شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

آشنایی با دستگاه لیزر شاتی + کاربرد و مزایا

دستگاه لیزر شاتی یکی از انواع دستگاه لیزر است که بدون تماس مستقیم با پوست عمل می‌کند. کاربرد دستگاه لیزر شاتی موجب نتیجه‌گیری سریع‌تر و بهتر خواهد شد. لیزر موهای زائد با لیزر شاتی عوارض بسیار کمی داشته و احتمال سوختگی از بین خواهد رفت. اپراتور می‌تواند متناسب با نوع تیپ پوستی و موی هر فرد تنظیمات دستگاه را تغییر دهد و موجب اثربخشی بهتر در ضمن کاهش عوارض جانبی شود.

در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی کاربرد دستگاه لیزر شاتی و لیزر موهای زائد با آن بپردازیم.

دستگاه لیزر شاتی

دستگاه لیزر شاتی

امروزه حذف موهای زائد بدن به یکی از دغدغه‌های مهم افراد تبدیل شده است. در این میان انتخاب دستگاه لیزر مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد بود. دستگاه لیزر شاتی یکی از انواع دستگاه لیزر است که دارای برگه‌های مستطیلی شکل است. به این برگه‌ها شات گفته می‌شود. شات‌ها روی سطح پوست قرار گرفته و موجب تابش نور لیزر به اعماق پوست خواهند شد. سری دستگاه اشعه‌ها را همچون تفنگ شلیک می‌کند.

این اشعه‌ها با گرم‌کردن فولیکول‌ها موجب توقف یا کاهش سرعت رشد موهای زائد خواهند شد. تعداد شات موردنیاز برای قسمت‌های مختلف بدن متفاوت است که تنظیم آن توسط اپراتور انجام خواهد شد. در ادامه توضیح خواهیم داد که لیزر با استفاده از دستگاه لیزر شاتی عوارض کمتری خواهد داشت و در واقع روشی ایمن برای رسیدن به پوستی صاف و شفاف است.

کاربرد دستگاه لیزر شاتی

دستگاه لیزر شاتی سریع‌ترین دستگاه برای ازبین‌بردن موهای زائد خواهد بود که امکان تنظیم ۵ شات در ثانیه را دارد. کاربرد دستگاه لیزر شاتی، کمترین عوارض را در پی خواهد داشت و بالاترین تاثیر را بر روی پوست‌های تیره تا روشن خواهد داشت. لیزر شاتی با فلش لامپ کار می‌کند. میزان عملکرد لامپ بر اساس تعداد شات محدودیت دارد و بعد از تعداد شات مشخص نیاز به تعویض خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده به نظر می‌رسد که استعمال ژل خنک‌کننده قبل از انجام لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر شاتی ضروری به‌نظر می‌رسد. مگر اینکه منع خاصی مانند حساسیت پوستی در استفاده از آن وجود داشته باشد.

مزایای لیزر موهای زائد با لیزر شاتی

استفاده از دستگاه لیزر شاتی مزایای خاص خود را دارا است. مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر شاتی شامل موارد زیر خواهد بود.

کمک به حفظ سلامت پوست و احساس درد کمتر

 1. کمک به حفظ سلامت پوست و احساس درد کمتر

یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه لیزر شاتی عدم تماس سری دستگاه با پوست است. این موضوع باعث کاهش احتمال سوختگی خواهد شد. به‌علاوه تعداد شات موردنیاز برای قسمت‌های مختلف بدن متفاوت است. همچنین عدم تماس سری با پوست موجب می‌شود که میزان درد نسبت به دیگر دستگاه‌ها بسیار کمتر باشد.

۲. تعداد جلسات کمتر و هزینه بیشتر

دستگاه لیزر شاتی امکان درمان سریع‌تر را فراهم می‌کند. این امر با افزایش تعداد شات‌ها انجام می‌شود. اپراتور دستگاه لیزر باتوجه‌به نوع پوست، ضخامت موها و حجم آن‌ها تعداد شات‌های دستگاه را تنظیم می‌کند. تعداد جلسات موردنیاز برای تکمیل درمان با دستگاه لیزر شاتی حداکثر ۶ جلسه است که نسبت به دستگاه‌های رولی کمتر است. باتوجه‌به تعداد جلسات کمتر، هزینه رفع موهای زائد با این دستگاه بیشتر خواهد شد. دلیل دیگر هزینه بیشتر لیزر با دستگاه لیزر شاتی، گران‌قیمت بودن خود دستگاه است.

۳. بازدهی بیشتر و عوارض جانبی کمتر

کاربرد دستگاه لیزر شاتی موجب بازدهی بیشتر و بهتر خواهد شد و می‌تواند به‌راحتی حدود ۸۰ درصد موهای زائد را از بین ببرد. همچنین به دلیل امکان تنظیم دستگاه در گستره وسیع و دلخواهی از طول موج متناسب با پوست و موی فرد، استفاده از دستگاه لیزر شاتی بسیار کم عوارض خواهد بود. این امر احتمال بروز سوختگی را نیز کاهش خواهد داد.

تفاوت دستگاه لیزر شاتی با رولی

تفاوت دستگاه لیزر شاتی با رولی

دستگاه لیزر رولی ایمنی کمتری نسبت به دستگاه لیزر شاتی دارد؛ زیرا در تماس مستقیم با پوست عمل می‌کند. هزینه لیزر با این دستگاه کمتر است؛ اما به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد. معمولا بین ۸ تا ۱۰ جلسه برای تکمیل درمان نیاز است. دستگاه رولی نسبت به دستگاه شاتی پوشش‌دهی بیشتر و بهتری روی پوست دارد. سرعت آن نیز از دستگاه شاتی بیشتر است. همچنین احتمال بروز عوارض جانبی در استفاده از این دستگاه بیشتر است؛ چون در تماس مستقیم با پوست خواهد بود. ماندگاری لیزر موهای زائد در استفاده از دو دستگاه یکسان است.

تاثیر ژل در لیزر موهای زائد

ژل خنک‌کننده یک بی‌حس‌کننده موضعی است. این ژل را قبل از لیزر موهای زائد بر روی پوست استعمال می‌کنند و موجب راحت‌تر شدن بی‌حسی و کاهش درد خواهد شد. خاصیت خنک‌کنندگی ژل موجب کاهش عوارض ناشی از لیزر همچون قرمزی، التهاب و تورم نیز خواهد شد. از نظر فنی حذف موهای زائد بدون استفاده از ژل خنک‌کننده ممکن است؛ اما خطر عوارض جانبی را افزایش خواهد داد.

بدون استفاده از ژل، فرد درد و ناراحتی بیشتری را احساس می‌کند و ممکن است عوارضی همچون تاول، سوختگی و سایر آسیب‌های پوستی ایجاد شود. این موضوع می‌تواند پوست را در برابر ابتلا به انواع عفونت مستعدتر کند. نکته قابل‌توجه دیگر نیز این است که انجام لیزر با دستگاه لیزر شاتی بدون خنک‌کننده ممکن است، مانع نفوذ پرتو لیزر به عمق پوست و اثربخشی مطلوب برای ازبین‌بردن فولیکول‌های مو شود.

نکته مهم در استفاده از دستگاه لیزر شاتی، انتخاب کلینیک زیبایی معتبر تحت نظارت پزشک متخصص است. در این مراکز کار با دستگاه توسط اپراتور باتجربه و ماهر انجام می‌شود و تنظیم درست دستگاه بر عهده وی خواهد بود. این امر موجب کاهش عوارضی همچون سوختگی و اثربخشی مطلوب می‌شود. به همین علت لازم است که در انتخاب خود دقت و وسواس لازم را داشته باشید.

تاثیر ژل در لیزر موهای زائد

جمع‌بندی

دستگاه لیزر شاتی برای تمام تیپ‌های پوستی مناسب است و اثربخشی سریعی دارد. کاربرد دستگاه لیزر شاتی موجب ازبین‌رفتن حدود ۸۰ درصد موهای زائد خواهد شد و برای استفاده در همه قسمت‌های بدن به جز پلک‌ها مناسب است. باتوجه‌به عدم تماس سری دستگاه با پوست موضع، لیزر موهای زائد با لیزر شاتی کم‌عارضه بوده و احتمال بروز سوختگی بسیار کم خواهد بود.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیفت و جوانسازی و جراحی از بهترین و به‌روزترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و نحوه خرید و ارسال آن‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا