شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

زمان ریزش موها بعد از لیزر؛ چند روز بعد از لیزر موها می‌ ریزند؟

زمان دقیق و قطعی برای ریزش موها بعد از لیزر وجود ندارد و این روند به‌آهستگی اتفاق می‌افتد. ریزش موهای زائد بعد از لیزر از حدود یک تا سه هفته بعد از شروع اولین جلسه آغاز می‌شود و پس از آن بعد از هر جلسه حدود ۳۰ درصد این موها از بین خواهند رفت. البته این نتیجه تا حد زیادی به نوع پوست و موی فرد و نوع دستگاه لیزر مورداستفاده بستگی دارد.

همچنین انتخاب بهترین زمان لیزر موهای زائد عاملی مهم در رفع این موها و دریافت بهترین نتیجه از این درمان است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی ریزش موها بعد از لیزر و بهترین زمان لیزر بپردازیم.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین متدهای حذف این موها است که جایگزین روش‌های سنتی مانند وکس، بندانداختن، موم، اپیلاسیون و… شده است. لیزر یک متد موثر و کارآمد برای رهایی از شر موهای زائد در تمام نقاط بدن به جز پلک‌ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر و پیدایش دستگاه‌های جدید و پیشرفته، مطلوب‌ترین نتیجه بدون کمترین درد و عارضه ایجاد می‌شود.

نکته موردتوجه برای بسیاری افراد در زمینه لیزر موهای زائد این است که ریزش موها بعد از لیزر به‌سرعت اتفاق نمی‌افتد و امری زمان‌بر است. نباید بعد از انجام اولین جلسه لیزر منتظر ریزش ناگهانی موها باشید یا در صورت عدم ریزش موهای زائد بعد از لیزر ناامید شوید. به بدن خود فرصت کافی بدهید و با آرامش منتظر داشتن پوستی شاداب و درخشان باشید. داشتن پوست صاف و براق اعتمادبه‌نفس شما را برای پوشیدن هر نوع لباس افزایش می‌دهد و حس رضایت مطلوبی از پوست ایجاد می‌کند.

ریزش موها بعد از لیزر

شروع ریزش موها بعد از لیزر حدود یک تا سه هفته زمان می‌برد؛ پس به‌روشنی می‌توان پاسخ داد که موها بلافاصله بعد از لیزر نخواهند ریخت. بعد از اولین جلسه لیزر ریزش موها به‌آهستگی آغاز می‌شود و با ریزش حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد موها مواجه خواهیم بود. با ادامه جلسات، در هر جلسه حدود ۳۰ درصد موها از بین خواهند رفت. پس از گذشت ۶ تا ۸ جلسه نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

پس از آن باید طبق نظر پزشک شارژ سالیانه انجام شود تا مانع از بازگشت مجدد این موها شود. زمان ریزش موهای زائد بعد از لیزر به نوع دستگاه مورداستفاده بستگی دارد و می‌تواند متغیر باشد. حذف موهای زائد به دلیل ظاهر زیبا و لطیفی که به پوست و اندام می‌دهد، امروزه موردتوجه افراد اعم از مرد و زن قرار گرفته است.

ریزش موها بعد از لیزر؛ بهترین زمان لیزر

ریزش موها بعد از لیزر؛ بهترین زمان لیزر

رنگ پوست افراد عموما در فصول مختلف کمی متفاوت خواهد بود. معمولا پوست افراد در فصول سرد سال روشن‌تر بوده و در فصول گرم تیره‌تر است؛ اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، بهتر است درمان لیزری را در زمانی آغاز کنید که بیشترین تضاد رنگ بین پوست و مو وجود دارد. پس بهترین فصل لیزر موهای زائد برای این افراد زمستان است. البته با پیشرفت تکنولوژی لیزر در سال‌های اخیر، این درمان بر روی تمام تیپ‌های پوستی و رنگ‌های مو جوابگو است.

در گذشته چنین تصور می‌شد که انجام لیزر موهای زائد بر روی موهای بور، سفید یا روشن تاثیری نخواهد داشت؛ اما پیشرفت تکنولوژی تمام این مشکلات را از میان برداشته است. ریزش موها بعد از لیزر حدود یک تا سه هفته بعد آغاز می‌گردد. بعد از طی جلسات موردنیاز نتیجه موفقیت‌آمیز لیزر به‌وضوح قابل‌مشاهده خواهد بود.

لیزر موهای زائد ممکن است عوارض مختصری همچون قرمزی، سوزش و التهاب داشته باشد که در عرض چند ساعت از بین خواهد رفت. همچنین انجام این متد به زنان باردار و مبتلایان به بیماری‌های غده تیروئید توصیه نمی‌شود. در هر حال بهتر است قبل از انجام لیزر حتما با پزشک متخصص پوست مشورت نموده و وی را از بیماری‌ها و داروهایی که مصرف می‌کنید، مطلع سازید. در واقع نباید بی‌گدار به آب بزنید. 

تعداد جلسات موردنیاز برای نتیجه‌گیری بهتر از لیزر

در حالت عادی همیشه تعداد زیادی از موها در فاز استراحت و تعداد کمی در فاز فعال هستند. لیزر در هر مرتبه انجام تنها بر روی موهایی اثر دارد که در حالت فعال هستند و موهای در فاز استراحت بدون آسیب باقی می‌مانند. این موضوع لزوم تکرار درمان لیزری را در چند جلسه متوالی نشان می‌دهد. بهتر است فاصله بین جلسات لیزر بین ۴ تا ۶ هفته باشد تا بتواند به تمام فولیکول‌های مو آسیب برساند. لیزر با گرم کردن شدید فولیکول‌‌های مو به آن‌ها آسیب رسانده و موجب ریزش موها بعد از لیزر می‌شود.

این فرآیند در نهایت باعث توقف رشد موها می‌شود. اگر موها از قبل با کمک موم یا دیگر روش‌هایی که مو را از ریشه خارج می‌کنند، از بین رفته باشند، لیزر پاسخگو نخواهد بود. بهترین روش برای کوتاه‌کردن موها قبل از لیزر موهای زائد، تراشیدن آن‌ها با تیغ است که موجب می‌شود ریشه‌ها باقی بمانند و لیزر بر فولیکول‌ها به‌طور موثری تاثیر بگذارد. پس بین آخرین جلسه موم‌اندازی و اپیلاسیون تا اولین جلسه لیزر باید حداقل ۴ هفته فاصله باشد.

ریزش موهای زائد بعد از لیزر؛ ضرورت انتخاب دستگاه لیزر مناسب و کلینیک تخصصی معتبر

ریزش موهای زائد بعد از لیزر؛ ضرورت انتخاب دستگاه لیزر مناسب و کلینیک تخصصی معتبر

یکی از ضروریات لیزر موهای زائد انتخاب دستگاه لیزر موی زائد مناسب و متناسب با نوع پوست و مو است. دستگاه‌های لیزر پیشرفته همچون سوپرانو آیس پلاتینیوم مجهز به سیستم کولینگ یا خنک‌کننده قدرتمند هستند که موجب کاهش شدید درد و عوارض ناشی از لیزر می‌شوند. پس یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب کلینیک‌های زیبایی باید به آن توجه کنید، نوع دستگاه لیزر مورداستفاده است. در این صورت به‌زودی و با موفقیت شاهد ریزش موها بعد از لیزر خواهید بود.

مورد مهم بعدی انتخاب کلینیک زیبایی معتبر است که بسیار ضروری به نظر می‌رسد. یک کلینیک معتبر تحت نظارت پزشک متخصص اداره می‌شود و اپراتور دستگاه فردی باتجربه و حرفه‌ای خواهد بود. مبتدی بودن اپراتور می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری همچون سوختگی ایجاد نماید. پس توجه به این امر حتی برای ریزش موها بعد از لیزر و درصد موفقیت آن نیز بسیار مهم است.

جمع‌بندی

ریزش موها بعد از لیزر بلافاصله اتفاق نمی‌افتد و حدود یک تا سه هفته زمان خواهد برد. در واقع توقع ریزش موهای زائد بعد از لیزر به‌صورت چشمگیر و ناگهانی بی‌جا است و این روند به‌آهستگی صورت می‌گیرد. بهترین زمان لیزر زمانی است که بیشترین میزان تفاوت بین رنگ مو و رنگ پوست وجود دارد. این ویژگی موجب اثربخشی بهتر لیزر موهای زائد به‌عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین متدهای حذف این موها خواهد شد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته است، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر موهای زائد و جراحی از برترین و موفق‌ترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا