شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت + کاربرد و مزایا

یک تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت طول‌موج پرتویی است که ساطع می‌کنند. کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت موجب می‌شود که درمان سریع‌تر انجام شود؛ اما کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم با طول‌موج بلندتر موجب می‌شود که بتوان از این درمان بر روی تمام تیپ‌های پوستی حتی پوست‌های تیره و برنزه و موهای روشن و نازک استفاده کرد.

البته صرف‌نظر از نوع دستگاه مورداستفاده، منظم بودن تعداد جلسات و تکرار کافی نیز یک عامل مهم در اثربخشی لیزر خواهد بود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت و همین‌طور کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت و تیتانیوم بپردازیم.

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

قبل از پرداختن به تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت بهتر است، ابتدا با دستگاه لیزر تیتانیوم آشنا شویم. این دستگاه با ترکیب سه طول‌موج الکس، دایود و ان دی یاگ و تاثیر بر روی ملانین موجود در فولیکول‌های مو، موجب حذف موهای زائد حتی بر روی پوست‌های برنزه و در تمام فصول سال می‌شود. این دستگاه برای هر ۶ تیپ پوستی مناسب بوده و یک روش ایمن برای رهایی از شر موهای زائد است. این دستگاه مجهز به یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته است که از گرم‌شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.

دستگاه تیتانیوم در هر شات می‌تواند محدوده وسیعی از موها را از بین برده و این موضوع موجب تسریع انجام لیزر می‌شود. بالا بودن سرعت یک تفاوتدستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت است. دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم خنک‌کننده و چیلر داخلی قوی است که موجب می‌شود، دمای سر هند پیس به طور دائم خنک باقی بماند و پوست بیمار هیچ‌گونه درد و سوزشی را احساس نکند. این سیستم فناوری بسیار پیشرفته دائما پوست را خنک نگه می‌دارد. این دمای کنترل شده باعث افزایش سرعت حذف موها نیز خواهد شد.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت؛ آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت

یک تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در طول‌موج این دو دستگاه است. دستگاه لیزر الکساندرایت طول‌موج ۷۶۴ نانومتر را اعمال می‌کند و با استفاده از پالس‌های نوری قدرتمند و کوتاه، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی موها دارد. این موضوع باعث ازبین‌رفتن موها به‌صورت دائمی می‌شود. به دلیل امکان تنظیم انرژی و فرکانس پالس‌ها موجب افزایش کیفیت و دقت درمان و همین‌طور کاهش عوارض و درد می‌شود.

سیستم خنک‌کننده این دستگاه قابلیت این را دارد که دما را تا زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد کاهش دهد و موجب کاهش مقدار قابل‌توجهی از درد در پوست می‌شود. مکانیسم عمل این دستگاه دمیدن هوای سرد بر روی موضع است. کاهش حرارت پوست خطر آسیب به پوست و سوختگی را به‌شدت کاهش می‌دهد. این دستگاه برای لیزر موهای زائد پوست‌های حساس مناسب است.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

در ادامه به بررسی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت خواهیم پرداخت. دستگاه لیزر الکساندرایت طول‌موج کوتاه‌تری دارد و برای انواع پوست‌های روشن تا متوسط و موهای تیره مناسب است. این نوع لیزر نسبتا سریع‌تر از دستگاه لیزر تیتانیوم است. در مقابل لیزر تیتانیوم طول‌موج بلندتری داشته و برای طیف وسیع‌تری از رنگ پوست از جمله پوست‌های تیره و برنزه مناسب است. همچنین برای درمان موهای نازک یا روشن عالی عمل می‌کند.

کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت

در بحث تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت، یکی از موضوعاتی که مطرح می‌شود، کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت برای درمان دیگر مشکلات پوستی مانند جای زخم، انواع لک، جای جوش، چین‌وچروک پوست علاوه بر حذف موهای زائد است. همچنین در درمان لیسیون‌های قرمز، ترک‌های پوستی، جای خال‌کوبی و درمان پوست‌های چرب و… اشاره کرد. مزایای کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به بی‌حسی برای انجام خدمات لیزر
  • سرعت بالای کار
  • عمر مفید بالای دستگاه
  • نداشتن عوارض جانبی
  • استهلاک کم دستگاه در استفاده طولانی‌مدت
  • عدم ایجاد حساسیت و واکنش‌های آلرژیک
  • عدم امکان ایجاد سوختگی
  • کاهش شدید درد
  • مجهز بودن به فن‌های بسیار قوی و کم‌صدا
  • خدمات پس از فروش معتبر
  • دارابودن کیفیت پایدار در طول کارکرد متوالی  
  • قابلیت استفاده برای تمام نواحی بدن به جز پلک‌ها
کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم

همان‌طور که اشاره کردیم، یک تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در طول‌موج‌های این دو دستگاه است. طول‌موج الکس برای ازبین‌بردن موهای نازک مثل لیزر موهای زائد پشت لب مناسب است. همین‌طور طول‌موج دایود نیز برای موهای معمولی دست‌وپا و طول‌موج ان دی یاگ نیز برای موهای ضخیم‌تر مانند نواحی شکم کاربرد دارد. به همین دلیل این دستگاه کیفیت بالایی برای ازبین‌بردن کامل موهای زائد دارد و جزو قدرتمندترین و ایمن‌ترین فناوری‌های لیزر موهای زائد است.

درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم کاملا بدون درد بوده و برای هر رنگ و نوع پوستی حتی پوست‌های برنزه قابل‌انجام است. اپراتور باتوجه‌به نوع پوست و موی هر فرد تنظیمات دستگاه را انجام داده و عوارض و خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد. دستگاه لیزر تیتانیوم برای لیزر موهای زائد بلوند و روشن مناسب است.

مزایای کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم نیز عبارت‌اند از:

  • مناسب برای درمان انواع تیپ‌های پوستی
  • عدم ایجاد درد و عوارض جانبی نظیر سوختگی
  • سیستم خنک‌کننده بسیار پیشرفته و قوی
  • قابلیت استفاده برای تمام نواحی بدن به جز پلک‌ها
  • پایداری انرژی در درازمدت
  • ایجاد خنکی یکنواخت بر روی کل پوست
  • سرعت شات بسیار بالا بین ۱ تا ۱۵ شات در ثانیه
  • دارای سه طول‌موج ۸۰۸ نانومتر دایود، ۱۰۶۴ نانومتر ان دی یاگ و ۷۵۵ الکساندرایت
  • دارای هند پیس فوق‌العاده سبک و ارگونومیک
  • مجهز به سیستم کولینگ اسکن دار
  • انرژی خروجی کاملا یکنواخت

جمع‌بندی

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت در طول‌موج، نوع سیستم خنک‌کننده و میزان تاثیر آن‌ها بر روی تیپ‌های پوستی مختلف است. کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت شامل درمان مشکلات پوستی مانند جای زخم، خطوط ریز، چین‌وچروک‌های پوستی، انواع لک و… می‌شود. همچنین کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم با اثربخشی بی‌نظیر بر روی انواع موهای ظریف، روشن و… رضایت حداکثری مشتریان را فراهم خواهد کرد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌ها و نحوه سفارش و ارسال محصولات با کارشناسان آفرودیت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا