شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

پد کرایولیپولیز

پد کرایولیپولیز با غلظت و ضخامت بالا مناسب برای تمام دستگاه‌های لاغری کرایولیپولیز است. تاثیر کرایولیپولیز بر لاغری به این صورت است که در دمای پایین معینی، در بافت چربی زیر پوستی منجمد می‌شود و دستگاه کرایولیپولیز با استفاده از تکنیک کرایولیپولیز مرگ زودرس سلول‌های چربی را انجام می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که هم تغییر سایز و هم کاهش وزن صورت بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آموزشی بهترین روش های لاغری بدون جراحی را مطالعه نمایید.

پد کرایولیپولیز

معرفی پد کرایولیپولیز

امروزه به علت تغییر سبک زندگی و کم‌تحرکی، اضافه‌وزن یکی از دغدغه‌های افراد در حیطه سلامت و زیبایی شده است. داشتن چاقی شکمی تناسب‌اندام افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و موجب کاهش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود. به همین دلیل عمل‌های پر خطر و تهاجمی مانند لیپوساکشن به‌شدت رواج پیدا کردند؛ ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های کم‌خطر و غیرتهاجمی مانند کرایولیپولیز جایگزین روش‌های پرخطر و تهاجمی شدند.

تکنیک کرایولیپولیز متدی است که به‌وسیله القا دمای منفی به بافت چربی بدون آسیب رساندن به سایر بافت‌های اطراف آن، سبب تجزیه مولکول‌های چربی موجود در سلول‌های چربی می‌شود و این چربی توسط سیستم لنفی از بافت چربی بیرون برده شده و دفع می‌شود. یکی از مواردی که برای ایمنی بیشتر و کارکرد بهتر این روش لازم است استفاده از پد کرایولیپولیز است.

استفاده از این پد موجب محافظت از پوست می‌شود. وظیفه این پد عمل انتقال سرما به بافت چربی بدون آسیب پوستی است. با استفاده از این پد می‌توان حتی تا ۲ ساعت عمل کرایولیپولیز را ادامه داد و با سایز بزرگی که در اختیار شما قرار می‌دهد امکان استفاده در ۲ ناحیه را فراهم می‌کند.

نحوه عملکرد پد آنتی فریز کرایولیپولیز

نحوه عملکرد پد آنتی فریز کرایولیپولیز

پد آنتی فریز کرایولیپولیز نقش مهمی در پروسه کاهش سایز بدن با تکنیک کرایولیپولیز دارد و مطابق با پروتکل عمل کراپولیپولیز مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است. کرایولیپولیز یک متد ابداعی و مؤثر در درمان غیرتهاجمی چاقی‌های موضعی است. در این تکنیک بر اساس پروتکل اجرایی با انتقال سرما به بافت چربی در ناحیه هدف در بافت چربی فعال می‌شود و پروسه Apoptosis باهدف نابودکردن سلول‌های چربی آغاز می‌شود که پد کرایولیپولیز حفاظت لایه‌های فوقانی پوست در این فرایند مهم را عهده‌دار است.

در مسیر انتقال سرما نیازمند انتقال ایمن و بدون عارضه حرارت از بافت چربی هدف هستیم که باید از لایه‌های فوقانی پوست توسط پد کرایولیپولیز به روش بای‌پس حفاظت نمود. با استفاده از این پد می‌توانیم لایه‌های فوقانی پوست را در حین انتقال سرما از خطر سوختگی با سرما یا نکروزهای پوستی ایمن و سالم نگه داریم. استفاده از این پد به ما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای در سطح پوست سرما را به عمق لایه‌ی هایپودرم انتقال دهیم. در این مرحله نقش این پد در تعیین یک عمل ایمن و بدون عارضه بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

پد کرایولیپولیز؛ مزایا

استفاده از این پد در تکنیک کرایولیپولیز دارای مزایایی است که در زیر به آن‌ها  اشاره شده است.

  • بدون آسیب رساندن به پوست و بدن
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • لاغری با کمترین عارضه و رفع سلولیت
  • بدون نیاز به برش و جراحی با استفاده از پد کرایولیپولیز
  • بدون هیچ‌گونه درد
  • روشی غیرتهاجمی جهت ازبین‌بردن چربی در ناحیه کمر، پشت و سلولیت انتخابی
  • روشی ایمن و طبیعی، بدون درد و بدون نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری و بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش

جهت کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص مقاله آموزشی بررسی روش های لاغری تهاجمی و غیر تهاجمی را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌های پد آنتی فریز کرایولیپولیز

ویژگی‌های پد آنتی فریز کرایولیپولیز

پد کرایولیپولیز علاوه بر مزایای بیان شده در بالا دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز هست که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  • دارای فرمولاسیون منحصربه‌فرد نانو آنتی فریز
  • قابلیت محافظت کامل از پوست در برابر سرمازدگی
  • دارای قیمت مناسب
  • قابلیت محافظت از پوست تا دمای منفی ۲۰ درجه
  • دارای بسته‌بندی مناسب و قوی جهت حفظ کیفیت محصول
  • دارای اصالت کالا و بارکد

روش استفاده از پد آنتی فریز کرایولیپولیز

برای استفاده از پد کرایولیپولیز در تکنیک کرایولیپولیز به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • در ابتدا سطح پوست را با ژل پد کاملاً بمالید و ماساژ دهید.
  • بعد از آن پد را در ناحیه موردنظر قرار دهید.
  • برای آسیب ندیدن پوست حتماً لازم است تا ژل آنتی فریز توسط وکیوم دستگاه بلعیده نشود و حتماً باید ژل روی پد ثابت بماند.
  • برای این کار لازم است روی پد با یک‌لایه نایلون کاور شود تا ژل سر جای خود بماند و با ایجاد چند سوراخ در مرکز نایلون از درآمدن دسته کرایو در طول درمان پیشگیری شود.

کرایولیپولیز برای تمام نواحی که ضخامت چربی زیر پوستی بیشتر از ۵ سانتی‌متر دارند قابل‌انجام است. از جمله این نواحی می‌توان به اطراف کمر، پشت و کنار ران، باسن، شکم، پشت کمر و… اشاره نمود.

روش استفاده از پد آنتی فریز کرایولیپولیز

جمع‌بندی

یکی از لوازم ضروری برای عمل کرایولیپولیز موفق پد کرایولیپولیز است. وظیفه مهم این پد انتقال سرما به روی پوست و زیر پوست و در نهایت عمق چربی هدف است. باتوجه‌به تاثیر کرایولیپولیز بر لاغری در تکنیک کرایولیپولیز  و این وظیفه مهمی که بر عهده دارد باید رسانای قوی ای باشد؛ بنابراین باید در نوع ماده به‌کاررفته شده این خصوصیت مهم دقیقاً مدنظر قرار گیرد تا در زمان‌های محدودی که برای انجام عمل کرایولیپولیز داریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون ایجاد مقاومت در انتقال سرما به این هدف دست یابیم.

 یکی دیگر از وظایف مهم این پد ماندگاری بالا روی پوست است تا در اثر مکش دستگاه به‌سرعت از روی پوست جدا نشود؛ زیرا یکی از ایرادات بزرگ پدهای بی‌کیفیت همین موضوع است که به‌سرعت خشک شده و باعث سوختگی پوست بیمار می‌شوند.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از پزشکان باتجربه و متخصصان دانشگاهی مفتخر است با بهره‌گیری از دانش بروز توانسته پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. شما می‌توانید جهت اطلاع از تنوع و قیمت محصولات به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا