شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟ اگر از ظاهر لب‌های ناحیه تناسلی خود راضی نیستید، لابیاپلاستی ممکن است راهی باشد تا به شما کمک کند تا این مشکل را برطرف و به بهبود اعتمادبه‌نفس خود در رابطه جنسی و سلامت اندام جنسی خود کمک کنید. بهبود ظاهر چین‌های لابیا مینور در اطراف واژن و یا کوچک‌کردن آن برای کاهش درد و یا تحریک‌پذیری آن در هنگام راه‌رفتن و یا ورزش‌کردن از مهم‎‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود افراد به لابیاپلاستی فکر کنند.

لابیاپلاستی در دسته عمل‌های سرپایی قرار می‌گیرد که پس از انجام آن حتی نیازی به گذراندن ۲۴ ساعت در بیمارستان ندارید. در این روش، برش‌های کوچک برای حذف پوست اضافی انجام می‌شود و بهبود پس از آن در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد.

اگر چه که جراحی لابیاپلاستی در دسته آسان‌ترین عمل‌ها بر رفع مشکل شما قرار می‌گیرد؛ اما لازم است درباره روش جدیدی که با عنوان لابیاپلاستی با لیزر در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است هم اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه این مقاله از آفرودیت لیزر مزایای لیزر در لابیاپلاستی را بررسی کرده و بررسی می‌کنیم که برتری لیزر بر جراحی در لابیاپلاستی چیست.

لیزر لابیاپلاستی در مقایسه با جراحی لابیاپلاستی: آنچه باید بدانید

لیزر لابیاپلاستی در مقایسه با جراحی لابیاپلاستی: آنچه باید بدانید

لابیاپلاستی روشی درمانی است که از آن برای بهبود ظاهر و سلامت ناحیه تناسلی استفاده می‌شود. شما برای انجام لابیاپلاستی دو گزینه پیش رو دارید که جراحی روش اول آن و لابیاپلاستی با لیزر روش دوم آن است. هر دوی این روش‌ها فواید و ملاحظات خود را دارند که متناسب با نظر پزشک و انتخاب خودتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. به نظر می‌رسد که مزایای لیزر در لابیاپلاستی نسبت به روش سنتی بیشتر باشد، به همین جهت در ادامه هر یک از این دو روش را بررسی خواهیم کرد و بررسی می‌کنیم که برتری لیزر بر جراحی در لابیاپلاستی چیست؟

جراحی لابیاپلاستی؛ رویکرد کلاسیک

در روش جراحی سنتی، جراح شما از یک اسکالپل برای ایجاد برش‌های دقیق برای حذف هر بافت اضافی اطراف لب‌های ناحیه تناسلی استفاده می‌کند. این تکنیک کلاسیک تغییرات قابل‌توجهی به شما ارائه می‌دهد؛ اما یک فرایند جراحی است که طبیعتا نیاز به زمانی برای بازگشت به زندگی عادی و مراقبت‌های خاص در این زمان دارد.

لابیاپلاستی با لیزر؛ جایگزین مدرن

لابیاپلاستی با لیزر که با نام لابیاپلاستی رادیو فرکانسی نیز شناخته می‌شود، یک رویکرد کم‌تر تهاجمی است. در این روش به‌جای استفاده از ابزارهای جراحی مانند اسکالپل، جراح از یک دستگاه دستی با الکترودهای رادیو فرکانسی استفاده می‌کند و این یک برتری لیزر برجراحی در لابیاپلاستی است که باعث می‌شود دسته زیادی از افراد لابیاپلاستی با لیزر را به‌جای روش سنتی انتخاب کنند. این الکترودها یک نوع ملایم از گرما را به منطقه هدف اعمال کرده و سلول‌های فیبروبلاست را در داخل پوست تحریک می‌کنند. این فیبروبلاست‌ها برای توسعه بافت اتصالی حیاتی و عمدتا مسئول تولید پروتئین‌های کلاژن هستند.

چرا لابیاپلاستی با لیزر را انتخاب کنید؟

هدف اصلی این تکنیک، افزایش تولید طبیعی کلاژن و الاستین در پوست است. فناوری رادیو فرکانس نشان داده است که در تحریک فیبروبلاست‌ها موثر است و به بدن شما این امکان را می‌دهد که به طور طبیعی بافت در ناحیه لب‌ها را تنگ کرده و تقلیل دهد. بسیاری از زنان تغییرات قابل مشاهده‌ای را حتی چند روز پس از درمان مشاهده می‌کنند. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای لیزردر لابیاپلاستی این است که نتایج می‌توانند در طی ماه‌های آینده پس از افزایش تولید کلاژن و الاستین بهبود یابند.

سفارشی کردن درمان شما در لابیاپلاستی با لیزر

سفارشی کردن درمان شما در لابیاپلاستی با لیزر

بسته به نیازها و نتایج نهایی موردنظر شما، ممکن است شما به چند جلسه لابیاپلاستی رادیو فرکانسی نیاز داشته باشید. این برتری لیزر برجراحی در لابیاپلاستی درجه بالاتری از انعطاف و مشاهده نتایج در تغییر لب‌های ناحیه تناسلی را به شما ارائه می‌دهد.

لیز یا جراحی برای لابیاپلاستی؛ کدام گزینه برای شما بهتر است؟

هر دو روش لابیاپلاستی تغییرات دائمی و موثری را بر روی سطح بدن شما ایجاد می‌کند؛ اما اینکه شما لابیاپلاستی با لیزر را انتخاب کنید یا روش جراحی سنتی به نظر پزشک و در نهایت انتخاب خودتان برمی‌گردد. جالب است بدانید که با وجود مزایای لیزر لابیاپلاستی و آنچه که با عنوان برتری لیزر بر جراحی در لابیاپلاستی بیان می‌شود باز هم عده‌ای از خانم‌ها با انتخاب روش جراحی سنتی راحت‌تر هستند.

مشاوره با یک حرفه‌ای در مرکز جراحی

در مرکز فروش دستگاه‌های لیزری آفرودیت لیزر، همکاران متخصص ما باتجربه حرفه‌ای در زمینه انتخاب و خرید دستگاه لیزر مناسب برای لابیاپلاستی با لیزر به شما کمک می‌کنند تا بهترین دستگاه را انتخاب کنید. علاوه بر این پزشک متخصص برای انجام، جراحی لابیاپلاستی و یا لابیاپلاستی با لیزر را به شما معرفی می‌کند تا خودتان به انتخاب نهایی برسید.

مزایای لیزر در لابیاپلاستی، آنچه باید بدانید!

لابیاپلاستی با لیزر به‌عنوان یک روش جایگزین محبوب برای جراحی سنتی لابیاپلاستی به علت مزایای لیزر در لابیاپلاستی به‌شدت محبوب شد. این رویکرد مزایای متنوعی را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند به‌خصوص برای کاهش هم‌زمان اثرات جراحی و زمان بازگشت پس از فرایند جذاب باشد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای لیزردر لابیاپلاستی، آورده شده است:

۱. کاهش زمان بازگشت

یکی از مزایای لیزر در لابیاپلاستی دوران نقاهت بسیار کوتاه آن است. با استفاده از روش‌های مبتنی بر رادیو فرکانس، بیشتر زنان معمولا به روال عادی زندگی خود در روزهای بعد از لابیاپلاستی می‌توانند بازگردند. در مقابل، جراحی لابیاپلاستی معمولا نیازمند یک دوره نقاهت طولانی‌تر برای بهبود بیشتر و محدودیت‌های شدیدتر برای فعالیت‌های شما، از جمله روابط جنسی در دوره بازگشت، است.

زمان فرآیند سریع تر در لابیاپلاستی با لیزر

۲. زمان فرآیند سریع تر در لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر یک فرایند سریع‌تر نسبت به نسخه جراحی خود است؛ زیرا هیچ برش یا بخیه‌ای برای آن لازم نیست. یک جلسه لابیاپلاستی فرکانسی ممکن است کمتر از یک ساعت طول بکشد و این زمان رابطه مستقیم با سختی لابیاپلاستی برای شما و نتیجه مورد انتظارتان دارد. یکی از مزایای لیزر در لابیاپلاستی این است که حال شما بعد از فرایند آن‌قدر مساعد است که می‌توانید بلافاصله رانندگی کرده و به خانه برگردید.

۳. کمترین درد یا بدون درد

درحالی‌که روش‌ جراحی معمولا شامل سطحی از درد یا ناراحتی در طول فاز بازیابی است، لابیاپلاستی با لیزر معمولا نقاهت و درد به‌شدت کمتری نسبت به جراحی دارد. پس از تجربه لابیاپلاستی با لیزر بیشتر زنان فقط از تحمل درد یا تورم کمی گزارش می‌دهند که علائمی بسیار عادی بوده و به‌سرعت نیز برطرف خواهند شد.

۴. ظاهر زیبای و طبیعی

به دلیل عدم وجود برش یا دوخت، نتیجه نهایی لابیاپلاستی با لیزر بسیار طبیعی به نظر می‌آید و ظاهری را به شما ارائه می‌دهد که به‌هیچ‌وجه نشانه‌های جراحی در آن وجود ندارد. برتری لیزر برجراحی در لابیاپلاستی یک انتخاب ایده‌آل برای زنانی است که نگران ظاهر بدشکل یا رد بخیه پس از عمل هستند.

جمع‌بندی

انتخاب لابیاپلاستی با لیزر با وجود مزایا و راحتی که در دوران نقاهت برای شما فراهم می‌کند می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. توجه به این موضوع که بهره‌بردن از مزایای لیزر در لابیاپلاستی بستگی مستقیم به نوع دستگاه انتخابی شما و مهارت و تجربه پزشک درمانگرتان دارد، در دستیابی به نتایج بهتر تاثیر مستقیم دارد.

استفاده از به‌روزترین تکنولوژی دنیا برای لابیاپلاستی با لیزر به شما کمک می‌کند تا بتوانید برتری لیزر بر جراحی در لابیاپلاستی را بهتر حس کنید. برای خرید بهترین دستگاه لیزر و همچنین دیگر تجهیزات پزشکی و زیبایی در زمینه لیفت و جوانسازی، لاغری و تناسب اندام و… می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا