شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه لیزر خانگی؛ انواع دستگاه لیزر خانگی

حذف موهای زائد یکی از چالشی‌ترین مسائلی است که امروزه همه با آن درگیر شده‌اند. پیداکردن یک راه‌حل مناسب برای حذف موهای زائد به‌صورت دائمی و با تأثیر بالا یکی از مسائلی است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

حذف موهای زائد با لیزر یکی از بهترین راهکارها است که تأثیر بسیاری بر کاهش رشد موهای زائد دارد. باتوجه‌به هزینه بالای لیزر موهای زائد در کلینیک‌های زیبایی، استفاده از دستگاه لیزر خانگی محبوبیت و طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است؛ اما باتوجه‌به اینکه انواع دستگاه های لیزر خانگی تنوع بسیاری دارند، انتخاب بهترین لیزر خانگی باکیفیت، کار پیچیده و دشواری است. به همین دلیل در این مقاله از گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر به بررسی ویژگی‌های یک دستگاه لیزر خانگی باکیفیت و معرفی انواع آن می‌پردازیم.

دستگاه لیزر خانگی

دستگاه لیزر خانگی

لیزر خانگی ابزاری پیشرفته برای حذف موهای زائد است که با استفاده از نور متمرکز و قدرتمند یا همان لیزر با فرستادن پالس‌های نوری به پوست، فولیکول‌های مو را تحریک و از بین می‌برد و موجب ازبین‌رفتن موهای زائد می‌شود. به‌طورکلی انواع دستگاه های لیزر خانگی، نسبت به دستگاه‌های لیزر حرفه‌ای که در کلینیک‌ها استفاده می‌شوند، قدرت و تنظیمات کم‌تری دارند. به همین دلیل برای رسیدن به بهترین نتیجه باید به‌صورت مداوم و منظم و از بهترین دستگاه لیزر خانگی استفاده کنید. در هنگام خرید انواع دستگاه های لیزر خانگی به این نکته توجه داشته باشید که لیزرهای خانگی بر همه انواع پوست‌ها و موها تأثیر نمی‌گذارتد. برخی از عواملی که در تأثیرگذاری لیزرهای خانگی تأثیر دارند عبارت‌اند از:

  • رنگ پوست
  • رنگ موها
  • ضخامت موها
  • ناحیه درمانی موردنظر
  • حساسیت‌های پوستی

باتوجه‌به این موارد قبل از خرید انواع دستگاه لیزر موهای زاید حتماً اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید و با متخصصان حرفه‌ای قبل از خرید دستگاه مشورت کنید.

انواع دستگاه های لیزر خانگی

انواع دستگاه ‌های لیزر خانگی برای حذف موهای زائد، به‌طورکلی در سه نوع مختلف، دستگاه‌های IPL (نور شدید پالسی)، دستگاه‌های لیزر دایود و دستگاه‌های Nd:YAG عرضه و تولید می‌شوند.

انواع دستگاه لیزر خانگی

۱. دستگاه‌های IPL (نور شدید پالسی)

دستگاه لیزر خانگی IPL از فناوری نور شدید پالسی استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها با فرستادن نور لیزر قوی به پوست باعث می‌شوند تا فولیکول‌های موهای زائد سوخته و تخریب ‌شوند. دستگاه‌های IPL بیشتر برای حذف موهای بدن و صورت مناسب هستند و قابلیت تنظیم قدرت نور و تعداد پالس‌ها را دارند که باعث تأثیرگذاری بیشتر لیزر در ازبین‌رفتن موهای زائد می‌شود.

۲. دستگاه‌های لیزر دایود

لیزر دایود یکی از انواع دستگاه های لیزر خانگی است که با فرستادن نور لیزر به پوست، رنگ تیره موهای زائد را جذب می‌کند و در نتیجه انرژی دستگاه لیزر خانگی باعث تخریب ریشه مو می‌شود و به‌مرور و به‌صورت مداوم موها نازک‌تر و کمتر می‌شوند. دستگاه لیزر دایود بیشتر برای موهای صورت و بیکینی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۳. دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر خانگی الکساندرایت یکی از انواع دستگاه های لیزر خانگی برای حذف موهای زائد است که با طول‌موج ۷۵۵ نانومتری، از پالس‌های کوتاه با شدت بالا برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند. دستگاه لیزر الکساندرایت بر اساس فناوری لیزر Nd:YAG ساخته شده است و برای حذف موهای تیره و ضخیم بسیار مفید و مؤثر است. از ویژگی‌های مهم این دستگاه لیزر خانگی می‌توان به‌سرعت بالا در انجام جلسات و قابلیت تنظیم شدت انرژی متناسب با نوع پوست و ضخامت موها اشاره کرد. همچنین، این دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده است که به پوست شما کمک می‌کند تا در طول جلسه خنک بماند و احساس درد و ناراحتی را کاهش دهد.

3 نوع دستگاه های لیزر خانگی برتر

۳ نوع دستگاه های لیزر خانگی برتر

انواع دستگاه های لیزر خانگی همان‌طور که اشاره کردیم، طرف‌داران بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. دستگاه لیزر خانگی با هزینه‌ای کمتر و با عملکردی آسان و بازده طولانی‌مدت موهای زائد را برطرف می‌کند. در ادامه به معرفی سه نمونه از بهترین و قدرتمندترین لیزرهای خانگی می‌پردازیم.

۱. بهترین دستگاه لیزر خانگی؛ دستگاه Philips Lumea BRI956 Prestige

دستگاه لیزر Philips Lumea BRI956 Prestige، یکی از بهترین و قوی‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی است که با طراحی منحصربه‌فرد خروجی منحنی، با فرم بدن انسان به‌خوبی منطبق می‌شود و عملکرد بهتری برای حذف موهای زائد ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت‌های خاص این دستگاه امکان تنظیم رنگ پوست و مو است که باعث بهبود عملکرد دستگاه در ازبین‌بردن موهای زائد می‌شود. باتوجه‌به این ویژگی منحصربه‌فرد، دستگاه Philips Lumea BRI956 Prestige به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر در سراسر جهان شناخته شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این دستگاه این است که پس از استفاده در ۳ جلسه تا ۹۲ درصد موهای زائد را از بین می‌برد. دستگاه Lumea Prestige دارای کاربری و کنترل آسان است و شما به‌راحتی می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را روی آن اعمال کنید. این لیزر از یک سنسور هوشمند استفاده می‌کند که به طور خودکار پوست شما را اسکن کرده و بهترین تنظیمات را برای شما انجام می‌دهد. یک فیلتر UV در این لیزر نصب شده است تا به طور کامل از شما در برابر این اشعه محافظت کند و هیچ خطری برای پوست شما نداشته باشد.

۲. سریع ترین دستگاه لیزر از نوع خانگی؛ دستگاه لیزر Braun Gillette Venus Silk-Expert IPL 5001

این دستگاه لیزر خانگی را به‌عنوان سریع‌ترین دستگاه‌های لیزر خانگی می‌شناسند؛ زیرا هر جلسه استفاده از آن تنها حدود ۸ دقیقه به طور تقریبی بدون درد طول می‌کشد. پس از ۴ جلسه درمان با این دستگاه، شاهد کاهش و ازبین‌رفتن موهای زائد بدنتان خواهید بود و تأثیر آن را به طور کامل احساس خواهید کرد. این لیزر قابل‌استفاده برای مناطق مختلف صورت و بدن است. در این لیزر خانگی از نوعی تکنولوژی انطباقی استفاده شده است. به این نکته توجه داشته باشید که رنگ پوست بین افراد متفاوت است، همچنین نقاط مختلف بدن نیز دارای رنگ‌های متفاوتی هستند. به همین منظور، از سنسور تشخیص رنگ پوست در این لیزر استفاده شده است و هنگام استفاده، این سنسور رنگ پوست شما را تشخیص می‌دهد و تنظیماتی متناسب با آن را اعمال می‌کند. این سنسور با سرعت ۸۰ بار در ثانیه پوست را بررسی می‌کند تا به‌سرعت و دقت بی‌نظیری دست پیدا کنید.

۳. حرفه ای ترین لیزر خانگی؛ دستگاه لیزر DEESS Hair Removal System Series 3

این دستگاه لیزر خانگی نیز یکی از حرفه‌ای‌ترین و قوی‌ترین انواع دستگاه های لیزر خانگی است که در ۷ نوع مختلف طراحی و تولید شده است. در لیزر خانگی DEESS Hair Removal System Series 3، سیستم تشخیص رنگ پوست بر اساس مقیاس Fitzpatrick استفاده شده است تا پوست شما را تجزیه‌وتحلیل کرده و اشعه‌ای مناسب تولید کند.

در این دستگاه لامپی با عمر طولانی استفاده شده است که تا ۳۵۰ هزار فلاش را پشتیبانی می‌کند و به طور تقریبی برای ۳ سال استفاده و برای حذف موهای زائد حدوداً ۷-۸ نفر کافی است. درصورتی‌که برای استفاده شخصی آن را تهیه کنید، هرگز نیازی به خرید لامپ جدید نخواهید داشت. این لیزر باید در حین کار مستقیماً به برق متصل شود و این به این معنا است که قابلیت استفاده با باتری ندارد که باعث می‌شود تا شما در زمان استفاده کمی محدودیت داشته باشید.

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه لیزر خانگی

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه لیزر خانگی

برای انتخاب بهترین لیزر خانگی قبل از خرید باید برخی از فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. توجه به این فاکتورها و نکات به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاهی باکیفیت و با تأثیرگذاری بالا تهیه کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار در نتایج این دستگاه اشاره می‌کنیم.

۱. قدرت و قابلیت لیزر

برای خرید دستگاه لیزر خانگی مهم‌ترین فاکتور، قدرت لیزر و قابلیت پوشش موهای مختلف است. اگر دستگاهی توان لیزر بالا و قابلیت تنظیم قدرت را داشته باشد، بر روی موهای تیره‌تر و ضخیم‌تر تأثیر بسیاری خواهد گذاشت.

۲. نوع پوست و مو

در انتخاب بهترین دستگاه برای حذف موهای زائد باید به نوع پوست و مو نیز اهمیت دهید. دستگاه‌های لیزر خانگی باتوجه‌به تأثیرگذاری بر پوست‌های تیره و موهای روشن و پوست‌های روشن و موهای تیره عملکردهای متفاوتی دارند و به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به همین دلیل قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاهی انتخاب کنید تا با نوع پوست و موی شما کاملاً سازگار باشد.

۳. منطقه درمان

یکی دیگر از فاکتورهایی که قبل از خرید دستگاه لیزر خانگی باید به آن توجه داشته باشید، منطقه و ناحیه‌ای است که قصد حذف موهای زائد آن را دارید. به‌عنوان نمونه برخی دستگاه‌ها تنها برای حذف موهای کرکی صورت و بدن مناسب هستند و برای دیگر قسمت‌ها به‌درستی کار نمی‌کنند. قبل از خرید حتماً به این نکته توجه کنید که دستگاه انتخابی قابلیت استفاده در چه مناطقی را دارد.

۴. ایمنی

ایمنی انواع دستگاه های لیزر خانگی هنگام انتخاب و خرید آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. آن دسته از دستگاه لیزر خانگی که سیستم‌های حفاظتی مانند سنسورهای پوستی و قفل کودک و… دارند، از احتمال وقوع مشکلات جدی و عوارض بر روی پوست تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل یکی از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه‌های لیزر توجه به استانداردهای ایمنی و اطمینان از آن‌ها است.

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه لیزر خانگی

جمع‌بندی

حذف موهای زائد همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به‌ویژه خانم‌ها بوده و به همین دلیل همواره در پی یافتن بهترین روش برای ازبین‌بردن و کاهش آن هستند. لیزر موهای زائد یکی از روش‌های محبوبی است که به‌تازگی طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است؛‌ اما بالابودن هزینه‌های لیزر در کلینیک‌ها یک مشکل مهم محسوب می‌شود. به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه لیزر خانگی طراحی و تولید شد. باتوجه‌به رنگ پوست و مو انواع دستگاه های لیزر خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد که برای انتخاب بهترین لیزر خانگی باید به برخی نکات و فاکتورهای مهم توجه کرد.

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید دستگاه لیزر، مشاوره پیش از خرید است. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر، ضمن فروش انواع دستگاه‌ها و محصولات لیزر، لاغری و جوانسازی پوست با ارائه مشاوره حرفه‌ای قبل از خرید دستگاه، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا