شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

۶ نکته مهم در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر روشی محبوب برای حذف موهای زائد است؛ چرا که جواب‌دهی سریع و اثرات این روش ماندگار است. فرایند لیزر به‌گونه‌ای است که بدون واردکردن آسیب به سطح پوست، فولیکول مو را می‌سوزاند و مانع رشد مجدد مو می‌شود. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست در رنگ‌های مختلف و موی زائد با ضخامت‌های گوناگون مؤثر بوده و طول‌موج آن قابل‌تغییر است. در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به اصل بودن دستگاه لیزر، تکنولوژی دستگاه و تعداد شات در هر تابش دقت کرد.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات مهم خرید دستگاه لیزر است. علاوه بر این به شرکت سازنده دستگاه و امکان خرید به‌صورت اقساطی نیز باید دقت کرد. مجموعه آفرودیت لیزر مرجعی مطمئن و معتبر برای خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر است. این مجموعه با خدمات پس از فروش، آموزش تئوری و عملی کار با دستگاه و مشاوره رایگان پیش از خرید دستگاه، خریدی اصولی و مناسب را فراهم کرده است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

در هنگام خرید دستگاه لیزر مجموعه‌داران باید رنگ پوست مردم آن منطقه و مراجعه‌کنندگان خود را بررسی کنند و متناسب با آن انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد صورت گیرد. بهترین دستگاه برای لیزر دستگاهی است که سرعت عمل بالا داشته باشد، بادوام بوده و دیرتر خراب شود، در هنگام استفاده از آن درد کمتری حس شود، سیستم خنک‌کننده قوی داشته باشد و مطابق با تکنولوژی روز دنیا پیشرفته باشد.

طبقه‌بندی نوع و رنگ پوست مشتری و درنظرگرفتن ضخامت مو خرید را آسان‌تر می‌کند. دستگاه الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه‌ها برای لیزر موهای زائد است؛ اما برای پوست‌های روشن با موی زائد تیره نتیجه قابل قبول‌تری در پی خواهد داشت. مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست‌های سبزه، لیزر الکس دایود است که تایپ‌های پوستی ۲ تا ۵ را در بر می‌گیرد. برای پوست‌های تیره‌تر دستگاه لیزر ان دی یاگ گزینه مناسب‌تری خواهد بود و بهترین عملکرد را بر این نوع تایپ پوستی دارد.

۶ نکته برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد، نوع و رنگ پوست مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده دستگاه است. نوع و رنگ پوست و دردسترس‌بودن تجهیزات دستگاه لیزر در خرید دستگاه بسیار مؤثر است؛ اما در هنگام انتخاب نوع دستگاه باید به نکات زیر نیز توجه کرد.

۱. تکنولوژی دستگاه لیزر

در هنگام خرید یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید توجه کرد تکنولوژی‌های دستگاه لیزر موهای زائد بوده و این که دستگاه تا چه حدی پیشرفته و برطرف‌کننده نیاز مراجعین است. دستگاه لیزر موهای زائد ساخت آمریکا و کره جنوبی بهترین برندهای موجود در بازار هستند. شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی دستگاه لیزر موهای زائد، لیزر الکساندرایت و لیزر دایود است.

منبع تغذیه

۲. منبع تغذیه

یکی از فاکتورها و معیارهای مهم در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد منبع تغذیه است. بهترین منبع تغذیه برای تجهیزات لیزری نوع AC است. دستگاه‌های لیزر به‌صورت سیمی، متصل به برق شهری یا بی‌سیم و قابل‌شارژ هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در لیزر سیمی نگرانی برای تمام‌شدن شارژ وجود ندارد؛ اما در دستگاه لیزر شارژی استحکام و کیفیت بسیار مهم است و باید به مدت‌زمان نگهداری شارژ دقت شود.

۳. تعداد شات در هر تابش امواج لیزر

پرتو لیزر در واقع امواجی از نور است که از دستگاه بر سطح پوست ساطع می‌شود و ریشه مو را هدف قرار می‌دهد. درگذشته پس از چند بار تابش و استفاده از دستگاه‌های لیزر نیاز به شارژ مجدد آن‌ها بود؛ اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌ها می‌توانند که تعداد نامحدودی از این پرتوها را بدون نیاز به شارژ مجدد شلیک کنند. در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به تعداد شات در هر تابش توجه کرد تا نیازی به شارژ نباشد.

۴. ضد آب بودن در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر باید ضد آب و ضد رطوبت باشد. دستگاه‌ لیزر خانگی ممکن است در حمام استفاده شود؛ پس بهتر است ضد آب باشد تا موتور آن آسیب نبیند. دستگاه‌های لیزر موهای زائد ممکن است در هوای مرطوب استفاده شوند و یا برای پایین‌آمدن دمای آن از کولر استفاده شود؛ پس در صورت ضد آب بودن امکان خرابی دستگاه کمتر است. یکی دیگر از نکات مثبت ضد آب بودن دستگاه لیزر تمیزکاری ساده‌تر آن بدون هیچ‌گونه نگرانی است.

۵. اصل بودن دستگاه لیزر

امروزه محصولات تقلبی و نامرغوب بسیاری تولید و به فروش می‌رسد. پس برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست، رسیدن به نتیجه و افزایش مراجعه‌کنندگان باید در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد به اصل بودن آن دقت شود. خرید از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر مانند مجموعه آفرودیت لیزر این اطمینان را به مجموعه‌داران می‌دهد که دستگاه اورجینال بوده و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد؛ سیستم خنک کننده و خنک کننده تجهیزات

۶. انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد؛ سیستم خنک کننده و خنک کننده تجهیزات

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد قدرت سیستم خنک‌کننده و خنک‌کننده تجهیزات دستگاه لیزر است؛ چراکه این خنک‌کننده تجهیزات باعث درمان بدون عارضه، بهبود ایمنی و افزایش طول عمر دستگاه لیزر می‌شود. سیستم خنک‌کننده شامل فن‌های خنک‌کننده، رادیاتور، پمپ‌های آب و TEC می‌شود که گرمای تولید شده توسط تابش لیزر را به حداقل می‌رساند و درد کمتر حس می‌شود.

قیمت و میزان بودجه اختصاص‌داده‌شده برای خرید دستگاه لیزر نیز در انتخاب بسیار مؤثر است؛ چراکه بر اساس هزینه کیفیت، برند و استانداردهای کیفی دستگاه متفاوت است.

نکات مهم انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد از دید مراجعه کنندگان

همان‌گونه که انتخاب دستگاه لیزر برای مجموعه‌داران مانند کلینیک های زیبایی و مطب ها بسیار مهم و در پیشرفت‌های شغلی آن‌ها مؤثر است، مراجعه‌کنندگان نیز باید دستگاه مناسب خود را انتخاب کنند. از نکات مهمی که باید در هنگام مراجعه برای لیزر موهای زائد در نظر بگیرند موارد زیر است:

  • متناسب بودن دستگاه لیزر با رنگ پوست: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حذف موهای زائد دستگاه لیزر باید متناسب با رنگ پوست انتخاب شود. دستگاه لیزر الکساندرایت مناسب پوست‌های روشن و دستگاه لیزر دایود مناسب پوست سبزه است.
  • قدرت نفوذ بالا: یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای باید قابلیت نفوذ بالا داشته باشد و بتواند موهای زائد ضخیم را نیز از بین ببرد. هر چه قدرت نفوذ بیشتر باشد موهای زائد سریع‌تر حذف خواهند شد.
  • بدون درد و سوختگی: دستگاه‌های بی‌کیفیت و اپراتور غیرحرفه‌ای باعث سوختن سطح پوست می‌شوند. بهتر است در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد به کیفیت و سیستم خنک‌کننده دستگاه دقت شود چرا که درد را کاهش می‌دهد و از آسیب پوست جلوگیری می‌کند.
  • سرعت بالای دستگاه لیزر: استفاده از پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد باعث می‌شود سرعت لیزر موهای زائد بدن افزایش یابد و در کمتر از یک ساعت لیزر فول‌بادی به پایان برسد و دیگر نیازی به جلسات طولانی و اضافه نباشد.
  • عدم نیاز به ژل و بی‌حس‌کننده: دستگاه‌های جدید و پیشرفته به گونه طراحی شده‌اند که کمترین درد را برای مراجعه‌کننده دارد و دیگری نیازی به ژل و بی‌حس‌کننده  ازبین‌بردن درد نیست.
  • یکنواختی لیزر: بهترین دستگاه لیزر، موهای زائد بدن را کاملاً یکنواخت و صاف از بین برده و دیگر اثری از موهای زائد بعضی از بخش‌های بدن نخواهد بود.
  • سلامت پوست: در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به این نکته توجه داشت که سلامت پوست حفظ شود و پوست دچار خشکی و عارضه نشود.
نکات مهم خرید دستگاه لیزر

نکات مهم خرید دستگاه لیزر

 در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد و خرید بهترین دستگاه باید به نیاز مراجعه‌کنندگان و قابلیت‌های دستگاه توجه کرد. فاکتورهای بسیار زیادی برای انتخاب دستگاه استاندارد و باکیفیت وجود دارد که در هنگام خرید باید در نظر گرفت. از جمله نکات مهم خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در زیر آمده است.

  • منبع تغذیه دستگاه
  • قیمت خرید
  • توان لیزر تولید شده
  • راحتی کار با دستگاه
  • قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف
  • فروش اقساطی دستگاه
  • طول‌موج‌های دستگاه
  • قابلیت کولینگ دستگاه لیزر
  • قابلیت عیب‌یابی هوشمند
  • ضمانت‌نامه و گارانتی
  • خدمات پس از فروش دستگاه
  • توان خروجی دستگاه لیزر
  • سری‌ها و هند پیس‌های مختلف
  • توجه به کمپانی سازنده دستگاه
  • عوارض جانبی دستگاه لیزر
  • متمایز بودن نسبت به رقبا
  • پوشش همه نوع پوست مو

جمع‌بندی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاهی است که برای همه نوع پوست و مو مناسب باشد و تمام موهای زائد را پوشش دهد. با داشتن سیستم خنک‌کننده قوی درد را کاهش دهد و با اثرگذاری قوی موهای زائد را حذف کند. به‌روز و پیشرفته‌بودن دستگاه لیزر، سرعت بالا، قدرت نفوذ زیاد مواردی هستند که در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد توسط مراجعه‌کنندگان و مجموعه‌داران مؤثر است. سرعت و نفوذ بالا باعث کاهش تعداد جلسات، نتیجه‌گیری سریع‌تر و افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان می‌شود. رضایت بیشتر موجب پیشرفت و پیشی‌گرفتن از سایر رقبا می‌شود.

با در نظر نکات مهم خرید دستگاه لیزر می‌توان خریدی درست و اقتصادی داشت. این نکات شامل مواردی چون ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه لیزر، قابلیت‌های دستگاه و توان خروجی آن می‌شود. آفرودیت لیزر با داشتن خدمات پس از فروش و مشاوره‌های رایگان پیش از خرید معتبرترین مجموعه برای تهیه و خرید دستگاه باکیفیت لیزر است. برای داشتن خریدی درست و مطمئن می‌توانید از محصولات دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا