شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

درمان پف زیر چشم با لیزر

درمان پف زیر چشم با لیزر یکی از جدیدترین متدهای جوانسازی پوست است. تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم بسیار چشمگیر است و موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود. تحریک کلاژن‌سازی موجب سفت‌شدن و استحکام پوست، بهبود رنگ پوست و کاهش چین‌وچروک می‌شود. لیزر آندولیفت زیر چشم روشی موثر برای جوانسازی پوست است که موجب رفع تیرگی و پف زیر چشم می‌شود. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم و درمان پف زیر چشم با لیزر بپردازیم.

تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم

تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم

در متد درمان پف زیر چشم با لیزر هدف علاوه بر کاهش پف زیر چشم، رفع تیرگی و چین‌وچروک، بهبود رنگ پوست و افزایش سفتی و  استحکام بافت دور چشم است. دستگاه لیزر با تاباندن نور با طول‌موج خاص باعث ازبین‌رفتن چربی‌های اضافه و سفت‌شدن پوست این ناحیه می‌شود.

درمان پف زیر چشم با لیزر آر اف فرکشنال

درمان پف زیر چشم با لیزر آر اف فرکشنال موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست شده که این امر به کاهش چین‌وچروک دور چشم، رفع سیاهی و پف زیر چشم می‌انجامد. تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم ماه‌ها باقی می‌ماند و باعث سفتی زیر چشم می‌شود. لیزر آر اف فرکشنال نسبت به لیزر اندولیفت تاثیر کمتری دارد و ممکن است درجات خفیفی از پف زیر چشم باقی بماند. درمان پف زیر چشم یکی از کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال است.

مزایای درمان ورم زیر چشم با لیزر آر اف فرکشنال

درمان پف زیر چشم با لیزر یک روش اصولی و کم‌خطر برای برطرف نمودن این عارضه است. مزایای این روش عبارت‌اند از:

  • غیرتهاجمی بودن
  • درد کم
  • بهبود سریع
  • کوتاه‌بودن دوره نقاهت
  • میزان کبودی و التهاب کمتر نسبت به جراحی
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • ازبین‌رفتن جای زخم در این نواحی
  • ماندگاری طولانی‌مدت
  • عدم ایجاد آسیب در نواحی اطراف
  • نداشتن خونریزی و جراحت
  • عدم نیاز به بستری و سرپایی بودن
لیزر آندولیفت زیر چشم

لیزر آندولیفت زیر چشم

درمان پف زیر چشم با لیزر آندولیفت یکی از متدهای بسیار موثر است. معمولا عارضه‌های پوستی اطراف چشم شامل سیاهی و کبودی، ایجاد پف یا گودی زیر چشم هستند. حلقه‌های سیاه یا کبود ایجاد شده زیر چشم معمولا با پف همراه هستند و این عارضه ظاهری نازیبا به چشم می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که سن افراد بیشتر از چیزی که هست نشان داده شود. لیزر اندولیفت یکی از مدرن‌ترین روش‌هایی است که این روزها وارد بازار زیبایی و جوان‌سازی پوست شده و یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌آید.

این روش پف زیر چشم و چین‌وچروک‌های ریز و سطحی را به‌راحتی و بدون کمترین درد و ناراحتی از بین می‌برد. طول‌موج مورداستفاده در این دستگاه ۱۴۷۰ نانومتر است که در محدوده فروسرخ یا مادون‌قرمز قرار دارد. با تاباندن نور لیزر با این طول‌موج بر روی پوست، چربی‌های اضافی از بین می‌روند و پوست سفت می‌شود. تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم به‌قدری محسوس است که می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر متدهای درمانی باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، متد‌های متعددی برای لیفت و جوانسازی پوست ابداع شده است.

مراقبت‌ های لازم قبل از درمان پف زیر چشم با لیزر آندولیفت

قبل از درمان پف زیر چشم با لیزر رعایت یک سری نکات ضروری به‌ نظر می‌رسد. نکته اول مشورت با پزشک و مطلع ساختن وی از بیماری‌های خاص یا مصرف هر نوع دارو است. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و دخانیات و مشروبات الکی نیز از نکات مهم قبل از لیزر اندولیفت است. همچنین ناحیه تحت درمان نباید برنزه شده باشد.

مراحل انجام لیزر آندولیفت زیر چشم

درمان پف زیر چشم با لیزر آندولیفت تاثیر بسیار خوبی بر رفع این عارضه دارد. برای رسیدن به حداکثر تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم انجام مراحل زیر لازم است:

  1. در مرحله اول پوست موضع باید کاملا تمیز و استریل شود.
  2. مرحله دوم شامل تنظیم طول‌موج دستگاه است که توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.
  3. اعمال امواج لیزر بر روی پوست موضع با کمک سوزن‌های بسیار ظریف و نازک که موجب ایجاد زخم‌های بسیار سطحی روی پوست می‌شود.
  4. مرحله بعد شامل تجویز دارو و پماد برای بیمار است که با صلاح‌دید پزشک انجام می‌شود.

نکته بسیار مهم لزوم استفاده از داروهای تجویز شده به‌صورت منظم و دقیق و انجام مراقبت‌های بعد لیزر است که باعث می‌شود، نتیجه مطلوب حاصل شود. همچنین مورد دیگری که باید حتما موردتوجه قرار گیرد، انتخاب یک مرکز لیزر تخصصی و معتبر است.  توجه به این مورد عوارض را به حداقل رسانده و دستیابی به نتیجه مطلوب را تضمین خواهد کرد.

مزایای درمان پف زیر چشم با لیزر آندولیفت

مزایای درمان پف زیر چشم با لیزر آندولیفت

همان‌طور که در مطالب بالا نیز ذکر شد، لیزر اندولیفت روشی موثرتر برای رفع پف زیر چشم است. این متد مزایایی دارد که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم.

  • عدم نیاز به بیهوشی
  • ایمنی بالا
  • عدم نیاز به برش و جراحی
  • نتیجه‌بخشی سریع و جلسات درمانی کم
  • هزینه مناسب نسبت به جراحی
  • امکان ترکیب با سایر متدهای جوان‌سازی پوست
  • بهبودی سریع‌تر نسبت به جراحی

مراقبت‌ های لازم بعد از انجام درمان پف و ورم زیر چشم با لیزر

باوجوداینکه درمان پف زیر چشم با لیزر یک روش غیرتهاجمی بوده و عوارض خاصی به همراه ندارد؛ اما رعایت توصیه‌های پزشک بسیار مهم و ضروری خواهد بود. به برخی از مهم‌ترین مواردی که باید بعد از لیزر به آن توجه کرد، در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی در موضع
  • پرهیز از فعالیت بدنی شدید به مدت چند روز
  • پرهیز از قرارگرفتن در معرض نور شدید خورشید
  • قراردادن سر بالاتر از سینه در هنگام استراحت

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای درمان پف زیر چشم با لیزر نیستند؟

با اینکه لیزر یک روش بی‌خطر است و بر بافت‌های زیرین پوست نفوذ نمی‌کند؛ اما برای زنان شیرده و باردار، مبتلایان به بیماری‌های خودایمن و افرادی که در بدن عفونت فعال دارند، اصلاً مناسب نیست. همچنین افرادی که از آکنه و مشکلات پوستی رنج می‌برند نیز باید از انجام این متد پرهیز کنند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای درمان پف زیر چشم با لیزر نیستند؟

جمع‌بندی

درمان پف زیر چشم با لیزر یک روش عالی و کارآمد برای رفع این عارضه است. تاثیر لیزر بر پف و تورم زیر چشم بدون کوچک‌ترین درد و خونریزی موجب رضایت بسیاری از افراد از این متد شده است. لیزر آندولیفت زیر چشم چین‌وچروک‌های پوستی و افتادگی پوست زیر چشم را به‌سادگی درمان می‌کند و یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌آید. لیزر اندولیفت مزایای بسیاری دارد که موجب محبوبیت آن در میان دیگر متدهای رفع چین‌وچروک و پف چشم شده است.

شرکت آفرودیت لیزر، با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیفت و جوانسازی و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر و گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما در آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا