شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

دستگاه لیزر سایناشور بهتره یا کندلا؟ | مزایا + کاربرد

دستگاه لیزر سایناشور یک دستگاه معتبر و موثر برای حذف موهای زائد است که با کمترین عوارض و درد، بالاترین اثربخشی را خواهد داشت. امروزه کاربرد دستگاه لیزر کندلا نیز به‌عنوان یکی از موثرترین دستگاه‌های لیزر رواج یافته است و در بسیاری از مراکز زیبایی معتبر از آن استفاده می‌شود. ویژگی های لیزر سایناشور شامل مجهز بودن به سیستم‌ خنک‌کننده قدرتمند، حداقل میزان تماس با سطح پوست، عدم ایجاد عوارض و التهاب پوستی و… است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی دستگاه لیزر سایناشور و کاربرد دستگاه لیزر کندلا بپردازیم.

آشنایی با دستگاه لیزر سایناشور

آشنایی با دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه لیزر سایناشور یک برند آمریکایی و مورد تایید FDA است که بزرگ‌ترین تولیدکننده لیزر جهان به شمار می‌آید. این برند از سال ۱۹۹۱ آغاز به کار کرده است که در زمینه تکنولوژی‌های لیزر جامد و مایع فعالیت می‌کند. این برند دستگاه‌های مختلفی در زمینه رفع موهای زائد، رفع تتوهای تیره و رنگی، رفع لکه‌های پوستی و همین‌طور دستگاه ‌های جوانسازی پوست و لیفت و… تولید کرده است. امروزه دو نوع دستگاه لیزر سایناشور در بازار موجود است که عبارت‌اند از:

  • دستگاه لیزر مدل آپوجی پلاس: با طول‌موج الکساندرایت که ۷۵۵ نانومتر است.
  • دستگاه لیزر مدل الیت پلاس: با طول‌موج الکساندرایت و ان دی یاگ که به ترتیب ۷۵۵ نانومتر و ۱۰۶۴ نانومتر است.

کاربرد دستگاه لیزر سایناشور

لیزر سایناشور علاوه بر حذف موهای زائد، کاربردهای دیگری نیز دارد. این کاربردها شامل جوان‌سازی پوست، کاهش اسکار، درمان رگ‌های عروقی و واریس و… است. همچنین با تحریک کلاژن‌سازی می‌تواند موجب کاهش چین‌وچروک پوست شود. در هنگام استفاده از دستگاه لیزر سایناشور، پرتو نور با انرژی زیاد از سطح پوست عبور کرده و به‌وسیله ریشه مو جذب می‌شود. در این مرحله فولیکول‌هایی که در مرحله رشد فعال هستند، بهترین جذب را خواهند داشت. این نوع لیزر به دلیل داشتن دو طول‌موج متفاوت برای انواع تیپ‌های پوستی و رنگ مو مناسب هستند.

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس با توانایی تغییر بین دو طول‌موج به اپراتور این امکان را خواهد داد که برای هر فرد باتوجه‌به مشخصات پوست و موی وی بهترین حالت ممکن را انتخاب نماید. طول‌موج ۷۵۵ نانومتر علاوه بر حذف موهای زائد موجب کاهش ضایعات رنگی و انواع لک‌‌ های پوستی می‌شود. طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر برای پوست‌های تیره مناسب‌تر است و می‌تواند رگ‌های واریسی عنکبوتی را درمان نماید.

مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر سایناشور

مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر سایناشور

استفاده از دستگاه لیزر سایناشور مزایای قابل‌توجهی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • درد بسیار کمتر
  • مناسب برای تمام نواحی بدن مانند تمام صورت، دست، پا، بیکینی، زیر بغل و…
  • حداقل میزان تماس سری دستگاه با پوست به کمک یک میله بسیار باریک به نام گاید با قطر ۳ میلی‌متر
  • داشتن سری یک‌بارمصرف برای جلوگیری از عفونت و انتقال هر گونه بیماری
  • عدم نیاز به بی‌حسی به دلیل داشتن سیستم خنک‌کننده یا کولینگ موثر
  • بدون آسیب حرارتی و التهاب پوستی
  • نیاز به حداقل ۶ جلسه برای تکمیل درمان
  • طول جلسات بین ۵ دقیقه تا یک ساعت
  • دارابودن هند پیس سبک که موجب افزایش دقت عمل و راحتی کار با دستگاه می‌شود.
  • قابلیت تنظیم عرض پالس
  • داشتن قدرت و سرعت بالا

عوارض دستگاه لیزر سایناشور

باتوجه‌به مطالبی که در بالا ذکر شد، دستگاه لیزر سایناشور عوارض خاصی ایجاد نمی‌کند؛ اما به‌هرحال لیزر موهای زائد ممکن است با برخی عوارض ناخواسته همراه باشد. این عوارض عبارت‌اند از:

  • قرمزی پوست ناحیه تحت درمان
  • آفتاب‌سوختگی خفیف

استفاده از ژل آلوئه‌ورا بر روی پوست موضع پس از انجام لیزر موجب بهبودی سریع‌تر این عوارض خواهد شد.

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

علاوه بر دستگاه لیزر سایناشور، نوع دیگری از دستگاه لیزر نیز در بازار موجود است که با نام دستگاه لیزر کندلا شناخته می‌شود. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد و ساخت کشور آمریکا است که تکنولوژی پیشرفته‌ای در حذف انواع موهای زائد دارد. تمام افرادی که دارای پوست‌های روشن تا تیره هستند، همگی کاندیدای مناسبی برای رفع موهای زائد با این دستگاه هستند. طول‌موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است. امکان تنظیم توان دستگاه لیزر و مدت‌زمان پالس‌ها بر روی پوست متناسب با مشخصات هر فرد وجود دارد.

مزایا و کاربرد دستگاه لیزر کندلا

کاربرد دستگاه لیزر کندلا مزایای ویژه‌ای دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • دارابودن سری مخصوص جداگانه برای افراد مختلف و کاهش امکان انتقال بیماری‌های پوستی
  • بدون درد بودن و درد خفیف در نواحی حساس مانند بالای لب و…
  • مجهز بودن اسپری خنک‌کننده پوست DOC و سیستم هوای خنک
  • کاربرد برای تمام نواحی بدن
  • دارابودن هند پیس قابل‌تعویض

تصمیم در مورد اینکه دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا بستگی به نوع پوست و موی هر فرد و انتظارات وی از درمان لیزری خواهد داشت.

مقایسه دستگاه لیزر سایناشور و دستگاه کندلا

مقایسه دستگاه لیزر سایناشور و دستگاه کندلا

هر دو دستگاه ساخت کشور آمریکا هستند. لیزر سایناشور مجهز به سیستم باد سرد فشرده است که جایگزین کپسول اسپری گاز می‌شود و نیاز به تعویض مداوم نخواهد داشت. این سیستم ساخت شرکت آلمانی زیمر است که ساختار بسیار ساده‌ای دارد. این سادگی موجب افزایش دقت و عملکرد دستگاه و جلوگیری از هنگ کردن خواهد شد. این موضوع موجب رضایت‌مندی مراکز زیبایی و مراجعین آن‌ها گردیده است.

در مقابل دستگاه لیزر کندلا دو نوع سیستم خنک‌کننده دارد که شامل نوع دستی و دینامیک می‌شود. نوع دستی جریان هوا را با دمای مشخص روی موضع می‌دمد و نوع دینامیک آن هوای خنک را چند میلی‌ثانیه قبل و بعد از تابش اشعه لیزر بر روی موضع اسپری می‌نماید. دستگاه لیزر کندلا دارای هند پیس قابل‌تعویض است؛ اما هند پیس دستگاه لیزر سایناشور از نوع استیل است و با پوست فرد در تماس نخواهد بود. این موضوع موجب می‌شود که به‌راحتی قابل‌تعویض و ضدعفونی‌کردن باشد و انتقال بیماری و عفونت به صفر برسد.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر سایناشور یکی از محبوب‌ترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. کاربرد دستگاه لیزر کندلا نیز به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین دستگاه‌های لیزر رواج یافته است؛ اما انتخاب اینکه کدام دستگاه لیزر بهتر است به ویژگی های لیزر سایناشور و کندلا وابسته است و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در مطالب بالا به آن اشاره شد. نکته مهم‌ انتخاب مرکز تخصصی لیزر معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص و پرسنل مجرب است تا بتواند عوارض احتمالی را به حداقل برساند و نتیجه موردنظر حاصل گردد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با بررسی دقیق و کارشناسی و با حضور در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های معتبر داخلی و خارجی مفتخر است که توانسته است، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره محصولات و نحوه خرید آن‌ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا