شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

راهنمایی در مورد خرید دستگاه لیزر دایود

امروزه استفاده از روش‌های مدرن و غیرتهاجمی برای ازبین‌بردن و حذف موهای زائد بسیار موردتوجه قرار گرفته است. یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای ازبین‌بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن، استفاده از دستگاه‌های لیزر است. دستگاه‌های لیزر با عملکرد منحصربه‌فردی که دارند، باعث تحریک و ازبین‌بردن ریشه موها می‌شوند و در نتیجه رشد مجدد آن‌ها را کاهش می‌دهند. انتخاب و خرید دستگاه لیزر دایود به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد با دایود شناخته می‌شود. دستگاه لیزر دایود به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، به استاندارد طلایی حذف موهای زائد شناخته می‌شود.

درد کمتر، سازگاری با انواع رنگ‌های پوستی، عوارض کم‌تر، نتیجه عالی و مؤثر و هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه دستگاه از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند دستگاه لیزر دایود به‌ این عنوان شناخته شود. اما باتوجه‌به تاثیر لیزر دایود بر موهای زائد، همه این ویژگی‌ها و نتایج مؤثر را تنها در دستگاه‌های لیزر باکیفیت می‌توان یافت، به همین دلیل برای خرید دستگاه لیزر دایود باکیفیت باید برخی نکات مهم و کلیدی را در نظر داشته باشید. در ادامه این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا درمورد خرید دستگاه لیزر دایود شما را راهنمایی کنیم.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود چگونه کار می‌کند

دستگاه لیزر موهای زائد دایود چگونه کار می‌کند

دستگاه لیزر دایود از فناوری پیشرفته‌ای برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند که پرتوی بسیار متمرکز و قوی از نور لیزر تولید می‌کند. این پرتو به‌خوبی توسط رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شود. در طی فرایند لیزر موهای زائد با دایود، لیزر به مدت کسری از ثانیه پالس داده و اجازه می‌دهد تا مو انرژی را جذب کند و گرم شود.

با افزایش دما، ساقه و پیاز مو آسیب‌دیده و از رشد مجدد آن به طور چشمگیری جلوگیری می‌شود. همچنین باتوجه‌به وسعت پرتوهای نوری، فرایند لیزر می‌تواند چندین فولیکول مو را به طور هم‌زمان هدف قرار دهد که باعث می‌شود لیزر موهای زائد با دایود به‌مراتب سریع‌تر از IPL سنتی و سایر روش‌های حذف مو صورت گیرد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود همان‌طور که اشاره کردیم به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد شناخته می‌شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی دقیق و پیشرفته لیزر، موهای زائد را به‌صورت دائمی در طی چندین جلسه لیزر از بین می‌برد. در مقایسه با روش‌های سنتی ازبین‌بردن موهای زائد، استفاده از دستگاه لیزر دایود مزیت‌های فراوانی دارد که این دستگاه را به انتخابی ایده‌آل برای ازبین‌بردن موهای زائد تبدیل می‌کند. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های لیزر موهای زائد با دایود عبارت‌اند از:

  • دائمی بودن نتایج
  • سرعت بالای لیزر موهای زائد
  • درد و ناراحتی کمتر
  • عدم آسیب به بافت پوست اطراف
  • مناسب‌بودن برای انواع پوست و مو
  • عدم نیاز به مراقبت‌های خاص بعد از لیزر
  • جدیدترین تکنولوژی مدرن و پیشرفته
مهم‌ترین موارد خرید دستگاه لیزر دایود

مهم‌ترین موارد خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود برای حذف موهای زائد نیازمند درنظرگرفتن جنبه‌های مختلفی است تا بتوان محصول مناسب و ایده‌آلی را انتخاب کرد. باتوجه‌به تاثیر لیزر دایود بر موهای زائد این دستگاه یک سرمایه‌گذاری چند ساله محسوب می‌شود؛ بنابراین خرید آگاهانه و با درنظرگرفتن تمام جوانب اهمیت فراوانی دارد. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات خرید دستگاه برای لیزر موهای زائد با دایود می‌پردازیم.

۱. میزان توان لیزر

توان لیزر یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های انتخاب و خرید دستگاه لیزر دایود برای حذف موهای زائد است. توان لیزر به وات اندازه‌گیری می‌شود و نشان‌دهنده میزان انرژی لیزر تولید شده توسط دستگاه است. هرچه توان بیشتر باشد، انرژی و شدت لیزر نیز بالاتر خواهد بود. به‌طورکلی برای موهای ضخیم‌تر و تیره‌تر، نیاز به دستگاه لیزر با توان بالاتری است تا بتواند ریشه‌های مو را به‌خوبی تخریب کند.

معمولاً دستگاه‌های لیزر دایود در محدوده توان ۸ تا ۱۲ عرضه می‌شوند. البته دستگاه‌های توان بالاتر تا ۱۵ هم وجود دارند که برای موهای خیلی ضخیم مناسب هستند. در نهایت باتوجه‌به نوع پوست و موهای خود باید توان مناسب را انتخاب کنید.

۲. لیزر بار دستگاه دایود

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب و خرید دستگاه لیزر دایود باید به آن توجه شود، لیزر بار یا همان منبع تولید نور لیزر است. از جمله شرکت‌های مطرح تولیدکننده لیزر بار می‌توان به Lasertel آمریکا ،jenoptik آلمان و Dilas اشاره نمود. برند لیزر بار و کیفیت آن تضمین‌کننده جواب‌دهی دستگاه و کاهش برگشت‌پذیری موها بعد از اتمام جلسات است که باید در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد با دایود به آن توجه بیشتری داشته باشید.

۳. سیستم کولینگ دستگاه دایود (خنک‌کننده)

قدرت کولینگ در دستگاه ضامن ایمنی درمان و همچنین طول عمر لیزر بار است. سیستم کولینگ شامل پمپ آب، رادیاتور، فن‌های خنک‌کننده و TEC است که با همکاری هم گرمای ایجاد شده در اثر تابش نور لیزر را کاهش داده و باعث خنک ماندن کریستال هندپیس و در نتیجه درد و ناراحتی کمتر لیزر موهای زائد با دایود می‌شود؛ اما یکی دیگر از مهم‌ترین نقش‌های سیستم خنک‌کننده در حفاظت از لیزر بار است. گرمای ایجاد شده در سطح هندپیس توسط سیستم خنک‌کننده کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه باعث خنک ماندن لیزر بار و جلوگیری از سوختگی آن و طول عمر دستگاه می‌شود.

سیستم کولینگ دستگاه دایود (خنک‌کننده)

۴. کیفیت دستگاه

در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود توجه به کیفیت ساخت دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه‌های باکیفیت و مرغوب، از قطعات و متریال‌های بادوام و مقاوم ساخته شده‌اند و عمر مفید بیشتری دارند. همچنین در هنگام لیزر موهای زائد با دایود، دقت و صحت عملکرد بالاتری دارند و نتایج حاصل از آن‌ها رضایت‌بخش‌تر است. توصیه می‌شود از برندهای معروف و معتبر خرید کنید. برندهای شناخته شده معمولاً کنترل کیفیت سخت‌گیرانه‌تری دارند. همچنین از خرید دستگاه‌های تقلبی و غیر اصل که ارزان‌قیمت هستند باید پرهیز کرد. این دستگاه‌ها فاقد استانداردهای لازم بوده و ممکن است باعث صدمه به پوست شما شوند. به‌طورکلی سرمایه‌گذاری و خرید دستگاه لیزر دایود باکیفیت، صرفه‌ اقتصادی بهتری دارد و نتایج را بهبود می‌بخشد.

۵. استانداردها و تأییدیه‌های پزشکی

یکی از آسان‌ترین و مرسوم‌ترین روش‌ها برای تشخیص کیفیت دستگاه رجوع به تأییدیه‌های پزشکی اخذ شده توسط آن دستگاه و کمپانی سازنده است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأییدیه FDA آمریکا اشاره کرد. تأییدیه FDA به معنای کسب اجازه برای فروش در بازار آمریکا است. وقتی دستگاهی موفق به کسب تأییدیه اداره غذا و داروی آمریکا می‌شود به این معنا است که استاندارهای لازم برای فروش در بازار باکیفیت آمریکا را دارد و در نتیجه مصرف‌کننده با خیال راحت‌تر اقدام به خرید آن می‌کند.

 همچنین وجود سیستم‌های ایمنی مانند سنسور تشخیص پوست و خاموش‌شدن اتوماتیک دستگاه در صورت بروز مشکل، ضروری است. رعایت استانداردهای تولید، شامل استفاده از متریال‌ها و قطعات مرغوب و ایمن، نیز در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود اهمیت فراوانی دارد. انتخاب محصولی که تمام استانداردهای ایمنی را رعایت کرده باشد، برای حفظ سلامت پوست و بهره‌مندی از نتایج بهتر لیزر موهای زائد با دایود امری ضروری است.

۶. خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب و خرید دستگاه لیزر دایود توجه به شرکت عرضه‌کننده و توان آن شرکت در ارائه خدمات پس از فروش قوی و سریع است. هر دستگاه الکتریکی مسلماً شامل خرابی و ایراد خواهد شد و در این مرحله ارائه خدمات قوی و سریع ضامن بازگشت دستگاه خواهد بود که یکی از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود به آن توجه داشته باشید.

لیزر موهای زائد با دایود

جمع‌بندی

خرید دستگاه لیزر دایود برای حذف موهای زائد نیازمند درنظرگرفتن نکات و جنبه‌های مختلفی است. برای خرید دستگاه لیزر دایود باید به مواردی مانند توان لیزر، کیفیت دستگاه، سرعت، ایمنی و استانداردها و… توجه بیشتری داشته باشید تا بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنید. همچنین باتوجه‌به تاثیر لیزر دایود بر موهای زائد، توصیه می‌شود صرفاً محصولات معتبر و باکیفیت را انتخاب کنید تا بتوانید از نتایج لیزر موهای زائد با دایود به‌صورت مثبت و طولانی‌مدت بهره‌مند شوید.

در نهایت توصیه می‌شود قبل از خرید، حتماً با یک متخصص مشورت کنید تا محصول مناسب را خریداری کنید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر با ارائه محصولات و دستگاه‌های لیزر باکیفیت و مشاوره تخصصی و حرفه‌ای، ‌ شما را در انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زاید مناسب راهنمایی می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا