شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

حذف موهای زائد؛ لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۴

اغلب افراد از وجود موهای زائد روی بدن خود به‌خصوص در نواحی حساس مانند بیکینی رضایت ندارند. شاید لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم۲۰۲۲  کاری دور از دسترس، سخت و پرهزینه باشد؛ اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

 سال‌هاست که ازبین‌بردن موهای زائد بدن به‌خصوص حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم موردتوجه انسان‌ها قرار گرفته و روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد؛ ولی پیشرفت تکنولوژی و علم گزینه استفاده از لیزر را تبدیل به بهترین متد ممکن کرده است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی لیزر بیکنی و بهترین نتیجه لیزر با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

یکی از بهترین و مؤثرترین دستگاه‌ها در زمینه لیزر موهای زائد دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است. استفاده از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ یکی از راحت‌ترین و بهترین روش‌ها برای لیزر موهای زائد این ناحیه است. این دستگاه با بهره‌مندی هم‌زمان و سه‌بعدی از بهترین طول‌موج‌های حذف موهای زائد یعنی سه طول‌موج ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر بسیار محبوب شده است. این دستگاه پیشرفته برخوردار از فناوری Quattro TM هم است. دستگاه لیزر تیتانیوم با اسپات سایز بسیار بزرگ نواحی متعدد و بسیار وسیع حتی به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی‌متر مربع را هم پوشش خواهد داد.

این ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ موجب شده که مدت‌زمان دوره درمان بیمار تا چهل درصد کاهش پیدا نماید. با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم و بهره‌برداری از فناوری In-Motion  یک لیزر مؤثر و ایمن برای موهای زائد بدن در سطح زیادی از پوست مراجعه‌کننده فراهم خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه لیزر وجود سیستم خنک‌کننده در آن است که فرایند لیزر را در طول درمان برای بیمار آسان می‌کند و افراد هیچ سوزش و درد و سوختگی را در این مدت احساس نمی‌کنند.

حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم

حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه حذف موهای زائد ناحیه بیکینی با استفاده از لیزر یک روش زیبایی محبوب محسوب می‌شود. لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ بر سایر روش‌های حذف موهای زائد مانند اصلاح و اپیلاسیون ترجیح داده می‌شود. حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم یک راه‌حل طولانی‌مدت ارائه می‌دهد و احتمال رشد موهای درون روییده و تحریک را کاهش می‌دهد.

این روش درمانی شامل استفاده از دستگاه لیزر جهت هدف قراردادن فولیکول‌های مو است که بدون آسیب رساندن به پوست ناحیه اطراف موهای زائد آن قسمت را از بین می‌برد. لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی را می‌توان باتوجه‌به نیازهای فردی هر بیمار ارائه نمود که بسته به چرخه رشد موهای بیمار می‌توان شاهد نتایج چند ماه تا چند ساله بود. 

لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲؛ لیزر بیکینی شامل چه قسمت‌هایی می‌شود؟

اصولاً لیزر مو‌های زائد بیکینی شامل برداشتن مو‌های زائد ناحیه تناسلی از جمله خط بیکینی و لابیا می‌شود. این روش درمان بسته به ترجیح افراد می‌تواند جهت حذف مو‌های زائد نواحی دیگر مثل باسن یا بالای ران‌ها هم استفاده شود. در طول این روش درمانی از لیزر جهت هدف قراردادن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود که با آسیب ‌رساندن به آن‌ها رشد موها را در آینده متوقف می‌نماید.

 استفاده از این روش درمانی نسبتاً سریع است و می‌تواند در کمتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام ‌شود. اگرچه ممکن است چندین جلسه جهت دستیابی به نتایج مطلوب از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲  لازم باشد. حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم یک انتخاب محبوب برای افرادی است که به دنبال کاهش مو‌های زائد طولانی‌مدت در ناحیه بیکینی هستند.

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم 2022

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲

قبل از حذف مو‌های زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم جهت اطمینان از بهترین نتایج ممکن و همچنین به‌حداقل‌رساندن خطرات احتمالی لازم است چند نکته برای مراقبت‌های قبل از لیزر بیکینی انجام گیرد.

  • لازم است که حداقل دو هفته قبل از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ از قرارگرفتن در معرض نور خورشید یا استفاده از سولاریوم خودداری نمایید؛ زیرا این موضوع می‌تواند خطر آسیب و تغییر رنگ پوست را افزایش دهد.
  • علاوه بر مورد گفته شده در بالا از هر گونه درمان موضعی مثل  لوسیون‌ها یا کرم‌ها در ناحیه درمان اجتناب کنید؛ زیرا این موارد می‌توانند در اثربخشی لیزر اختلال ایجاد نمایند.
  • جهت اطمینان از اینکه لیزر می‌تواند فولیکول‌های مو را به‌صورت مؤثر هدف قرار دهد تراشیدن ناحیه تحت درمان یک روز قبل از ویزیت نیز امری مهم است.
  • توجه داشته باشید از اپیلاسیون، کندن یا هر روش دیگری که مو‌های زائد را از ریشه پاک می‌کند اجتناب نمایید؛ زیرا انجام این کار می‌تواند لیزر را کم‌اثر نماید.
  •  و در نهایت توصیه می‌شود در روز درمان از لباس‌های گشاد و راحت استفاده نمایید تا از هر نوع تحریک ناحیه تحت درمان جلوگیری شود.

با پیروی از نکات بیان شده در بالا می‌توانید از بهترین نتایج حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم اطمینان حاصل نمایید.

مراقبت‌های بعد از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم

مراقبت‌های بعد از لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم

بعد از انجام لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ جهت اطمینان از بهبودی بهینه و همچنین به‌حداقل‌رساندن هرگونه عوارض جانبی احتمالی باید چند نکته را پس از آن دنبال نمایید.

  • در ابتدا حداقل تا دو هفته بعد از درمان از قرارگرفتن در معرض نور خورشید یا تخت‌های برنزه خودداری نمایید؛ زیرا امکان دارد ناحیه تحت درمان حساس‌تر و مستعد آسیب خورشید باشد.
  • همچنین توجه داشته باشید که حداقل ۲۴ ساعت بعد از درمان از هر نوع ورزش یا فعالیت شدیدی که ممکن است موجب تعریق بیش از حد شود خودداری نمایید تا از تحریک ناحیه تحت درمان جلوگیری شود.
  • برای لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ لازم است حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از درمان از هرگونه حمام داغ، سونا یا اتاق بخار برای جلوگیری از هرگونه تحریک احتمالی اجتناب نمایید.
  • از هر نوع درمان موضعی مثل لوسیون یا کرم در ناحیه تحت درمان جدا خودداری نمایید؛ مگر اینکه توسط ارائه‌دهنده شما تجویز شده باشد.
  • امکان دارد بعد از درمان مقداری قرمزی یا تورم خفیف را تجربه نمایید که طبیعی است و قطعاً ظرف چند ساعت تا چند روز فروکش می‌کند. استفاده از کمپرس سرد در قسمت تحت درمان می‌تواند به کاهش درد و ناراحتی شما کمک نماید.

به‌صورت کلی پیروی از مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد بیکینی می‌تواند به اطمینان از بهترین نتایج ممکن از لیزر مو‌های زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم شما کمک کند و هر نوع عوارض جانبی احتمالی را به حداقل برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص می‌توانید مقاله آموزشی دلایل تیرگی پوست بعد از لیزر موهای زائد را مطالعه نمایید.

حذف موهای زائد؛ لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم 2022

جمع‌بندی

روش‌های بسیار مختلفی برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد که بیماران بسته به ترجیحات و نیازهای فردی خود می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب نمایند. لیزر مو‌های زائد سنتی، نور پالسی شدید (IPL) و لیزر دایود متداول‌ترین روش‌ها هستند. لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ مدت‌هاست که در بین خانم‌ها محبوبیت خاصی دارد. حذف موهای زائد بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم آثار ماندگار طولانی‌مدتی دارد و همچنین در حین انجام این کار دردی حس نمی‌شود. تعداد جلسات لیزر با استفاده از این دستگاه طولانی نیست و مدت‌زمان انجام لیزر در هر جلسه بین ۸ الی ۱۰ دقیقه است.

در انجام لیزر بیکینی با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ پزشک متخصص اشعه این دستگاه را به ناحیه موردنظر لیزر خود می‌تاباند و بعد از گذشت چند جلسه تا ۸۵ درصد از موهای شما از بین می‌رود و یا نازک می‌شوند. به‌صورت کلی می‌توان گفت هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. لازم است بیماران برای کسب بهترین نتیجه لیزر با دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲ با یک متخصص مجرب لیزر مو‌های زائد مشورت نمایید تا مشخص شود کدام روش برای نیاز‌های فردی و نوع پوست آن‌ها مناسب است.

با تماس با کارشناسان مجموعه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر می‌توانید اطلاعات جامعی در خصوص انواع دستگاه‌های لیزر پیدا کنید. همچنین برای قیمت و خرید دستگاه لیزر  و دیگر محصولات جوانسازی پوست کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا