شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

هزینه لیزر موهای زائد ۱۴۰۳

هزینه لیزر موهای زائد به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های حذف این موها، برای قسمت‌های مختلف بدن متفاوت است. عوامل موثر بر قیمت لیزر متعدد هستند و شامل نوع دستگاه مورد استفاده و نوع سیستم خنک‌کننده آن، هزینه‌های تجهیز و نگهداری دستگاه، وسعت ناحیه و… می‌شوند. رابطه بین هزینه لیزر و تعداد جلسات آن یک رابطه مستقیم است. به طبع هر چه تعداد جلسات موردنیاز بیشتر باشد، هزینه کلی آن نیز بیشتر است. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه لیزر موهای زائد و عوامل موثر بر قیمت لیزر بپردازیم.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن به جز پلک‌ها قابل انجام است. حذف این موها علاوه بر جنبه زیبایی، از نظر بهداشتی نیز به‌خصوص در زیربغل و ناحیه بیکینی دارای اهمیت است. این ناحیه به دلیل تعریق زیاد و نرسیدن نور کافی به آن، بیشتر در معرض بیماری‌های عفونی باکتریایی و قارچ است و موهای زائد می‌توانند این موضوع را تشدید کنند. هزینه لیزر موهای زائد هرچه که باشد، به دلیل تاثیر ماندگار آن و بی‌نیازی از دیگر روش‌های زدودن این موها کمک بزرگی به سلامت پوست خواهد کرد و به‌ همین علت مقرون‌به‌صرفه است.

همچنین دوران نقاهت لیزر موهای زائد بسیار کوتاه است و فرد به‌راحتی می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه بدهد. لیزر برای رفع موهای زائد در نواحی مختلف بدن خانم‌ها و آقایان مناسب است؛ اما پرطرف‌دارترین نواحی برای لیزر عبارت‌اند از:

  • ناحیه بیکینی
  • موی صورت
  • خط باسن
  • موهای زائد پیشانی
  • زیر بغل
  • لاله گوش
  • سینه
  • دست‌ها
  • خط ریش
  • پشت کمر
  • ساق پا
  • بازوها
  • شانه
  • گردن
  • و…

مزایای لیزر موهای زائد

شیو کردن دائمی برای افرادی که پوست حساسی دارند و در صورت استفاده از تیغ، ماشین اصلاح و حتی کرم و پودر موبر دچار خارش یا زخم می‌شوند، گزینه خوبی نخواهد بود. برای این افراد لیزر موهای زائد بهترین راه است. لیزر کردن این موها، پوست را صاف و شفاف می‌کند. این پوست زیبا اعتمادبه‌نفس فرد را افزایش داده و قدرت انتخاب بهتری حتی در لباس پوشیدن به فرد می‌دهد.

لیزر موهای زائد بیکینی، علاوه بر رعایت بهداشت بر کیفیت رابطه جنسی فرد نیز موثر است. بنابراین باتوجه‌به اینکه این روش بهترین راهکار رهایی از شر موهای زائد است، هزینه لیزر موهای زائد منطقی به نظر می‌رسد. هر بار شیوکردن، استفاده از پودر موبر، وکس‌کردن، اپیلاسیون و یا روش‌های دیگر هزینه‌بر بوده و نتایج ماندگاری نیز نخواهد داشت؛ اما برای حذف موهای زائد با لیزر یک بار برای همیشه هزینه خواهید کرد و در بدترین حالت هر شش ماه یا هر سال یک بار نیاز به تمدید خواهد داشت.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

جدول هزینه لیزر موهای زائد بر اساس آخرین قیمت‌ها به شرح زیر است. قیمت‌ها برای یک جلسه بوده و بسته به تعداد جلسات موردنیاز هر فرد تکرار می‌شود.

موضع موردنظر مبلغ (تومان)
لیزر کاربردی توتال بادی (کل بدن + صورت) ۱.۵۵۰.۰۰۰
فول بادی (دست، پا، بیکینی، زیربغل، گودی کمر، خط ناف و صورت) ۱.۲۰۰.۰۰۰
پاها کامل ۵۰۰.۰۰۰
ساق پا ۲۵۰.۰۰۰
ران کامل ۳۰۰.۰۰۰
دست کامل ۲۵۰.۰۰۰
سه چهارم دست ۲۰۰.۰۰۰
ساعد دست ۱۸۰.۰۰۰
باسن ۱۵۰.۰۰۰
بازو ۱۵۰.۰۰۰
ناحیه بیکینی ۲۰۰.۰۰۰
کشاله ران ۱۵۰.۰۰۰
سینه کامل ۲۰۰.۰۰۰
زیر بغل ۱۲۰.۰۰۰
صورت ۲۰۰.۰۰۰
زیر چانه ۵۰.۰۰۰
پشت گردن ۱۲۰.۰۰۰
گودی کمر ۱۵۰.۰۰۰
دور لب ۵۰.۰۰۰
دور سینه ۵۰.۰۰۰
خط ناف ۱۰۰.۰۰۰
جلو تنه کامل ۴۰۰.۰۰۰
پشت کامل ۴۰۰.۰۰۰
شکم کامل ۲۰۰.۰۰۰
خط ریش ۵۰.۰۰۰

 

البته در مراکز زیبایی معمولا لیزر نواحی مختلف بدن، در پکیج‌های گوناگون و متفاوت ارائه می‌شود که انتخاب آن‌ها از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

هزینه لیزر موهای زائد؛ عوامل موثر بر قیمت لیزر

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد متعدد هستند. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع دستگاه مورداستفاده
  • هزینه مواد مصرفی
  • میزان تجربه اپراتور
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک در شهر
  • بزرگ یا کوچک بودن شهر
  • وسعت ناحیه تحت درمان
  • و…

شاید برای شما جالب باشد که چرا موقعیت جغرافیایی کلینیک در شهر یا بزرگ و کوچک بودن شهر در قیمت لیزر موثر هستند؛ اما این یک واقعیت است که هزینه خدمات زیبایی و انواع لیزر پوست در شهرهای بزرگ و حتی محله‌های ثروتمندتر در یک شهر بیشتر است. هر دستگاه لیزر یک هزینه نگهداری سالانه دارد که بسته به نوع دستگاه این هزینه متفاوت خواهد بود. همچنین نوع سیستم خنک‌کننده دستگاه نیز بر هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار است. پس قیمت دستگاه، هزینه تجهیز و نگهداری و نوع سیستم‌ خنک‌کننده از عوامل موثر بر قیمت لیزر هستند.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت لیزر هزینه مواد مصرفی است. محل اتصال هندپیس به دستگاه لیزر در بیشتر دستگاه‌ها قابلیت تعویض دارد که می‌تواند موجب افزایش هزینه لیزر موهای زائد ‌شود. برای کاهش هزینه‌ها برخی از کلینیک‌ها از نوع غیرقابل تعویض استفاده می‌کنند که ضدعفونی‌ کردن آن برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مختلف، بسیار ضروری است. البته لازم به ذکر است که استفاده از نوع قابل تعویض مسلما از نظر بهداشتی بهتر است.

رابطه بین هزینه لیزر و تعداد جلسات آن

رابطه بین هزینه لیزر و تعداد جلسات آن

مسلما هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، هزینه لیزر موهای زائد نیز بیشتر است. تعداد جلسات لیزر معمول بین ۶ تا ۸ جلسه است و بهترین فاصله زمانی بین آن‌ها نیز ۴ هفته است. البته تعداد دقیق جلسات لیزر برای هرد متفاوت خواهد بود و به جلسات تکمیلی یا شارژ برای تثبیت نتیجه نیاز خواهد داشت.

رعایت فاصله منظم بین جلسات لیزر نیز در نتیجه‌گیری بسیار موثر بوده و به کاهش تعداد جلسات موردنیاز منجر می‌شود.  از بین بردن موهای زائد در برخی افراد بیشتر زمان می‌برد و نیازمند صبوری بیشتر است. در واقع هرچه پوست روشن‌تر و موها تیره‌تر باشند، اثربخشی لیزر بیشتر و سریع‌تر است. پس افراد دارای موهای بلوند، سفید و روشن و پوست تیره به جلسات بیشتری برای دریافت حداکثر نتیجه نیاز دارند.

نکته مهم و قابل تامل درباره هزینه لیزر موهای زائد این است که هیچ‌گاه نباید گول تبلیغات دروغین و وسوسه‌کننده مراکز زیبایی نامعتبر را بخورید. تفاوت قیمت زیاد لیزر در یک مرکز زیبایی با کلینیک‌های معتبر و تخصصی لیزر نه‌تنها نشانه خوبی نیست؛ بلکه می‌تواند به دستگاه‌های غیراستاندارد، عدم رعایت مسائل بهداشتی، نداشتن تجربه و مهارت کافی یا عدم نظارت پزشک متخصص مربوط باشد.

در صورت انجام لیزر در این مراکز ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری گریبان فرد را بگیرد و یا در بهترین حالت لیزر موهای زائد بدن، بی‌نتیجه باشد. به همین علت توصیه می‌شود که برای دریافت کلیه خدمات زیبایی نظیر لیزر حتما به کلینیک‌های معتبر که تحت‌نظارت پزشک متخصص اداره می‌شوند و مجهز به دستگاه‌های به‌روز و استاندارد هستند، مراجعه کنید و به هیچ وجه کیفیت را فدای هزینه پایین نکنید. بدین‌ترتیب با کمترین میزان عوارض، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

جمع‌بندی

برآورد هزینه لیزر موهای زائد بسته به میزان تاثیرگذاری آن باتوجه‌به نوع پوست و موی هر فرد، وسعت ناحیه، نوع دستگاه لیزر، نوع سیستم‌ خنک‌کننده و موقعیت جغرافیایی کلینیک انجام می‌شود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت لیزر، هزینه تجهیز و نگهداری دستگاه لیزر است که به‌عنوان‌مثال دستگاه‌های اصل آمریکایی هزینه تجهیز و نگهداری بیشتری نسبت به دستگاه‌های چینی دارند. همچنین وجود رابطه بین هزینه لیزر و تعداد جلسات آن یکی از عوامل تعیین‌کننده هزینه نهایی لیزر است.

شرکت آفرودیت با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش انواع تجهیزات پزشکی از قبیل دستگا‌های لیزر موهای زائد، لاغری و تناسب‌اندام، لیفت و جوانسازی و… فعالیت می‌کند. گروه مهندسین این مجموعه با بررسی دقیق و اصولی هر یک از دستگاه‌ها و مشخصات فنی آن‌ها، اقدام به واردات و فروش این دستگاه‌ها نموده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره هر یک از تجهیزات با کارشناسان ما در مجموعه آفرودیت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا