شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود | کدام مناسب تر است؟

بررسی کامل تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود این امکان را به مراجعین مراکز تخصصی لیزر می‌دهد که با درک درست از ویژگی‌ها و معایب و مزایای هر دستگاه، دست به انتخاب بزنند. حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود به‌عنوان یک دستگاه بسیار موثر و کاربردی که دو طول‌موج متفاوت را با هم ترکیب کرده است، موجب خلاصی دائمی فرد از شر این موها خواهد شد.

لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم نیز درمانی موثر و کارآمد است که بر اساس ترکیب سه طول‌موج کار می‌کند. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت حذف موهای زائد با لیزر الکس و دستگاه تیتانیوم بپردازیم.

حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود

لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین روش‌های زدودن این موها است. امروزه دستگاه‌های لیزر موهای زائد متنوعی وارد بازار شده‌اند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. دو نمونه از معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لیزر تیتانیوم و الکس دایود هستند. بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند و تردیدها را برطرف نماید. دستگاه لیزر الکس دایود یکی از بی‌خطرترین و بهترین انواع دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دستگاه خواهیم پرداخت.

ویژگی های حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود

ویژگی های حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود

برای درک بهتر تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود ابتدا به بررسی ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود می‌پردازیم. دستگاه لیزر الکس دایود یکی از کامل‌ترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در حال حاضر است. این دستگاه از چندین طول‌موج متفاوت استفاده می‌کند و این موضوع باعث خواهد شد که حذف موها به سریع‌ترین حالت ممکن انجام شود.

در واقع دستگاه لیزر الکس دایود با ترکیب دو طول‌موج دایود ۸۰۸ نانومتری و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری بر روی تمام تیپ‌های پوستی موثر و قابل‌استفاده است. این دستگاه سریع‌ترین و کم‌دردترین راه برای رهایی از شر موهای زائد است. بهترین دستگاه لیزر الکس دایود در دنیا دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم است که دارای سیستم خنک‌کننده یا کولینگ قدرتمند است. این سیستم خنک‌کننده، پوست را برای زمان طولانی خنک نگه داشته و خطر سوختگی ناشی از لیزر را به حداقل خواهد رساند. طول‌موج‌های پایین‌تر معمولا برای پوست‌های روشن و طول‌موج‌های بالاتر برای پوست‌های تیره کاربرد دارند.

مزایای حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود

مهم‌ترین مزایای حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود عبارت‌اند از:

  • انجام درمان بهتر و بیشتر در زمان کوتاه‌تر به علت دارابودن اپلیکاتور بزرگ
  • نیاز به تمدید سالیانه فقط یک‌بار
  • موثر بر روی هر ۶ تیپ پوستی
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده قدرتمند
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • طول عمر بالای دستگاه با ۲۰ میلیون شات گارانتی
  • استفاده از طول‌موج ترکیبی
  • دارابودن دو هند پیس برای افزایش قدرت سیستم کولینگ
  • سرعت بالای حذف موهای زائد یعنی ۲۰ شات در ثانیه

با شناخت این ویژگی‌ها و مقایسه آن‌ها با ویژگی‌های دستگاه تیتانیوم، بهتر می‌توان درباره تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود نتیجه‌گیری نمود.

لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود؛ لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم نیز یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است که اساس عملکرد آن ترکیب سه طول‌موج الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر، دایود ۸۱۰ نانومتر و ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتر است. این دستگاه به‌طورکلی نسبت به دستگاه الکس دایود قدرتمندتر است. البته هر دو دستگاه از بهترین دستگاه‌های حذف موهای زائد به شمار می‌آیند.

بررسی تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود نشان می‌دهد که تعداد کل‌ شات‌های دستگاه تیتانیوم بیشتر بوده و قابلیت و عمر مفید بیشتری دارد. این دستگاه نیز بر روی تمام تیپ‌های پوستی موثر بوده و کارایی بالایی دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم قادر است که سریع‌ترین درمان را نسبت به سایر دستگاه‌ها انجام دهد و درمان با آن به تعداد جلسات کمتری نیاز دارد. سیستم چیلر قدرتمند آن دما را تا منفی ۱۸ درجه پایین خواهد آورد.

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم شامل موارد زیر است. با مطالعه این ویژگی‌ها به درک درستی از تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود خواهیم رسید.

  • داشتن دو هند پیس جداگانه
  • استفاده از سه‌ طول‌موج مختلف
  • مناسب‌بودن برای تمام انواع پوست و مو
  • دارابودن سیستم خنک‌کننده قدرتمند آیس پلاس
  • سرعت بالا
  • داشتن ۲۰ عدد لیزر بار ۶۰ واتی
  • طول عمر بالا با قابلیت ۳۰ میلیون شات
  • داشتن فیلتر و کانکتور دوتایی
آشنایی با تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود

آشنایی با تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس دایود

با دقیق شدن در تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود متوجه خواهید شد که هر دو دستگاه لیزر قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالایی در ملانین مو دارند و درمان را با سرعت بالایی انجام خواهند داد. علاوه بر این هر دو مجهز به چیلر قوی هستند که موجب می‌شود که فرد درمانی کاملا بدون درد و سوختگی را تجربه نماید. همچنین هر دو دستگاه لیزر فوق قادر هستند، ضایعات عروقی را به طور موثر درمان نموده و ضایعات مرتبط به رنگ‌دانه‌ها را از بین ببرند. تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود در طول عمر دستگاه و تعداد طول‌موج‌های ترکیبی است که در مطالب بالا به‌تفصیل شرح داده شد. 

جمع‌بندی

یک تفاوت لیزر تیتانیوم و الکس دایود این است که اساس عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم ترکیب سه ‌طول‌موج مختلف و اساس کار لیزر الکس دایود ترکیب دو طول‌موج متفاوت است. حذف موهای زائد با لیزر الکس دایود بسیار موثر است؛ اما نسبت به دستگاه لیزر تیتانیوم ممکن است اثربخشی کمتری داشته باشد. به‌طورکلی لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم نتیجه مطلوب‌تری را در پی خواهد داشت.

شرکت آفرودیت لیزر، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با حضور در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و خارجی مفتخر است که توانسته، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا