شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم | کدام مناسب تر است؟

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم نشان می‌دهد که دستگاه لیزر تیتانیوم از بسیاری جهات بر دستگاه پلاتینیوم برتری دارد. حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم بسیار موثر است. بااین‌حال لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم ارجحیت دارد.

عملکرد هر دو دستگاه بر اساس تلفیق سه طول‌موج ان دی یاگ، الکساندرایت و دایود است و همین موضوع باعث اثربخشی مطلوب هر دو دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار می‌شود.  در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم و تفاوت آن با دستگاه لیزر تیتانیوم بپردازیم.

حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم

برای درک بهتر تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم، بهتر است ابتدا به بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم بپردازیم. دستگاه لیزر پلاتینیوم از جدیدترین و اثربخش‌ترین انواع دستگاه لیزر است که برای ازبین‌بردن موهای زائد در تمام نقاط بدن موثر است و به تمام تیپ‌های پوستی پاسخ می‌دهد. این دستگاه مجهز به سیستم کولینگ قدرتمند TEC جهت تماس با سطح پوست است و موجب می‌شود که حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم بدون درد و عوارض باشد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول‌موج را در یک هند پیس تلفیق کرده و یک درمان اثربخش و موثر را ممکن می‌سازد. این دستگاه بر روی تمام رنگ‌های پوست روشن، سبزه و گندمی موثر است و برای افراد با ویژگی‌های پوست و مو و جنسیت متفاوت نیز قابل‌تنظیم خواهد بود.

تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم؛ لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم؛ لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

برای بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم در ادامه به معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم خواهیم پرداخت. دستگاه لیزر تیتانیوم از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه از سه طول‌موج ان دی یاگ، دایود و الکساندرایت بهره می‌برد و بر روی همه تیپ‌های پوستی مناسب است. سیستم کولینگ یا خنک‌کننده لیزر تیتانیوم می‌تواند تا دمای منفی ۱۸ درجه سرما ایجاد کند و درمانی بدون سوختگی و عوارض را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه قابلیت اتصال دو هند پیس به طور هم‌زمان برای دو نفر را دارد و توان آن بالای ۲۰۰۰ وات است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم ممکن است با عوارض بسیار اندکی نیز همراه باشد که عبارت‌اند از: تحریک و قرمزی پوست، تورم و حساسیت، تغییر رنگ‌دانه پوست، خارش و سوختگی. عوارض نادری نیز در صورت استفاده از این دستگاه ممکن است بروز کند که شامل ایجاد تاول، پوسته‌پوسته شدن، زخم و اسکار، عفونت و… است که همان‌طور که گفته شد بسیار نادر بوده و احتمال بروز آن‌ها نزدیک به صفر است. این دستگاه مجهز به واترپمپ و سیستم کولینگ TEC است و این ویژگی احتمال بروز سوختگی ناشی از لیزر و دیگر عوارض را بسیار کاهش خواهد داد.

شباهت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

شباهت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

باتوجه‌به افزایش محبوبیت لیزر موهای زائد بسیاری از افراد علاقه‌ دارند که بدانند بهترین دستگاه لیزری که می‌تواند بهترین نتیجه و کمترین عوارض را ایجاد کند، کدام است. قبل از بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم، خوب است که اول به بررسی شباهت این دو دستگاه با یکدیگر بپردازیم. هر دو دستگاه از نظر مکانیسم اثر، عملکرد و تکنولوژی فنی، بسیار به یکدیگر شبیه هستند. به‌علاوه هر دو دستگاه بر اساس ترکیب سه طول‌موج ان دی یاگ، الکس و دایود فعالیت می‌کنند.

طول‌موج ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتر، طول‌موج الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر و طول‌موج دایود ۸۰۸ نانومتر است. طول‌موج الکس برای افرادی که پوست روشن دارند، مناسب است؛ اما طول‌موج دایود برای افراد با پوست سبزه یا گندمگون مناسب‌تر خواهد بود. همچنین هر دو دستگاه مجهز به سیستم کولینگ قدرتمند TEC و به همین دلیل استفاده از آن‌ها عوارض بسیار کمی خواهد داشت. هر دو دستگاه بر تمام تیپ‌های پوستی و رنگ و ضخامت‌های مختلف مو موثر خواهند بود.

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم شامل موارد زیر خواهد بود:

  • لیزر پلاتینیوم نسبت به لیزر تیتانیوم اسپات سایز کوچک‌تر و در نتیجه سرعت پایین‌تری دارد.
  • قدرت سیستم خنک‌کنندگی دستگاه لیزر تیتانیوم دوبرابر بیشتر از سیستم موجود در لیزر پلاتینیوم است.
  • نرم‌افزار لیزر تیتانیوم از لیزر پلاتینیوم قوی‌تر و کارآمدتر است و تمام پارامترها قابلیت تنظیم دارند.
  • توان خروجی دستگاه لیزر تیتانیوم نیز از دستگاه لیزر پلاتینیوم بیشتر است و قدرت نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست را دارا است.

با بررسی تفاوت‌های مطرح شده، قطعا متوجه خواهید شد که حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم نسبت به دستگاه لیزر تیتانیوم اثربخشی کمتری دارد. البته این دو دستگاه از قوی‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار به شمار می‌آیند؛ اما زمانی که صحبت از بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم به میان می‌آید، می‌توان ادعا کرد که لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم برتری دارد.

نکته مهم و قابل تامل در این باره لزوم توجه به انتخاب کلینیک زیبایی معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص است که موجب می‌شود عوارض احتمالی به حداقل برسد. اپراتور کارآزموده و حاذق می‌تواند با تنظیم دقیق دستگاه متناسب با ویژگی‌های پوست و موی هر فرد، ضمن انجام درمانی موفق، از بروز عوارضی همچون سوختگی ممانعت به ‌عمل آورد.

جمع‌بندی

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دستگاه برای نتیجه‌گیری مطلوب کمک کند. حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم اثربخشی خوبی دارد؛ اما لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم به دلیل قدرت بیشتر و دیگر مزایای آن روشی موثرتر خواهد بود. گفتنی است که هر دو دستگاه با داشتن سیستم کولینگ قدرتمند، احتمال بروز عوارض را کاهش خواهند داد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این شرکت تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. سپس با ارائه مشاوره درمانی آنلاین، آموزش‌های علمی و عملی و خدمات پس از فروش سریع، سعی در جلب رضایت پزشکان گرامی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا