شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد پشت لب + نحوه آماده‌سازی پشت لب

یکی از قسمت‌هایی که بیشتر نیاز به اصلاح پیدا می‌کند، پشت لب است. برداشتن موهای پشت لب به دلیل در معرض دید بودن و تاثیر آن بر زیبایی پوست اهمیت زیادی دارد. امروزه لیزر موهای زائد پشت لب یکی از روش‌های کاربردی و موثر است که به تمام زیباجویان توصیه می‌شود. حذف موهای زائد پشت لب با لیزر علاوه بر تاثیرگذاری بالا، یک روش کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه است. همچنین لیزر موهای زائد بالای لب یک روش بدون درد و با کمترین عوارض احتمالی است.

ایمن و موثر بودن این روش باعث شده تا محبوبیت بالایی در بین افراد داشته باشد. ویژگی مثبت حذف موهای زائد در ناحیه پشت لب با لیزر این است که گزینه مناسبی برای افراد دارای پوست حساس است. تنها کافی است تا زیباجو نکات مراقبتی قبل و بعد از آن را رعایت کند. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی تاثیر لیزر موهای زائد پشت لب و نحوه آماده سازی پشت لب می‌پردازیم.

انجام لیزر موهای زائد پشت لب

انجام لیزر موهای زائد پشت لب

آیا از بین بردن موهای پشت لب با لیزر روشی قابل اطمینان است؟ بله لیزر موهای زائد ناحیه پشت لب یک انتخاب مطمئن است. می‌توان گفت که حذف موهای زائد پشت لب با لیزر شامل نواحی پشت لب، چانه، صورت و گردن می‌شود و یک روش با تاثیرگذاری بالا و ایمن است. ممکن است در حین جلسه درمان لیزر موهای زائد پشت لب با ناراحتی و درد مواجه شوید؛ ولی این درد در مقایسه با روش‌های قبلی که شما برای برداشتن و حذف موهای پشت لب تجربه کرده‌اید، خیلی کم است.

برای انجام لیزر موهای زائد در ناحیه پشت لب، مراحل و روند آن به این صورت است که اپراتور یا پزشک بعد از شستن صورت، ژل بی حسی را بر روی ناحیه مورد می‌زند. قبل از انجام لیزر برای جلوگیری از رسیدن اشعه لیزر بر چشم‌ها، عینک بر چشم‌هایتان قرار می‌دهند. در نهایت اشعه لیزر بر ناحیه موردنظر که پشت لب است، تابانده می‌شود.

بیشتر افراد در مورد درد ناشی از فرایند حذف موهای زائد پشت لب می‌گویند که این درد مثل خوردن یک کش پلاستیکی به پوست یا همچنین مثل حس آفتاب‌سوختگی است. باتوجه‌به به اینکه ناحیه پشت لب قسمت کوچکی در صورت محسوب می‌شود، لیزر در مورد این ناحیه خیلی سریع انجام می‌شود و نهایتا ۲ تا ۳ دقیقه طول می‌کشد.

تعداد جلسات و هزینه لیزر موهای زائد پشت لب

هر جلسه لیزر موهای زائد پشت لب باعث می‌شود که وقفه‌های طولانی در رویش موهای زائد به وجود آید و همچنین نتیجه موثری داشته باشد. بهترین نتیجه لیزر در افرادی که دارای موهای تیره‌ هستند، دیده می‌شود. روش درمانی حذف موهای زائد پشت لب با لیزر برای برطرف کردن نگرانی‌های پوستی مثل موهای ناخواسته و چین‌وچروک هم استفاده می‌شود. برای اینکه نتایج حاصل از درمان مؤثر باشد به جلسات مختلف نیاز است.

ویژگی مثبت از بین بردن موهای زائد ناحیه پشت لب این است که  تنها پس از گذشتن یک یا دو جلسه شاهد نتایج عالی و کم شدن رشد موهای پشت لب و درنتیجه ریزش آن‌ها خواهید بود. برای اینکه این روش برای شما نتیجه مطلوب را داشته باشد باید تمام جلسات را به‌صورت کامل انجام دهید. تعداد جلسات لازم بین ۴ تا ۶ جلسه است.  هزینه لیزر موهای زائد پشت لب به رنگ مو و پوست، اندازه ناحیه تحت درمان و نوع لیزر و دستگاه انتخابی بستگی دارد. در کل هزینه لیزر ناحیه پشت لب بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

مراقبت‌ های قبل از حذف موهای زائد پشت لب با لیزر

مراقبت‌ های قبل از حذف موهای زائد پشت لب با لیزر

کاربردهای لیزر در حذف موهای زائد، رفع کک و مک، جوانسازی پوست و…  است. برای اینکه تاثیرگذاری روش کاربردی لیزر بیشتر باشد، لازم است قبل از انجام لیزر موهای زائد یک سری نکات و مراقبت‌هایی انجام شود. مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد پشت لب عبارت‌اند از:

  • در صورت مصرف دارو اعم از ویتامین‌ها، مکمل‌ها و داروهایی که باعث حساس شدن پوست به نور می‌شود را به پزشک متخصص یا اپراتور اطلاع دهید.
  • باتوجه‌به تاثیرگذاری لیزر بر روی پوست با رنگ روشن، از ۴ تا ۶ هفته قبل از حذف موهای زائد پشت لب با لیزر، از برنزه کردن پوست خود و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • برداشتن موهای پشت لب با مواد شیمیایی، موم، موچین و بند را از ۲ تا ۴ هفته قبل از انجام لیزر متوقف کنید.
  • از کرم‌های مرطوب‌کننده و آرایشی قبل از انجام لیزر موهای زائد پشت لب خودداری و سعی کنید با یک شوینده ملایم آن قسمت را تمیز کنید.
  • در صورت نیاز و توصیه پزشک یا اپراتور، ژل بی حسی را بر پشت لب بزنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد پشت لب

بعد از لیزر موهای زائد بالای لب ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی دیده شود که امری طبیعی است. عوارض احتمالی مانند قرمزی، سوزش و تورم چند ساعت بعد از لیزر یا نهایتا چند روز بعد، از بین می رود. برای کاهش عوارض لیزر موهای زائد، مراقبت‌های لیزر موهای زائد پشت لب را رعایت کنید. این مراقبت‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از شوینده ملایم دور مرتبه در روز
  • به تعویق انداختن حمام آب داغ تا کاهش و از بین رفتن تورم و قرمزی صورت
  • عدم انجام تمرینات ورزشی پرتحرک و عدم استفاده از سونا
  • خودداری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از کرم ضدآفتاب به صورت روزانه با SPF 30
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد پشت لب

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد پشت لب به‌عنوان یک روش مقرون‌به‌صرفه و با کارایی بالا محبوبیت زیادی دارد. انجام لیزر موهای زائد در این ناحیه عوارض احتمالی بسیار کمی دارد که با گذشت نهایت چند روز بر طرف می‌شوند. حذف موهای زائد پشت لب با لیزر را به‌عنوان یه روش ایمن، آسان، مقرون به صرفه و با تاثیرگذاری بالا به شما پیشنهاد می‌کنیم. نکته مهم این است که قبل از انجام لیزر موهای زائد بالای لب با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بر اساس نوع پوست و رنگ مو، بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد را برای شما استفاده کند.

رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیزر کمک می‌کند تا در تعداد جلسات کمتری به نتیجه مطلوب برسید. برای تاثیر دائمی لازم هست بعد از تعداد جلسات مشخص شده (۴ تا ۶ جسله) هر چند ماه یکبار انجام دهید. پزشکان و کلینیک‌های زیبایی می‌توانند برای جلب رضایت بیشتر زیباجویان از دستگاه‌های لیزر پیشرفته و اصل استفاده کنند. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و خرید دستگاه لیزر را کسب و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا