شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر الکس دایود دایموند پلاس (Diamond Plus)؛ خرید و مشخصات

لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی جدید و قوی از انواع لیزر موهای زاید بوده و از نسل دستگاه‌های ترکیبی الکساندرایت و دایود است. دستگاه دایموند با توان بسیار بالای ۱۲۰۰ وات و ۲۰۰۰ وات، حذف موهای زاید را بصورت تضمینی انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت جوابدهی را برای مشتریان خود تضمین کنید. قبل از خرید لیزر الکس دایود Diamond Plus، توضیحات زیر را بخوانید:

توان بالای لیزر الکس دایود دایموند پلاس

دایموند پلاس (Diamond Plus) تنها دستگاه حذف موهای زاید موجود از نوع خود در ایران با توان لیزربار ۲۰۰۰ وات است. هر دستگاهی دارای یک توان کلی است که شامل هندپیس، اسکرین، پمپ، فن و تمام قطعات الکتریکی به کار رفته است. معمولا توان کلی دستگاه‌های لیزر از ۲۰۰۰ وات به بالا است. ولی لیزربار هر دستگاه توان جداگانه‌ای دارد که به صورت مستقیم با جوابدهی و کیفیت رفع موهای زاید مرتبط است. بیشتر دستگاه‌های لیزر دایود موجود در بازار دارای توان ۶۰۰ وات بوده ولی دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس دارای لیزر بار بسیار قوی با توان ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ وات است و از همین جهت در ایران قابل توجه است. همانطور که گفته شد این توان بسیار بالا بصورت کاملا تضمینی موهای زاید را برای مدت طولانی از بین می‌برد.


لیزر الکس دایود دایموند پلاس

 

طول عمر لیزربار دستگاه

نور لیزر دستگاه‌های لیزر دایود از قطعه‌ای به نام لیزربار تولید می‌شود. لیزر بار به مرور زمان بر اثر استفاده زیاد مصرف شده و ضعیف تر می‌شود. طول عمر اکثر لیزربارهای موجود حدود ۱۰ الی ۲۰ میلیون شات بوده ولی دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس دارای لیزر بار قدرتمند با طول عمر ۱۰۰ میلیون شات است. عددی که بسیار زیاد و دور از دسترس به نظر می‌رسد. عملا می‌توان گفت در صورت استفاده صحیح از این دستگاه هیچوقت نیاز به تعویض لیزربار یا هندپیس نخواهد بود.

کیفیت لیزر بار

تکنولوژی ساخت لیزر بار بسیار ساده بوده و شرکت های مختلف لیزربارهایی با کیفیت‌های مختلف را روانه بازار کرده اند. این قطعات در ایران هم ساخته می‌شوند. کیفیت لیزر بار اثر مستقیمی با کیفیت و جوابدهی دستگاه دارد. لیزر بار دستگاه لیزر دایموند پلاس ساخت شرکت کوهرنت (Coherent) آمریکا است که یکی از شرکت های مطرح و اصلی ساخت قطعات اپتیکی در جهان محسوب می‌شود. شرکت کوهرنت را در گوگل سرچ کنید تا با این غول اپتیکی بیشتر آشنا شوید.

گارانتی دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

اکثر دستگاه‌های موجود در بازار طبق قوانین اداره تجهیزات پزشکی، دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. گارانتی یک ساله برای همه پذیرفته شده و منطقی است. ولی کمپانی سازنده دستگاه لیزر دایموند پلاس با توجه به اطمینان خاطری که از کیفیت این دستگاه دارد گارانتی آن را به دو سال افزایش داده تا مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید آن کنند. این امر حود نشانگر کیفیت دستگاه است.

سیستم کولینگ و خنک کنندگی

بیشترین آسیب و خرابی دستگاه‌های لیزر دایود مربوط به سیستم کولینگ آن‌ها است. اگر مجموعه خنک‌کنندگی دستگاه به خوبی عمل نکند گرمای ایجاد شده بر اثر شات زدن از بین نمی‌رود و باعث سوختن لیزربار و یا سوختن پوست مراجعه کننده می‌شود.

با خرید لیزر الکس دایود دایموند پلاس، سیستم کولینگ قدرتمندی را در اختیار خواهید داشت. این سیستم کولینگ  از سه بخش تشکیل شده است:

  1. قطعه TEC ژاپنی: این قطعه در داخل هندپیس تعبیه شده و با ایجاد سرمای زیاد گرمای تولید شده بر اثر شات زدن را به سرعت از بین می‌برد و کریستال همیشه خنک می‌ماند که باعث کاهش درد و از بین رفتن خطر سوختگی پوست می‌شود.
  2. سیستم آبگرد در داخل هندپیس: این سیستم گرمای جذب شده توسط TEC را گرفته و به خنک کننده منتقل می‌کند و خنک کننده دستگاه، آب گرم شده را خنک کرده و سپس با پمپ قوی ساخت ایتالیا آب خنک را مجددا در داخل هندپیس به گردش در می‌آورد و روند قبل تکرار می‌شود.
  3. چهار عدد فن قوی: در داخل دستگاه چهار عدد فن بسیار قوی تعبیه شده است که گرمای ایجاد شده در داخل دستگاه را به بیرون منتقل کرده و از ایجاد آسیب‌های حرارتی احتمالی به اجزای داخلی دستگاه جلوگیری می‌کند.
فن دایموند پلاس
فن دایموند پلاس

طول موج ترکیبی لیزر الکس دایود دایموند پلاس

دستگاه لیزر دایموند پلاس دارای سه طول موج ترکیبی دایود (۸۰۸ نانومتر)، الکس (۷۵۵ نانومتر) و ان دی یاگ (۱۰۶۴ نانومتر) است که حذف موهای زاید را برای تمام تیپ‌های پوستی روشن تا تیره و همچنین انواع ضخامت‌های مختلف مو ممکن می‌سازد.

لیزربار دیاموند پلاس
دیاموند پلاس ترکیبی از طول موج الکساندرایت و دایود

سطح مقطع بزرگ دستگاه

مدل ۲۰۰۰ وات این دستگاه رفع موهای زاید دارای ۲۰ خط لیزربار با سطح مقطع بزرگ ۱۲*۲۳ میلیمتر است که سرعت کار را تا حد زیادی بالا می‌برد.

۲۳*۱۲
لیزربار دایموند پلاس
سطح مقطع بزرگ لیزربار دایموند
پلاس

طراحی شکیل

شکل ظاهری دستگاه دایموند پلاس توسط کارشناسان حرفه‌ای طراحی شده و یکی از دستگاه‌های زیبا و باابهت موجود است که کیفیت دستگاه را به صورت بصری به بیننده منتقل می‌کند.

مشخصات لیزر الکس دایود دایموند پلاس

 

ضمانت کیفیت FDA,CE

اکثر دوستان و همکاران عزیز،از دستگاهایشان تعریف و تمجید می‌کنند،یا همان ضرب المثل معروفی که هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترش هست،اما دستگاه‌هایی کهFDA (مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا)و CEاروپا را دارد جای شک و شبهه ای برای کیفیت دستگاه نمی‌گذارد.

گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم جوابدهی

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت نماینده انحصاری دستگاه دایموند در ایران است و  ما با توجه به اطمینانی که از این دستگاه داریم جوابدهی آن را تضمین کرده و متعهد می‌شویم که شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از جوابدهی دستگاه، آن را عودت داده و وجه خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

با توجه به موارد ذکر شده دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی جدید، قوی، ایمن و مقرون به صرفه در میان دستگاه‌های لیزر دایود موجود در بازار ایران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تست دستگاه یا دریافت قیمت و خرید لیزر الکس دایود دایموند پلاس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

16 comments
    1. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به شما آماده هستند.
      متشکریم.
      شماره تماس: ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱ (۱۰ خط)
      شماره واتس اپ : ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳

    1. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به شما آماده هستند.
      متشکریم.
      شماره تماس: ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱ (۱۰ خط)
      شماره واتس اپ : ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳

  1. با سلام. چند وقته دنبال خریدش هستم. لطفا قیمت و شرایط فروش و خدمات پس از فروش رو برام واتساپ بفرستید. ممنون. ۰۹۱۵۶۷۰۱۹۴۵

    1. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به شما آماده هستند.
      متشکریم.
      شماره تماس: ۲۲۸۷۹۵۰۱-۰۲۱ (۱۰ خط)
      شماره واتس اپ : ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳

  2. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم اطلاعات دستگاههاتون و لیست قیمت به واتساپ بنده ارسال کنین
    خیلی ممنون
    ۰۹۱۴۸۵۶۲۹۲۲ پناهی

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      لطفا در واتس اپ یک پیام به شماره ۰۹۱۹۹۵۹۵۱۳۳ بدهید تا کاتالوگ دستگاه ها براتون ارسال بشه.
      متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا