شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر ناحیه تناسلی آقایان + مزایا

لیزر ناحیه تناسلی آقایان جزء مناطقی از بدن است که علاوه‌ بر بحث زیبایی از نظر بهداشتی نیز حائز اهمیت است. نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان و طول‌موج مناسب آن توسط پزشک متخصص تعیین خواهد شد. از مزایای لیزر بیکینی آقایان می‌توان به بی‌نیاز شدن از روش‌های سنتی حذف موهای زائد همچون وکس و موم و نیاز به تکرار و مداومت خسته‌کننده آن‌ها اشاره نمود. برای آگاهی بیشتر درباره نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان و مزایا و معایب آن تا انتهای این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید.

لیزر ناحیه تناسلی آقایان

لیزر ناحیه تناسلی آقایان

لیزر موهای زائد یک تکنیک پیشرفته و متداول است که از تابش لیزر برای ازبین‌بردن فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. این روش برای تمامی نواحی بدن به جز پلک‌ها کاربرد دارد. لیزر یک روش ایمن و موثر برای خلاصی دائمی از شر این موها است. انرژی این پرتو تابش شده توسط پیگمنت یا رنگ‌دانه مو که ملانین نام دارد، جذب می‌شود و با گرم‌شدن فولیکول‌های مو، موجب آسیب به آن‌ها خواهد شد. در ادامه این آسیب موجب مهار رشد موها در آینده خواهد شد. نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان نیز طبق همین اصول خواهد بود. لیزر نیاز به وکس کردن و اصلاح مکرر را کاهش می‌دهد و با نهایت سرعت و دقت و کمترین میزان عارضه انجام می‌شود.

نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان

موهای بدن دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن در فاز استراحت هستند و تعداد کمی نیز در فاز رشد به سر می‌برند. حین لیزر موهای زائد آقایان، پرتو لیزر با گرم‌کردن فولیکول‌های ریشه مو، موجب آسیب به آن‌ها خواهد شد؛ بدون اینکه به پوست نواحی اطراف آسیب وارد کند. رنگ‌دانه‌های ملانین موجود در ریشه مو انرژی پرتو لیزر را دریافت کرده و بدین‌طریق موجب تخریب ریشه مو خواهند شد. نکته قابل تامل درباره انجام لیزر ناحیه تناسلی آقایان با موفقیت، مداومت در انجام جلسات آن با فاصله‌های زمانی مشخص و منظم است.

اگر فولیکول مو در حال استراحت باشد، اشعه لیزر تاثیری بر آن نخواهد داشت. پس از طی هر جلسه تعدادی از موها که در فاز رشد قرار دارند، از بین می‌روند؛ ولی بقیه موها بدون تغییر باقی می‌مانند. این موضوع اهمیت تکرار جلسات لیزر برای ازبین‌بردن تمام موها را یادآور می‌شود. این نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان موجب ایجاد تاثیرات دائمی خواهد شد.

لیزر ناحیه تناسلی آقایان به ‌طور متوسط بین ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و معمولا بین ۶ تا ۸ جلسه برای رفع موهای زائد این ناحیه کافی است. البته زمان آن به وسعت ناحیه لیزر بستگی دارد. ناراحتی و درد لیزر بیکینی معمولا قابل‌تحمل است. البته میزان درد در لیزر ناحیه تناسلی در مردان به عوامل متعددی بستگی دارد و برای هر شخص متفاوت خواهد بود. استفاده از ژل‌های خنک‌کننده می‌تواند تا حد زیادی موجب کاهش ناراحتی در طول روند درمان شود.

مزایای لیزر بیکینی آقایان

مزایای لیزر ناحیه تناسلی آقایان عبارت‌اند از:

  • دقت بالا و عدم آسیب به پوست اطراف این ناحیه
  • نتایج دائمی و کاهش قابل‌توجه رشد مو
  • ایجاد پوستی صاف و شاداب برای مدت طولانی
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای طولانی‌مدت
  • رفع نیاز به وکس یا اصلاح مداوم
  • کاهش تحریک پوستی و تجربه حذف موهای زائد بدون دردسر
  • کاهش احتمال ایجاد موهای زیرپوستی و مشکلات ناشی از آن
  • افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبود تصویر بدنی فرد
  • درد کمتر نسبت به روش‌های سنتی حذف موهای زائد مانند وکس و موم

لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۴ یا دیگر دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی، تاثیر قابل‌توجهی بر میزان درد لیزر ناحیه تناسلی آقایان خواهد داشت. این دستگاه با ترکیب سه‌ طول‌موج مختلف و تکنولوژی پیشرفته می‌تواند بر تمام انواع موها با ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف موثر باشد. همچنین به دلیل مجهز بودن به سیستم کولینگ قدرتمند عوارض و درد را به صفر خواهد رساند.

معایب لیزر ناحیه تناسلی آقایان

معایب لیزر ناحیه تناسلی آقایان

می‌توان ادعا کرد که لیزر ناحیه تناسلی آقایان اگر در مراکز تخصصی لیزر و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود، هیچ‌گونه عارضه‌ای به همراه نخواهد داشت؛ اما اگر در مرکز نامعتبر و غیراستاندارد انجام شود، معایبی نیز به همراه خواهد داشت؛ به‌عنوان‌مثال با لیزر در این مراکز ممکن است نه‌تنها کاهشی در موها ایجاد نشود؛ بلکه می‌تواند آن‌ها را افزایش نیز بدهد. به‌طورکلی لیزر این ناحیه می‌تواند موجب بروز التهاب پوستی شود؛ اما به‌سرعت بهبود خواهد یافت.

از دیگر عوارض آن می‌توان به تورم و قرمزی ناحیه تناسلی اشاره کرد که این مورد نیز طی چند ساعت تا چند روز از بین خواهد رفت. پس از انجام لیزر، تحریک و خارش نیز در ناحیه تناسلی ممکن است ایجاد شود که این مورد نیز پس از مدتی بهبود می‌یابد. لیزر ناحیه تناسلی آقایان ممکن است موجب بروز آکنه و جوش نیز بشود که این مورد نیز نگران‌کننده نخواهد بود و به‌زودی برطرف خواهد شد. لیزر در موارد نادر می‌تواند منجر به تغییر رنگ پوست نیز بشود. این تغییر در بیشتر موارد برگشت‌پذیر بوده و پوست حالت طبیعی خود را باز می‌یابد.

در صورت عدم داشتن مهارت کافی توسط اپراتور ممکن است، عوارضی همچون سوختگی ناشی از لیزر، خونریزی، عفونت پوستی، اسکار و… نیز ایجاد شوند. این موضوع اهمیت انتخاب کلینیک لیزر معتبر و استاندارد با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته را که مجهز به سیستم کولینگ قدرتمند هستند، بیش‌ازپیش آشکار خواهد کرد.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیزر ناحیه تناسلی آقایان نیستند؟

برخی از افراد کاندیدای مناسبی برای لیزر ناحیه تناسلی آقایان نیستند. این افراد عبارت‌اند از:

  • افراد دچار اختلالات هورمونی
  • مبتلایان به جوش‌های چرکی
  • کسانی که سابقه بیماری تب‌خال و لوپوس را دارند.
  • کسانی که داروهای خاص مانند ایزوترتینوئین، داروهای حاوی طلا، کورتون‌ها، هورمون‌ها و مینوکسیدیل مصرف می‌کنند.
  • افرادی که در موضع موردنظر خال‌کوبی یا تاتو دارند.
  • افرادی که به‌تازگی پوست خود را برنزه کرده‌اند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های پسوریازیس، لیکن پلان و ویتلیگو
  • افراد دارای سابقه گوشت اضافه در محل عمل

نکات مهم قبل و بعد از لیزر ناحیه تناسلی آقایان

نکات مهم قبل و بعد از لیزر ناحیه تناسلی آقایان

رعایت نکات زیر برای انجام لیزر ناحیه تناسلی آقایان ضروری است:

  • تراشیدن موهای موضع موردنظر قبل از شروع لیزر
  • استفاده از ژل بی‌حس‌کننده برای کاهش احساس درد در حین لیزر
  • لزوم استفاده از عینک محافظ در حین انجام لیزر
  • عدم استفاده از سونا و استخر حداقل تا ۴۸ ساعت
  • ضرورت استفاده از کرم‌های ضدآفتاب

جمع‌بندی

لیزر ناحیه تناسلی آقایان یک گزینه مطلوب برای کاهش موهای زائد به طور دائمی است. نحوه لیزر ناحیه تناسلی در مردان همانند سایر قسمت‌های بدن است و جایگزینی مناسب برای روش‌های سنتی همچون وکس، اصلاح و… به شمار می‌آید. از مزایای لیزر بیکینی آقایان می‌توان به کاهش احتمال ایجاد موهای زیرپوستی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، عدم نیاز به وکس یا اصلاح مداوم و… اشاره کرد.

مجموعه آفرودیت لیزر یا پرتو تجارت رویان مهر واردکننده و فروشنده انواع تجهیزات پزشکی مدرن در زمینه لاغری و تناسب‌اندام، لیزر موهای زائد، لیفت و جوان‌سازی و… از بهترین برندهای روز دنیا است. این مجموعه با ارائه مشاوره درمانی به‌صورت آنلاین و ارائه آموزش‌های عملی و عملی موجبات جلب رضایت پزشکان گرامی را فراهم آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ارائه محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا