ساعت یا نهایتا دو سه روز برطرف می‌شوند. علاوه بر این‌ها ممکن است لک‌هایی به رنگ قرمز یا قهوه‌ای روی پوست ایجاد شود که بعد از گذشت مدتی برطرف می‌شوند. این لک‌ها در کنار پوسته‌پوسته شدن محل درمان نشانه بهبودی است و بعد از برطرف شدن آن‌ها می‌توان تغییرات پوست را احساس کرد. برطرف شدن این موارد نیازمند زمان است پس بهتر است کمی صبور باشید.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال یک دستگاه کاربردی و مفید برای از‌بین‌بردن لک‌های پوستی صورت، دست، پا و سایر اعضای بدن است. لیزر کیوسوییچ در طی ۱ الی ۶ جلسه با حذف یا کم‌رنگ‌تر کردن اکثر لکه‌‌های روی بدن، زیبایی و روشنایی بیشتری به پوست می‌بخشد. کاربرد لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه در ازبین‌بردن لک‌های پوستی و شفافیت آن است؛ همچنین جوانسازی پوست با لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه میسر است. شرکت آفرودیت لیزر واردکننده انواع دستگاه‌های لیزر با کاربردهای متفاوت درمانی و زیبایی است. شما می‌توانید جهت اخذ مشاوره برای انتخاب و خرید دستگاه لیزر وارد سایت آفرودیت لیزر شوید و در قسمت تماس با ما با مشاوران آنلاین مجموعه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا