شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد مردان | مزایا و هزینه

در ارتباط با موهای زائد آقایان، روش‌های زیادی برای اصلاح‌کردن آن‌ها وجود دارد؛ از جمله این روش‌ها می‌توان به تیغ و ژیلت، کرم‌های موبر و یا حتی وکس و موم اشاره کرد؛ اما ایرادی که همه این روش دارند این است که این روش‌ها موقتی هستند و نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی برای ازبین‌بردن هستند. یکی از جدیدترین و بهترین راه‌هایی که مردان می‌توانند برای ازبین‌بردن این موها استفاده کنند، لیزر درمانی در مردان است.

لیزر موهای زائد مردان کاربردهای زیادی دارد و اخیراً استفاده از این روش بسیار فراگیر شده است. مزایای لیزر مو در مردان بسیار زیاد است؛ چرا که این روش راحت، موهای زائد را تا حد زیادی نزدیک به ۹۰ درصد از بین می‌برد و روشی دائمی محسوب می‌شود. در این مقاله از آفرودیت لیزر قصد داریم به لیزر موهای زائد آقایان، نکات و موارد مهم مربوط به آن به طور کامل بپردازیم.

مزایای لیزر موهای زائد مردان

مزایای لیزر موهای زائد مردان

مزیت‌های لیزر موهای زائد مردان بسیار زیاد است که در این قسمت به شرح هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. روشی بسیار سریع و مانع از رشد زیر پوستی موهای زائد

این شیوه نسبت به راه‌های دیگر حذف موهای زائد درد کمتری دارد. این امر بسته به آستانه تحمل درد شما دارد. ممکن است درد بسیار خفیفی حس کنید؛ اما لیزر درمانی در مردان به‌قدری سریع است که بیشتر آقایان درد ناشی از آن را به‌راحتی می‌توانند تحمل کنند. اصلاح با تیغ، اپیلاسیون و روش‌های دیگر حذف موهای زائد، می‌تواند منجر به رشد زیر پوستی موها شود و مشکلاتی ایجاد کند. اگر بدنتان مستعد رشد زیرپوستی موهای زائد است، حذف موهای زائد با لیزر گزینه مناسبی برای شما است.

۲. مانع از رشد مجدد موهای زائد و پیشگیری از تحریکات پوستی

اپیلاسیون و اصلاح با تیغ، راه‌هایی هستند که ما بین جلسات‌شان، موهای زائد شما تا حدودی مجدداً رشد می‌کنند و این می‌تواند باعث آزار شما شود. همچنین اصلاح با تیغ و اپیلاسیون، راه‌هایی هستند که می‌توانند سبب تحریک پوست سینه شوند. با لیزر موهای زائد مردان، هیچ تحریک پوستی طولانی‌مدتی آن‌ها را تهدید نمی‌کند. در واقع لیزر موهای زائد مردان یک راه‌حل طولانی‌مدت برای خلاصی از موهای زائد است.

۳. قابل تنظیم بودن میزان حذف موهای زائد و کاهش تعریق و بوی نامطبوع بدن

لیزر موهای زائد مردان باعث کاهش ضخامت موهای‌شان می‌شود. این شیوه به‌منظور درمان نواحی مانند سینه آقایان بسیار مناسب است؛ زیرا بسیاری از آقایان می‌خواهند به‌اندازهٔ کافی موهای سینه خود را حفظ نمایند تا ظاهری مردانه داشته باشند. از دیگر مزایای لیزر موهای زائد آقایان کاهش رشد زیر پوستی موهای ناحیه سینه است. همچنین سبب می‌شود بدون بروز عوارض جانبی طولانی‌مدت، از داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید.

نواحی مناسب بدن مردان برای لیزر موهای زائد

نواحی مناسب بدن مردان برای لیزر موهای زائد

لیزر برای رفع موهای زائد می‌تواند روی هر ناحیه‌ای از بدن به جز پلک‌ها انجام گیرد. برای آقایان، محبوب‌ترین نواحی برای انجام لیزر عبارت‌اند از:

  • لیزر موهای زائد ناحیه‌ سینه آقایان: تراکم بالای موهای سینه، کار اصلاح آن‌ها را سخت و دردناک خواهد کرد و از طرفی نیز، این تراکم بالای موهای سینه امکان دارد سبب ایجاد بوی نامطبوعی در بدن شوند.
  • لیزر موهای زائد ناحیه‌ شکم آقایان: حذف موهای ناحیه شکم در بین ورزشکاران و کسانی که به زیبایی‌اندام‌های ناحیه شکم خود اهمیت می‌دهند، محبوبیت زیادی دارد. در واقع، حذف دائمی موهای این قسمت بدن به کمک فناوری لیزر باعث زیبایی هر چه بیشتر عضلات شش‌گانه شکم می‌شود.
  • لیزر موهای زائد کمر مردان: وجود موهای زائد بر روی قسمتی از کمر یا همه‌ نواحی آن در اغلب آقایان بسیار رایج است. علاوه بر عدم زیبایی، خارش و آلودگی ناشی از این موها باتوجه‌به محل قرارگیری و عدم دسترسی آن‌ها برای بیشتر افراد به چالش تبدیل شده است. از سمت دیگر، عدم دسترسی مناسب به این نواحی برای خود فرد، حذف این موها به کمک تیغ یا وکس را برای مردان بسیار سخت می‌نماید. به همین جهت، لیزر موهای زائد مردان یک راه مناسب و بسیار کاربردی به‌منظور حذف کامل موهای کمر و رفع مشکلات ناخوشایند ناشی از آن خواهد شد.
  • لیزر موهای صورت و گردن مردان: لیزر موهای ناحیه صورت و گردن برای بیشتر مردان از اهمیت خاصی برخوردار است.

لیزر درمانی در مردان

لیزر موهای زائد مردان در تمام نواحی بدن انجام می‌شود و ظاهری آراسته به آن‌ها می‌بخشد. از مراحل سخت اصلاح صورت تمیزکردن ناحیه گردن، زیر چانه و منظم‌کردن موهای این نواحی است. سختی اصلاح این موها به کمک تیغ در اغلب مواقع باعث ایجاد جراحت‌های سطحی در زمان اصلاح صورت خواهد شد. حذف همیشگی موهای این ناحیه و یا کم‌کردن تراکم و مقاومت آن‌ها به کمک لیزر، می‌تواند اصلاح موهای صورت را بسیار آسان کند. اصلاح منظم ریش‌ها و حفظ این نظم نیاز به اصلاح مرتب صورت در فواصل چندروزه دارد.

با‌توجه‌به کم‌بودن عوارض لیزر موهای زائد، لیزر موهای زائد مردان را می‌توان به‌صورت دائمی انجام داد. حذف کامل ریش به وسیله‌ تیغ، برای آقایانی که رشد موهای صورت‌شان نامنظم بوده و یا از داشتن ریش لذت نمی‌برند بسیار سخت است. لیزر درمانی در مردان می‌تواند راه‌حل دائمی به‌منظور حل این مشکل باشد. آقایانی که ابروهای به‌هم‌پیوسته و یا بسیار متراکم دارند، می‌توانند فاصله میان ابروهای خود را به کمک لیزر پاک‌سازی کنند. لیزر موهای سر نیز در مردانی که از مشکل ریزش موی نامنظم رنج می‌برند، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.  

لیزر درمانی در مردان

۱. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن آقایان

حذف موهای ناحیه تناسلی و ناحیه باسن مردان به وسیله تیغ و یا وکس، کار بسیار دشواری است که در صورت نداشتن دقت لازم می‌تواند سبب بروز جراحت و خطرات شدیدتری گردد. همچنین خارش و سوزش این نواحی بعد از اصلاح با تیغ چالش بیشتر آقایان خواهد بود.

حذف موهای زائد این نواحی حساس با لیزر، دیگر خارش و سوزش بعد از اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون را به دنبال نخواهد داشت. به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد مردان در این نواحی با حفظ حریم خصوصی انجام می‌گیرد و شما زمان درمان احساس راحتی خواهید کرد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن، فرایندی بسیار آسان، سریع و بااحتیاط است. در ۹۹ درصد مواقع ناحیه‌ تناسلی با حوله پوشانده می‌شود.

۲. لیزر موهای زائد زیر بغل مردان

یکی از آزاردهنده‌ترین موهای زائد در بدن، موهای زیربغل است که باعث ایجاد آلودگی، تعرق زیاد و در نهایت بوی بد در بسیاری از آقایان می‌شود. به وسیله‌ لیزر موهای زائد می‌توان به‌صورت کامل و همیشگی از موهای زائد این ناحیه بی‌هیچ احساس خارشی رهایی پیدا کرد.

۳. لیزر موهای زائد مردانن در ناحیه پا

لیزر موهای زائد پا در بین ورزشکاران بسیار رواج دارد. وجود مو در این ناحیه در بیشتر ورزشکاران می‌تواند سبب آسیب‌دیدگی یا ایجاد جراحت شود؛ به‌عنوان‌مثال گیرکردن موهای پا به زمین در زمان تکل‌زدن، در فوتسال و فوتبال بسیار رایج است. به همین جهت ورزشکاران رشته‌های فوتبال، شنا و دوومیدانی معمولاً برای داشتن راحتی و آراستگی بیشتر، موهای پای خود را لیزر می‌کنند.

شیوه‌ عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد مردان

در طول فرایند لیزر موهای زائد مردان، دستگاه پالس‌هایی از انرژی نوری را به درون ‌پوست منتشر می‌کند تا به ریشه و فولیکول موها اصابت کند. ریشه و فولیکول مو در اثر انرژی لیزر تخریب شده و مو توانایی رشد دوباره را نخواهد داشت. در نهایت طی این فرایند موهای زائدی که در فاز رشد بوده‌اند، کم خواهند شد.

موهای بدن هر فرد در سه‌فاز متفاوت قرار می‌گیرند و لیزر، تنها توانایی اثرگذاری بر موهایی که در فاز رشد هستند را دارد. به همین جهت، برای اثرگذاری کامل لیزر موهای زائد، نیاز است تا فرایند در طی چندین جلسه برگزار شود. بدین ترتیب لیزر فولیکول‌های همه موهای بدن را مورد اصابت قرار می‌دهد.

انتخاب مرکز لیزر مناسب برای آقایان

انتخاب مرکز لیزر مناسب برای آقایان

جهت انتخاب مرکز برای لیزر موهای زائد مردان دقت کافی داشته باشید تا بهترین مرکز لیزر موهای زائد را که دستگاه پیشرفته و به‌روز دارند را انتخاب کنید.

  • پزشک معتبری که دارای تخصص پوست یا جراحی زیبایی بوده و تجربه رفع موهای زائد روی پوست دارد را انتخاب نمایید.
  • اگر دستیار پزشک یا پرستار معتبر این درمان را انجام داد، اطمینان یابید که پزشک بر این کار نظارت داشته و در زمان درمان در دسترس خواهد بود.
  • درباره چشمه‌های آب گرم، سالن‌ها و دیگر امکاناتی که به افراد غیر از کادر درمانی اجازه انجام لیزر رفع موهای زائد را می‌دهد، هشیار باشید.
  • با مشورت پزشک، لیزر مناسب برای پوست و موهای خود را برگزینید.
  • کلینیکی را برگزینید که اپراتور لیزر مخصوص آقایان داشته باشد.

اپراتور لیزر موهای زائد ویژه آقایان

به‌منظور انجام لیزر موهای زائد مردان، از اپراتورهای مرد باتجربه کافی در حوزه انجام لیزر موهای زائد استفاده می‌شود تا از این راه ضمن حفظ راحتی مراجعین، فرایند لیزر باتجربه درد کمتری انجام شود. اقدامات لازم پیش از مراجعه لیزر موهای زائد آقایان عبارت‌اند از:

  • اصلاح کردن: نواحی تحت درمان را شب قبل از جلسه درمانی با تیغ اصلاح نمایید.
  • وکس نکنید: چهار هفته قبل از لیزر موهای زائد وکس انجام ندهید؛ زیراکه رنگ‌دانه‌های موجود در فولیکول مو به‌منظور درمان مؤثر توسط لیزر نیاز است.
  • از برنزه کردن پوست خود بپرهیزید: از هر نوع کرم پوستی که پوست را تیره می‌کند، خودداری کنید. اگر به‌تازگی برنزه کردید، ممکن است پزشک کرم روشن‌کننده برای شما تجویز کند.
  • از داروهای رقیق کنند خون اجتناب کنید: درباره پرهیز از داروهایی مثل آسپرین یا داروهای ضدالتهابی پیش از درمان از پزشک خود پرس‌وجو کنید.
  • از آفتاب دور باشید: هفت روز پیش از درمان با لیزر از قرارگرفتن در معرض تابش مستقیم و اشعه UV بپرهیزید.
شیوه‌ انجام فرایند لیزر موهای زائد مردان

شیوه‌ انجام فرایند لیزر موهای زائد مردان

انجام‌دادن لیزر مراتبی دارد که همگی باید طی شوند. مراتب و نکات مراقبتی در لیزر موهای زائد مردان عبارت‌اند از:

  • استفاده از داروی بی‌حسی موضعی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیش از شروع کار به جهت کاهش درد.
  • استفاده از پوشش محافظتی مناسب برای چشم.
  • محافظت از لایه بیرونی پوست به کمک یک ژل یخی یا وسیله سرمایشی خاص.
  • تکنسین پالس‌های نوری به نواحی تحت درمان وارد می‌کند و آن را برای چند دقیقه تحت‌نظر می‌گیرد تا اطمینان پیدا کند بهترین تنظیمات به‌کاررفته است و واکنش‌های نامناسب چک می‌شوند.
  • احتمالاً به شما پک یخ، پماد و لوسین‌های ضدالتهابی یا آب یخ می‌دهند تا هر نوع آزردگی را از میان ببرد.

نکات پس از لیزر موهای زائد مردان

پس از انجام لیزر موهای زائد نکاتی باید رعایت شود تا فرد دچار هیچ‌گونه عارضه‌ای نشو. این نکات مراقبتی عبارت‌اند از:

  • پوست احتمالاً بلافاصله پس از لیزر قرمز شود و فولیکول‌های مو در نواحی تحت درمان امکان دارد برجسته شوند. این حالت در عرض چند ساعت بر طرف می‌شود؛ اما برای بعضی از مراجعه‌کنندگان می‌تواند تا ۴۸ ساعت طول بکشد.
  • به‌منظور دستیابی به بهترین نتایج، در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید.
  • به مدت ۴۸ ساعت از حمام و وان آب گرم بپرهیزید.
  • لباس‌های گشاد بپوشید تا نواحی تحت درمان عرق نکند.
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از جلسه درمانی از ورزش کردن خودداری کنید.
  • نور لیزر تنها موهایی را که به‌صورت فعال رشد می‌کنند هدف قرار می‌دهد، درنتیجه جلسات متعددی برای درمان همه‌ی موها نیاز است.
  • موها بلافاصله نمی‌ریزند، اما به‌مرورزمان در طول روزها و هفته‌ها آن‌ها را از دست خواهید داد.

نتیجه لیزر روی افراد مختلف به‌صورت چشمگیری تفاوت دارد و پیش‌بینی آن بسیار سخت است. بیشتر افراد ازبین‌رفتن موهای زائد را در طول چندین ماه احساس می‌کنند و امکان دارد سال‌ها ادامه پیدا کند؛ اما لیزر موهای زائد مردان، رفع دائمی مو را تضمین نخواهد کرد.

تعداد جلسات موردنیاز لیزر موهای زائد برای آقایان

تعداد جلسات موردنیاز لیزر موهای زائد برای آقایان

لیزر موهای زائد مردان به ۶ تا ۸ جلسه نیاز دارد؛ اما تعداد دقیق جلسات در جلسه‌ مشاوره قبل از لیزر مشخص می‌شود. وقفه میان جلسات بسته به نواحی تحت درمان تفاوت دارد. در نواحی که موها به سرعت رشد می‌کنند، احتمالاً هر ۴ تا ۸ هفته، فرآیند درمان باید تکرار شود. در نواحی که موها کندتر رشد می‌کنند؛ مانند کمر، امکان دارد جلسات هر ۱۲ تا ۱۶ هفته انجام شوند. تعداد جلسات موردنیاز و فاصله زمانی میان آن‌ها تا اندازه زیادی به عوامل زیر وابسته است:

  • رنگ مو
  • نواحی تحت درمان
  • ضخامت مو
  • تراکم کلی موهای ناحیه
  • عوارض جانبی لیزر رفع موهای زائد در آقایان

در لیزر موهای زائد مردان خطرات و عوارض جانبی بر اساس جنس پوست، برنامه درمانی، رنگ مو و مراقبت‌های قبل و پس از درمان تفاوت دارد. رایج‌ترین عوارض جانبی لیزر رفع موهای زائد در مردان عبارت‌اند از:

  • آزردگی پوستی، ناراحتی موقتی، قرمزی و التهاب پس از انجام لیزر رفع موهای زائد محتمل است.
  • تغییر رنگ، لیزر رفع موهای زائد مردان امکان دارد پوست را تیره‌تر یا روشن‌تر کند. این تغییرات امکان دارد دائمی یا موقتی باشند.
  • لیزر رفع موهای زائد در مردان به‌ندرت باعث ایجاد تاول، پوسته‌پوسته شدن، زخم و دیگر تغییرات در بافت پوست می‌شود. علاوه بر این عوارض جانبی نادر دیگر مانند خاکستری شدن موهای لیزر شده یا رشد بیش از حد مو در اطراف نواحی تحت درمان نیز گزارش شده است.

جمع‌بندی

در چند سال گذشته، لیزر موهای زائد مردان به طور فزاینده‌ای محبوبیت ویژه‌ای در بین مردان در سراسر جهان پیدا کرده است. امروزه آقایان به این روش زیبایی توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند. لیزر درمانی در مردان فواید بسیاری به همراه دارد از جمله آ‌ن‌ها زیبایی و آراستگی است. مزایای لیزر مو در مردان بسیار زیاد است از جمله آن‌ها مانع رشد زیر پوستی موهای زائد است.

گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از پزشکان باتجربه مفتخر است توانسته بهترین تجهیزات را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. شما می‌توانید برای خرید دستگاه لیزر و دیگر دستگاه‌های لاغری و جوانسازی پوست یا پرسش سؤالات مربوطه وارد سایت شوید و سؤالات خود را در قسمت تماس با ما با کارشناسان آنلاین مجموعه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا