شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی | لیزر جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های جوان‌سازی و زیباسازی پوست است. معمولا ماندگاری لیزر جوانسازی دست به مراقبت‌های خاصی نیاز دارد. در واقع تاثیر لیزر بر جوانسازی دست و پا موجب کاهش چین‌وچروک‌های ریز و سطحی، بهبود چروک‌های عمیق و کم‌رنگ‌شدن لکه‌ها خواهد شد و پوستی جوان و شاداب را به فرد هدیه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی و ماندگاری لیزر جوانسازی دست در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید.

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی یک تکنیک پرطرف‌دار احیای جوانی و زیبایی پوست است. با افزایش سن تمامی ارگان‌های بدن همانند پوست رو به پیری می‌روند. این موضوع باعث می‌شود که پوست خاصیت الاستیسیته خود را به‌مرور ازدست‌داده و چروک شود. با تحلیل‌رفتن چربی‌های زیر پوست، به‌تدریج پوست نازک و شل خواهد شد. همچنین با آسیب به رنگ‌دانه‌های پوست لکه‌های قهوه‌ای روی آن ایجاد می‌شود. تمامی این اتفاقات منجر به ازدست‌رفتن طراوت و شادابی پوست شده و ظاهری ناخوشایند ایجاد خواهند کرد.

عواملی همچون ژنتیک، استرس و تنش، قرارگرفتن طولانی در معرض نور خورشید، افزایش سن، سیگار و نوع تغذیه در تغییرات ظاهری پوست دارای نقش هستند. پوست دست هر فرد به دلیل تماس با انواع شوینده‌ها و مواد شیمیایی بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

ماندگاری لیزر جوانسازی دست

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی یکی از روش‌هایی است که در کلینیک‌های زیبایی برای جوانسازی و شادابی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. لیزر جوان‌سازی تنها مربوط به صورت نیست و برای دست و پا نیز کاربرد دارد. به علت کم عوارض بودن، این روش بسیار رایج و محبوب شده است. طول مدت هر جلسه لیزر کمتر از یک ساعت است و تعیین تعداد جلسات موردنیاز نیز بر عهده پزشک متخصص خواهد بود. همچنین شدت و مدت‌زمان تابش اشعه لیزر نیز باید توسط پزشک به طور کامل کنترل شود.

برای راحتی بیمار در این تکنیک از پمادهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. مراقبت‌های اصولی از پوست موجب ماندگاری لیزر جوانسازی دست و پا خواهد شد. این مراقبت‌ها شامل محافظت از پوست در برابر پرتو خورشید، تاثیر مواد شیمیایی، کنترل استرس، پرهیز از مصرف سیگار، حفظ رطوبت مناسب پوست و… است. معمولا ماندگاری لیزر جوانسازی دست و پا بین یک تا سه سال خواهد بود.

نحوه تاثیر لیزر بر جوانسازی دست و پا

نحوه تاثیر لیزر بر جوانسازی دست و پا

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی امری تخصصی است که لزوما باید توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی یا پزشکان آموزش‌دیده انجام شود. در این روش، پزشک با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز بر روی پوست دست و پا به کمک پرتوهای لیزر، موجب تحریک پوست به ترمیم این بخش‌ها می‌شود. هر چه سن فرد بالاتر برود، کلاژن‌سازی کاهش می‌یابد و خاصیت ارتجاعی پوست نیز کم می‌شود. در واقع با بالارفتن سن چروک‌ها عمق بیشتری می‌یابند.

در این متد از روش‌های جوانسازی پوست، لایه اپیدرم یا خارجی‌ترین لایه پوست با لیزر دچار فرسایش شده و به دنبال آن لایه زیرین یا درم به افزایش کلاژن‌سازی تحریک خواهد شد. با افزایش کلاژن‌سازی لکه‌های قهوه‌ای پوست کم‌رنگ شده، چروک‌های عمیق بهبودیافته و چین‌وچروک‌های ریز و سطحی بهبود می‌یابند. این امر موجب روشن‌تر و مستحکم‌تر شدن پوست می‌شود.

مخاطرات جوانسازی دست و پا با لیزر

خطرهای جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی بسیار ناچیز است و این روش یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای رفع چین‌وچروک به شمار می‌آید. در این متد با تحت تاثیر قرارگرفتن لایه اپیدرم پوست توسط اشعه لیزر، پوست دچار مقدار کمی التهاب، تورم و قرمزی خواهد شد که البته پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. همچنین ممکن است فرد مقداری کمی سوزش یا خارش احساس کند. استفاده از لیزرهای تهاجمی و قوی ممکن است که باعث بروز سوختگی یا تاول در پوست شود. همچنین برای کسانی که سابقه ابتلا به تبخال دارند، ممنوعیت دارد.

مزایای جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی مزایایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • رفع چین‌وچروک
  • کاهش عوارض پیری
  • بهبود ظاهر رگ‌های برجسته
  • ازبین‌رفتن لکه‌های پوستی
  • روشن‌شدن رنگ پوست
  • افزایش شادابی پوست
  • روشی ایمن و بدون درد و خونریزی
  • نتیجه‌بخشی سریع

تاثیر تزریق چربی در جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

تاثیر تزریق چربی در جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

افزایش سن موجب کاهش چربی در زیر پوست، کاهش کلاژن و کاهش الاستیسیته پوست می‌شود. این مساله موجب شل و آویزان شدن پوست خواهد شد و چین‌وچروک‌های پوست را افزایش خواهد داد. در این موارد پزشکان با کمک سوزن‌های مخصوص، مقداری چربی را از دیگر قسمت‌های بدن برداشته و به نواحی که نیاز دارند، تزریق می‌کنند.

مراقبت‌های بعد از جوانسازی دست و پا با لیزر

باتوجه‌به اینکه جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی روش بی‌خطری است، نیازمند مراقبت ویژه‌ای نخواهد بود. بااین‌حال این امر نیازمند رعایت نکات زیر خواهد بود تا عوارض به حداقل رسیده و نتیجه مطلوب حداکثری حاصل شود.

  • انجام لایه‌برداری یا برنزه کردن پوست قبل از انجام این تکنیک ممنوع است.
  • همچنین باید شدت مراقبت از پوست در برابر آفتاب تا چند ماه افزایش یابد.
  • در حین درمان، پزشک برای کاهش درد از بی‌حسی موضعی استفاده خواهد کرد؛ بااین‌حال درصورتی‌که بیمار نسبت به درد حساس باشد، می‌تواند از داروهای مسکن خفیف برای تسکین درد استفاده نماید.
  • همچنین استفاده از کمپرس سرد برای کاهش التهاب و قرمزی پوست پس از لیزر بسیار کمک‌کننده خواهد بود.
  • به‌هیچ‌وجه نباید قسمت لیزردرمانی شده ماساژ داده شود.

کلیه علائم پس از چند روز بهبودیافته و پوستی صاف، جوان و شاداب را به فرد هدیه می‌دهند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای جوانسازی دست و پا با لیزر هستند؟

تکنیک جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی، هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل‌استفاده است. برخورداری از سلامت عمومی لازمه انجام این نوع درمان است. کسانی که در ترمیم زخم خود دچار مشکل هستند یا افراد سیگاری کاندیدای مناسبی برای جوانسازی دست و پا با لیزر نخواهند بود. استفاده از دستگاه‌های جوانسازی پوست، معمولا پس از چند جلسه می‌تواند شما را به هدف خود که داشتن پوستی جوان و شاداب است برساند.

هزینه جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

هزینه جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی

هزینه جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی به عوامل متعددی وابسته است. مثلا در تعیین تعداد جلسات، شدت و مدت‌زمان لیزر عمق چروک‌های ایجاد شده، میزان و شدت لکه‌ها و دیگر مشکلات فرد تاثیر دارند. به همین دلیل است که هزینه پرداختی برای هر بیمار متفاوت خواهد بود. عوامل دیگری نیز بر افزایش قیمت موثر هستند؛ به‌عنوان‌مثال کلینیک‌های زیبایی در شهرهای بزرگ معمولا هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد.

جمع‌بندی

جوانسازی دست و پا با لیزردرمانی یک متد موثر و کارآمد برای رفع چین‌وچروک‌های ریز و روشن‌تر ساختن پوست این نواحی خواهد شد. ماندگاری لیزر جوانسازی دست و پا معمولا بین یک تا سه سال است و سرعت روند پیری را کاهش می‌دهد. تاثیر لیزر بر جوانسازی دست و پا اعتمادبه‌نفس فرد را افزایش داده و موجب کاهش احساس پیری خواهد شد.

شرکت آفرودیت لیزر یکی از باسابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکز فروش انواع تجهیزات پزشکی و درمانی در حوزه لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی، دستگاه لاغری و تناسب‌اندام و… است که پیشرفته‌ترین تجهیزات را از مدرن‌ترین و به‌روزترین برندها در اختیار مشتریان عزیز و پزشکان گرامی قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و مشخصات دقیق فیزیکی آن‌ها از کارشناسان ما در مجموعه آفرودیت کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا