شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

با دستگاه آنالیز بدن اصولی لاغر شوید

دستگاه آنالیز بدن یکی از روش‌هایی ارزیابی تغذیه‌ای است که متخصصین تغذیه می‌توانند وضعیت کنونی بیماران خود را در کمتر از چند دقیقه بررسی کنند و بتوانند متناسب با آن توصیه‌های لازم را به بیماران خود بکنند. برای دستیابی به وزن ایده‌آل و تناسب اندام، دستگاه آنالیز بدن می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. این دستگاه با سنجش مقادیر چربی، عضله، آب و استخوان بدن شما، می‌تواند نشان دهد که چگونه می‌توانید رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود را بهبود ببخشید. با این اطلاعات، شما می‌توانید برنامه مناسب خود را برای کاهش وزن و افزایش سلامت تعیین کنید. دستگاه آنالیز بدن یک ابزار قدرتمند و دقیق برای شناخت بدن خود و رسیدن به هدف‌های لاغری است.

روش کار دستگاه آنالیز بدن

دستگاه آنالیز بدن کار آنالیز بدن به‌صورت کامل را انجام داده و کارایی بسیار بالایی در آنالیز ترکیبات بدن از قبیل درصد چربی، آب، عضلات، استخوان‌ها، املاح، مقدار لاغری و کمبود وزن، چاقی و اضافه وزن، شاخص توده بدنی (BMI)، اندازه‌‎گیری چربی موضعی  به تفکیک اندام‌‎های بدن دارد. این ابزار مفید می‌تواند وضعیت سلامتی فرد را به منظور رژیم غذایی بهتر و تحرک بدنی موثرتر باتوجه‌به ترکیب بدنی فرد مشخص کند. در اولین قدم اول دستگاه آنالیز بدن، وزن و شاخص توده بدنی (BMI) را به طور دقیق، تعیین می‌شود. در قدم دوم به آنالیز و بررسی تک‌تک اعضای بدن و نوع وضعیت آن‌ها به طور جداگانه می‌پردازد سپس میزان چربی، عضله و درصد آن‌ها را در تک‌تک اندام‌ها بررسی خواهد کرد.

در یک آنالیز جامع ترکیبات مختلف بدن از جمله آب، چربی و در صد آن، تعیین انواع چربی، درصد عضلات بدن به تفکیک، وزن عضلات نواحی مختلف به تفکیک، وزن چربی قسمت‌های مختلف به تفکیک، چربی‌های موضعی و عمومی… با روشی کاملاً علمی و دقیق ارزیابی خواهد گردید. این روش به شما و پزشک متخصص شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت منظم میزان چربی بدن، حجم خالص عضله و ساخت عضله در بدن شما اندازه گیری شود و شما درک خواهید کرد که رژیم شما، سبک زندگی و برنامه ورزشی شما تا چه حد تاثیر گذار است.

روش کار دستگاه آنالیز بدن

انواع روش‌های لاغری با دستگاه آنالیز بدن

دستگاه آنالیز بدن یک ابزار پزشکی است که میزان چربی، عضله، آب و استخوان بدن را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه‌ها به افراد کمک می‌کنند تا وضعیت تغذیه و سلامت خود را بررسی و برنامه لاغری مناسب را انتخاب کنند. انواع مختلفی از دستگاه آنالیز بدن وجود دارد که با روش‌های متفاوتی این مقادیر را سنجش می‌کنند. برخی از رایج‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

امپدانس بیوالکتریک (BIA)

در این روش، یک جریان الکتریکی کم ولتاژ از طریق بدن عبور می‌کند و مقاومت برقی بافت‌های مختلف را اندازه‌گیری می‌کند. چربی بدن مقاومت بالاتری نسبت به آب و عضله دارد و براساس این مقاومت، درصد چربی بدن تخمین زده می‌شود.

پرتو اشعه X دوال (DXA)

در این روش، یک پرتو اشعه X با دو فرکانس مختلف به بدن تابیده می‌شود و جذب پرتو توسط استخوان، چربی و بافت نرم سنجیده می‌شود. این روش دقت بالاتری نسبت به BIA دارد ولی هزینه و زمان بیشتری نیز می‌طلبد.

پلئتسموگرافی (BOD POD)

در این روش، حجم بدن با استفاده از چگالی هوای داخل یک کپسول فشار قابل تغییر سنجیده می‌شود. سپس با استفاده از فرمول هیدرواستاتیک، چگالی بدن و درصد چربی بدن محاسبه می‌شود. این روش نسبتاً ساده و سریع است ولی به تجهیزات خاص نیاز دارد.

مزایای استفاده از دستگاه آنالیز بدن

دستگاه آنالیز بدن یک ابزار پیشرفته و دقیق است که با استفاده از تکنولوژی بیوالکتریکی مقاومتی، می‌تواند اطلاعات مفید و جامعی درباره وضعیت سلامتی و تناسب اندام شما ارائه دهد. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید مقادیر مختلفی را مانند وزن، چربی بدن، عضله، آب بدن، استخوان، متابولیسم، BMI و درصد چربی حیاتی خود را بسنجید. این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا برنامه تغذیه و ورزش مناسب خود را تعیین کنید و پیشرفت خود را بررسی کنید. دستگاه آنالیز بدن نه تنها برای افرادی که به دنبال کاهش وزن یا افزایش عضله هستند مناسب است، بلکه برای همه کسانی که مایل به بهبود سلامتی و کیفیت زندگی خود هستند نیز مفید است. قابلیت حمل و استفاده ساده از این دستگاه از دیگر مزایای استفاده از دستگاه آنالیز بدن محسوب می‌شود و همچنین نتایج را به‌صورت روشن‌تر و قابل فهم‌تری به شما نمایش می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه آنالیز بدن

دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن

دستگاه بادی انالایزر ۸ امپدانس بیو الکتریکی قطبی ساده است دارد. این دستگاه یک جریان ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی آمپری را از بدن عبور می‌دهد که این جربان میزان مقاومت بدن در اعضای مختلف را اندازه‌گیری می‌کند. هر جایی از بدن که توده چربی وجود داشته باشد، یک اختلاف جریان توسط الکترودهای دستگاه بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن شناسایی می‌شود.

دستگاه کوانتوم آنالایزر (Quantum Analyzer QMRA)

دستگاه کوانتوم آنالایزر (MRA) جدیدترین تکنولوژی کمک تشخیصی از خانواده دستگاه‌های آنالیزور است که با اندازه گیری انحراف میدان مغناطیسی هرکدام از ارگان‌های بدن اقدام به سنجش سلامتی آن نموده و پزشک معالج را سریع‌تر به سمت عضو بیمار راهنمایی می‌کند. هر یک از ارگان‌های بدن دارای یک میدان مغناطیسی منحصربه‌فرد است. هرگونه انحراف در این میدان مغناطیسی بیانگر اختلال  و مشکل در عملکرد آن ارگان است.

دستگاه کوانتوم آنالایزر با اندازه گیری میدان مغناطیسی این ارگان‌ها و مقایسه آن با حالت طبیعی و سالم، سلامتی آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و با داده‌های وسیعی که در اختیار فرد قرار می‌دهد، پزشک را جهت اتخاذ تصمیم‌های سریع‌تر و موثرتر راهنمایی می‌کند.

جمع‌بندی

یکی از راه‌های مؤثر برای کاهش وزن و بهبود سلامتی، استفاده از دستگاه آنالیز بدن است. این دستگاه با اندازه‌گیری مقادیر مختلفی مانند چربی بدن، عضله، آب، استخوان و متابولیسم، می‌تواند شما را در تعیین وضعیت فعلی بدنتان و تنظیم برنامه تغذیه و ورزش مناسب یاری دهد. با دستگاه آنالیز بدن، شما می‌توانید پیشرفت خود را در طول زمان مشاهده کنید و از نتایج مثبت آن لذت ببرید. با خرید دستگاه‌های آنالیز بدن از مراجع معتبر اصولی لاغر شوید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع ارائه انواع دستگاه‌ها و محصولات زیبایی و تناسب اندام به شما در راه رسیدن به اهداف سلامتی‌تان کمک می‌کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا