شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

هر آنچه که درباره لیزر فول بادی باید بدانید!

لیزر فول بادی یا لیزر تمام بدنیک عمل زیبایی جهت حذف موهای زائد به طور کامل است. مزایای لیزر کل بدن در برابر دیگر روش‌های حذف موهای زائد بسیار زیاد است و همین موضوع باعث محبوبیت بیش ‌از پیش این متد شده‌ است. لیزر موهای زائد کل بدن علاوه بر ایجاد پوستی صاف و یکدست، از نظر مسائل بهداشتی نیز حائز اهمیت است و نقش مهمی در افزایش اعتمادبه‌نفس ایفا می‌کند. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر همراه ما باشید تا به بررسی مزایای لیزر کل بدن و مسائل پیرامون آن بپردازیم.

لیزر فول بادی

لیزر فول بادی روشی برای حذف موهای زائد کل بدن با استفاده از تکنولوژی لیزر است. تکنولوژی لیزر رنگ‌دانه‌های فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با گرم‌کردن و تخریب آن‌ها مانع از رشد مو‌ها خواهد شد. عواملی که بر تاثیر لیزر موهای زائد بدن موثراند؛ شامل رنگ مو، پوست و الگوهای رشد مو می‌شوند. یک قاعده کلی درباره لیزر موهای زائد این است که معمولا افراد با موهای تیره و پوست روشن نتیجه بهتری از این متد درمانی دریافت می‌کنند؛ زیرا در این افراد جذب نور لیزر توسط رنگ‌دانه‌های مو بهتر انجام می‌گیرد.

لیزر فول بادی شامل حذف موهای زائد از تمام نواحی بدن شامل بازوها، پاها، ساعد، زیر بغل، ناحیه بیکینی، قفسه سینه، شکم، کمر و… می‌شود. مدت‌زمان مناسب برای حذف موهای زائد کل بدن باتوجه‌به وسعت ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات موردنیاز و فواصل جلسات متفاوت خواهد بود. طول جلسات لیزرفول بادی بین ۱۵ دقیقه تا یک ساعت متغیر است. لیزر فول بادی برای زنان باردار و کسانی که دارای عفونت فعال در سطح پوست هستند، ممنوع است.

همچنین انجام لیزر در حین مصرف برخی داروهای رقیق‌کننده خون یا رتینوئیدها ممکن است عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد. مشورت با پزشک متخصص قبل از انجام لیزرفول بادی یا ناحیه‌ای از این نظر ضروری به نظر می‌رسد. اینکه حذف موهای زائد در چه نواحی از بدن انجام شود، بستگی به ترجیحات فرد دارد و هر کس می‌تواند انتخاب کند که لیزر در کدام قسمت بدنش انجام شود؛ به‌عنوان مثال لیزر زیر بغل از قسمت‌هایی است که اکثر افراد تمایل دارند، به حذف موهای زائد این ناحیه بپردازند. 

مزایای لیزر کل بدن

مزایای لیزر کل بدن

لیزر فول بادی روشی است که به حذف موثر موهای زائد کل بدن منجر می‌شود. انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجب دستیابی به بهترین نتیجه و کمترین میزان عوارض خواهد شد. مزایای لیزر کل بدن عبارت‌اند از:

  • لیزر فول بادی علاوه بر حذف موهای زائد بدن می‌تواند مزایای بسیاری برای پوست داشته باشد.
  • این روش یک راه خوب برای خلاصی از شر موهای زیرپوستی است و به درمان این عارضه کمک به‌سزایی خواهد کرد.
  • لیزرفول بادی یک روش موثر و دائمی است که نیاز به تکرار مداوم ندارد.
  • این متد باعث روشن‌شدن پوست حتی تا دو درجه می‌شود؛ چون می‌تواند تا حدی باعث لایه‌برداری از پوست شود.
  • استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بسیار سریع نتیجه می‌دهد و نیاز به صرف مدت‌زمان کمتری دارد.
  • لیزر فول بادی در مقایسه با دیگر روش‌های حذف موهای زائد قیمتی معقول و مناسب دارد. این موضوع به این دلیل است که تنها یک‌ بار هزینه پرداخت می‌شود و مانند دیگر روش‌ها نیاز به تکرار مجدد ندارد.
  • لیزرفول بادی یک روش غیرتهاجمی و بی‌خطر است و آسیب چندانی به پوست وارد نمی‌کند.
  • با استفاده از تجهیزات پیشرفته امروزی که مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده هستند؛ مانند دستگاه لیزر تیتانیوم، لیزر موهای زائد بدون درد و ناراحتی است و این موضوع از مزایای لیزر کل بدن با لیزر به شمار می‌آید.
  • لیزر موهای زائد برای کل بدن به جز پلک‌ها قابل‌انجام است و نتیجه‌ای مطلوب در پی خواهد داشت.
  • لیزر فول بادی پوست را لطیف و صاف می‌کند و ظاهری زیبا به اندام شما می‌بخشد. این موضوع ارتباط مستقیمی با اعتمادبه‌نفس فرد و احساس رضایت وی از اندام خود دارد.

معایب لیزر موهای زائد کل بدن

درحالی‌که لیزر فول بادی یک روش موثر برای حذف موهای زائد در بسیاری از افراد است؛ اما برای همه دائمی نیست و ممکن است برخی از افراد باز هم شاهد رشد موهای زائد باشند. مشورت با پزشک متخصص و انجام درمان با روش‌های موثر متناسب با ویژگی‌های جسمی و ژنتیکی هر فرد می‌تواند به شما در گرفتن بهترین نتیجه از یک متد درمانی کمک کند. همچنین انجام درمان لیزر فول بادی حتما باید در مراکز تخصصی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص این امر صورت بگیرد تا عوارض لیزر موهای زائد به حداقل برسد.

برخی از معایب لیزر موهای زائد کل بدن عبارت‌اند از:

معایب لیزر موهای زائد کل بدن

 1. سوختگی پوست

 عواملی مانند استفاده از دستگاه لیزر نامناسب و یا کاربرد آن توسط اپراتور کم‌تجربه و بی‌مهارت ممکن است باعث ایجاد عارضه سوختگی پوست پس از انجام لیزر فول بادی شود. سوختگی کم با استفاده از پمادهای ترمیم‌کننده قابل‌درمان است؛ اما در صورت ایجاد عوارض شدیدتر ممکن است جبران دشوار باشد.

۲. درد

درد حین انجام لیزر فول بادی معمولا به همان جلسه درمان ختم می‌شود؛ اما بی‌مهارتی اپراتور یا دستگاه نامناسب می‌تواند این عارضه را شدیدتر کند. البته دستگاه‌‌های لیزر امروزی مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده قوی هستند که موجب کاهش درد و درمانی آسان می‌شوند.

۳. قرمزی و التهاب و پوسته‌پوسته شدن

قرمزی و التهاب نیز می‌تواند یکی از عوارض لیزر فول بادی باشد. این عارضه با اینکه شایع است؛ اما به‌زودی برطرف می‌شود و پایدار نخواهد بود. یک راه‌حل موثر و کاربردی برای درمان این عارضه استفاده از کمپرس سرد است. عارضه پوسته‌پوسته شدن نیز برای درصد کمی از افراد اتفاق می‌افتد و استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده باعث کاهش آن خواهد شد.

لیزر فول بادی برای چه کسانی مناسب است؟

پرمویی بدن یکی از مشکلاتی است که برخی افراد با آن مواجه هستند. لیزر فول بادی یک روش کارآمد برای خلاصی از شر این موها است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی لیزر امروزه انواع مو از تیره تا روشن و ریز یا درشت به راحتی قابل حذف هستند. این فناوری پیشرفته حتی موهای قرمز و بور را نیز حذف می‌کند. تکنولوژی لیزر با هدف قراردادن رنگ‌دانه ملانین موجود در فولیکول مو باعث ازبین‌رفتن آن می‌شود.

لیزر فول بادی برای چه کسانی مناسب است؟

جمع‌بندی

لیزر فول بادی به‌نوعی عمل زیبایی گفته می‌شود که با استفاده از تکنولوژی لیزر برای حذف تمام موهای زائد بدن به کار می‌رود. مزایای لیزر کل بدن که شامل موثر بودن و ایمن بودن این متد است، موجب جذب طرف‌داران بسیاری به این روش درمانی شده است. لیزر موهای زائد کل بدن یک درمان غیرتهاجمی با موفقیت بالا است و بر سایر روش‌های حذف موهای زائد ارجحیت دارد.

مجموعه آفرودیت لیزر، متشکل از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی پزشکی و الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، با بررسی دقیق و کارشناسی مفتخر است که توانسته است، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از بهترین تولیدکنندگان جهان را انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا