شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بازگشت به دوران جوانی با لیفت و جوانسازی پوست

یکی از رویاهای بسیاری از افراد، بازگشت به دوران جوانی و تجربه دوباره زیبایی و سلامتی است. اما آیا این رویای غیرممکن است؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانیم پوست خود را جوانسازی کنیم و چهره خود را لیفت بدهیم؟ در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر ، به بررسی برخی از روش‌های جدید و پیشرفته لیفت و جوانسازی پوست می‌پردازیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا به رویای خود نزدیک شوید.

لیفت و جوانسازی پوست چگونه انجام می‌شود؟

لیفت و جوانسازی پوست صورت به منظور جوانسازی و رفع افتادگی پوست انجام می‌گیرد. کاندیدای انجام این جراحی بیشتر افراد میانسالی هستند که از افتادگی پوست صورت خود رنج می‌برند. جراحی لیفت صورت دارای نتایج بلند مدتی است و می‌تواند چهره فرد را تا چنیدن سال جوان‌تر کند. لیفت و جوانسازی پوست یک روش زیبایی است که با استفاده از دستگاه‌های مختلف، از جمله لیزر، الکترومغناطیس، رادیوفرکانس و میکرونیدلینگ، باعث افزایش کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. این روش باعث کاهش چین و چروک، straffung شدن پوست، بهبود لک‌ها و جای جوش و افزایش رطوبت و درخشندگی پوست می‌شود. لیفت و جوانسازی پوست معمولا در ناحیه صورت، گردن، دکلته و دست انجام می‌شود. این روش نیاز به بی‌حسی یا برش ندارد و زمان بازسازی کمتری نسبت به عمل جراحی دارد.

لیفت و جوانسازی پوست چگونه انجام می‌شود؟

چه عواملی باعث می‌شود که به سراغ لیفت صورت برویم؟

عواملی که به لیفت صورت منجر می‌شود، می توان به لاغری، نگرانی‌ها و دغدغه‌های روزمره، تابش بیش از حد نور خورشید، مصرف دخانیات و الکل اشاره کرد که در تغییرات چین و چروک صورت تاثیرگذار هستند. در همین راستا لیفت و جوانسازی پوست صورت برای افراد دارای افتادگی پوست، چین و چروک در برجستگی گونه، افراد دارای افتادگی در قسمت گردن یا دارای خطوط عمیق در کناره‌های بینی، لب و پیشانی توصیه می‌شود. لیفت صورت روش کشیدن پوست‌های اضافی صورت برای جوانسازی صورت است که می‌تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت و… باشد که سبب شادابی و جوان‌تر نشان دادن پوست شما می‌شود.

لیفت و جوانسازی پوست صورت یک روش جوانسازی مؤثر محسوب می‌شود که شامل روش‌هایی است که با دو متد مختلف لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی ،بنا به تشخیص پزشک معالج انجام می‌گیرد. جراحی لیفت صورت به طور قابل ملاحظه‌ای در برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست و همینطور رفع چین و چروک‌های عمیق مؤثر است اما در صورتی که لیفت صورت را هم‌زمان با تزریق چربی انجام دهید، می‌توان حجم از دست رفته صورت در اثر پیری را نیز بازگرداند.

انواع روش‌های لیفت و جوانسازی پوست صورت

همانطور که در بالا ذکر شد، لیفت و جوانسازی پوست صورت روش‌های مختلفی دارد که در دو گروه کلی به نام‌های لیفت صورت بدون جراحی که شامل تزریق ژل ، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، لیفت صورت با آر اف، هایفو، لیفت صورت با نخ می‌شود. لیفت صورت با جراحی زمانی انجام می‌شود که عمق آسیب‌های پوستی زیاد شده باشد و نتوان با لیفت بدون جراحی کاری از پیش برد و عملیات جوانسازی پوست را با نتیجه مطلوب به سر انجام رساند. متدهای غیر جراحی اگر پیش از عمیق شدن چین و چروک‌ها و دیگر مشکلات پوستی انجام شوند می‌تواند زمان نیاز به لیفت با جراحی را به عقب بیاندازد.

انواع روش‌های لیفت و جوانسازی پوست صورت

۱. لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی یا HIFU، جدیدترین تکنیک لیفت و جوانسازی پوست و رفع افتادگی عضلات صورت است که از طریق اولتراسوند متمرکز شده انجام می‌شود. با این روش می‌توان به لایه‌های عمیق پوست صورت نفوذ کرده و با ایجاد گرما در عضلات مورد نظر، به مرور و از طریق سفت کردن پوست سبب جوان سازی آن شد.

۲. لیفت صورت با آر اف (rf)

ار اف یا همان رادیو فرکانسی مدت‌های زیادی است که در امر زیبایی به کار می‌رود. تنها تفاوت دستگاه‌های RF فرکشنال جدید با نمونه‌های قدیمی در این است که می‌توان اثر پذیری را با ترکیب میکرونیدلینگ و رادیو فرکوئنسی افزایش داد. بدین ترتیب که میکرونیدلینگ با رفع آثار به جا مانده از آکنه، جوش و کشیدگی پوست به یکنواختی و جوانسازی صورت کمک کرده و ار اف فرکشنال از طریق تحریک پوست جهت کلاژن سازی به سفت شدن پوست صورت کمک می‌کند. این روش لیفت را می‌توان در هر سنی انجام داد و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های rf است.

۳. لیفت صورت با نخ

این روش از لیفت صورت یک تکنیک به شدت حساس است که از طریق کشیدن پوست صورت به آرامی باعث رفع شل شدگی پوست و همینطور جوانسازی آن می‌شود. لازم به ذکر است که لیفت صورت با نخ نسبت به لیف صورت کمتر تهاجمی است به همین دلیل علاوه بر اثر بخشی بالا در پوست‌هایی با افتادگی کم، نسبت به لیف صورت عوارض بسیار کمتری نیز دارد به علاوه دوران نقاهت و بستری ندارد و پس از نهایتا ۴۸ ساعت می‌توان به فعالیت‌های روزانه و اجتماعی بازگشت و معمولا جای اسکاری از خود باقی نخواهد گذاشت، چرا که در آن از برش‌های بزرگ استفاده نمی‌شود.

۴. لیفتینگ صورت با تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از محبوب‌ترین روش‌های لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی است چرا که خطری ندارد و لازم به بستری شدن پس از بوتاکس نیست. پس از تزریق بوتاکس می‌توان از بین رفتن چین و چروک‌های اطراف چشم، گردن، خط اخم و همینطور خطوط چین و چروک‌های سطحی پیشانی را به‌خوبی مشاهده نمود. البته باید در نظر داشت که لیفت و جوانسازی پوست با بوتاکس یک روش موقتی است و معمولا ۶ ماه دوام دارد ، اما با این وجود بوتاکس بهترین روش برای پیشگیری از عمیق شدن چین و چروک‌های سطحی به شمار می‌رود.

برای خرید و مقایسه بهترین دستگاه های لیفت و جوانسازی پوست اینجا کلیک کنید

لیفت و جوانسازی پیشانی و ابرو

لیفت و جوانسازی پیشانی و ابرو

لیفتینگ پیشانی می‌تواند برای بدست آوردن ظاهری جوان‌تر و متناسب‌تر به همراه سایر جراحی‌های زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین افراد جوان‌ تری که دارای افتادگی ابرو و یا خطوط اخم عمیق در اثر استرس یا فعالیت ماهیچه‌ ای هستند نیز می‌توانند با استفاده از لیفتینگ پیشانی ظاهری زیباتر داشته باشند و باعث جوانسازی پوست می شود.

افرادی که دچار موارد زیر هستند کاندید‌های مناسبی برای لیفتینگ پیشانی به حساب می‌آیند:

  • ابروی شل و افتاده که ظاهری خسته و ناراحت را برای فرد ایجاد می‌کند
  • خطوط عمیق افقی در پیشانی
  • خطوط اخم عمیق بین ابروها و بالای بینی

مشکلات احتمالی لیفت و جوانسازی پوست 

خوشبختانه مشکلات ناشی از لیفت و جوانسازی پوست صورت بسیار نادر است. سالانه هزاران نفر جراحی لیفت و جوانسازی پوست صورت را با موفقیت انجام داده و از نتایج آن راضی هستند. به هر حال با در نظر گرفتن انجام جراحی باید علاوه بر مزایا به ریسک‌های همراه آن نیز توجه داشت. شما می‌توانید در این مورد، قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنید.

جمع‌بندی

بازگشت به دوران جوانی یکی از آرزوهای بسیاری از افراد است که با پیشرفت علم و فناوری، امروزه به صورت جراحی و غیرجراحی ممکن شده است. لیفت و جوانسازی پوست دو روش متداول برای بهبود ظاهر و احساس خود در سنین بالاتر هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. لیفت یک عمل جراحی است که با برداشتن اضافه‌های پوست و بافت‌های زیرین، چروک‌ها و شلی پوست را رفع می‌کند. جوانسازی پوست یک روش غیرجراحی است که با استفاده از لیزر، فرکشنال، میکرونیدلینگ، تزریقات و مواد مغذی، کلاژن و الاستین پوست را تحریک و بافت‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند. هر دو روش نتایج مثبتی در بهبود زیبایی و سلامت پوست دارند، اما نیاز به مشورت با پزشک متخصص دارند تا بر اساس شرایط فردی، روش مناسب را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا