شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر بدن بانوان با کمترین درد

لیزر بدن بانوان یکی از محبوب‌ترین درمان‌ها برای پاکسازی پوست خانم‌ها است. داشتن پوستی صاف و درخشان آرزوی همه خانم‌ها به‌خصوص خانم‌های جوان است و نقش به سزایی در جذابیت و افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها دارد. در این میان انتخاب بهترین دستگاه لیزر بدن زنان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا با انتخاب دستگاه لیزر مناسب، حذف موهای زائد بدن بانوان بدون عوارض و درد خواهد بود. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر که ارائه‌دهنده انواع تجهیزات و دستگا‌ه‌های جوان‌سازی پوست، لیزر و… از بهترین برندها و با بالاترین کیفیت است، به بررسی بهترین دستگاه لیزر بدن زنان می‌پردازیم.

بهترین دستگاه لیزر بدن زنان

لیزر موی بانوان یکی از آسان‌ترین و مؤثرترین راه‌های حذف موهای زائد بدن بانوان است. استفاده از روش‌های سنتی برای حذف موهای زائد نسبت به لیزر هم وقت‌گیر است و هم اثربخشی کوتاه‌مدتی دارد؛ اما لیزر بدن بانوان با تأثیر و میزان موفقیت و نتیجه‌بخشی بالا، روشی مناسب برای خلاصی دائمی از شر موهای زائد است. در ادامه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را معرفی می‌کنیم.

بهترین دستگاه لیزر بدن زنان

 1. دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از شناخته‌شده‌ترین و مؤثرترین دستگا‌ه‌های لیزر است. این دستگاه به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک‌کننده، از سوزش پوست جلوگیری می‌کند. عمق نفوذ اشعه این دستگاه لیزر بسیار بالاست و در تعداد جلسات کم نتیجه حاصل خواهد شد. طول‌موج دستگاه لیزر الکساندرایت برای لیزر بدن بانوان ۷۵۵ نانومتر است. هرچه طول‌موج کوتاه‌تر باشد، انرژی آن بیشتر است و به عمق بیشتری نفوذ می‌کند؛ به همین دلیل میزان اثربخشی آن بیشتر است. دستگاه لیزر الکساندرایت به ۶ تا ۸ جلسه برای درمان نیاز دارد.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت دارابودن سرعت بالا، قابلیت تنظیم شدت، مناسب‌بودن برای پوست‌های روشن تا متوسط، مؤثر در درمان انواع موهای ضخیم و سطحی است. البته لیزر موی بانوان با این دستگاه قیمت بالایی دارد و برای پوست‌های تیره نیز نامناسب است.

۲. لیزر بدن بانوان با دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر موی دایود نیز یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر است. این دستگاه فوق‌العاده و مؤثر با پوست ایرانیان سازگار است. دستگاه لیزر دایود نیز مجهز به سیستم خنک‌کننده است و از سوزش و درد پوست هنگام لیزر می‌کاهد. طول‌موج دستگاه لیزر دایود ۸۰۰ نانومتر است. مزایای دستگاه لیزر دایود قیمت مناسب، سریع و کارآمد بودن برای پوست‌های تیره و دارابودن قابلیت تنظیم شدت است و برای پوست‌های روشن هم مناسب است.

لیزر بدن بانوان با دستگاه لیزر دایود

۳. دستگاه لیزر Nd:YAG

دستگاه لیزر یاگ یک دستگاه لیزر بدن بانوان برای افراد با پوست تیره است. طول‌موج دستگاه لیزر یاگ ۱۰۶۴ نانومتر است. دستگاه لیزر یاگ ممکن است نسبت به دیگر روش‌ها عوارض بیشتری داشته باشد. مزایای دستگاه لیزر یاگ مناسب‌بودن برای پوست‌های تیره و روشن، قابلیت تنظیم شدت، دارابودن سرعت بالا و مؤثربودن در درمان موهای ضخیم و عمقی است. این روش لیزر بدن بانوان به نسبت قیمت بالایی دارد و به تعداد جلسات بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها برای تکمیل درمان نیاز دارد.

۴. بهترین دستگاه لیزر بدن بانوان؛ دستگاه لیزر آیس پلاتینیوم

این دستگاه با ترکیب سه طول‌موج متفاوت، به بهترین شکل به عمق پوست نفوذ می‌کند و بر روی تمام انواع پوست و موی تیره و روشن مؤثر است. میزان درد ناشی از لیزر با این دستگاه بسیار کمتر است و نیازی به بی‌حسی موضعی ندارد. دستگاه لیزر آیس پلاتینیوم بهترین دستگاه لیزر بدن زنان است. این دستگاه به‌راحتی موهای سفید و نازک و کرکی را نیز از بین می‌برد. لیزر بدن زنان با دستگاه لیزر آیس پلاتینیوم به ۵ تا ۶ جلسه برای درمان کامل نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد آقایان؛ تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد در آقایان

چرا باید بهترین دستگاه لیزر بدن زنان را برای لیزر بدن بانوان انتخاب کنیم؟

داشتن پوستی صاف و لطیف پس از حذف موهای زائد بدن بانوان اعتمادبه‌نفس بالایی به آن‌ها خواهد بخشید و قدرت انتخاب بالایی در انتخاب طرح و مدل لباس به بانوان زیباپوش می‌دهد. در این میان انتخاب یک دستگاه کارآمد و مؤثر با قیمت معقول بسیار مهم است. بهترین دستگاه لیزر بدن زنان باید در درجه اول قدرت نفوذ بالایی داشته باشد تا بتواند فولیکول‌های ریشه مو را به طور عمقی از بین ببرد و مؤثر باشد. دومین مورد بدون عوارض بودن درمان لیزر است.

 این موضوع تا حد زیادی به مهارت و تجربه اپراتور دستگاه برمی‌گردد و اگر لیزر در مرکز تخصصی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد، عوارض لیزر بدن بانوان می‌تواند بسیار ناچیز باشد. انتخاب بهترین دستگاه لیزر بدن زنان موجب می‌شود، سرعت انجام عمل لیزر بالا برود و نیازی به‌صرف زمان طولانی و افزایش تعداد جلسات برای دستیابی به نتیجه بهتر نیست. همچنین استفاده از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگا‌ه‌های لیزر به دلیل مجهز بودن به سیستم‌های خنک‌کننده پوست، نیاز به استفاده از بی‌حسی موضعی را به طور کامل از بین برده است.

دستگاه‌های لیزر پیشرفته تمام انواع پوست و مو را پوشش داده و برای همه افراد کاربردی است. بهترین دستگاه لیزر بدن خانم‌ها از ظریف‌ترین تا ضخیم‌ترین موها را در تیره‌ترین تا روشن‌ترین انواع پوست از بین می‌برد و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

چرا باید بهترین دستگاه لیزر بدن زنان را برای لیزر بدن بانوان انتخاب کنیم؟

چه عواملی باعث کاهش میزان درد لیزر بدن بانوان می‌شوند؟

برای کاهش درد پس از لیزر رعایت یک سری نکات می‌تواند کمک‌کننده و مفید باشد. در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از کمپرس یخ بر روی موضع
  • استفاده از پمادهای ضدالتهاب و سوزش مثل زینک اکساید و بتامتازون
  • استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و اجتناب از قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض نور مستقیم آفتاب
  • استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده در محل لیزر برای جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن پوست
  • عدم استفاده از دوش آب داغ به علت افزایش میزان سوزش
  • رعایت فاصله اصولی بین جلسات لیزر
  • عدم استفاده از کرم‌های لایه‌بردار و موبر
  • استفاده از ژل آلوئه‌ورا برای تسکین درد به‌خاطر خاصیت ضدالتهابی

لیزر بدن بانوان یکی از پرطرف‌دارترین روش‌های حذف موهای زائد در بین خانم‌ها است که به دلیل حساسیت ذاتی بیشتر خانم‌ها به نتیجه و همچنین بدون عارضه بودن اهمیت ویژه‌ای دارد. مهم‌ترین عامل برای کاهش عوارض ناشی از لیزر بدن بانوان، انتخاب دستگاه لیزر مناسب و مرکز تخصصی لیزر معتبر با کادر کارآزموده و تحت‌نظر پزشک متخصص است. همچنین انتخاب بهترین دستگاه لیزر بدن زنان ضمن اثربخشی عالی، عوارض را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

چه عواملی باعث کاهش میزان درد لیزر بدن بانوان می‌شوند؟

جمع‌بندی

لیزر بدن بانوان با استفاده از بهترین دستگاه‌های لیزر موجود در میان خانم‌ها به‌ویژه خانم‌های جوان محبوبیت روزافزونی پیدا کرده است. با انتخاب بهترین دستگاه لیزر بدن زنان، عوارض انجام درمان لیزر به صفر خواهد رسید و هیچ مانعی برای رسیدن به پوست صاف و لطیف وجود نخواهد داشت. نکته اصلی و کلیدی برای حذف موهای زائد بدن بانوان انتخاب مرکز تخصصی لیزر معتبر است که در آن از به‌روزترین و مجهزترین تجهیزات استفاده شود.

آفرودیت لیزر واردکننده انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و زیبایی از بهترین برندها است که آن‌ها را با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت در بازار عرضه می‌کند. برای اطلاع از لیست محصولات، قیمت‌ها و خرید دستگاه‌ لیزر موهای زائد، جوان‌سازی پوست و… با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر تماس بگیرید. آفرودیت لیزر طراوت و جوانی پوست را به شما هدیه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا