شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

مزایای لیزر موهای زائد کدامند؟

لیزر روشی محبوب برای حذف موهای زائد در سراسر جهان است. در این روش پالسی از اشعه لیزر روی موهای بدن تابیده می‌شود و پیازهای مو را می‌سوزاند. باگذشت زمان فولیکول مو ضعیف و سست شده و دیگر رشد نخواهند کرد. لیزر موهای زائد دائمی نیست؛ اما ۸۰ درصد موها را از بین می‌برد. از مزایای لیزر موهای زائد به‌صرفه‌بودن آن است؛ چرا که این روش برای ۶ تا ۸ جلسه انجام می‌شود و بعد از آن جلسات در صورت نیاز با فاصله زمانی بیشتر تمدید می‌شوند.

 با این روش دیگر نیازی به استفاده از روش‌های تهاجمی و آسیب‌زننده به پوست برای حذف موهای زائد نیست. همچنین خبری از خراش‌های پوستی و لک‌ها نیست. فواید لیزر برای پوست با انجام مداوم و منظم لیزر آشکار می‌شود؛ چرا که موهای زیر پوستی از بین رفته و پوست روشن می‌شود. بسته به نوع و رنگ پوست دستگاه‌های متنوعی برای لیزر موهای زائد وجود دارد. یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لیزر الکسانداریت است. طول‌موج این دستگاه قابل‌تنظیم و سازگار با هر نوع پوستی است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی مزایای حذف موهای زائد با لیزر می‌پردازیم.

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد نه‌تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز روشی مؤثر برای حذف موهای زائد است. این روش به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار رواج پیدا کرده و محبوب است. آشنایی با لیزر به معنای خداحافظی با سایر روش‌های حذف مو است. مزایای لیزر موهای زائد عبارت‌اند از:

۱. نتیجه‌گیری سریع و صرفه جویی در هزینه

لیزر برخلاف سایر روش‌ها برای از بین ‌بردن موهای زائد بدن در مدت‌زمان کمتری موهای زائد را حذف می‌کند. در این روش پس از اولین جلسه نتیجه قابل‌مشاهده است و پس از طی یک دوره درمانی موهای زائد تا ۹۰ درصد دیگر رشد نخواهند کرد. از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد صرفه‌جویی در وقت و هزینه است؛ چرا که مدت‌زمان انجام لیزر کم است و پس از چند جلسه نتیجه حاصل می‌شود و نیازی به ادامه آن تا آخر عمر نیست.

۲. مزایای لیزر موهای زائد؛ درد کمتر و بی خطر بودن

لیزر نسبت به سایر روش‌های دیگر درد کمتری دارد و برای ازبین‌بردن همین درد می‌توان قبل از لیزر موهای زائد از کرم‌ها و مواد بی‌حس‌کننده تحت بی‌حسی موضعی در ناحیه مدنظر استفاده کرد تا درد کمتری حس شود. لیزر موهای زائد بدن برخلاف دیگر روش‌های حذف موهای زائد مانند: اپیلاسیون، تیغ و… آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و بی‌خطر است؛ درحالی‌که در سایر روش‌ها خطر بریدن، کشیده‌شدن پوست و… وجود دارد.

۳. قابل‌استفاده در نواحی گسترده و هر نوع پوست

یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد امکان استفاده آن برای تمام نواحی یا به اصطلاح لیزر فول بادی است. استفاده از لیزر تنها محدود به‌صورت یا دست نیست؛ بلکه برای نواحی گسترده‌تر با مساحت بزرگ نیز قابل‌استفاده است. همچنین امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی  و ساخت دستگاه‌های لیزر متنوع دیگر رنگ پوست محدودیتی ایجاد نخواهد کرد و افراد با رنگ پوست تیره‌تر نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند.

دائمی بودن نتیجه کار و عوارض جانبی کمتر

۴. مزایای لیزر موهای زائد؛ دائمی بودن نتیجه کار و عوارض جانبی کمتر

اصلی‌ترین فایده لیزر موهای بدن و علت پر طرف‌داربودن این روش نسبت به هر روش دیگر نتیجه دائمی آن است. با چند جلسه لیزر و انجام پروسه لیزر دیگر نیازی به کلنجار رفتن با موهای زائد نیست. بعد از اصلاح‌کردن، موم انداختن و یا وکس کردن امکان حساسیت، التهاب و یا جوش‌های پوستی است؛ درحالی‌که یکی از مزایای لیزر موهای زائد حفظ سلامتی و شادابی پوست بدن و نبود عارضه‌های جانبی مثل خارش و قرمزی پوست است.

لیزر روشی است سالم و مؤثر که پس از انجام آن نیازی به بستری‌شدن نیست و شخص می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد. برای درمان کامل در این روش به بیش از یک جلسه نیاز خواهد بود؛ البته به دلیل سرعت بالای انجام لیزر روند خسته‌کننده نخواهد بود.

مهم‌ترین فواید لیزر برای پوست

عوامل مختلفی چون هورمون‌ها، نور خورشید، ژنتیک، افزایش سن، بیماری‌های مختلف و استفاده از داروها منجر به انواع لک های پوستی می‌شوند. این لک‌ها به‌سختی با دارو و مراقبت پوستی قابل‌درمان هستند. علاوه بر این استفاده از روش‌های سنتی حذف موهای زائد مانند تیغ، وکس و… نیز باعث بروز لک و موهای زیر پوستی می‌شوند. در این روش‌ها ممکن است پوست خراش بردارد، کبود شود و یا جوش‌های زیادی در سطح پوست ظاهر شود که باگذشت زمان و تکرار، لک‌های آن ماندگار می‌شود و اعتمادبه‌نفس را کاهش می‌دهند.

لیزر روشی است که همه این نگرانی‌ها را از بین برده است و با انجام آن دیگر سایر روش‌های حذف موی زائد کنار گذاشته می‌شود. از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد ازبین‌رفتن لک‌های پوستی و روشن‌شدن پوست است. در این روش امواج لیزر ریشه مو را هدف قرار می‌دهند و آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌کنند. مهم‌ترین فواید لیزر برای پوست شامل موارد زیر می‌شود.

  • لیزردرمانی بر خلاف روش‌های تهاجمی آکنه را کم می‌کند و باعث تحریک کلاژن‌سازی در سطح پوست نیز می‌شود. با لیزر دیگر سطح پوست ملتهب نمی‌شود و جوش نمی‌زند.
  • یکی از مزایای لیزر موهای زائد ازبین‌رفتن موهای زیرپوستی است. موهای زیرپوستی ظاهری نازیبا روی پوست ایجاد می‌کنند؛ اما با لیزر تمام موهای زیر پوستی از بین رفته و پوستی شفاف و صاف ایجاد می‌شود.
  • روشن‌شدن پوست از فواید لیزر برای پوست است. رشد مو در لیزر بسیار کند می‌شود و جلسات درمانی با فواصل زمانی بیشتری انجام می‌شود پس نیازی به ازبین‌بردن موها به‌صورت مکرر نیست و دیگر پوست آسیب نمی‌بیند و رنگ آن روشن می‌شود.
  • لکه‌های التهابی و یا لکه‌های قهوه‌ای که در اثر آسیب بر روی سطح پوست به وجود آمده‌اند با لیزر و ترک سایر روش‌های حذف موی زائد از بین می‌روند.
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

برای اینکه افراد از مزایای لیزر موهای زائد لذت ببرند و موهای زائد به بهترین شکل حذف شود باید از دستگاه لیزر مناسب پوست خود استفاده کنند. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های متنوعی در زمینه لیزر ساخته شده است که در ادامه معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر و کارایی آن‌ها توضیح داده شده است.

  • دستگاه دایود (Diode laser): دایود بهترین دستگاه لیزر برای پوست‌هایی با تیرگی متوسط یا زیاد است که دو طول‌موج بلند و کوتاه تولید می‌کند؛ اما تنها مشکل این دستگاه جلسات درمانی بیشتر برای افراد با پوست تیره و قرمزی پوست است.
  • دستگاه ان دی یاگ (ND YAG laser): مؤثرترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کسانی که پوست تیره‌ای دارند دستگاه ان دی یاگ است. این دستگاه برای پوست تیره خطر کمتر و تاثیر بیشتری دارد.
  • دستگاه اسکلیپیون مدیو استار پرو: از جدیدترین دستگاه‌های لیزر مناسب برای هر نوع تیپ پوستی است و طول‌موج آن به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که علاوه بر ازبین‌بردن موهای زائد سبب تحریک کلاژن‌سازی و جوان‌سازی پوست می‌شود.
  • دستگاه لیزر: Alex Diode Ice plus  و ICE PLATINUM: این دو دستگاه مناسب برای موی روشن و موی نازک است و برای پوست تیره و برنز نیز از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه سریع‌ترین و کم دردترین دستگاه برای تمامی ۶ نوع پوست است.

دستگاه ALEX DIODE ICE PLUS و ICE PLATINUM و اسکلیپیون مدیو استار پرو برای هر نوع پوست و مویی مناسب هستند. برای موهای بور بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه الکساندرایت کندلا است و برای پوست روشن و موی تیره دستگاه الکساندرایت و دایود مناسب است. برای پوست‌های تیره نیز دستگاه ND YAG گزینه مناسبی است.

جمع‌بندی

لیزر به روشی محبوب برای حذف موهای زائد در ده‌های اخیر تبدیل شده است و باگذشت زمان و تولید دستگاه‌های متنوع محدودیت‌های استفاده از آن بسیار کم شده است. صرفه‌جویی در زمان و هزینه، نتیجه دهی سریع، گستردگی استفاده و عوارض جانبی کم همگی از مزایای لیزر موهای زائد است. طول درمان این روش ۶ تا ۸ جلسه است و بعد از آن جلسات ترمیمی با فاصله زمانی بیشتر نیاز است. فواید لیزر برای پوست نیز است؛ چرا که با کاهش چشمگیر موها و رشد خیلی کند آن‌ها، دیگر نیاز به استفاده از روش‌های تهاجمی حذف موی زائد نیست.

همچنین دیگر خبری از لک‌های پوستی، جوش‌ها و موهای زیر پوستی نخواهد بود و پوست روشن می‌شود. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای هر فردی بنا بر نوع و رنگ پوستش مشخص می‌شود؛ چرا که تنوع و دسته‌بندی دستگاه‌ها زیاد است و هر کدام کارایی متفاوتی دارند. مجموعه آفرودیت لیزر ارائه دهنده پیشرفته‌ترین محصولات در زمینه لیزر موهای زائد است و یکی از مطمئن ترین گزینه‌ها برای خرید دستگاه لیزر متناسب با نیاز بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا