شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال را بهتر بشناسید

یکی از روش‌هایی که در سال‌های اخیر برای درمان شلی پوست و چین‌وچروک استفاده می‌شود سفت و لیفت کردن پوست توسط فرکانس‌های رادیویی  است. دستگاه آر اف فرکشنال یکی از فناوری‌های مدرن جوانسازی پوست در دنیای امروزی بوده و نسبت‌ به دیگر روش‌ها بسیار پر کاربرد است.

کاربرد آر اف فرکشنال برای جوان‌سازی پوست و همچنین تأثیر بر روی بافت‌های پوستی با استفاده از امواج رادیویی است که سبب بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود. جوانسازی با آر اف فرکشنال روشی غیرتهاجمی است و جزء درمان‌های غیرجراحی محسوب می‌شود. این دستگاه با عنوان درمان انتخابی نیز شناخته‌ شده و علاوه‌ بر ترمیم بافت پوست، موجب تحریک کلاژن‌سازی و همچنین سفت‌شدن پوست توسط فرکانس‌های رادیویی می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله از آفرودیت لیزر همراه ما باشید.

جوانسازی توسط دستگاه آر اف فرکشنال

جوانسازی توسط دستگاه آر اف فرکشنال

همان‌طور که بیان شد کاربرد آر اف فرکشنال جهت جوانسازی پوست با استفاده از درمان پوست و تحریک کلاژن‌سازی توسط امواج رادیویی دستگاه آر اف است. به‌این‌ترتیب که ابتدا محل موردنظر توسط پزشک مربوطه و توسط کرم‌های موضعی بی‌حس می‌شود. برای حفظ سلامت و عدم پخش آلودگی هر یک از بیماران دارای کیت سوزنی جداگانه‌ای هستند که مخصوص به خود افراد بوده و توسط این سوزن‌ها امواج رادیویی آر اف باحرارت و انرژی بسیار زیادی به سطح زیرین پوست انتقال داده می‌شوند.

بعد از انتقال این امواج به لایه زیرین پوست سلول‌های کلاژن‎سازی تحریک شده و موجب سفت‌شدن پوست و همچنین تولید بیشتر کلاژن و در نهایت جوانسازی پوست می‎‌شوند. این روش از جوانسازی یک درمان غیر جراحی بوده و در زمان بسیار کوتاهی صورت گرفته و نتایج آن حتی پس‌ از یک جلسه بر روی پوست قابل‌ مشاهده خواهد بود. بعد‌ از جوانسازی توسط دستگاه آر اف فرکشنال در ناحیه درمان بر روی پوست کمی قرمزی و تاول مشاهده می‎شود که این تاول‌ها بین ۱ تا ۲ روز پس‌ از درمان از بین خواهند رفت.

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی

دستگاه آر اف فرکشنال جهت درمان تعداد بسیار زیادی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود که از این درمان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جوان‌سازی
  • کاهش ظاهر سلولیت
  • رفع شلی پوست
  • بازسازی پوست
  • درمان تعریق بیش از حد
  • درمان آکنه
  • درمان ترک‌های پوستی
  • رفع تیرگی پوست
  • رفع چین‌وچروک و خطوط صورت
  • ازبین‌بردن منافذ پوست
  • بازسازی پوست

به‌طورکلی از فرکانس‌های رادیویی دستگاه آر اف فرکشنال می‌توان برای درمان نواحی بدن مانند گردن، صورت، لیفت باسن، لیفت سینه، شکم، پشت‌دست، ناحیه داخلی زانو و هر ناحیه‌ای که نیاز به سفت‌شدن دارد استفاده نمود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاربرد آر اف فرکشنال در جوانسازی

۱. لیفت پوست

یکی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال رفع شلی پوست و سفت‌کردن آن در تمامی نواحی بدن به‌خصوص پوست صورت است. در واقع شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید بدون انجام جراحی و بیهوشی، پوست خود را سفت و لیفت کرده و همچنین می‌توانید نتایج آن را نیز حتی بعد از یک جلسه درمان مشاهده کنید.

۲. کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال؛ درمان منافذ پوست و لیفت گردن و غبغب

دیگر کاربرد آر اف فرکشنال درمان منافذ پوست و لیفت گردن و غبغب است. در واقع امواج رادیویی موجود در دستگاه آر اف فرکشنال سبب بسته‌شدن منافذ پوست به‌خصوص در قسمت صورت شده و همچنین می‌تواند چربی پوست را نیز کنترل نماید. همان‌طور که بیان شد علاوه بر هایفوتراپی غبغب از دستگاه آر اف جهت جوانسازی و سفت کردن نواحی گردن و غبغب نیز استفاده می‌شود.

کسانی که در ناحیه غبغب و گردن دچار شلی پوست بر اثر افزایش سن و یا مراقبت‌های نادرست از آن شده‌اند می‌توانند با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال پس‌ از چند جلسه درمان، پوست این نواحی را لیفت کرده و چین‌وچروک و شلی آن را تا حد بسیار زیادی از بین ببرند.

۳. جوانسازی و رفع چین‌ و چروک پوست

لازم به ذکر است که بسیاری از افراد به‌خصوص بانوان در اثر استفاده مکرر از لوازم بهداشتی دچار چین‌وچروک‌هایی بر روی پوست خود شده و یا عواملی چون افزایش سن و قرارگیری در معرض مستقیم نور خورشید نیز می‌تواند سبب پیری و چین‌وچروک بر روی پوست آن‌ها شود. شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی آر اف فرکشنال تمامی چین‌وچروک‌های پوست خود در صورت و همچنین در پشت‌دستانتان را از بین ببرید و سبب شادابی و جوانی پوست خود شوید. در واقع باید گفت که دیگر کاربرد آر اف فرکشنال جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک پوست است.

۴. رفع آکنه و رفع جوش های فعال با دستگاه آر اف فرکشنال

توجه داشته باشید که با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال علاوه‌ بر جوانسازی پوست می‌توانید تمامی اسکارهای آکنه را از روی پوست از بین برده و سلامت را به پوست خود باز گردانید. بسیاری از افراد بر روی پوست صورت خود حتی بعد گذشت از دوران بلوغ دارای جوش‌های فعال هستند. در واقع باید گفت یک کاربرد آر اف فرکشنال این است که با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال می‌توانید جوش‌های فعال خود را درمان کنید و از شر این جوش‌ها خلاص شوید.

رفع ترک های پوستی

۵. رفع ترک های پوستی

دیگر کاربرد آر اف فرکشنال رفع و درمان ترک‌های پوستی به‌خصوص در پوست پشت‌دست و صورت است. همان‌طور که می‌دانید با افزایش سن و یا زندگی در آب‌وهوای آلوده، خط و خطوط و ترک‌هایی بر روی پوست ایجاد می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این روش و دستگاه آر اف فرکشنال این مشکلات را برطرف نمایید‌.

۶. درمان تعریق

لازم است بدانید که از دستگاه آر اف فرکشنال جهت درمان تعریق نیز استفاده می‌شود و افرادی که از تعریق بیش‌ از حد خود ناراضی هستند می‌توانند با استفاده از این روش تعریق خود را درمان نمایند. ازآنجایی‌که نقش دستگاه آر اف در لیفت و جوانسازی پوست بسیار پر کاربرد است دیگر کاربرد آر اف فرکشنال رفع تیرگی دور چشم، برداشتن خال، لیفت بازو، لیفت گونه و غیره است.

کاربرد آر اف فرکشنال در لاغری

برای برخی از افراد این سؤال مطرح می‌شود که آیا استفاده از دستگاه آر اف سبب درمان چاقی و رفع چربی‌های زیرین پوست نیز می‌شود یا خیر؟

در پاسخ به سؤال این افراد باید گفت که بله دستگاه آر اف فرکشنال می‌تواند تا حدی سبب لاغری افراد شود. به این صورت که امواج رادیویی این دستگاه با فرکانس بسیار بالایی به بافت بدن نفوذ کرده و در حرارت بسیار بالا به سطح زیرین پوست رفته و موجب ازبین‌بردن چربی‌های اضافی در بدن می‌شود.

بنابراین، باید گفت که علاوه بر استفاده از دستگاه لاغری کرانوس، این دستگاه نیز می‌تواند در درمان سلولیت و همچنین لاغری افراد نقش بسیار زیادی داشته و چربی‌های اضافی نواحی مختلف بدن مانند پهلو، شکم، ران و غیره را از بین ببرد. علاوه‌ بر کاربردهای گفته‌ شده از دستگاه آر اف، افراد می‌توانند از این دستگاه نیز برای بهبود گردش خون در پوست خود و همچنین کشیدگی آن برای جوان‌سازی نیز استفاده کنند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نیستند؟

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نیستند؟

به‌طورکلی اکثر افراد در سنین متفاوت می‌توانند از دستگاه آر اف فرکشنال جهت درمان‌های پوستی خود استفاده کنند؛ اما محدودیت‌هایی نیز برای برخی افراد وجود دارد که از این روش درمان نمی‌توانند برای جوا‌سازی پوست خود بهره‌مند شوند. این افراد عبارت‌اند از:

  • افرادی که دارای بیماری‌های قلبی و عروقی هستند
  • زنان باردار و شیرده
  • کسانی که در بدن خود دارای قطعات فلزی هستند
  • کسانی که دارای بیماری سرطان هستند
  • افرادی که دارای بیماری‌های اسکولار هستند
  • هزینه درمان توسط دستگاه آر اف

عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی در درمان و جوانسازی پوست از طریق دستگاه آر اف فرکشنال وجود دارد که از جمله این عوامل می‌توان به ناحیه موردنظر برای درمان، وسعت ناحیه، نوع کلینیک و مهارت پزشک متخصص، میزان آسیب‌دیدگی و غیره اشاره کرد.

جمع‌بندی

همان‌طور که بیان شد این روزها از روش‌های مختلفی برای زیبایی و ازبین‌بردن مشکلات پوستی استفاده می‌شود. در این میان استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال یکی از روش‌های پرطرف‌دار است که با هزینه مناسب و کمترین عوارض انجام می‌شود. همچنین جوانسازی با آر اف فرکشنال روشی بدون جراحی و خونریزی و درد است. در این مقاله سعی شد به کاربرد آر اف فرکشنال و اثربخشی این روش اشاره شود. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید این دستگاه می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان و مشاوران ما در آفرودیت لیزر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا