شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

فواید لیزر موی زائد ران و ساق پا | لیزر موهای زائد پا

لیزر موی زائد ران و ساق پا یکی از متداول‌ترین متدهای درمانی برای خلاصی از شر موهای زائد است. لیزر موهای زائد پا ظاهری جذاب به پاها می‌بخشد و اعتمادبه‌نفس فرد را برای پوشیدن هر نوع لباسی افزایش می‌دهد. هرچه تضاد رنگ پوست و مو بیشتر باشد، تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا بیشتر و سریع‌تر نمایان می‌شود.

البته باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی لیزر امکان حذف تمام موها با رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلف ایجاد شده است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر همراه ما باشید تا به بررسی لیزر موی زائد پا و تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا بپردازیم.

لیزر موی زائد ران و ساق پا

لیزر موی زائد ران و ساق پا

لیزر موهای زائد از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای درمانی حذف موهای زائد است که در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی نیز داشته است. دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی توان حذف تمام موهای زائد با هر رنگ و ضخامت بر روی تمام تیپ‌های پوستی را دارند. همچنین با مجهزبودن به سیستم کولینگ پیشرفته، درد و عوارض ناشی از لیزر به‌شدت کاهش‌ و محبوبیت لیزر موهای زائد بیش‌ازپیش افزایش ‌یافته است. حذف موهای زائد با لیزر برای تمام قسمت‌های بدن به جز پلک قابل‌انجام است و جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های سنتی حذف موهای زائد مانند استفاده از وکس، موم، بند، تراشیدن و… است.

لیزر موی زائد ران و ساق پا یکی از رایج‌ترین متدهای درمانی برای خلاصی از شر موهای زائد این نواحی بدن است. در این روش با تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست، رنگ‌دانه یا ملانین موجود در فولیکول‌های مو این نور را جذب نموده و گرمای ایجاد شده موجب ازبین‌رفتن این فولیکول‌ها خواهد شد. برای لیزر موهای زائد پا اپراتور دستگاهی را بر روی پوست حرکت می‌دهد تا با تاباندن اشعه لیزر موجب حذف موهای زائد در این ناحیه گردد.

لیزر موهای زائد پا

بهترین کاندیداهای لیزر موی زائد ران و ساق پا کسانی هستند که پوست روشن و موی تیره دارند. در واقع این تضاد رنگ بین پوست و مو، موجب اثربخشی بهتر می‌شود. کسانی که موی بور یا پوست تیره دارند، ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای موفقیت لیزر نیاز داشته باشند. دستگاه‌های لیزر پیشرفته امروزی نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر اثربخشی بهتری بر لیزر موهای زائد پا دارند و عوارض کمتری را ایجاد خواهند کرد.

تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا

تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا

لیزر موی زائد ران و ساق پا روشی مطمئن و موثر برای رهایی از شر این موها است که با ازبین‌بردن کامل ریشه مو انجام می‌شود. همه افرادی که بیماری جسمی و پوستی خاصی ندارند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد پا باشند. برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد لازم است که ابتدا با پزشک متخصص پوست مشورت نموده و وی را از هرگونه بیماری یا مشکل احتمالی در سطح پوست مطلع سازید. همچنین ضروری است که حذف موهای زائد در کلینیک‌های معتبر زیبایی و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود.

یک عامل مهم در موفقیت لیزر موهای زائد ران و ساق پا انجام آن توسط اپراتور ماهر و باتجربه است. درصورتی‌که اپراتور تجربه و مهارت کافی برای این کار را نداشته باشد، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری مثل سوختگی ایجاد نماید. تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا از دیگر قسمت‌های بدن ماندگارتر و طولانی‌تر است.

برخی از افراد پس از تکمیل درمان لیزر موی زائد ران و ساق پا دیگر هیچ‌گاه شاهد رویش مجدد این موها نخواهند بود؛ اما برخی دیگر ممکن است به جلسات سالیانه جهت شارژ نیازمند باشند. ریزش موها بعد از لیزر بلافاصله اتفاق نمی‌افتد و پس از اولین جلسه حدود یک تا سه هفته زمان می‌برد تا ریزش موها شروع شود. پس از آن بعد از هر جلسه درصدی از موها می‌ریزند تا درمان به اتمام برسد.

مراقبت‌ های قبل از لیزر موی زائد ران و ساق پا

لیزر موی زائد ران و ساق پا یک روش علمی و بی‌خطر برای حذف موهای زائد است و انجام صحیح آن نیازمند تخصص و تجربه کافی است. تمام متدهای درمانی زیبایی می‌توانند با عوارض اندکی همراه باشند. برای رفع این عوارض انجام مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر ضروری خواهد بود. برخی از مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد پا شامل موارد زیر است.

  • از ۶ هفته قبل از درمان نباید از روش‌هایی همچون اپیلاسیون، بند انداختن و وکس‌کردن استفاده شده باشد. این روش‌ها موجب از بین رفتن ریشه مو می‌شوند و چون لیزر ریشه را هدف قرار می‌دهد، این اعمال موجب عدم تاثیر لیزر خواهند شد.
  • از ۶ هفته قبل از لیزر موهای زائد، باید از برنزه‌کردن، قرارگرفتن در معرض نور شدید خورشید و آفتاب گرفتن خودداری نمایید.
  • برای کاهش میزان درد می‌توانید چند دقیقه قبل از شروع درمان از پمادهای بی‌حسی موضعی استفاده کنید.

با انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر، می‌توانید با خیال راحت از دیگر خدمات کلینیک‌ های لیزر موهای زائد نیز بهره‌مند شوید.

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای زائد پا

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای زائد پا

لیزر موی زائد ران و ساق پا نیازمند انجام مراقبت‌های خاص است که در ادامه به‌اختصار به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • برای رفع تورم پوست از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • بعد از تمام‌شدن لیزر یک لایه نازک پماد زینک اکساید روی سطح پوست موضع آغشته نمایید.
  • تا ۲۴ ساعت از دوش‌گرفتن خودداری نمایید.
  • در صورت احتمال قرارگیری در معرض نور خورشید حتما از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • در حدفاصل جلسات لیزر، برای اصلاح موها از تیغ استفاده نمایید تا ریشه موها باقی بماند.
  • از پوشیدن شلوار تنگ بعد از لیزر موهای زائد پا خودداری نمایید.
  • تا ۴۸ ساعت از استفاده از سونا و جگوزی اجتناب نمایید.
  • در طول مدت درمان از پوشیدن چکمه و بوت‌های ساق‌بلند خودداری نمایید.

ذکر این نکته خالی‌ازلطف نیست که افرادی که دارای زخم‌ها و عفونت‌های فعال در سطح پوست ساق و ران پای خود هستند یا سابقه تب‌خال و مشکلات پوستی دارند، کاندیدای مناسبی برای حذف موهای زائد با لیزر نیستند. همچنین زنان باردار و شیرده و مبتلایان به بیماری کم‌کاری و پرکاری غده تیروئید بهتر است که از لیزر موی زائد ران و ساق پا صرف‌نظر نمایند. همان‌طور که در بالا نیز ذکر شد، مشورت با پزشک متخصص پوست قبل از انجام لیزر می‌تواند از بروز عوارض و مشکلات احتمالی جلوگیری نماید.

جمع‌بندی

لیزر موی زائد ران و ساق پا با ایجاد پوستی شاداب و لطیف، ظاهری زیبا و جذاب به پاها می‌دهد. لیزر موهای زائد پا تاثیر مستقیمی بر افزایش اعتمادبه‌نفس فرد داشته و میزان رضایت فرد از اندام خود را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. تاثیر لیزر بر حذف موهای زائد پا قطعی است و فقط باتوجه‌به نوع مو و پوست فرد می‌تواند به تعداد جلسات بیشتر یا کمتری نسبت به حد معمول نیاز داشته باشد.

شرکت آفرودیت، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت توانسته است، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لاغری و تناسب‌اندام و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر و همچنین دیگر محصولات زیبایی در زمینه لیفت و جوانسازی، آنالیزور بدن و… می‌توانید به وب‌سایت آفرودیت لیزر مراجعه و با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا