شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

کم دردترین دستگاه های لیزر حذف موهای زائد

انتخاب کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد برای بسیاری افراد حائز اهمیت است. افرادی که آستانه تحمل درد پایینی دارند، همواره به دنبال حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد هستند. انجام لیزر موهای زائد با دستگاه بدون درد یکی از عواملی است که باعث می‌شود، افراد زیادی به این روش درمانی گرایش و تمایل پیدا کنند و  راهی برای خلاصی از شر موهای زائد برای همیشه اما بدون احساس درد پیدا کنند. در ادامه مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر به معرفی جدیدترین و به‌روزترین دستگا‌ه‌های لیزر موهای زائد که با کمترین احساس درد، درمان موثری را ایجاد می‌کنند، می‌پردازیم.

ضرورت حذف موهای زائد بدن

ضرورت حذف موهای زائد بدن

حذف موهای زائد یک دغدغه همیشگی برای اکثر افراد است و راه‌های متفاوتی نیز برای خلاصی از آن وجود دارد. هریک از این راهکارها مزایا و معایبی دارند. در این‌ بین لیزر موهای زائد، یکی از اصولی‌ترین و موثرترین روش‌ها برای حذف موهای زائد است که یکی از مزایای آن، اثربخشی طولانی‌مدت است و مانند دیگر روش‌های حذف موهای زائد نیاز به تکرار همیشگی ندارد.

حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد یکی از مهم‌ترین مواردی است که ذهن افرادی که این نوع درمان را انتخاب کرده‌اند، به خود مشغول می‌کند. برای نیل به این هدف انتخاب کم دردترین دستگاه های لیزر اهمیت بسیاری دارد که در ادامه این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

کم درد‌ترین دستگاه‌ های لیزر

امروزه انتخاب کم دردترین دستگاه های لیزر موجود، در کنار انجام درمان لیزر در مراکز تخصصی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص می‌تواند موجب افزایش رضایت‌مندی افراد از این روش شود و اثربخشی حداکثری را به دنبال داشته باشد. وقتی دستگاه لیزر مورداستفاده مجهز به سیستم خنک‌کننده موثر و قدرتمند باشد، عوارض لیزر موهای زائد به حداقل یا حتی به صفر خواهد رسید. دستگاه‌های لیزر با سیستم کولینگ قدرتمند از کم‌ دردترین دستگاه ‌های لیزر به شمار می‌آیند. در ادامه به چند نمونه از این دستگاه‌ها اشاره خواهیم کرد:

 1. دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم (Titanium) یکی از بهترین و موثرترین دستگاه‌ها برای حذف موهای زائد بدن است که سه طول‌موج متفاوت دارد. تاباندن این امواج به سطح پوست، باعث نفوذ آن‌ها به قسمت‌های عمقی پوست شده و با آسیب به ریشه مو، موجب حذف آن‌ها می‌شود. سیستم خنک‌کننده پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم آن را به یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر تبدیل کرده است. لیزر تیتانیوم از به‌روزترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است و عملکرد عالی و اثربخشی فوق‌العاده آن موجب شده که در کلینیک‌های معتبر زیبایی از آن بهره ببرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل دارابودن سیستم خنک‌کننده با استفاده از تکنولوژی TEC، با کنترل‌کردن دمای پوست در محل لیزر، باعث جلوگیری از گرم‌شدن پوست می‌شود. این امر موجب می‌شود، در حین انجام لیزر، فرد هیچ نوع سوزشی را احساس نکند و همچنین مانع از ایجاد لک خواهد شد. اگر دستگاه‌های لیزر موی زائد به سیستم خنک‌کننده مجهز نباشند، باعث ایجاد حس درد، سوزش، قرمزی و لک‌های پوستی خواهد شد؛ اما استفاده از کم دردترین دستگاه های لیزر باعث آرامش بیمار در حین شات لیزر خواهد شد. حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد، موثرترین و کارآمدترین روش برای حذف موهای زائد است.

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

۲. دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

دستگاه لیزر موهای زائد رافائل (Raphael) جزو بهترین دستگاه‌های حذف موهای زائد است که کیفیت بالا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد. دستگاه لیزر الکس دایود رافائل سه طول‌موج الکساندرایت یعنی ۷۵۵ نانومتر، دایود با طول‌موج ۸۰۸ نانومتر و ان دی یاگ با طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر را ترکیب کرده و انواع تارهای مو از ضخیم گرفته تا نازک را از بین می‌برد. این دستگاه برای تیپ‌های پوستی مختلف از تیره تا روشن نیز مناسب است.

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل از کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد به شمار می‌آید. با دارابودن سیستم کولینگ یا خنک‌کننده قدرتمند که مجهز به تکنولوژی TEC است، دما را پایین نگه داشته و درمانی بدون درد را برای فرد به دنبال دارد. با انجام درمان با این دستگاه از هر نوع سوختگی و لک جلوگیری می‌شود.

۳. کم دردترین دستگاه های لیزر؛ دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

دستگاه لیزر دایموند پلاس (Diamond Plus Alex-Diode) از به‌روزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های حذف موهای زائد است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این دستگاه نیز با ترکیب سه طول‌موج دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ عمل می‌کند و روشی بسیار موثر است. سیستم کولینگ باکیفیت این دستگاه باعث می‌شود بدون احساس درد و ناراحتی درمان موثری را تجربه کرد و از نتیجه آن لذت ببرید. به همین دلیل دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس نیز در زمره کم دردترین دستگاه های لیزر حذف موهای زائد قرار می‌گیرد.

۴. دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس

دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس (Alex Diode Ice plus) از جمله کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که با ترکیب طول‌موج دایود و الکساندرایت اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد و برای انواع تیپ‌های پوستی مناسب است. حذف موهای زائد با دستگاه بدون درد، با دستگاه لیزر الکس دایود آیس پلاس دیگر یک رویا نیست و حقیقتی دست‌یافتنی به شمار می‌آید. این روش به‌عنوان سریع‌ترین و آسان‌ترین روش حذف موهای زائد کاربرد دارد. این دستگاه با سیستم خنک‌کننده مدرن ICE، درمانی بدون درد و آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد و نتیجه حاصل بسیار مطلوب خواهد بود.

حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد

حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد

لیزر موهای زائد با دستگاه بدون درد، باعث افزایش رغبت مراجعین به انتخاب این روش برای حذف موهای زائد خواهد شد. حذف موهای زائد بدن کمک زیادی به لطیف و یک‌دست شدن پوست و حتی کاهش تعریق می‌کند که خود منجر به کاهش بوی بد بدن ناشی از تعریق بیش از حد می‌شود. با داشتن پوستی نرم و لطیف اعتمادبه‌نفس فرد افزایش می‌یابد و احساس مثبت درباره زیبایی خود خواهد داشت.

این امر موجب سهولت در انتخاب هر لباسی خواهد شد و محدودیت‌های ناشی از نگرانی بابت تراکم موهای زائد در بدن و ظاهر نازیبای آن را از بین می‌برد. لیزر بدن بانوان با کمترین درد یکی از محبوب‌ترین روش‌های پاک‌سازی پوست بدن است که در میان خانم‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در بالا به برخی از کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد اشاره شد که می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش از این درمان برای شما ایجاد کنند.

جمع‌بندی

پیداکردن کم دردترین دستگاه های لیزر، دغدغه افرادی است که علی‌رغم انتخاب درمان لیزر برای حذف موهای زائد، نگران درد و ناراحتی ناشی از آن هستند. مجهز بودن دستگاه‌های لیزر به سیستم خنک‌کننده پیشرفته، منجر به حذف موهای زائد بادستگاه بدون درد می‌شود. لیزر موهای زائد با دستگاه بدون درد باعث می‌شود که طرف‌داران این نوع درمان با خیالی آسوده به این روش درمانی روی بیاورند و از نتایج بی‌نظیر آن بهره ببرند.

آفرودیت لیزر، متشکل از جمعی از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است که در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از بهترین تولیدکنندگان جهان، بهترین دستگاه ها را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. با انتخاب تجهیزات مدرن و پیشرفته از مجموعه آفرودیت لیزر، کیفیت بی‌نظیر همراه با قیمتی معقول را تجربه خواهید کرد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا