شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

قبل از صحبت درباره بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ابتدا مروری بر لیزر موهای زائد داشته باشیم. موهای زائد یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. بسیاری از روش‌های سنتی حذف موهای زائد به دلیل موقتی بودن و هزینه تهیه ملزومات آن‌ها دیگر چندان مورد توجه نیستند. در حال حاضر لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه انجام می‌شود و نتایج رضایت‌بخشی دارد. به دلیل عوارض جانبی ناچیز، دائمی بودن حذف موهای زائد و رضایت کاربران حذف موهای زائد با لیزر طرفداران زیادی دارد. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر واردکننده پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در این مقاله درباره ویژگی های بهترین دستگاه لیزر اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. چنین مراکزی علاوه بر بهره‌گیری از بهترین دستگاه لیزر موهای زاید دارای پرسنل و اپراتورهای مجرب هستند. یک اپراتور باتجربه و آگاه هنگام کار با دستگاه لیزر عملکرد خوبی در زمینه حذف موهای زائد خواهد داشت. همچنین میزان عوارض جانبی بعد از لیزر را به حداقل و حتی صفر خواهد رساند. در ادامه بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را معرفی می‌کنیم.

۱. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد؛ دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه یعنی دستگاه لیزر الکساندرایت کاربرد زیادی دارد. قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای حذف موهای زائد از ویژگی‌های دستگاه الکساندرایت است. بهره‌گیری از سیستم کولینگ یا خنک‌‌کننده برای پیشگیری از سوختن پوست و سازگاری با تمام انواع پوست از دیگر خصوصیات این دستگاه است. طول موج لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر و دارای نور مرئی است.

۲. لیزر دایود

دومین دستگاهی که به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد معرفی می‌کنیم دستگاه لیزر دایود است. از جمله ویژگی های بهترین دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. دستگاه لیزر دایود دارای طول موج ۸۰۰ نانومتر است. میزان جذب طول موج این دستگاه توسط ملانین کمتر از دستگاه الکساندرایت است؛ ولی عمق نفوذ بیشتری دارد. لیزر دایود با داشتن تنظیمات خاصی برای پوست‌های تیره نیز مناسب است. همچنین مجهز به سیستم خنک‌کنندگی در زمان لیزر است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد؛ دستگاه لیزر کندلا

۳. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد؛ دستگاه لیزر کندلا

برای حذف موهای زائد استفاده از دستگاه کندلا به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نشان‌دهنده کیفیت بالای لیزر درمانی است. این دستگاه دارای دو طول موج اندیاگ و الکس است که دستگاه لیزر کندلا را به پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر جهان تبدیل کرده است لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر یعنی کندلا هزینه بالاتری دارد؛ ولی برای برای هر دو نوع پوست تیره و روشن مناسب است.   

۴. دستگاه لیزر لادا

این دستگاه به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، ساخت کشور آلمان است. قدرت خروجی دستگاه لیزر لادا ۹۰۰ وات است. این دستگاه با داشتن تاییدیه معتبر اروپا توانسته است در بین بهترین دستگاه‌های لیزر قرار گیرد. لیزر لادا علاوه بر تکنولوژی پیشرفته بدون درد، به سیستم خنک‌کننده نیز مجهز است.

۵. لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه؛ دستگاه لیزر اسکلپیون

یکی دیگر از اعضای گروه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون است که با نام مدیواستار مونولیت نیز مشهور است. این دستگاه با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری با حداکثر توان خود در مدت زمان کمی کوتاه‌ترین پالس‌ها را به نقاط تحت درمان ارسال می‌کند. دستگاه لیزر اسکلپیون با بهره‌گیری از طول موج ۹۴۰ نانومتر و سازگار با انواع پوست در زمره بهترین دستگاه‌های لیزر قرار دارد.

دستگاه لیزر IPL

۶. دستگاه لیزر IPL

یکی از مهم‌ترین اهداف کلینیک‌های زیبایی معتبر، لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه است. دستگاه لیزر IPL نیز بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که عملکرد آن توسط سیستم نوری انجام می‌شود. از جمله ویژگی های بهترین دستگاه لیزر یعنی دستگاه لیزر IPL کارایی مثبت آن برای افراد سفید و موهای بور است. این دستگاه دارای فلش لامپ‌های زنون است که علاوه بر حذف موهای زائد پوست را شفاف و روشن می‌کند.

۷. دستگاه لیزر اندیاگ

می‌توان دستگاه لیزر اندیاگ را در فهرست بهترین دستگاه لیزر موهای زائد قرار داد. این دستگاه دارای پرتوی نور با اشعه مادون قرمز بیشتر است و ملانین پوست را نادیده می‌گیرد؛ زیرا تنها به دنبال فولیکول‌های مو می‌گردد تا با آسیب رساندن به آن‌ها، رشد موهای زائد را متوقف کند. از جمله مزایای لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه اندیاگ مناسب بودن آن برای پوست‌های تیره است. اندیاگ برای حذف خالکوبی و لکه‌های پوستی نیز کارایی دارد.

۸. لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه؛ دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر که می‌توانیم به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد معرفی کنیم دستگاه لیزر تیتانیوم است. این دستگاه همانند رقبای خود به سیستم خنک‌کنندگی مجهز است و با عملکرد عالی خود برای طیف‌های پوستی مختلف مناسب است. دستگاه لیزر تیتانیوم برای لیزر موهای زائد دارای سه طول موج اندیاگ، دایود و الکس است. 

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه؛ دستگاه لیزر تیتانیوم

۹.   دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دو دستگاه لیزر نیز در گروه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد قرار دارند و از نظر کیفیت و تکنولوژی در نوع خود بی‌نظیر هستند. این دو دستگاه تمام تکنولوژی‌های سه دستگاه دایود، اندیاگ و الکساندرایت را دارند. یعنی هر ۳ طول موج را داشته و برای انواع پوست‌ها مناسب هستند. طول موج‌های موجود در این دو دستگاه عبارت‌اند از:

۱. تکنولوژی الکس

این طول موج که در دستگاه لیزر الکساندرایت وجود دارد با طول موج ۷۵۵ نانومتر انرژی زیادی را به پوست منتقل می‌کند. این طول موج در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست و مو مناسب است.

۲. تکنولوژی یاگ

طول موج دستگاه اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتر است و به عمیق‌ترین قسمت‌های پوست نفوذ می‌کند. این میزان نفوذ کاملاً مناسب پوست‌های تیره است. همچنین این تکنولوژی مناسب کسانی است که پوست خود را برنزه می‌کنند یا بعد از سولار لیزر موهای زائد انجام می‌دهند.

۳. تکنولوژی اسپید

این طول موج که در دستگاه دایود یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد دارای طول ۸۱۰ نانومتر است و قابلیت بالایی برای نفوذ در پوست دارد. به دلیل قابلیت بالای نفوذ به‌راحتی و با سرعت بالا فولیکول‌های مو را تخریب می‌کند. از طرف دیگر تکنولوژی اسپید در زمان لیزر سطح وسیعی را پوشش می‌دهد و در زمان کم محدوده وسیعی را لیزر می‌کند.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

جمع‌بندی

در مراکز و کلینیک‌های معتبر زیبایی لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه انجام می‌شود؛ زیرا هدف آن‌ها رضایت مشتریان و ارائه بهترین خدمات با کمترین عوارض جانبی است. به همین دلیل استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد همواره در اولویت قرار دارد. از جمله ویژگی های بهترین دستگاه لیزر می‌توان به این ویژگی‌ها اشاره کرد: عمق نفوذ بالا، طول موج، پوشش نواحی گسترده تحت درمان، عوارض جانبی ناچیز و سیستم خنک‌کنندگی دستگاه.

 به همین دلیل در بین تولیدکنندگان و واردکنندگان دستگاه‌های لیزر رقابت برای عرضه جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد وجود دارد. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر یکی از معتبرترین واردکنندگان دستگاه‌های لیزر و زیبایی است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت، قیمت و خرید دستگاه لیزر می توانید از وب‌سایت آفرودیت لیزر دیدن کنید و از مشاوران کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا