شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه و گندمی

دررابطه‌با لیزر موهای زائد پوست گندمی لازم به ذکر است که افراد باید دستگاهی را انتخاب نمایند که کیفیت و سابقه خوبی داشته باشد. دستگاه لیزر دایود شاید مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست های سبزه برای رفع موهای زائد باشد. لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه این روزها به موضوع بحث در محافل آرایشی و کلینیک‌های پاکسازی پوست و مو تبدیل شده‌ است.

با وجود تنوع بالای دستگاه‌های موجود جهت انجام این کار انتخاب در وهله اول قطعاً کار آسانی نخواهد بود؛ اما بالابردن اطلاعات دراین‌خصوص قطعاً می‌تواند کمک بزرگی به انتخاب نمونه مناسب لیزر برای پوست تیره، روشن یا گندمی باشد. در ادامه این مقاله از آفرودیت لیزر بیشتر در خصوص بهترین دستگاه ها و لیزر موهای زائد پوست گندمی توضیح داده شده است.

دستگاه لیزر پوست های سبزه؛ تایپ پوستی

دستگاه لیزر پوست های سبزه؛ تایپ پوستی

تایپ پوست در واقع یک متدی است جهت تشخیص تیپ پوستی بر اساس واکنش پوست به قرارگرفتن در مقابل نور خورشید که در سال ۱۹۷۵ توسعه یافته است. در واقع اصلی‌ترین دلیل تشخیص تیپ پوستی جهت پیش‌بینی خطر کلی آسیب ناشی از نور خورشید و سرطان پوست است. به طور کلی می توان گفت تایپ پوستی به میزان رنگ‌دانه ملانین در پوست وابسته است.

تشخیص تیپ پوستی و تعیین نوع آن هم به میزان رنگ‌دانه‌های ملانین موجود در پوست و تأثیر پوست از اشعه ماورا بنفش وابسته است. به این شکل که پوست رنگ‌پریده، سفید یا تایپ ۱ پوستی به راحتی در برابر نور خورشید می‌سوزد و به محافظت بیشتری در برابر نور خورشید نیاز دارد؛ ولی تایپ ۴ پوستی به سادگی و خیلی راحت برنز می‌شود و در مقابل آفتاب به سختی قرمز می‌شود و سوختگی ناشی از نور خورشید برای آن ایجاد می شود.

تشخیص انواع تایپ پوستی برای لیزر

به‌طورکلی تشخیص نوع پوست جهت لیزر و نحوه تشخیص آن پوست برای هر انسانی شامل سه رنگ‌دانه ملانین (قهوه‌ای)، کاروتن (زرد) و هموگلوبین (قرمز) است. در واقع باید گفت ترکیب این سه‌رنگ‌ مختلف نوع پوست را ایجاد می‌نماید. تشخیص صحیح و اصولی تایپ پوستی اولین قدم در شروع بخش عمده‌ای از درمان‌ها و انتخاب بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه به شمار می‌آید. تشخیص نوع پوست جهت انجام لیزر موهای زائد توسط توماس فیتزپاتریک (Thoms B. Fitzpatrick)  در سال ۱۹۷۵ میلادی انجام شد. این تقسیم‌بندی بر اساس رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و عکس‌العمل پوست به آفتاب انجام شده است.

لازم به ذکر است که انتخاب دستگاه لیزر مناسب قطعاً به نوع پوست شما بستگی خواهد داشت. انتخاب بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه باید بر عهده پزشک معالج باشد تا لیزر موهای زائد بتواند بیشترین و بهترین اثربخشی را بر روی پوست شما داشته باشد. از همه مهم‌تر می‌توان گفت لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه می‌تواند میزان آسیب به پوست شما را به حداقل ممکن خود برساند.

درصورتی‌که دستگاه لیزر پوست‌های سبزه انتخاب شده برای تایپ پوست شما مناسب نباشد؛ در این صورت امکان دارد که بر روی قسمتی که می‌خواهید لیزر را انجام دهید سوختگی‌های شدیدی ایجاد شود؛ بنابراین سعی کنید انتخاب دستگاه مناسب را بر عهده پزشک معالج بگذارید و به توصیه‌های ایشان در این باره گوش فرادهید.

دستگاه لیزر پوست های سبزه؛ نحوه عملکرد دستگاه لیزر بر روی پوست سبزه

دستگاه لیزر پوست های سبزه؛ نحوه عملکرد دستگاه لیزر بر روی پوست سبزه

قبل از آشنایی با انواع دستگاه­های لیزر و لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه در ابتدا بهتر است با عملکرد کلی این دستگاه­ها آشنا شوید. استفاده از لیزر یک روش درمانی غیرتهاجمی است که در آن از پرتوهای قوی نور لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده می‌شود. در این روش تجمع ملانین و رنگ‌دانه‌های پوست که در فولیکول­های مو قرار دارند را مورد هدف قرار داده و با این روش فولیکول­های مو را تخریب می­کنند تا از رشد موها جلوگیری نمایند. این تأثیر بانفوذ لیزر و ایجاد گرما در فولیکول­های دارای ملانین اتفاق می­افتد. همین امر سبب می‌شود که استفاده از این روش برای نواحی مختلف پوست مانند بیکینی، پاها، سینه، بازوها و زیر بغل و… بلامانع باشد.

بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه ضمن انجام کل فرآیند لیزر بدون درد، عمیق­ترین رنگ‌دانه‌ها را در منافذ پوست تشخیص می‌دهد و بدون آسیب به بافت پوستی اطراف‌ فولیکول­ها را به‌صورت کامل تخریب خواهد نمود. پیشرفت این نوع دستگاه­ها تحولی بزرگ درزمینه لیزر محسوب می‌شود؛ زیرا لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه و با هر میزان تجمع مو امکان­پذیر شده است.

درگذشته فرایند لیزر برای افرادی که پوست­های تیره­تر داشتند و همچنین پوست­هایی که موهای روشن­تر داشتند باتوجه‌به رنگ‌دانه‌ها و تمرکز لیزر بر آن‌ها دارای تأثیر مطلوبی نبود. علت این امر هم روشن است؛ چون که اشعه لیزر قابلیت تفکیک رنگ‌دانه‌های پوست و رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول­های مو را نداشت. در نهایت تا مدتی مناسب‌ترین کاندیدای انجام لیزر افرادی با پوست­ روشن و موهای تیره بودند؛ زیرا توانایی لیزر جهت تشخیص رنگ‌دانه‌های پوست از مو افزایش یافت و احتمال سوختگی نیز کمتر شد.

لیزر مناسب پوست روشن، تیره و گندمی

معمولاً در بازار ۳ نوع دستگاه لیزر وجود دارد که عملکرد هر کدام بر اساس تایپ‌های پوستی از بسیار روشن تا بسیار تیره دسته‌بندی شده است. این تقسیم‌بندی پوستی را می‌توان به رنگ پوست نژادهای پوستی مردم امریکا و اروپایی، آسیایی و افریقایی هم نسبت داد. البته لازم به ذکر است که هر دستگاه بر روی دیگر انواع پوست هم مؤثر است؛ اما قطعاً در تایپ پوستی خاص خود بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

لیزر الکساندرایت یک دستگاه لیزر مناسب پوست روشن محسوب می‌شود. نژاد اروپایی و امریکایی با داشتن پوست کاملاً روشن یعنی ۱ و ۲ از کاربرد این دستگاه به بهترین نتیجه دست می‌یابند. دستگاه لیزر الکس دایود یک دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد پوست گندمی است. در واقع می‌توان گفت که دستگاه دایود مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست های سبزه است که بیشترین نتیجه را برای پوست‌های سبزه تیره و کمی روشن دارد. لازم به ذکر است که این گروه در تایپ‌های پوستی بین ۲ تا ۵ قرار دارند و از گندمی تا سبزه را شامل می‌شوند.

این دستگاه جهت لیزر پوست‌های بسیار روشن چندان موثر نبوده و به تایپ‌ پوستی ۱ توصیه نمی‌شود. دستگاه ان دی یاگ لیزر مناسب پوست تیره است که برای تایپ پوستی ۴ تا ۶ بوده و بهترین عملکرد را برای این نوع پوست دارد. این نوع لیزر با نفوذ کافی به سلول‌های رنگ‌دانه و فولیکول‌ها رسیده و در کمترین زمان ممکن با بهترین عملکرد به رفع دائمی آن‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین، نتیجه می‌گیریم که لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه یا انتخاب دستگاه لیزر پوست های سبزه یا پوست روشن لازم است بر اساس تشخیص نوع پوست افراد و گروه یا تایپی که در آن قرار می‌گیرند، انجام شود.

بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه و تیره

بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه و تیره

به‌طورکلی باید گفت که در پوست های سبزه و تیره هیچ تناژی از رنگ‌های روشن مشاهده نمی‌شود و به همین علت است که نمی‌توان از دستگاه‌های لیزر مناسب برای پوست‌های روشن روی این پوست‌ها استفاده نمود؛ زیرا سبب سوختگی پوست مراجعه‌کننده می‌شود.

در واقع بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه و تیره دستگاه پلاتینیوم پلاس با طول‌موج الکس، دایود و ان دیاگ است که برای پوست‌های تیره با موهای ضخیم و سیاه بسیار عالی جواب می‌دهد. در واقع باید گفت که شناخت تایپ پوستی و نوع آن برای لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه قطعاً بسیار مؤثر است و نتیجه بهتری را برای مراجعه‌کنندگان رقم می‌زند.

دستگاه لیزر پوست های سبزه و تیره؛ اندیاگ بهتر است یا الکس؟

لیزر اندیاگ از جدیدترین دستگاه‌های لیزر در جهان است که با انتشار اشعه‌های لیزر با طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتری به عمق پوست افراد نفوذ کرده و فولیکول‌های مو را بدون این که به اپیدرم پوست آسیب بزنند از بین می‌برند. قدرت لیزر اندیاگ موجب می‌شود که بدون تأثیرگذاشتن روی رنگ‌دانه‌های تیره پوست، موهای زائد را از بین ببرد و به شکل کاملاً ایمن موهای تیره و ضخیم را محو نماید. لیزر اندیاگ برای انواع تیپ‌های پوستی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و دارای تاثیر بسیار خوبی هم است.

از آنجایی که در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از سه طول موج اندیاگ، الکس، دایود استفاده می‌شود شاید بتوان گفت که تأثیر لیزر الکس از لیزر اندیاگ بیشتر است؛ چرا که هم سبب حذف موهای زائد می‌شود و هم پوست شما را شاداب و لطیف نگه می‌دارد. بعضی از افراد در طی جلسه لیزر با دستگاه لیزر ان دیاگ کمی درد و سوزش را احساس کردند؛ ولی در طول جلسه لیزر با دستگاه الکس، درد و ناراحتی خاصی را تجربه نکردند.

به‌طورکلی می‌توان گفت که هر دو لیزر یعنی لیزر اندیاگ و لیزر الکس مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست های سبزه هستند و تأثیر مثبت آن‌ها روی درمان موهای زائد اثبات شده است. برای لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه باید به موارد مهم بیشتری توجه داشت. به‌طورکلی بعد از انجام لیزر اندیاگ برخی افراد از التهاب پوستی شکایت کردند؛ ولی عوارض جانبی بعد از لیزر الکس موقتی و بی‌خطر گزارش شده است. به همین علت درصورتی‌که دوست ندارید شاهد درد و التهاب پوستی بعد از لیزر باشید لیزر الکس بهترین دستگاه لیزر پوست های سبزه است.

دستگاه لیزر پوست های سبزه و تیره؛ اندیاگ بهتر است یا الکس؟

جمع‌بندی

رفع موهای زائد توسط لیزر مناسب پوست روشن و تیره با مناسب‌ترین دستگاه لیزر پوست های سبزه از مواردی است که این روزها با اقبال عمومی روبرو است. بدیهی است شناخت تایپ پوستی و نوع آن برای لیزر موی زائد برنزه با بهترین دستگاه بسیار مؤثر بوده و نتایج بهتری را برای کاربران رقم می‌زند. در نمونه‌های قدیمی این دستگاه‌ها با مشکل درد و طولانی‌شدن عملیات لیزر موها روبرو بودیم که خوشبختانه در نسل جدید این دستگاه‌ها هر دوی این مشکلات رفع شده است.

پیشنهاد می‌شود ضمن مشاوره پوستی با مشخص‌کردن نوع پوست و شرایط تیره، روشن یا گندمی بودن آن نسبت به انتخاب بهترین دستگاه برای پوست خود اقدام نمایید و با رفع دائمی موهای زائد از سلامت و شادابی پوست خود هم محافظت نمایید.

جهت انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد پوست گندمی می‌توانید از مشاوران ما در آفرودیت لیزر کمک بگیرید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید از تنوع و قیمت محصولات اطلاع پیدا کنید و برای خرید دستگاه لیزر اصل و پیشرفته اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا