شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد سینه و اطراف آن برای آقایان و خانم ها

لیزر موهای زائد سینه یک روش موثر و بی‌خطر برای حذف این موها و دستیابی به پوستی لطیف و صاف است. باتوجه‌به غیرتهاجمی بودن لیزر موهای سینه در آقایان این متد بسیار موردتوجه قرار گرفته‌ است. لیزر موهای سینه در خانم ها نیز همچون آقایان رایج است. تاثیر مطلوب و ماندگاری لیزر موهای زائد موجب‌شده که این روش درمان بر سایر روش‌های سنتی زدودن این موها ترجیح داده ‌شود. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی لیزر موهای زائد سینه در آقایان و خانم‌ها بپردازیم و مزایا و معایب آن را برشماریم.

لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد سینه

رشد موها در نوک و اطراف سینه هم در آقایان و هم در خانم‌ها می‌تواند اتفاق بیفتد. البته این موضوع در مورد خانم‌ها کمتر رایج است؛ اما حدود ۳۰ درصد زنان با این عارضه روبه‌رو هستند. برخی بر این باورند که لیزر موهای زائد سینه به دلیل تجمع زیاد غدد لنفاوی در این ناحیه می‌تواند خطرآفرین باشد؛ اما این مساله صحت ندارد. عمق نفوذ اشعه لیزر به حدی نیست که موجب آسیب به بافت‌ها و اندام‌های زیرین بدن شود. این اشعه تنها به فولیکول‌های مو برخورد نموده و موجب از بین رفتن ریشه مو خواهد شد.

به دلیل حساس‌بودن بافت سینه و وجود چندین برابری گیرنده‌های درد در این ناحیه، استفاده از سایر روش‌های حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون یا وکس به علت درد چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد. یک تفاوت لیزر و اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد مربوط به مساله دردناک‌بودن اپیلاسیون است که موجب ارجحیت لیزر بر آن می‌شود. لیزر موهای سینه در آقایان نیز همچون بانوان، ظاهری لطیف به پوست می‌بخشد و موجب ایجاد حس رضایت در فرد می‌شود.

علت رشد موهای زائد سینه چیست؟

رشد موهای زائد در سینه می‌تواند چندین علت مختلف داشته باشد. این علت‌ها هر چه که باشند، می‌توانند موجب ترغیب افراد به لیزر موهای زائد سینه شوند. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • عوامل ژنتیکی
  • تغییرات ناگهانی هورمونی
  • ترشح بیش از حد هورمون تستوسترون
  • سندروم تخمدان پلی‌کیستیک
  • مصرف برخی داروهای خاص
  • سندروم کوشینگ

لیزر موهای سینه در آقایان

لیزر موهای سینه در آقایان روشی رایج برای خلاصی از شر این موها است. موهای زائد سینه خصوصا در آقایان ضخیم و تیره‌رنگ هستند؛ اما باز هم این موضوع می‌تواند تا حد زیادی به خصوصیات ژنتیکی فرد مرتبط باشد. برخی افراد به طور ژنتیکی بدن پرموتری دارند؛ درحالی‌که برخی دیگر از افراد موهای زائد کمی در بدن خود دارند. روییدن موهای زائد ضخیم و تیره‌رنگ معمولا ظاهر نازیبایی به پوست بخشیده و عاملی جهت تجمع آلودگی و افزایش تعریق در این نواحی است.

به همین دلیل لیزر موهای زائد سینه در آقایان از نظر بهداشتی نیز موردتوجه قرار می‌گیرد. از بین‌ بردن موهای زائد به دلیل ضخیم‌بودن و رنگ تیره به‌سرعت انجام می‌شود و به حدود ۵ تا ۸ جلسه درمان برای حذف این موها نیاز است. البته این موضوع به قدرت دستگاه، رنگ و تیپ پوست، ضخامت موها و… بستگی دارد.

لیزر موهای زائد سینه در خانم ها

لیزر موهای زائد سینه در خانم ها

لیزر موهای زائد سینه که در اطراف و نوک سینه می‌رویند، برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این موهای زائد می‌توانند ظاهری نامطلوب به این ناحیه بخشیده و موجب ناراحتی و کاهش اعتمادبه‌نفس فرد گردند. نکته مهمی که باید در هنگام انجام لیزر موهای زائد به آن توجه کرد، این است که تیره‌بودن نوک سینه منجر می‌شود که  به حساسیت بیشتری در هنگام لیزر موهای زائد سینه نیاز باشد. عدم رعایت نکات لازم و متناسب‌نبودن طول‌موج دستگاه با رنگ پوست ناحیه نوک سینه، می‌تواند منجر به ایجاد سوختگی در موضع شود. به همین دلیل تجربه، تخصص و تبحر پزشک متخصص عامل بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه موردنظر و کاهش عوارض آن است.

مزایای لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای سینه در آقایان و خانم‌ها همچون سایر قسمت‌های بدن می‌تواند مزایای ویژه‌ای داشته باشد. در ادامه به برخی از مزایای لیزر موهای زائد سینه به‌اختصار اشاره خواهیم کرد.

  • روشن‌شدن پوست
  • حذف موهای زیرپوستی
  • نتیجه‌گیری سریع
  • دائمی بودن
  • هزینه منطقی و معقول
  • بدون درد بودن
  • نداشتن عوارض جانبی
  • بی‌خطر بودن

ماندگاری لیزر موهای زائد یکی از مهم‌ترین عوامل جذب افراد به این روش درمانی است. استفاده از سایر روش‌های سنتی برای حذف موهای زائد نیاز به تکرار دائمی دارد و روندی خسته‌کننده است. این در حالی است که لیزر موهای زائد سینه و دیگر نواحی بدن تاثیری ماندگار و دائمی داشته و به‌تناسب همین موضوع، هزینه مربوط به آن نیز معقول خواهد بود.

عوارض لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد سینه همچون دیگر نواحی بدن می‌تواند با عوارض مختصری همراه باشد. این عوارض شامل خارش، قرمزی پوست، تورم، درد مختصر و… است. تمامی این عوارض تا چند ساعت بعد از انجام لیزر از بین خواهند رفت و نگران‌کننده نخواهد بود. در صورت مشاهده عوارض غیرمعمول و شدید حتما باید با پزشک متخصص برای ادامه درمان یا انتخاب روش جایگزین مشورت نمایید.

روش ‌های حذف موهای زائد سینه

روش ‌های حذف موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد سینه تنها یکی از روش‌های حذف موهای زائد این ناحیه است. روش‌های دیگری نیز برای حذف این موها وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از موم
  • استفاده از قیچی
  • دکلره یا بی‌رنگ کردن موها
  • الکترولیز
  • درمان هورمونی
  • کرم‌های موبر
  • استفاده از تیغ
  • پودر موبر
  • وکس کردن

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد سینه یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف موهای زائد سینه هم در خانم‌ها و هم در آقایان است. لیزر موهای سینه در آقایان بی‌خطر بوده و جایگزین بسیار خوبی برای سایر روش‌های سنتی حذف موهای زائد سینه است که گاها با درد بسیاری همراه هستند. لیزر موهای سینه در خانم ها نیز مرسوم و محبوب بوده و با نتیجه‌بخشی خوبی که دارد، موجب حس رضایت و اعتمادبه‌نفس در آن‌ها خواهد شد.

شرکت آفرودیت لیزر، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. دپارتمان تبلیغاتی شرکت برای خریداران محصولات باتوجه‌به نوع محصول، موقعیت زمانی و مکانی، مشاوره تبلیغاتی رایگان مطابق با روش‌های جدید و پربازده ارائه می‌دهد. به این وسیله بازگشت سرمایه سریع‌تری برای خریداران محترم اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا