شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر

برای بیان تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر لازم است در ابتدا به بیان ویژگی‌های هر دستگاه پرداخته شود. دستگاه لیزر جنسیس اس اچ آر به دلیل سرعت بالا، بدون درد و کم‌خطر بودن دارای محبوبیت بسیاری در بین افراد است. منبع انرژی مورداستفاده در این دستگاه لامپ زنون ( IPL) است.

کاربرد لیزر Germany SHR برای انواع پوست‌ها مناسب است. دستگاه لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر ساخت کشور آلمان است که از جمله مدرن‌ترین دستگاه‌ها در زمینه رفع موهای زائد بدن است. کاربرد لیزر Genesis SHR و قابلیت‌های بسیار بالای آن موجب شده نسل‌های قبلی سیستم‌های حذف مو از بدن که شامل سیستم‌های IPL و  Elight بود را‌ تا حد زیادی از دور خارج کند. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر می‌پردازیم.

دستگاه لیزر Germany SHR

تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر؛ دستگاه لیزر Germany SHR

قبل از اشاره به تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر بهتر است با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر (Germany SHR) که ساخت کشور آلمان است یک دستگاه مدرن با قابلیت های زیاد است. قابلیت های بالای این دستگاه سیستم‌های حذف مو از بدن که شامل سیستم‌های IPL و  Elight بود را‌ تا حد زیادی از دور خارج کرده است.

 با استفاده از این دستگاه لیزر شما به‌سختی وجود هندپیس‌ها را احساس خواهید کرد و دردی در بدن خود حس نمی‌کنید. این در حالی است که در سیستم‌های دیگر این چنین نیست و حتی احتمال سوختگی پوست هم در آن‌ها وجود دارد.

ماهیت لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر بر اساس فلوئنس اپتیک پایین یا به‌عبارت‌دیگر نور کم فلوئنسی است. وجود نور کم فلوئنسی در این دستگاه موجب تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر شده است. این سیستم در دستگاه لیزر موهای زائد جرمنی اس اچ آر در پوست شخص گرما ایجاد می‌کند. در سیستم IPL از نورهای اپتیک فلوئنس یا به‌عبارت‌دیگر از نور بسیار زیاد فلوئنسی بهره گرفته می‌شد که همین موضوع موجب سوختگی‌های گاها بسیار شدید می‌شد. افراد دارای پوست‌های تیره بیشتر شاهد این سوختگی‌ها بودند.

کاربرد لیزر Germany SHR

عملکرد دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر به‌صورت غیرتهاجمی است و موجب هیچ‌گونه اثری همچون به‌جاگذاشتن جای زخم نخواهد شد. استفاده از فناوری OPT SHR این دستگاه سبب شده است تا هنگام استفاده هیچ‌گونه دردی را احساس نکنید و دسته IPL آن نیز می‌تواند به طور مداوم شلیک نماید. نور الکتریکی این دستگاه می‌تواند به‌صورت هم‌زمان از اثرات جانبی تابش خیره‌کننده جلوگیری نماید و موجب کاهش سختی کار شود.

نکته بسیار مهم و عالی در مورد کاربرد دستگاه لیزر Germany SHR این است که در ۳ الی ۴ جلسه اول مشتری شاهد اثرات مثبت آن خواهد بود. کاربرد لیزر Germany SHR در سالن‌های زیبایی، کلینیک‌های لیزردرمانی و… موجب شده افراد بسیاری با استفاده از این دستگاه شاهد نتایج بی‌نظیری باشند.

دستگاه لیزر Genesis SHR

تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر؛ دستگاه لیزر Genesis SHR

همان طور که در بالا بیان شد برای بیان تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر لازم است در ابتدا به بیان تعریف هر یک پرداخته شود. در این قسمت به معرفی دستگاه لیزر Genesis SHR پرداخته شده است. جنسیس اس اچ آر (Genesis SHR) از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه لیزر موهای زائد بدن است. این دستگاه به دلیل ویژگی های خوب محبوبیت زیادی دارد.

 منبع انرژی مورداستفاده در دستگاه لیزر جنسیس اس اچ آر، لامپ زنون ( IPL) است؛ ولی با یاری گرفتن از شیوه تخلیه سیستم‌های Diode که به میزان ۱۰ شات در هر ثانیه دارای کارایی هستند؛ روشی بسیار پرسرعت، کارآمد و خالی از هر نوع درد و سوختگی در رفع موهای زائد است. این موضوع موجب پیشرفت چشمگیری در این حوزه نسبت به سیستم‌های قبلی از جمله IPL و Elight شده است.

خرید این دستگاه به‌صورت مؤثری می‌تواند سبب بهبود کسب‌وکار شما شود؛ زیرا که کارکرد بسیار کم‌نظیری در حذف موهای زاید بدن دارد. دستگاه لیزر Genesis SHR از گونه درمان‌های تدافعی محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از میزان توان بسیار بالای اپتیکی ضررهای پوست که غالباً ناشی از نور خورشید هستند و در پوست ایجاد چین‌وچروک می‌کنند را بی‌آنکه درد یا خسارتی به پوست وارد شود درمان می‌کند. این سیستم Micro Pulse  بسیار مدرن و پیشرفته به شکل هوشمند و هدفمند منطقه موردنظر جهت درمان را از دیگر نواحی جدا می‌کند و بسیاری از عوارض جانبی را به‌صورت قابل‌توجهی کم می‌کند.

کاربرد لیزر Genesis SHR

آشنایی با کاربرد لیزر Genesis SHR کمک می‌کند تا تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر را بهتر درک کنید. دستگاه لیزر Genesis SHR دارای دو هندپیس مجزا است که هر هندپیس به طور جداگانه دارای سه مود IPL و Elight  و SHR است. درمان با جنسیس به علت نحوه تخلیه انرژی آن که به‌صورت انرژی کم و تعداد تکرار زیاد ۱۰ شات در ثانیه است سبب شده که درمان به شکل کاملاً بدون درد باشد و عوارض جانبی آن مانند سوختگی تقریباً به صفر برسد.

دستگاه لیزر جنسیس اس اچ آر تقریباً جزء کم استهلاک‌ترین دستگاه‌های اس اچ آر موجود در بازار است و تقریباً می‌شود گفت غیر از تعویض لامپ، جزء مصرفی دیگری را تا درازمدت ندارد. خرید این دستگاه، به‌صورت مؤثری می‌تواند سبب بهبود کسب‌وکار شما شود؛ زیرا که کارکرد کم‌نظیری در حذف موهای زائد بدن دارد.

دستگاه لیزر جنسیس اس اچ آر دارای ویژگی‌های بیان شده در زیر است:

  • دارای قابلیت تنظیم سرعت درمان (۱۰-۱ شات در ثانیه)
  • تنظیم‌های ویژه پوست‌های آسیایی مخصوص پوست‌های زرد که از خصوصیات منحصربه‌فرد دستگاه لیزر موهای زائد جنسیس SHR است. وجود همین ویژگی موجب تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر شده است.
  • دارابودن سیستم Super Cooling باقدرت بسیار بالا
  • توانایی حذف موهای زائد بدون هیچ نوع احساس درد، عارضه‌ها و سوختگی که در دستگاه‌های مشابه کمتر این سه ویژگی را با هم در یک پکیج شاهد خواهید بود.
  • پاسخگویی بسیار عالی سیستم لیزر موهای زائد جنسیس SHR و بدون برگشت بودن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر جنسیس
  • نیروی کارکرد بسیار بالا  که در دستگاه لیزر موهای زائد جنسیس SHR (300) وات است.
  • درمان به طور پیوسته (In Motion)
  • جوان ساختن پوست از طریق هندپیس خاص SSR
تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر

تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ ار

برای کاهش عوارض لیزر موهای زائد لازم است قبل از انجام آن هر فرد نسبت به نوع پوست و موی خود شناخت داشته باشد. مشورت با پزشک متخصص کمک می‌کند تا با انتخاب دستگاه لیزر مناسب، بیشترین نتیجه را از لیزردرمانی داشته باشید. آشنایی با تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر کمک می‌کند تا بر اساس نوع پوست خود یکی از دو دستگاه برتر را برای حرف موهای زائد انتخاب کنید. در جدول دو دستگاه لیزر بررسی شدند که به شرح زیر است:

   دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر    دستگاه لیزر جنسیس اس اچ ار
   تعدادشات تا ۱۰ شات در ثانیه      تعداد ۱-۱۰ شات در ثانیه
     مخصوص پوست‌های آسیاییمخصوص پوست‌های آسیایی و پوست‌های زرد
بهره‌گیری از سیستم Cooling بسیار قویبهره‌گیری از سیستم Super Cooling باقدرت بسیار بالا
بدون درد، سوختگی و هیچ نوع عارضه دیگربدون درد، سوختگی و هیچ نوع عارضهٔ دیگر
           —————درمان به‌صورت پیوسته
           —————دارای هندپیس خاص SSR

جمع‌بندی

دستگاه لیزر جنسیس اس اچ ار دارای دو هندپیس مجزا است که به دلیل کاربرد لیزر Genesis SHR هر هندپیس به‌صورت جداگانه دارای سه مود IPL و Elight  و SHR است. درمان با جنسیس به دلیل کاربرد لیزر Germany SHR و به‌خاطر نحوه تخلیه انرژی آن سبب شده است که درمان به‌صورت کاملاً بدون درد باشد و عوارض جانبی آن مانند سوختگی تقریباً به صفر برسد. این دستگاه جزء کم استهلاک‌ترین دستگاه‌های اس اچ آر موجود در بازار است و تقریباً غیر از تعویض لامپ، جزء مصرفی دیگری را تا درازمدت ندارد.

 جلسات درمانی با دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. سیستم کولینگ دستگاه لیزر جرمنی اس اچ آر به‌قدری قوی است که در زمان لیزر شما هیچ‌گونه درد و یا سوزشی را احساس نخواهید کرد و تنها ممکن است احساس کنید کمی پوستتان گرم شده است. مدت‌زمان لازم برای درمان با این دستگاه بین ۳ تا ۱۲ جلسه است. علاوه بر این شما می‌توانید بلافاصله پس از اتمام زمان لیزر در جلسات درمانی به خانه برگردید و مشغول کارهای روزانه‌ شوید.

 بعد از درمان با این دستگاه به مراقبت خاصی نیاز نیست؛ اما سعی کنید نوشیدن فراوان مایعات و استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب را در اولویت قرار دهید. همان که در این مقاله بیان شد تفاوت لیزر جرمنی اس اچ آر با جنسیس اس اچ آر بسیار محدود بوده و با استفاده از هر دو دستگاه می‌توان شاهد نتایج عالی بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو دستگاه می‌توانید با کارشناسان آفرودیت لیزر در ارتباط باشید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا