شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

کویتیشن آر اف بادی شیپ(Body Shape Portable Cavitation+RF+Vaccum)

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از دستگاه‌های لاغری به نام دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ آشنا کنیم. دستگاه لاغری کویتیشن یکی از بهترین روش‌های غیرتهاجمی برای حذف چربی‌های تجمع یافته موضعی در مناطقی از قبیل پهلو، شکم، باسن، غبغب و بازوها است. همچنین استفاده از این روش و لاغری با بادی شیپ برای حذف سلولیت که در بانوان شیوع بیشتری دارد، مناسب و مؤثر است. توجه داشته باشید که  این دستگاه بیشترین تأثیر خود را در لاغری موضعی و مناطقی همچون غبغب و چین‌وچروک دور چشم نشان می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

آشنایی با دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ

همان‌طور که می‌دانید روش‌های گسترده‌ای در جهان امروز برای کاهش وزن، سایز و لاغری متصور هستیم. بی‌درنگ باید گفت که در دنیای ماشینی امروز با کاهش تحرکات انسانی اضافه‌وزن بشر امروزی بزرگ‌ترین مسئله چالش‌برانگیز و تهدیدکننده سلامت انسان‌ها است. در این مقاله بر آنیم تا ضمن معرفی دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ از تأثیرات تحسین‌برانگیز دستگاه لاغری کویتیشن در کاهش سایز و لاغری پرده برداریم.

همان‌طور که بیان شد دستگاه لاغری کویتیشن یکی از روش‌های ایده‌آل در حذف چربی‌های موضعی ناحیه پهلو، شکم، باسن و… است. در واقع استفاده از دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ می‌تواند به حذف سلولیت‌هایی که در بدن بانوان بیشتر قابل‌مشاهده است، یاری رساند. همچنین باید گفت که کویتیشن تأثیر شگفت‌انگیزی در چربی‌های ناحیه غبغب و چین و چروک‌های دور چشم می‌گذارد.

آشنایی با دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ

مزایای دستگاه لاغری کویتیشن آر اف (بادی شیپ)

در انتخاب روش های لاغری بدون جراحی می توان از دستگاه‌های پیشرفته در این زمینه مانند کویتیشن آر اف بادی شاپ و دیگر دستگاه‌های مشابه استفاده کرد. از مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن آر اف (بادی شیپ، می‌توان به مواردی از جمله موارد بیان شده در زیر اشاره نمود.

  • کویتیشن آر اف بادی شیپ روشی غیرتهاجمی، بدون درد، بدون خونریزی و بدون عوارض جانبی است.
  • بادی شیپینگ و فرم‌دهی مناسب بدن از دیگر مزایای دستگاه لاغری کویتیشن بادی شیپ است.
  • همچنین می‌توان کاهش سایز مناسب را پس از هر دوره درمان به دست آورد.
  • عدم افتادگی پوست به دلیل استفاده از هند پیس آر اف پس از هر جلسه درمان مسئله‌ای است که می‌توان آن را لمس کرد. مسئله بسیار مهمی که می‌توان به آن اشاره نمود. رفع چین و چروک‌های صورت و اطراف چشم است که هند پیس مخصوص به خود را دارد.
  • کاهش محسوس سایز پس از هر مرتبه استفاده از دستگاه
  • عدم شلی و افتادگی پوست به‌واسطه تعدد هند پیس‌های دستگاه

لازم به ذکر است روش لاغری با کویتیشن آر اف بادی شیپ مانند تمام روش‌های لاغری موضعی بر پایه رژیم درست غذایی شامل رژیم کم‌کالری و کم‌چربی و ورزش است. در واقع باید گفت که بدون این‌ها احتمال بازگشت چاقی و چربی وجود دارد.

عملکرد کویتیشن آر اف بادی شیپ به چه صورت است؟

همان‌طور که بیان شد کویتیشن آر اف بادی شیپ یکی از بهترین روش‌های غیرتهاجمی (بدون استفاده از سوزن در مکانیزم دستگاه) برای حذف چربی‌های تجمع یافته موضعی در مناطقی از قبیل پهلو، شکم، باسن، غبغب و بازوها است. همین‌طور باید گفت که یکی از بهترین عملکردهای دستگاه مربوط به درمان سلولیت است. همچنین یکی دیگر از عملکردهای مؤثر دستگاه لاغری کویتیشن در مناطقی مثل غبغب و همین‌طور چین و چروک‌های اطراف چشم بوده که حساب ویژه‌ای می‌توان روی آن داشت.

لازم به ذکر است که با مطالعه دیگر دستگاه‌های لاغری در می‌یابید که هر کدام دارای کارایی متفاوت هستند؛ برای مثال دستگاهی مثل کویتیشن ۵ هند پیس دارای پد لیپولیزر، برای افراد چاق که چربی انباشته زیادی دارند توصیه می‌شود یا دستگاه ام اسکالپت مگشیپ دستگاهی برای تناسب‌اندام، شکل‌دهی به عضلات و حذف چربی‌هایی است که حتی با ورزش هم از بین نمی‌روند. دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ نیز به طور اختصاصی برای کسانی طراحی شده که قصد لاغری در مناطق خاصی از بدن خود را داشته و به‌اصطلاح لاغری موضعی می‌خواهند. همچنین کاهش چین و چروک‌های دور چشم و لیفت صورت و بدن مواردی است که می‌توان از آر اف کویتیشن انتظار داشت.

نکاتی در خصوص لاغری با بادی کویتیشن آر اف بادی شیپ

نکاتی در خصوص لاغری با بادی کویتیشن آر اف بادی شیپ

نکته‌ای که اغلب افراد را دچار اشتباه می‌کند این است که فرد این‌گونه متوجه می‌شود که با داشتن یک دستگاه لاغری به تمام موارد بالا دست پیدا می‌کند که به‌طورقطع باید گفت که این‌گونه نیست. در واقع باید گفت که با مطالعه تک‌تک دستگاه‎ها می‌توانید دریابید کدام دستگاه مناسب شما است. همچنین باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که روش لاغری با کویتیشن آر اف بادی شیپ مانند تمام روش‌های لاغری موضعی بر پایه رژیم درست غذایی شامل رژیم کم‌کالری، کم‌چربی و ورزش است.

در حقیقت بدون رعایت آن‌ها احتمال بازگشت چاقی و چربی وجود دارد که در این صورت مجدداً احتیاج به استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن خواهید داشت. دقت داشته باشید که تمام دستگاه‌های لاغری و با تمام تکنولوژی‌های موجود تنها چربی‌های در حال حاضر بدن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و به‌اصطلاح تناسب‌اندام را به وجود می‌آورند؛ اما در مورد چربی‌هایی که به علت رژیم نامناسب و رعایت‌نکردن در آینده به وجود می‌آیند نمی‌توانند پاسخگو باشند.

باید در نظر داشت ورزش، تحرک کافی و رژیم غذایی مناسب نه‌تنها باعث افزایش سرعت لاغری با دستگاه لاغری کویتیشن می‌شود؛ بلکه تناسب‌اندام شما را برای آینده نیز حفظ می‌کند.

هند پیس ‌ها و ویژگی‌های دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ دارای سه هند پیس آر اف برای لیفت دور چشم، صورت و بدن است. در زیر نام هند پیس‌های دستگاه لاغری کویتیشن بیان شده است.

  • هند پیس آر اف وکیوم برای لاغری
  • هند پیس کویتیشن برای لاغری

همان‌طور که گفته شد هر دستگاه لاغری عملکرد مخصوص به خود را دارد. کویتیشن آر اف بادی شیپ برای لاغری موضعی و رفع چین‌وچروک‌ها طراحی شده است. همچنین باید گفت که سه هند پیس آر اف برای لیفت و جوان‌سازی مناطق مختلف بدن شکل‌گرفته‌اند که می‌توانند همه نیاز ما را برآورده کنند. توجه داشته باشید که اندازه و قدرت این سه هند پیس با هم متفاوت بوده و هر کدام برای منطقه خاصی از بدن در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که هند پیس آر اف وکیوم به طور تخصصی برای لاغری بدن در نظر گرفته شده و قدرت آن بسیار بالاتر از ار اف های لیفت پوست صورت و بدن است. امواج رادیو فرکانسی قدرتمند به کمک خاصیت وکیوم این هند پیس است که پوست ناحیه موردنظر را به داخل کشیده و تأثیر موردنظر را انجام می‌دهد.

هند پیس کویتیشن نیز روش دیگری برای لاغری است که از تکنولوژی متفاوتی به نسبت آر اف وکیوم استفاده می‌کند. این هند پیس با استفاده از امواج قدرتمند اولتراسوند به سراغ سلول‌های چربی رفته، آن‌ها را از بین می‌برد، وارد جریان خون می‌شود و سپس کبد و دفع از بدن را هدایت می‌کند. لازم به ذکر است هردو روش بیان شده برای تأثیرگذاری احتیاج به ورزش و فعالیت بدنی و همین‌طور مصرف مایعات فراوان دارند.

هند پیس ‌ها و ویژگی‌های دستگاه لاغری کویتیشن

جمع‌بندی

باتوجه‌به مطالب بیان شده می‌توان گفت که دستگاه کویتیشن آر اف بادی شیپ یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های لاغری موضعی و کاهش چین‌وچروک است. در واقع باید گفت که دستگاه لاغری کویتیشن یکی از روش‌های ایده‌آل در حذف چربی‌های موضعی ناحیه پهلو، شکم باسن و… است.

همچنین باید گفت که لاغری با بادی شیپ می‌تواند به حذف سلولیت‌های که در بدن بانوان بیشتر قابل‌مشاهده است یاری رساند. لازم به ذکر است که کویتیشن تأثیر شگفت‌انگیزی در چربی‌های ناحیه غبغب و چین و چروک‌های دور چشم می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه لاغری و تناسب اندام مانند کویتیشن آر اف می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا