شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد آقایان؛ تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد آقایان امروزه به یکی از معضلات پیش روی آن‌ها مبدل شده است و مردان نیز به آراستگی و حذف موهای زائد بدن علاقه‌مند شده‌اند. حذف موهای زائد در مردان با لیزر به دلیل بی‌خطر بودن رواج یافته است. لیزر علاوه بر ازبین‌بردن موهای زائد باعث یکنواخت و صاف‌شدن پوست نیز می‌شود. عوارض لیزر در مردان یکی از دغدغه‌های اصلی در این مساله است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر ارائه‌دهنده انواع تجهیزات و دستگاه‌های زیبایی و لیزر به‌بررسی لیزر موهای زائد در آقایان می‌پردازیم.

روش‌ های معمول حذف موهای زائد

روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد. برای هر فرد متناسب با نوع پوست یا قسمتی از بدن که قرار است پاک‌سازی شود، این روش‌ها متفاوت است. در ادامه روش های معمول حذف موهای زائد را بررسی می‌کنیم:

روش‌ های معمول حذف موهای زائد

۱. کوتاه‌کردن موها یا شیو کردن

کوتاه‌کردن موها را حذف نمی‌کند؛ اما از حجم زیاد آن‌ها می‌کاهد و برای زیربغل، ناحیه تناسلی و ابروها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کوتاه‌کردن موها هیچ عارضه‌ای ندارد؛ اما در مقایسه با لیزر موهای زائد آقایان اثر کوتاه‌مدتی دارد. دیگر روش معمول حذف موهای زائد شیوکردن است که ارزان، راحت و سریع است. این روش نیز موقتی است و می‌تواند عوارضی چون سوزش و تحریک پوست داشته باشد. در هنگام تراشیدن مو همواره خطر بریدگی پوست وجود دارد.

۲. کندن مو با موچین و بند انداختن

روش کندن مو با موچین برای حذف موهای زائد کمی دردناک است و بیشتر برای حذف موهای زائد در ناحیه ابرو مناسب است؛ اما در نواحی بزرگ و پرمو این روش مناسب به نظر نمی‌رسد و زمان‌بر خواهد بود. روش قدیمی تر دیگر برای حذف موهای زائد بند انداختن است که با نخ انجام می شود. بند انداختن روشی ارزان و سریع است؛ اما با مقداری درد همراه است. بند انداختن نیازمند مهارت است و برای صورت و مناطق کوچک مناسب است. بندانداختن با وجود اثر خوبی که در حذف موهای زائد دارد، نسبت به لیزر موهای زائد آقایان ماندگاری کمتری دارد.

۳. وکس و موم

در حذف موهای زائد با وکس و موم در این روش موم گرم را روی سطح موردنظر پخش کرده و با کمک یک نوار وکس، موهای زائد همراه با آن جدا می‌شود. این روش تا چهار هفته می‌تواند دوام داشته باشد و ارزان و راحت است؛ اما با درد همراه است.

لیزر موهای زائد آقایان

۴. پودر و کرم موبر و محلول های مهارکننده

پودر موبر با تجزیه پروتئین مو باعث شکسته‌شدن و ازبین‌رفتن مو می‌شود و تاثیر طولانی‌تری نسبت به شیوکردن دارد؛ اما باز هم در مقایسه با لیزر موهای زائد آقایان ماندگاری کمتری دارد. این روش به نرم‌تر شدن و صاف‌تر شدن پوست نیز کمک می‌کند. نا گفته نماند می‌تواند سبب واکنش‌های آلرژیک پوستی در برخی افراد شود. به‌طورکلی استفاده از پودر و کرم‌های موبر روشی بدون درد است.

در کنار پودر و کرم موبر محلول های مهارکننده رشد مو را داریم. محلول‌ها با تاثیرگذاری بر فولیکول موها می‌توانند رشد آن‌ها را مهار کنند. پس از اصلاح یا اپیلاسیون بر روی موضع استفاده می‌شوند تا به پوست نفوذ کرده و به فولیکول برسند. البته این محلول‌ها در برخی افراد بی تاثیرند.

۵. لیزر موهای زائد آقایان؛ الکترولیز

 این روش با ورود یک الکترود نازک فلزی به دریچه فولیکول مو انجام می‌شود و جریان الکتریکی منجر به حذف فولیکول مو خواهد شد. یکی از معایب این روش کندبودن آن است. این روش می‌تواند باعث قرمزی، تورم و حساسیت مقطعی پوست شود. روش الکترولیز نیز از روش‌های دائمی حذف موهای زائد محسوب می‌شود. استفاده از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد به تاثیرگذاری بیشتر کمک می‌کند.

۶. لیزر

حذف موهای زائد در مردان با لیزر ممکن است با کمی درد همراه باشد. این روش می‌تواند در تمام قسمت‌های بدن مورداستفاده قرار بگیرد. نتایج لیزر موهای زائد آقایان در افراد دارای پوست روشن و موهای تیره معمولا موثرتر است؛ زیرا کنتراست ایجاد شده باعث حذف راحت‌تر موها می‌شود.

برای خرید دستگاه لیزر اینجا کلیک کنید.

حذف موهای زائد در مردان با لیزر

حذف موهای زائد در مردان با لیزر

امروزه لیزر موهای زائد آقایان نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است. پزشکان متخصص با درنظرگرفتن ویژگی‌های پوست و موی هر فرد، روش و طول‌موج مناسب هر فرد را برای انجام لیزر مشخص می‌کنند. به علت کوتاه‌بودن مدت اثر اکثر روش‌هایی که در بالا ذکر شد، حذف موهای زائد در مردان با لیزر رواج بیشتری یافته است.

با لیزر موهای زائد می‌توان برای همیشه از شر موهای زائد رها شد. حذف موهای زائد در مردان با لیزر یک روش دائمی موزدایی است که با استفاده از اشعه لیزر به فولیکول مو نفوذ کرده و منجر به ازبین‌رفتن آن‌ها می‌شود. این موها دچار ریزش خودبه‌خودی شده و به طور دائم یا برای مدت طولانی حذف خواهند شد.

لیزر موهای زائد آقایان

حذف موهای زائد در مردان با لیزر نیازمند طی چند جلسه است تا اثرات آن به طور کامل آشکار شود. هرچه پوست روشن‌تر و مو تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد، اثربخشی لیزر بیشتر خواهد بود؛ زیرا جذب نور لیزر توسط موهای تیره بهتر انجام‌ می‌شود. به دلیل کم‌بودن رنگ‌دانه ملانین در افراد با پوست روشن جذب نور لیزر در پوست این افراد نزدیک به صفر است و موهای تیره که میزان ملانین زیادی دارند، نور لیزر را به‌خوبی جذب کرده و می‌سوزند.

لیزر حتی برای مرتب‌کردن موی صورت و ریش در مردان نیز می‌تواند کاربردی و مفید باشد. حذف موهای زائد در مردان با لیزر از بین روش‌های ذکر شده، بهترین روش موجود است. هر فرد باتوجه‌به آستانه تحمل درد و شرایط بدنی خود و تجویز پزشک متخصص می‌تواند مناسب‌ترین روش را برای حذف موهای زائد انتخاب کند. انجام لیزر در کلینیک زیبایی معتبر و تحت‌نظر پزشک متخصص بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

دانستنی‌های قبل از لیزر موهای زائد آقایان

قبل از انجام لیزر رعایت نکاتی لازم است که در زیر به برخی از آن‌ها به‌اختصار اشاره خواهیم کرد:

  • بهتر است موهای زائد یک تا دو روز قبل از جلسه لیزر به کمک ژیلت کوتاه شوند و نیازی به بلند بودن موها نیست.
  • دو تا سه هفته قبل از درمان لیزر از سولاریوم یا قرارگرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • به توصیه‌های پزشک برای مراقبت‌های پس از لیزر توجه کنید.
  • تعداد جلسات موردنیاز برای درمان لیزر ۶ جلسه با فاصله‌ی ۲ تا سه هفته است.

پیشنهادمی کنیم مقاله لیزر موهای زائد؛ اقدامات لازمم برای لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

عوارض لیزر موهای زائد آقایان

عوارض لیزر موهای زائد آقایان

عوارض احتمالی حذف موهای زائد در مردان با لیزر بسیار نادرند؛ اما برای آگاهی هرچه بیشتر شما در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • سوختگی
  • التهاب
  • عفونت
  • آکنه
  • خارش
  • تورم
  • قرمزی

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد آقایان یکی از روش‌های متداول و اصولی است که امروزه مورداستفاده قرار می‌گیرد. حذف موهای زائد در مردان با لیزر منجر به خلاصی دائمی از شر موهای زائد می‌شود که در حال حاضر به یکی از دغدغه‌های افراد به‌خصوص قشر جوان مبدل شده است. عوارض لیزر در مردان آن‌قدر ناچیز است که نمی‌تواند مانعی برای استفاده از این روش برای دستیابی به پوستی لطیف و زیبا باشد. به طور کلی در لیزر موهای زائد استفاده از دستگاه های به روز و انتخاب مراکز معتبر اهمیت زیادی دارد.

کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی برای ارائه بهتر خدمات لیزر و جوانسازی به زیباجویان خود می‌توانند دستگاه‌های لیزر و جوانسازی پیشرفته و اصل تهیه کنند. آفرودیت لیزر که وارد‌کننده تجهیزات و لوازم پزشکی و زیبایی است بهترین دستگاه‌های به‌روز، اصل و پیشرفته در زمینه لیزر را در بازار عرضه می‌کند. برای قیمت و خرید دستگاه‌های لیفت و جوانسازی، لیزر موهای زائد و…. می توانید از مشاوران ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا