شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد بلوند و روشن امکان‌پذیر است؟

یکی از چالش‌های بسیاری از افراد لیزر موهای زائد بلوند است. با پیشرفت فناوری لیزر امروزه می‌توان ادعا کرد که دستگاه‌های لیزر مدرن قادر به حذف تمام موهای تیره تا روشن با ضخامت‌های مختلف و بر روی انواع تیپ‌های پوستی هستند. به دلیل نداشتن رنگ‌دانه‌های تیره تاثیر لیزر بر موهای روشن و بلوند دیرتر آشکار می‌شود؛ بنابراین حذف موهای بلوند با لیزر نیازمند صرفوقت بیشتری است. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به تاثیر لیزر بر موهای روشن و بلوند و حذف آن‌ها بپردازیم.

لیزر موهای زائد بلوند

لیزر موهای زائد بلوند

دستگاه‌های لیزر موی زائد سنتی که درگذشته استفاده از آن‌ها مرسوم بوده است، قادر به حذف موهای زائد بلوند نبوده‌اند و لیزر موهای زائد بلوند در واقع رویایی بود که در سال‌های اخیر به حقیقت پیوست. مناسب‌ترین افراد برای لیزر موهای زائد کسانی هستند که پوست روشن و موی تیره دارند. این تضاد بین رنگ‌ پوست و مو موجب اثربخشی مطلوب لیزر خواهد شد؛ زیرا لیزر رنگ‌دانه‌های مو را هدف قرار می‌دهد؛ اما با پیشرفت تکنولوژی لیزر و پیدایش دستگاه‌های لیزر جدید، امکان ازبین‌بردن انواع موها با ضخامت و رنگ‌های مختلف بر روی انواع تیپ‌های پوستی ایجاد شده است.

در واقع رنگ‌دانه‌های مو انرژی نور لیزر را دریافت کرده و این فرایند جذب است که موجب حذف موهای زائد می‌گردد. عدم وجود رنگ‌دانه در فولیکول‌ها می‌تواند در عدم موفقیت لیزر موهای زائد بلوند موثر باشد.

تاثیر لیزر بر موهای روشن و بلوند

دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی همچون مدیو پلاس، ان دی یاگ، دایود و… قادر به لیزر موهای زائد بلوند، کرکی و نازک هستند. لیزر موهای زائد بلوند بر اساس تاثیر بر رنگ‌دانه‌های مو عمل می‌کند. فولیکول‌های مو حاوی رنگ‌دانه هستند و هرچه این رنگ‌دانه‌ها تیره‌تر باشند، اثربخشی لیزر بهتر خواهد بود. نور لیزر فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد. در حقیقت پرتو لیزر فولیکول‌های مو را گرم کرده و موجب ازبین‌رفتن موها می‌شود. در این میان نکته مهم و بسیار موثر در لیزر موهای زائد بلوند انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد مناسب است؛ زیرا همه دستگاه‌های لیزر موجود برای حذف موهای زائد بلوند مناسب نیستند.

نکات مهم برای لیزر موهای زائد بلوند و روشن

نکات مهم برای لیزر موهای زائد بلوند و روشن

لیزر موهای زائد بلوند اگرچه غیرممکن نیست؛ اما ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشد و نیازمند صبوری بیشتری است؛ زیرا هر چه ملانین و رنگ‌دانه‌های مو کمتر باشد، انرژی لیزر کمتری را دریافت می‌کند. در واقع لیزر موهای سفید و بلوند نیازمند تکنولوژی پیشرفته‌تر و حساسیت بیشتری است. یکی از عوارضی که لیزر موهای زائد بلوند می‌تواند داشته باشد، احتمال بروز سوختگی در پوست است.

این موضوع به دلیل کم‌بودن تاثیر لیزر بر موهای روشن و بلوند است که نیازمند تابش بیشتر پرتو لیزر و در نهایت ایجاد سوختگی است. به همین دلیل انتخاب مرکز تخصصی لیزر معتبر که در آن درمان تحت نظارت پزشک متخصص و توسط اپراتور ماهر و متبحر انجام می‌شود، بسیار حیاتی است. همچنین انتخاب مراکزی که از دستگاه‌های لیزر موی زائد مجهز به سیستم کولینگ پیشرفته استفاده می‌کنند، منجر به کاهش احتمال سوختگی خواهد شد.

بهترین دستگاه‌ های لیزر موهای بلوند

امروزه دستگاه‌های لیزر متعددی برای لیزر موهای زائد بلوند راهی بازار شده‌اند. در ادامه به برخی از آن‌ها به‌اختصار اشاره خواهیم کرد:

 1. دستگاه لیزر ان دی یاگ

این دستگاه بر روی انواع تیپ‌های پوستی حتی پوست‌های تیره و برنزه نیز موثر بوده و شاید بتوان ادعا کرد که بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد بلوند است. نکته مهم دیگر درباره این دستگاه سرعت بالای آن در حذف موهای زائد است.

بهترین دستگاه‌ های لیزر موهای بلوند

۲. دستگاه لیزر الکساندرایت

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت که یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه‌های لیزر است،  برای لیزر موهای زائد بلوند و همین‌طور موهای ظریفی که سایر دستگاه‌های لیزر بر روی آن‌ها موثر نیستند، یک انتخاب معقول و منطقی است. البته استفاده از آن بر روی پوست‌های تیره و برنزه توصیه نمی‌شود.

۳. لیزر موهای زائد بلوند و روشن با دستگاه لیزر آیس پلاتینیوم

این دستگاه با ترکیب سه طول‌موج مختلف اثربخشی ویژه‌ای بر روی انواع موهای زائد با رنگ‌های مختلف دارد که بدون آسیب به بافت پوست عمل می‌کند. این دستگاه علاوه بر کاربرد در لیزر موهای زائد بلوند، مجهز به سیستم کولینگ پیشرفته بوده  و کوچک‌ترین عارضه یا سوختگی را ایجاد نخواهد کرد.

بهترین روش‌های جایگزین لیزر موهای زائد بلوند

باتوجه‌به عدم‌قطعیت تاثیر لیزر برموهای روشن و بلوند انتخاب یک روش جایگزین برای حذف موهای بلوند می‌تواند در دستیابی به نتیجه موردنظر با سرعت بیشتر موثر باشد. از روش‌های سنتی حذف موهای زائد مانند وکس، اپیلاسیون، موم و… گرفته تا روش‌های مدرن‌تری همچون الکترولیز همگی راهکارهایی برای خلاصی از شر این موها هستند. حذف موهای زائد با الکترولیز یکی از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها است.

در این روش متخصص پوست با استفاده از برق، فولیکول‌های مو را گرم می‌کند و این امر باعث حذف همیشگی موها خواهد شد. ترمولیز یکی از سریع‌ترین و کم‌دردترین روش‌های حذف انواع موهای زائد است که از طریق پروب و با ایجاد گرمای موضعی فولیکول‌های مو را حذف می‌کند.

بهترین روش‌های جایگزین لیزر موهای زائد بلوند

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد بلوند به دلیل فقدان رنگ‌دانه ملانین به‌سرعت نتیجه‌بخش نخواهد بود و اگر شما جزء افرادی هستید که صبر و حوصله کافی برای این کار را ندارید، بهتر است در جستجوی روشی جایگزین برای حذف این موها باشید. تاثیر لیزر بر موهای روشن و بلوند کندتر بوده و ممکن است کاملا رضایت‌بخش نباشد. نکته مهمی که ذکر آن خالی‌ازلطف نیست، این است که حذف موهای بلوند با لیزر به دلیل اینکه ظاهر  نامطلوبی به پوست نمی‌دهد، چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

شرکت آفرودیت لیزر، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه می‌کند. در صورت داشتن هر گونه پرسش درباره محصولات با کارشناسان ما در آفرودیت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا