شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

هایفو اولتراشیپ(Ultrashape Hifu)

شاید شما هم این روزها نام هایفو اولتراشیپ را شنیده باشید. امروزه با پیشرفت علم استفاده از فناوری در حوزه زیبایی به سال‌ها قبل باز می‌گردد. جدیدترین فناوری‌های حوزه زیبایی به زیبا جویان این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه و زمان کم‌تر به زیبایی قابل‌قبول و پایدارتری برسند. دستگاه Ultrashape Hifu یکی از این تکنولوژی‌ها است که برای ازبین‌بردن رسوب چربی‌های موضعی استفاده می‌شود.

ازبین‌بردن چربی‌های اضافی در برخی از نواحی بدن مانند چربی شکمی می‌تواند یکی از سخت‌ترین چالش‌ها برای افراد باشد. افراد زیادی هستند که بدون اینکه اضافه‌وزن داشته باشند، درگیر چربی‌های شکمی هستند. کاربرد دستگاه هایفو Ultrashape به صورتی است که منجر به حذف چربی‌های سرسخت می‌شود. در این مقاله از سری مقالات آفرودیت لیزر به بررسی هایفو اولتراشیپ خواهیم پرداخت.

هایفو اولتراشیپ(Ultrashape Hifu)

دستگاه Ultrashape Hifu چیست؟

هایفو اولتراشیپ یک دستگاه ایمن برای حذف رسوب چربی موضعی است. با فشار ایجاد شده توسط امواج صوتی متمرکز بر بافت چربی، باعث تجزیه سلول‌های چربی می‌شود. بدین ترتیب، ضخامت چربی را کاهش داده و به کانتورکردن بدن بدون نیاز به جراحی کمک می‌کند. نتایج استفاده از دستگاه Ultrashape Hifu از نظر علمی و بالینی اثبات شده است و با روش‌های تصویربرداری مانند توموگرافی، MR و… نشان‌داده‌شده است که این نتایج نسبتاً طولانی‌مدت هستند.

هایفو اولتراشیپ بدون آسیب به بافت‌های سالم اطراف، بر عمق بافت‌های چربی تمرکز می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد. فناوری Ultrashape Hifu در لاغری موضعی به‌ویژه در نواحی شکم و باسن مؤثر است.

ویژگی های دستگاه هایفو اولتراشیب

دستگاه کاربردی Ultrashape Hifu دارای ویژگی‌های زیر است:

  • جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای حذف سلول‌های چربی
  • دارای دوربین ردیاب برای درمان راحت و کاملا ایمن توسط پزشک
  • از بین رفتن چربی در ناحیه تحت درمان به صورت کاملا یکنواخت
  • قابلیت تنظیم عمق درمان با استفاده از نقشه بردار سه بعدی  (3D Mapping)
  • دارای مبدل متمرکز کننده موج اولترا سونیک برای تخریب سلول‌های چربی به‌صورت انتخابی
  • دارای مبدل اولتراسونیک VDF برای هدف قرار دادن سلول‌های چربی در یک یا چند نقطه به صورت همزمان
  • دارای مبدل اولتراسونیک U-Sculpt ویژه پیکر تراشی و از بین‌بردن چربی‌ها با ضخامت کم
  • غیر تهاجمی و کاملا بدون درد
  • بدون نیاز به بیهوشی و بدون دوره نقاهت
  • نتایج بسیار سریع و بدون بازگشت

مبدل اولتراسونیک(VDF single-focuse) : این مد برای درمان در یک نقطه کانونی به فاصله ۱۵ میلی‌متر در زیر پوست طراحی شده است.

مبدل اولترا سونیک: (VDF multi-focuse) در این مد درمان در چندین عمق مختلف بصورت همزمان انجام گرفته و حجم چربی بیشتری در هر پالس از بین می‌رود.

مبدل اولترا سونیک پیکر تراشی: (U-Sculpt) این مد برای پیکر تراشی و از بین‌بردن چربی‌ها با ضخامت کم طراحی شده است؛ مانند لایه‌های چربی نازک در نواحی زیر ناف بالای شکم، پهلوها و ناحیه بیرونی ران پا

کاربرد دستگاه هایفو Ultrashape؛ هایفو اولتراشیپ چطور کار می‌کند؟

کاربرد دستگاه هایفو Ultrashape؛ هایفو اولتراشیپ چطور کار می‌کند؟

اولتراشیپ یک روش غیرتهاجمی است که از فناوری سونوگرافی هدف‌مند برای کاهش چربی‌های ناخواسته و سرسخت استفاده می‌کند. دستگاه هایفو اولتراشیپ برای حذف چربی‌های شکمی طراحی شده است؛ اما نمی‌توان آن را به‌عنوان راه‌حلی برای کاهش وزن دانست. دستگاه Ultrashape Hifu با انتشار امواج صوتی چربی زیرپوستی را در عمق کنترل شده هدف قرار می‌دهد. این دستگاه انرژی امواج فراصوت پالسی را منتقل می‌کند و امکان کنترل بر روی افزایش دما را فراهم می‌کند. بدین ترتیب امکان تخریب چربی را به‌صورت آنی انتخابی و مکانیکی به وجود می‌آورد.

روشUltrashape  بر اساس یک فرایند پاک‌سازی طبیعی چربی است که در آن تری گلیسیرید و بقایای سلولی از سلول‌های چربی بلافاصله تخریب شده و توسط مسیرهای فیزیولوژیکی و متابولیک بدن پردازش می‌شوند. این مسیرها همان مسیرهایی هستند که چربی را در طول کاهش وزن کنترل می‌کنند. در طول درمان دیواره‌های سلولی چربی ترک می‌خورد. سلول‌های چربی ابتدا به‌صورت مایع بین سلول‌ها پخش می‌شوند و سپس از طریق سیستم عروقی و لنفاوی به کبد می‌روند.

 کبد به طور طبیعی چربی‌هایی را که از این طریق وارد می‌شوند، مانند چربی‌های غذایی متابولیزه می‌کند. برخی از این سلول‌های چربی توسط سلول‌های دفاعی بدن احاطه شده و از طریق روده حذف می‌شوند. نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی دستگاه هایفو اولتراشیپ نشان می‌دهد چربی‌های آزاد شده در خون یا کبد تجمع نمی‌یابند. بعد از حدود ۳ جلسه لاغری بین ۴ الی ۱۰ سانت در نواحی درمان مشاهده می‌شود.  

چه کسانی می‌توانند از Ultrashape Hifu استفاده کنند؟

می‌توان از کاهش چربی‌ها با استفاده از هایفو اولتراشیپ برای مردان و زنان استفاده کرد. این یک فرصت جایگزین برای افرادی است که می‌خواهند بدون جراحی از شر چربی‌های موضعی خود خلاص شوند. انتخاب افراد مناسب بدون شک برای نتایج موفقیت‌آمیز بسیار مهم است. دستگاه هایفو Ultrashape می‌تواند برای حذف چربی‌های نواحی مختلف بدن مانند شکم، باسن، پهلوها، ران‌ها و بازوها و صورت مورداستفاده قرار بگیرد. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دستگاه هایفو اولتراشیپ را برای کاهش چربی‌های دور شکم از طریق تخریب سلول‌های چربی تأیید کرده است.

چگونگی استفاده از هایفو اولتراشیپ

چگونگی استفاده از هایفو اولتراشیپ

ازبین‌بردن چربی‌ها با هایفو اولتراشیپ معمولاً یک ساعت طول می‌کشد. پزشک ابتدا یک ژل را روی ناحیه موردنظر اعمال می‌کند و کمربند مخصوصی را در اطراف شکم قرار می‌دهد. سپس مبدل را روی ناحیه درمان قرار می‌دهد. مبدل انرژی اولتراسوند متمرکز و پالسی را در عمق ۱ الی ۲ سانتی‌متری زیر سطح پوست می‌فرستد. این روش می‌تواند غشای سلول‌های چربی را تحت‌فشار قرار داده و باعث پارگی و ازبین‌رفتن آن‌ها شود. پس از اتمام کار، ژل باقی‌مانده پاک می‌شود و می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید. پیشنهاد می کنیم مقاله هایفوتراپی؛ کاربردهای هایفو را مطالعه کنید.

آیا هایفو اولتراشیپ عوارض جانبی دارد؟

اکثر افراد ناراحتی کمی را در حین استفاده از هایفو اولتراشیپ تجربه می‌کنند. ممکن است افراد احساس سوزن‌سوزن‌شدن یا گرم‌شدن در ناحیه تحت درمان داشته باشند. به دلیل انرژی کنترل شده فناوری Ultrashape Hifu، سلول‌های چربی باید بدون آسیب به پوست، اعصاب، رگ‌های خونی و ماهیچه‌های اطراف از بین بروند. انتخاب مرکز زیبایی معتبر یکی از مهم‌ترین مسائل برای انجام این روش درمانی است.

برخی افراد بلافاصله پس از انجام این روش کبودی را در ناحیه درمان گزارش کرده‌اند. امکان ایجاد تاول نیز به‌ندرت وجود دارد. طبق داده‌های بالینی از سال ۲۰۱۶، کاربرد دستگاه Ultrashape هایفو باعث ایجاد درد نمی‌شود و ۱۰۰ درصد افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند این درمان را راحت توصیف کردند.

اقدامات قبل از استفاده Ultrashape Hifu

در بحث لاغری و تناسب اندام لازم است قبل از هر چیز طی یک جلسه با پزشک یا ارائه‌دهنده خدمات زیبایی مشورت کنید تا ببینید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. درمان با دستگاه هایفو اولتراشیپ یک روش غیرتهاجمی است؛ بنابراین به اقدامات خاصی برای آمادگی نیاز نخواهید داشت. به‌طورکلی سعی کنید قبل از درمان، انتخاب یک برنامه سبک زندگی سالم را در برنامه‌های خود بگنجانید تا نتایج استفاده از Ultrashape Hifu را به حداکثر برسانید.

این برنامه می‌تواند شامل پیروی از یک رژیم غذایی مغذی و متعادل و حداقل ۲۰ دقیقه ورزش در روز باشد. ممکن است پزشک به شما توصیه کند که حدود ۱۰ لیوان آب در روز درمان بنوشید تا هیدراته بمانید. همچنین باید چند روز قبل از درمان از سیگارکشیدن خودداری کنید.

اقدامات بعد از استفاده از هایفو اولتراشیپ

اقدامات بعد از استفاده از هایفو اولتراشیپ

در بیشتر موارد افراد می‌توانند فعالیت‌های روزانه خود را بلافاصله پس از درمان از سر بگیرند. نتایج ممکن است در کمتر از دو هفته پس از اولین استفاده از Ultrashape Hifu مشاهده شود. برای نتایج مطلوب، توصیه می‌شود که ۳ جلسه درمانی بافاصله دو هفته از هم دریافت کنید. پزشک یا ارائه‌دهنده خدمات زیبایی می‌تواند تعداد جلسات موردنیاز شما را ارزیابی کند.

هنگامی که هایفو اولتراشیپ سلول‌های چربی را از بین می‌برد، این سلول‌ها قابلیت بازیافت نخواهند داشت. بااین‌حال، سایر سلول‌های چربی در نواحی اطراف می‌توانند بزرگ‌تر شوند؛ بنابراین حفظ یک رژیم غذایی سالم و ورزش‌کردن می‌تواند در حفظ نتایج مؤثر باشند.

مزایای استفاده از هایفو اولتراشیپ

بر خلاف روش‌های جراحی مانند لیپوساکشن، Ultrashape Hifu یک درمان غیرتهاجمی است که در آن بخش‌های چربی سرسخت بدون نیاز به برش و جراحی مورد هدف قرار گرفته و از بین می‌روند. این به معنای عدم نیاز به بیهوشی و دوره نقاهت، عدم وجود خطر و عفونت و هیچ‌گونه زخم و دردی است. علاوه بر این، دستگاه هایفو اولتراشیپ نه‌تنها چربی‌های سرسخت را هدف قرار می‌دهد، بلکه پوست آن ناحیه را نیز سفت و ترمیم می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از Ultrashap  می‌توان به عدم نیاز به مواد شیمیایی و سموم اشاره کرد.

جمع‌بندی

دستگاه هایفو اولتراشیپ یکی از روش‌های غیرتهاجمی جایگزین عمل‌های جراحی است. کاربرد دستگاه هایفو Ultrashape کاهش رسوبات چربی موضعی بدون نیاز به جراحی است. استفاده از Ultrashape Hifu ایمن، راحت و غیرتهاجمی است و به شما کمک می‌کند بدون جراحی به بدنی سالم و متناسب برسید.

می‌توان گفت هایفو اولتراشیپ پیشرفته‌ترین دستگاه درمان غیرتهاجمی کاهش چربی است که چربی‌ها را از بین می‌برد و به بدن شکل می‌دهد؛ بنابراین، اگر به دنبال راهی برای دستیابی به اندامی که همیشه آرزویش را داشته‌اید هستید، Ultrashape می‌توان بهترین گزینه برای شما باشد. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. می‌توانید برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا