شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا

همان‌طور که می‌دانید با افزایش سن و کاهش مقدار کلاژن بافت پوست، به‌مرور شاهد افتادگی و شل‌شدگی این ارگان مهم خواهیم بود. پزشکان با همکاری پژوهشگران و مهندسین همواره به دنبال روش‌های نوین جهت استفاده هستند. استفاده از هایفو اولترا به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی توسط نهاد FDA آمریکا مورد تأیید است.

برتری استفاده از دستگاه هایفو اولترا نسبت به روش‌های دیگر این است که لیفت پوست با Hifu Ulthera عملی کاملاً سرپایی و بدون نیاز به بستری و طی‌کردن دوران نقاهت خواهد بود. مزیت دیگر این روش این است که تاثیر دستگاه هایفو مدل اولترا بر لیفت پوست این است که در حین انجام کار هیچ‌گونه درد و کبودی و خونریزی نخواهید داشت. همچنین تأثیر ماندگار و دائمی روی پوست می‌گذارد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا

لازم است بدانید که هایفو اولترا یک دستگاه تولیدکننده امواج فراصوت است که با متمرکزکردن امواج فراصوت روی یک نقطه خاص از بافت زیر پوست عمل می‌کند و یک درمان نسبتاً جدید برای لیفت صورت است. همان‌طور که می‌دانید درگذشته از دستگاه هایفو در درمان تومورها استفاده می‌شده است؛ اما به‌تازگی آزمایش‌های بالینی نشان داده که هایفو برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت‌کردن، کانتورکردن بدن و رفع چین‌وچروک نیز مؤثر است.

لیفت پوست با Hifu Ulthera می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود به‌خصوص در افراد جوان‌تر که نمی‌خواهند جراحی شوند. این دستگاه انرژی را در نقطه‌ای کوچک‌تر از یک میلی‌متر متمرکز می‌کند و با دمایی معادل ۶۰ درجه سانتیگراد یا بالاتر سبب افزایش تولید کلاژن در بافت می‌شود. همچنین دستگاه جوان‌سازی هایفو اولترا از انرژی فراصوت متمرکز برای هدف‌گیری لایه‌های  زیرین پوست استفاده می‌کند.

لازم است بدانید که انرژی اولتراسوند باعث می‌شود بافت پوست به‌سرعت گرم شود. هنگامی که سلول‌های ناحیه موردنظر به دمای مشخصی می‌رسند، سلول‌ها آسیب می‌بینند و تحریک می‌شوند تا کلاژن بیشتری تولید کنند. افزایش کلاژن سبب سفت‌تر و محکم‌تر شدن پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت می‌شود. در واقع ازآنجایی‌که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص متمرکز می‌شوند هیچ آسیبی به لایه‌های دیگر پوست وارد نمی‌شود.

ویژگی ‌ها و مزایای دستگاه هایفو اولترا

به‌طورکلی می‌توان گفت که دستگاه هایفو اولترا یک شاهکار در علم پزشکی و دنیای فناوری محسوب می‌شود که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. در حقیقت دستگاه لیزر فوق‌العاده HIFU دارای چندین ویژگی است که آن را از سایر دستگاه‌های مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند. در اینجا برخی از مزایای لیفت پوست با Hifu Ulthera آورده شده است:

  • این دستگاه با برخورداری از سه کارتریج مختص به درمان افتادگی و جوان‌سازی پوست صورت در نمونه‌های ۱.۵، ۳ و ۴.۵ میلی‌متری کمک می‌کند. همچنین دارای دو کارتریج ۸ و ۱۳ میلی‌متری برای سایر نقاط پوست بدن است.
  • روش درمانی کاملاً غیرتهاجمی و بسیار مؤثر بدون هیچ‌گونه ایجاد زخم و خونریزی است.
  • موجب تحریک تولید کلاژن می‌شود.
  • بدون درد و بدون نیاز به استفاده از بی‌حسی‌های موضعی
  • بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت پس از درمان
  • مناسب برای انواع پوست
  • گزینه‌های درمانی قابل‌تنظیم
  • فرایند زیباسازی و جوان‌سازی پوست به‌صورت سرپایی
  • کاملاً بی‌خطر و ایمن
  • جوان‌سازی پوست و درمان خط اخم با استفاده از امواج کاملاً بی‌خطر صوت
  • بدون برجای‌ماندن اثرات زخم و عوارض پوستی مانند لک
  • مجهز به پروب جهت تصویربرداری به‌صورت کاملاً دقیق
  • تأثیرگذاری بر روی انواع تیپ‌های پوستی روشن و تیره
  • ماندگاری بسیار بالا در مقایسه با سایر روش‌های درمانی
  • تأثیرگذاری در جلسه نخست
  • پوست را سفت و جوان می‌کند
  • برخورداری از طراحی ارگونومیک بسیار حرفه‌ای برای راحتی هرچه بیشتر اپراتور و بیمار

دستگاه جوان سازی هایفو اولترا برای چه کسانی مناسب نیست؟

لازم است به‌خاطر داشته باشید که با وجود این که لیفت پوست با Hifu Ulthera بسیار مورد استقبال قرار گرفته و با وجود این که بهتر از روش جوانسازی با تزریق ژل پروفایلو است؛ اما  برای برخی افراد توصیه نمی‌شود. این دسته افراد به شرح زیر هستند:

  • افرادی که پوست آن‌ها بر اثر مواجهه با نور خورشید دچار آسیب شدید شده است.
  • افراد مسنی که افتادگی شدید پوست دارند، یا پوست گردن آن‌ها بسیار شل است.
  • افرادی که دچار ضایعات پوستی و عفونی هستند.
  • صورت افراد با آکنه شدید یا کیستی
  • افرادی که ایمپلنت‌های فلزی یا ضربان‌ساز قلب در بدن دارند.
  • افرادی که از فیلرهای پوستی استفاده کرده‌اند.

کاربرد دستگاه اولترا

دستگاه هایفو اولترا با ارسال امواج صوت متمرکز شده به اعماق پوست فیبروبلاست‌ها را تحریک نموده و فرایند کلاژن‌سازی را تسریع می‌بخشد. همچنین با ایجاد ناحیه حرارتی با دمای ۷۰ درجهٔ سانتی‌گراد از طریق ترمال کواگولیشن زون تغییراتی در ضخامت و الاستیسیته لایهٔ SMAS پوست به وجود می‌آورد. این فرایند در نهایت باعث جوان‌سازی، لیفت پوست با Hifu Ulthera و ازبین‌بردن افتادگی پوست می‌شود. کاربردهای دستگاه هایفو اولترا در زمینه درمان و جوان‌سازی پوست بسیار زیاد است که در ادامه به‌اختصار و به‌طورکلی به چند نمونه از آن‌ها اشاره شده است.

  • ازمیان‌بردن افتادگی پلک‌ها و کشیدن ابروها
  • ازبین‌بردن چین‌وچروک اطراف چشم‌ها، پیشانی، صورت و گردن
  • برطرف‌کردن خطوط به وجود آمده بر روی پیشانی
  • ازبین‌بردن خط خنده
  • برطرف‌کردن افتادگی گردن، زیر چانه و ازبین‌بردن غبغب
  • بازیابی خاصیت ارتجاعی و مقاومت پوست با کلاژن‌سازی
  • ازبین‌بردن سیاهی دور چشم
  • لیفت کردن یا کشیدن پوست در نواحی گردن، چانه و پیشانی
  • لیفت یا کشیدن گونه‌ها جهت برطرف‌کردن افتادگی و برجسته‌کردن آن
دستگاه هایفو اولترا چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه هایفو اولترا چگونه عمل می‌کند؟

به‌طورکلی باید گفت که استفاده از دستگاه لیزر هایفو اولترا آسان است و توسط یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست مجاز انجام می‌شود. همچنین این دستگاه به تنظیمات مختلفی مجهز شده است که امکان درمان سفارشی بر اساس نیازهای فردی مشتری را فراهم می‌کند. در طول درمان و لیفت پوست با Hifu Ulthera دستگاه روی ناحیه موردنظر قرار می‌گیرد و انرژی اولتراسوند با شدت بالا به لایه‌های زیرین پوست می‌رسد. لازم به ذکر است که کل درمان معمولاً حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و بسته به ناحیه تحت درمان است.

ابتدا نواحی موردنظر توسط دکتر بررسی و مشخص می‌شود و سپس محل موردنظر پاکسازی شده و با ژل خنثی پوشیده می‌شود. فرایند جوان‌سازی پوست با استفاده از دستگاه هایفو اولترا نیازی به استفاده از هیچ‌گونه بی‌حسی موضعی ندارد و در کوتاه‌ترین زمان قابل‌انجام است؛ برای مثال درمان صورت و گردن به زمانی کمتر از ۱ ساعت احتیاج دارد. همچنین جهت اثرپذیری و تغییر نقطه فوکوس امواج صوت از کارتریج‌های مخصوص استفاده می‌شود. در حین فرایند درمان هیچ‌گونه درد و سوزشی ایجاد نمی‌شود و فقط احساس سوزن‌سوزن و گرمای ملایمی را تجربه خواهید نمود.

به طور تخصصی‌تر دستگاه هایفو اولترا امواج صوت متمرکز شده را به عمق پوست و لایه SMAS که محل قرارگیری فاسیای عضلات است پرتاب می‌کند. لازم به ذکر است لایه SMAS همان ناحیه‌ای است که در لیفت صورت مورد جراحی قرار می‌گیرد. دمای این ناحیه با جذب امواج صوت تا ۶۵ الی ۷۰ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند و باعث تولید کلاژن‌های جدید می‌شود. تولید کلاژن موجب سفت‌شدن و بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. درمان افتادگی پوست با هایفو یه روش غیرتهاجمی و بدون عوارض برای لیفت پوست است.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید استفاده از هر روشی برای جوان‌سازی و لیفت صورت با وجود مزایایی که دارد عوارضی را نیز در برخواهد داشت. یکی از عوارض لیفت پوست با Hifu Ulthera این است که دستگاه هایفو اولترا به‌جای پرکردن زیر سطح پوست برای ظاهری حجیم‌تر یا خلاص‌شدن از شر پوست اضافی با جراحی به بازسازی پوست کمک می‌کند. در واقع از آن جایی که این روشی برای ارتقای روند طبیعی پوست است نتایج به توانایی پوست برای بازسازی بستگی دارد. ازاین‌رو نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

برخی از افراد ممکن است بلافاصله بعد از لیفت صورت با لیزر دچار تورم و قرمزی خفیف شوند که اصولاً به‌سرعت از بین می‌رود. ناحیه درمان هم ممکن است به مدت یک هفته کمی حساس باشد. روش هایفوتراپی برای درمان افتادگی خفیف تا متوسط پوست مناسب است. درصورتی‌که پوست خیلی افتاده‌ای دارید بهتر است دیگر درمان‌های پوستی در این زمینه را در نظر بگیرید. اثرات درمان صورت با هایفو اولترا معمولاً حدود ۱۲ ماه ادامه دارد. بعدازاین مدت ممکن است برای حفظ نتایج به جلسات درمانی مکرر نیاز داشته باشید.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

جمع‌بندی

باتوجه‌به اینکه امروزه افراد به لیفت و جوانسازی پوست خود اهمیت می‌دهند هایفوتراپی یک گزینه و روش درمانی موثر است. درصورتی‌که به دنبال راهی ایمن، مؤثر و طولانی‌مدت برای افزایش زیبایی طبیعی خود هستید دستگاه لیزر فوق‌العاده هایفو اولترا قطعاً ارزش بررسی دارد. لیفت پوست با Hifu Ulthera گزینه‌ای درمانی قابل‌تنظیم با ماهیت غیرتهاجمی و توانایی ترویج تولید کلاژن و سفت کردن پوست و یک تغییردهنده در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست است. برای آشنایی بیشتر با تاثیر دستگاه هایفو مدل اولترا بر لیفت پوست می‌توانید با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا