شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تاثیر دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی چگونه است؟

امروزه استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی در خانم‌ها و آقایان محبوبیت ویژه‌ای یافته است. رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی مخصوصا برای کسانی که به هر دلیلی تمایل به مراجعه به کلینیک‌های زیبایی ندارند، یک گزینه مناسب به شمار می‌آید. کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای خلاصی دائم از شر موهای زائد نیازمند صبوری و تعداد دفعات تکرار بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر همراه ما باشید تا به بررسی رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی و کاربرد آن بپردازیم.

دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد در تمام نواحی بدن به جز پلک‌ها یک راه‌حل موثر برای خلاصی از شر این موها است. در واقع لیزر را می‌توان یک جایگزین مناسب روش‌های سنتی رفع موهای زائد دانست. این موضوع هم از نظر بهداشتی و هم از نظر لطافت و زیبایی پوست حائز اهمیت است. دستگاه لیزر خانگی یک محصول جدید برای حذف موهای زائد نقاط حساس بدن خانم‌ها و آقایان است که به‌سرعت به محبوبیت دست یافته است. بسیاری از افراد به‌جای مراجعه به کلینیک‌های زیبایی تمایل دارند، از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی استفاده کنند.

یکی از دلایل این حساسیت توجه به مسائل بهداشتی است. دلیل دیگر می‌تواند احساس خجالت و شرم از انجام این درمان در ناحیه تناسلی باشد. به‌هرحال رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی، با سرعت کمتری تاثیر خود را نشان می‌دهد و نیاز به دفعات انجام بیشتری نیز خواهد داشت؛ اما یک راه خوب برای خلاصی از شر موهای زائد و افزایش اعتمادبه‌نفس فرد خواهد بود.

نحوه رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی

نحوه عملکرد دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی بدین صورت است که با ارسال امواج لیزر با طول‌موج مشخص موجب گرم‌شدن فولیکول‌های مو و توقف یا کاهش سرعت رشد موها می‌شود. لیزر بدن بانوان با دستگاه‌های لیزر خانگی نسبت به موهای زائد آقایان با سرعت بیشتری انجام می‌شود و آقایان برای رفع کامل موهای زائد بدن خود باید صبورتر باشند. برخی دستگاه‌های لیزر خانگی سنسور تشخیص تناژ پوستی دارند که موجب افزایش قیمت دستگاه‌ می‌شود. با این ویژگی، دستگاه به طور اتوماتیک نوع تیپ پوستی را تشخیص می‌دهد و احتمال بروز عوارضی چون سوختگی یا التهاب بیش از حد کاهش می‌یابد.

دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی اگر از برند معتبری باشد، از نظر طول عمر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و حتی می‌توانید برای شارژ سالیانه از آن استفاده کنید. در استفاده از دستگاه‌های لیزر خانگی نیز باید به فاصله منظم دفعات لیزر توجه داشته باشید تا بتوانید به نتیجه موردنظر دست یابید. برخی از دستگاه‌های لیزر دارای پالس نامحدود هستند و برخی یک نمایشگر دارند که تعداد شات‌های باقیمانده را نشان می‌دهد. با تمام‌شدن تعداد شات‌ها بایستی برای شارژ مجدد آن اقدام کنید.

کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی، می‌تواند کم‌هزینه و به‌صرفه‌تر باشد؛ اما در مقابل دستگاه‌های مورداستفاده در کلینیک‌های معتبر، توان کمتری خواهد داشت و ممکن است نتایج حاصل هم خیلی رضایت‌بخش نباشد. نکاتی که باید در رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی به آن توجه کنیم، شامل موارد زیر است:

  • حتما باید در حالت شارژ کامل از دستگاه استفاده کنید.
  • قبل از شروع لیزر کامل، تست حساسیت انجام دهید.
  • برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی و سایر قسمت‌های حساس بدن، دستگاه را فقط یک‌بار روی بدن بکشید و حرکت را تکرار نکنید.
  • قبال از شروع لیزر از ژل خنک‌کننده یا بی‌حس‌کننده بر روی موضع استفاده کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مثل خارش، قرمزی و… لیزرکردن را متوقف کنید.
  • رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی چه در خانم‌ها و چه آقایان، نیاز به تعداد دفعات تکرار بیشتری نسبت به لیزر در کلینیک‌های معتبر زیبایی برای نتیجه‌دادن است.
  • میزان تاثیر دستگاه‌های لیزر خانگی به نوع دستگاه، طریقه استفاده و قیمت آن وابسته است.

مزایای دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی چه برای لیزر موهای زائد واژن و چه برای آقایان مزایای ویژه‌ای دارد. مخصوصا اگر دستگاه لیزر مورداستفاده اصل و معتبر باشد.

  • رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی نسبت به سایر روش‌های زدودن این موها پوست صاف‌تری را به شما هدیه می‌دهد.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی برای افرادی که به علت شرم تمایلی به مراجعه به کلینیک‌های زیبایی برای لیزر ندارند، یک انتخاب عالی خواهد بود.
  • کاربرد دستگاه لیزر خانگی عوارض کمتری دارد.
  • عدم نیاز به‌نوبت گرفتن و صرف زمان زیاد برای انجام لیزر نیز یکی از مزایای مهم کاربرد لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی است. در واقع در هر زمان دلخواه خواهید توانست به انجام لیزر با این دستگاه بپردازید.
  • برای بسیاری از افراد نیز اختصاصی‌بودن دستگاه لیزر مورداستفاده مهم است.
معایب دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

معایب دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی معایبی نیز دارد. در ادامه به برخی از این معایب اشاره خواهیم کرد.

  • تعداد شات یا پالس محدود
  • قیمت بالا نسبت به انجام لیزر در کلینیک‌های زیبایی
  • نیاز به تعداد جلسات بیشتر برای نتیجه‌گیری
  • اثربخشی کمتر و کندتر نسبت به درمان در کلینیک
  • ایجاد لک، التهاب یا سوختگی در اثر استفاده نادرست
  • هزینه بالای تعمیر و سرویس کردن دستگاه
  • عدم توانایی تشخیص دقیق نوع تیپ پوستی
  • نیاز به فرد دیگری برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی

جمع‌بندی

امروزه استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی رواج یافته است. افراد به دلایل مختلف مانند وسواس، خجالت، عدم تمایل به‌صرف وقت زیاد در صف‌های طولانی و… ممکن است تمایل داشته باشند، به رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر خانگی بپردازند. کاربرد دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد می‌تواند معایبی نیز داشته باشد که از آن جمله می‌توان به نیاز به تکرار بیشتر و اثربخشی کندتر این دستگاه اشاره کرد.

شرکت آفرودیت، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون مهندسی و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لاغری و تناسب ‌اندام و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و نحوه خرید و ارسال آن‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا