شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد واژن و عوارض آن

درگذشته برای حذف موهای زائد بیکنی، تیغ و پودرهای موبر بیشترین استفاده را داشته است که عوارض زیادی مانند: بریدگی پوست، زخم و التهاب، خارش و عفونت، بیماری‌های تب‌خال و زگیل تناسلی به همراه داشت. با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های لیزر ازبین‌بردن موهای زائد راحت‌تر از گذشته شده است و دیگری خبری از عوارض آن نیست. لیزر موهای زائد واژن، بانوان را از خطرات احتمالی و خرید هر روز محصولات حذف موی زائد نجات می‌دهد. این روش در بین زنان کل جهان بسیار پرطرف‌دار شده است.

در حذف موهای زائد واژن با لیزر رویش موها تا ۸۵ درصد کاهش می‌یابد و فقط موهای زائد نازکی در مدت‌زمان طولانی‌تری رشد می‌کند. ترس از عوارض لیزر واژن و اینکه واژن ناحیه حساسی از بدن است و امکان انتقال بیماری‌های خطرناک وجود دارد، باعث استفاده کمتر لیزر در این ناحیه شده است. شناخت پروسه لیزر و استفاده صحیح از آن این احتمالات را به صفر می‌رساند و با خیال راحت می‌توان لیزر برای همه نواحی بدن انجام داد. وب‌سایت آفرودیت لیزر روش‌های صحیح لیزر و کاهش عوارض آن توضیح داده است.

لیزر موهای زائد واژن

با توجه به اینکه بانوان طرف‌دار زیبایی و تمیزی هستند، وجود موهای زائد احساس ناخوشایندی را ایجاد کرده و همواره برای ازبین‌بردن آن تلاش می‌کنند. حذف موهای زائد واژن با لیزر یکی از روش‌های پرطرف‌دار بین بانوان است. این روش همه دردسرهای محصولات دیگر مانند: تیغ و موم را از بین می‌برد و باعث می‌شود این ناحیه همیشه پاکیزه باشد. لیزر به‌راحتی برای همه نواحی بدن قابل‌استفاده است و دیگر نگرانی‌های آسیب‌دیدن پوست وجود نخواهد داست.

لیزر موهای زائد واژن باعث حذف سریع و راحت موها شده و پوستی صاف و نرم را به ارمغان می‌آورد. عوارض لیزر واژن به‌گونه‌ای است که می‌توان گفت عوارضی ندارد. بهتر است لیزر موهای زائد واژن در دوران پریودی به علت خونریزی بهتر است که انجام نشود. در قسمت بیکنی معمولاً موها تیره‌تر و ضخیم‌تر از سایر نواحی است به همین علت لیزر تأثیر بهتری داشته و دیگر خبری از خارش و جوش‌های زیرپوستی نیست. لیزر برای افراد شاغل که زمان کمی را دارند بهترین روش برای پاکیزگی و نظافت است.

لیزر موهای زائد واژن

فواید حذف موهای زائد واژن با لیزر

لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش‌ها برتری دارد. برای جواب‌دهی لیزر بهتر است بین ۶ تا ۸ جلسه انجام شود. لیزر نسبت به روش‌های گذشته حذف مو مزایای زیادی به همراه دارد. این روش باید در کلینیک مجهز، تحت‌نظر پزشک و با رعایت نکات مهم در لیزر موهای زائد بیکینی انجام شود. از جمله فواید لیزر نسبت به سایر روش هی حذف مو شامل:

۱. طولانی شدن زمان رشد مجدد مو

موهای زائد یک یا دو ماه در جلسه‌های اول طول می‌کشد تا دوباره رشد کند و هرچه تعداد جلسات لیزر بیشتر شود رشد نیز دیرتر صورت می‌گیرد. در تیغ‌ کشیدن، موها یک یا دو روز بعد رشد می‌کند و در سایر روش‌ها نیز نهایتاً تا دو هفته بعد رشد مجدد موهای زائد صورت می‌گیرد.

۲. لیزر موهای زائد واژن؛ درد کمتر

لیزر موهای زائد واژن بسته به نوع پوست و درجه‌ای که استفاده می‌شود و همچنین مقاومت بدن زیباجو درد کمتری نسبت به روش‌هایی مانند اپیلاسیون و موم دارد. قبل از لیزر برای کاهش درد می‌توان از بی‌حسی موضعی مانند کرم زایلاپی استفاده کرد.

۳. روشن شدن پوست

با لیزر موهای زائد بیکینی پوست خراش برنمی‌دارد و انواع لک های پوستی ایجاد نمی‌شود. حذف موهای زائد واژن با لیزر باتوجه‌به نوع پوست، ضخامت موهای زائد و تجربه و تخصص تکنسین و همچنین مراقبت‌های بعد از انجام باعث کاهش تیرگی پوست اندام تناسلی می‌شود.

فواید حذف موهای زائد واژن با لیزر

۴. انجام سریع

 برای لیزر وقت کمتری نسبت به تیغ و موم نیاز است. در سایر روش‌ها باید زمان زیادی را سپری کرد تا بتوان موی زائد را حذف کرد؛ اما در لیزر موهای زائد واژن زمان کم و سریع انجام می‌شود. می‌توان گفت بهترین گزینه برای افراد شاغل که زمان کمی دارند است.

۵. اقتصادی بودن

 ‌تهیه وسایل شخصی لیزر برای یک‌بار انجام می‌شود و برای سایر جلسات از همان استفاده می‌شود؛ اما در سایر روش‌ها باید محصولات هر ماه و حتی هر هفته تهیه شود. لیزر به دلیل طولانی‌بودن فواصل انجام اقتصادی است و هزینه‌ها خیلی کمتر می‌شود.

۶. لیزر موهای زائد واژن؛ بیماری های کمتر

در سایر روش‌های حذف موهای زائد امکان بروز حساسیت‌های پوستی است و همچنین استفاده نادرست عفونت‌های پوستی و قارچی را در پی خواهد داشت. در لیزر از قارچ‌ها، عفونت‌ها، زگیل‌های تناسلی جلوگیری می‌شود و حساسیت‌های پوستی کمتر است.

و سایر مواردی که به‌صورت مختصر توضیح داده می‌شود:

  • صافی پوست: بعد از لیزر بیکینی پوست صاف و یکدست خواهد بود و دیگری خبری از موهای زیرپوستی و جوش‌ها نیست. سطح بدن پوسته‌پوسته و قرمز نمی‌شود. در تیغ و موم موها زیر پوستی رشد می‌کنند.
  • ایمنی بیشتر: در سایر روش‌ها امکان بریدن و زخمی‌شدن، سوختن و کبودشدن پوست است. در لیزر موهای زائد هیچ نگرانی از بابت آسیب‌دیدن پوست وجود ندارد و حتی بعد از آن پوست خارش هم ندارد که باعث زخم شدن و خونریزی شود.
  • بهداشت بیشتر: اگر لیزر موهای زائد واژن و دیگر نواحی در کلینیک‌های معتبر و بهداشتی انجام شود هر مراجعه‌کننده ملزم به استفاده از وسایل شخصی است که باعث جلوگیری از انتقال بیماری‌ها می‌شود.
  • افزایش اعتمادبه‌نفس: نبود موهای زائد رضایتمندی بانوان از بدنشان را افرایش می‌دهد، به‌راحتی مایو می‌پوشند و باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی می‌شود.
عوارض لیزر واژن

عوارض لیزر واژن

همه روش‌های حذف موی زائد در کنار فواید، عوارضی نیز  دارد. در لیزر موهای زائد واژن عوارض بسیار کم است و در موارد خیلی کمی پیش می‌آید؛ اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که در مدت‌زمان کوتاهی برطرف می‌شوند و عواقب جدی نخواهند بود. عوارض جدی بسیار نادر هستند. از عوارض جانبی حذف موهای زائد بیکینی با لیزر که بسیار محدود و کم هستند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • التهاب و تورم پوست برای یک یا دو روز
  • خارش پوست برای یک یا دو ساعت
  • احساس بی‌حسی در پوست
  • عفونت
  • سوختگی پوست و تغییر رنگ
  • قرمزی پوست تا چند روز
  • جوش‌های پوستی

شایعات لیزر

برای لیزر موهای زائد واژن شایعاتی وجود دارد که هیچ پشتوانه علمی ندارند؛ اما ترس از لیزر را افزایش می‌دهد. با توجه به تأثیر لیزر برای حذف موهای زائد در نواحی حساس این روش در طول سال‌ها انجام شده و همه این شایعات را رد کرده است. از شایعات و عوارض لیزر واژن قابل‌توجه موارد زیر است:

  • ناباروری: موج‌های دستگاه لیزر به‌هیچ‌وجه به رحم و تخمدان‌ها نفوذ پیدا نمی‌کند و به اندام‌های داخلی آسیب نمی‌رساند. این امواج کمتر از یکی میلی‌متر به پوست نفوذ کرده و پیازچه مو را می‌سوزاند.
  • قاعدگی: لیزر موهای زائد واژن هیچ‌گونه ارتباطی به بروز کیست‌های تخمدان ندارد و چرخه قاعدگی را به هم نمی‌ریزد. لیزر در دوران پریودی عوارضی ندارد؛ اما به دلیل بهداشت توصیه می‌شود انجام نشود.
  • زگیل‌ها و تب‌خال تناسلی: انجام‌دادن لیزر در مراکز غیربهداشتی و آرایشگاه‌ها که تخصصی در این زمینه ندارند احتمال بروز بیماری‌ها را افزایش می‌دهد. برای لیزر مطمئن و بهداشتی باید به مراکز تخصصی مراجعه کرد.
  • سرطان: در خصوص سرطان در اثر لیزر هیچ‌گونه شواهدی وجود ندارد. امواج لیزر فقط فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهند و توانایی نفوذ عمیق‌تر به سایر اندام‌ها را ندارد، جز تخریب پیازچه مو بافت‌های اطراف آسیبی نمی‌بینند؛ پس تأثیری در بروز سرطان ندارد.
  • آسیب‌دیدن پرده بکارت دختران: همان‌طور که اشاره شد لیزر در هیچ صورتی به بافت‌های بدن نفوذ پیدا نمی‌کند و خطری برای دختران وجود نخواهد داشت.
شایعات لیزر

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد واژن فواید فراوانی دارد و عوارض آن چنان نادر است که قابل‌چشم‌پوشی است. این روش حذف موهای زائد به همه بانوان برای داشتن حس خوشایند و فراموشی دردسرهای قبل توصیه می‌شود. عوارض لیزر واژن محدود و جانبی است و پس از حداکثر دو روز برطرف می‌شوند. همه شایعات درباره حذف موهای زائد واژن با لیزر رد می‌شود و پشتوانه علمی ندارد.

 بهترین سن برای انجام لیزر برای بانوان ۱۶ سال به بالا است، با انتخاب مراکز متخصص و بهداشتی می‌توانند موهای زائد بیکینی را حذف و همیشه مرتب و پاکیزه باشند. انتخاب دستگاه متناسب با نوع پوست و باکیفیت نقش به سزایی در تأثیر لیزر دارد. وب‌سایت آفرودیت لیزر ارائه‌دهنده اطلاعات جامع و محصولات باکیفیت از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا