شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

قیمت لیزر موهای زائد: قیمت هر ناحیه به تفکیک

یکی از سؤالات متقاضیان لیزردرمانی آگاهی از قیمت لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد یکی از جدیدترین روش‌های حذف موهای ناخواسته است و طرف‌داران زیادی نیز دارد. روش‌های قدیمی حذف موهای زائد معایبی دارند که موجب شده افراد زیادی برای این منظور به لیزردرمانی روی‌آورند. باتوجه‌به مزایای لیزردرمانی، هزینه لیزر موی زائد کاملاً منطقی است. البته فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر به ناحیه تحت لیزر، نوع دستگاه، امکانات کلینیک و میزان تبحر اپراتور لیزر نیز بستگی دارد. در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر موضوع قیمت لیزر موهای زائد را بررسی می‌کنیم.

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

موهای زائد یکی از مشکلاتی است که همه با آن درگیر هستند. از سالیان بسیار دور روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن موهای زائد وجود داشته است و برخی از آ‌ن‌ها هنوز استفاده می‌شوند. استفاده از وکس، اپیلاسیون، ژیلت و… برخی از روش‌های مرسوم و سنتی برای حذف موهای ناخواسته هستند. استفاده از این روش‌ها معایبی دارد که موجب شده بسیاری از مردم دیگر از آن‌ها استفاده نکنند. حساسیت، درد، موقتی بودن و… برخی از دلایلی هستند که موجب منسوخ‌شدن نسبی این روش‌ها شده است. پس برای از بین برای ازبین‌بردن موهای زائد چه باید کرد؟

علم پزشکی و تکنولوژی با همکاری یکدیگر دستگاه‌های لیزر مو را وارد بازار کردند. دستگاه‌های قدرتمندی که هر روز پیشرفته‌تر شده و امکانات و مزایای بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. از طرف دیگر کم دردترین دستگاه های حذف لیزر موهای زائد نیز نشان‌دهنده تکنولوژی بالای این دستگاه‌ها است. با یک مقایسه سرانگشتی می‌توان به این موضوع پی برد که قیمت لیزر موهای زائد در مقایسه با روش‌های قدیمی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. شاید بپرسید چگونه؟

معمولاً جلسات لیزر بر اساس جنس و رنگ مو، پوست، ناحیه تحت لیزر و جنسیت حداکثر ۶ تا ۸ جلسه طول می‌کشد. بعد از آن جلسات شارژ سالیانه یک یا دوبار تکرار می‌شوند. این در حالی است که برای روش‌های قدیمی، افراد باید حداقل ۲ بار در ماه هزینه صرف کنند. هزینه لیزر موی زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت لیزر موهای زائد

در مورد قیمت لیزر موهای زائد عوامل مختلفی دخیل هستند. فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر به ناحیه تحت درمان، جنس پوست و موها، رنگ پوست و مو، سطح عملکرد کلینیک و ناحیه تحت درمان بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان برای تمام افراد و تمام نواحی درمان یک قیمت واحد تعیین کرد.

سطح تکنولوژی دستگاه نیز در تعیین هزینه لیزر موهای زائد نقش دارد. دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌ مانند دستگاه لیزر جنسیس اس اچ آر، الکس دایود دایموند پلاس و  دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم خنک‌کننده پیشرفته بوده و امکانات دیگری نیز دارند.

تعداد شات‌ ها و هزینه لیزر

تعداد شات‌ ها و هزینه لیزر

علاوه بر فاکتورهای قبلی که بر تعیین قیمت لیزر موهای زائد اثر می‌گذارند وسعت ناحیه تحت درمان نیز عاملی تعیین‌کننده است. هرچه ناحیه تحت لیزر وسیع‌تر باشد تعداد شات‌های بیشتری نیاز است. شاید بپرسید منظور از تعداد شات لیزر چیست. هر بار تخلیه انرژی دستگاه لیزر روی سطح پوست شات نام دارد. دستگاه لیزر با فشرده‌سازی پرتوهای نور، اشعه لیزر را روی سطح پوست می‌تاباند. با این حساب نواحی وسیع‌تر به تعداد شات‌های بیشتری نیاز داشته و بر هزینه لیزر موی زائد تأثیر می‌گذارد. همان‌طور که ملاحظه می‌شود دیگر فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر وسعت منطقه و درنتیجه تعداد شات‌ها است.

هزینه لیزر موی زائد به تفکیک هر ناحیه

یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت لیزر موهای زائد، ناحیه تحت لیزردرمانی است. به دلیل اینکه موهای قسمت‌های مختلف بدن از نظر ضخامت و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند تعداد شات‌ها، جلسات و انرژی لازم برای حذف موها با یکدیگر متفاوت است.

باتوجه‌به اینکه منطقه تحت درمان یک فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر است در جدول زیر میانگین هزینه لیزر موی زائد برای بانوان به تفکیک هر ناحیه آمده است:

ناحیه تحت لیزرهزینه لیزر (تومان)
لیزر موهای زائد چانه۷۵ هزار تومان
لیزر کل صورت۳۶۰ هزار تومان
لیزر خط ریش۹۹ هزار تومان
لیزر موهای زائد گردن۹۹ هزار تومان
لیزر پشت لب۵۱ هزار تومان
لیزر گونه‌ها۱۲۳ هزار تومان
لیزر پیشانی۹۹ هزار تومان
لیزر کامل پاها۱۰۸۰ هزار تومان
لیزر دست‌ها۷۲۰ هزار تومان
لیزر ساعدها۴۱۱ هزار تومان
لیزر بازوها۳۶۰ هزار تومان
لیزر ران‌ها۶۹۹ هزار تومان
لیزر ساق پا۵۰۷ هزار تومان
لیزر موهای زائد دور ناف۷۵ هزلر تومان
لیزر موهای زائد خط شکم۱۲۳ هزار تومان
لیزر کامل شکم۳۶۰ هزار تومان
لیزر زانوها۱۲۳ هزار تومان
لیزر کامل بیکینی۳۶۰ هزار تومان
لیزر موی زائد زیربغل۱۵۹ هزار تومان
لیزر موهای زائد دور سینه‌ها۱۲۳ هزار تومان
لیزر روی باسن۴۳۵ هزار تومان
لیزر موهای زائد گودی کمر۳۶۰ هزار تومان

به دلیل ضخامت و تیره‌تر بودن موها در آقایان، تعرفه قیمت لیزر موهای زائد آقایان متفاوت است. در آقایان نیز فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر به عواملی همچون ناحیه تحت لیزر، تعداد شات‌ها و دستگاه مورداستفاده بستگی دارد.

ناحیه تحت لیزرهزینه
گوش/ جلو گردن/ پشت گردن۳۷۸ هزار تومان
بالای کمر۶۴۸ هزار تومان
گودی کمر۳۲۴ هزار تومان
باسن کامل۵۹۴ هزار تومان
خط باسن۱۴۰ هزار تومان
زیر بغل‌ها۳۲۴ هزار تومان
ناحیه تناسلی۴۷۵ هزار تومان
شکم کامل۴۳۲ هزار تومان
سینه کامل۵۹۴ هزار تومان
ساق پاها۸۶۴ هزار تومان
ران پاها۹۷۲ هزار تومان
بازوها۴۳۲ هزار تومان
سرشانه‌ها۱۶۲ هزار تومان
ساعدها۵۴۰ هزار تومان
رابطه نوع دستگاه لیزر و قیمت لیزر موهای زائد

رابطه نوع دستگاه لیزر و قیمت لیزر موهای زائد

در حال حاضر دستگاه‌های لیزر زیادی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. هر کدام از این دستگاه‌ها بر اساس تکنولوژی به‌کار رفته در آن‌ها و عملکرد نهایی، قیمت‌های متفاوتی دارند. مشخص است که هر چقدر دستگاه لیزر پیشرفته‌تر باشد اثربخشی آن بالاتر و درنتیجه بر قیمت لیزر موهای زائد نیز تأثیر می‌گذارد. دستگاه‌های پیشرفته مجهز به سیستم کولینگ پیشرفته بوده و همچنین اشعه ساطع‌شده از آن‌ها کاملاً کنترل‌شده بوده و تنها بر ناحیه درمان اثر می‌گذارند. درنتیجه عوارض جانبی حاصل از لیزر مانند سوختگی، قرمزی یا تورم به میزان زیادی کاهش‌یافته یا به صفر می‌رسد.

دستگاه‌های لیزر مانند دستگاه لیزر الکس دایود رافائل، جرمنی اس اچ آر و دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس از جمله بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار هستند.  

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد از بهترین روش‌های حذف موهای ناخواسته است. به دلیل عوارض ناشی از روش‌های قدیمی حذف موهای زائد و موقتی بودن آن روش‌ها بسیاری از افراد با استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد خود اقدام می‌کنند. سؤالی که ممکن است مطرح شود قیمت لیزر موهای زائد است. این موضوع به ناحیه تحت لیزردرمانی، جنسیت، رنگ و نوع مو و پوست و همچنین نوع دستگاه بستگی دارد.

یک فاکتور مهم در قیمت حذف موهای زائد با لیزر، ناحیه تحت درمان است. موهای زائد در برخی نواحی ضخیم‌تر بوده و در برخی قسمت‌ها نازک‌تر هستند. به همین دلیل نمی‌توان یک هزینه لیزر موی زائد برای تمام قسمت‌های بدن تعیین کرد. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر عرضه‌کننده جدیدترین دستگاه‌های زیبایی و لیزر است و بهترین دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید دستگاه لیزر و دیگر تجهیزات پزشکی و زیبایی با کارشناسان و مشاوران ما در آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا