شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

بایدها و نبایدهای خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد که ممکن است ندانید!

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد شامل از بردن موهای زائد تمام بدن به جز پلک‌ها در امن‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن است. یک ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به نوع دستگاه لیزر مورداستفاده برمی‌گردد و آن استفاده از دستگاهی است که هم کارایی بالایی داشته باشد و هم درمان با آن با کمترین عارضه همراه باشد.

یکی از دلایل اهمیت انتخاب کلینیک حرفه ای برای لیزر کاهش احتمال بروز عوارض احتمالی است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آفرودیت لیزر با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد و اهمیت انتخاب کلینیک حرفه ای برای لیزر بپردازیم.

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد

هزینه استفاده از خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به هر بار تخلیه انرژی دستگاه لیزر بر روی پوست یک شات گفته می‌شود. در گذشته هزینه لیزر بر اساس تعداد شات‌ها محاسبه می‌شد؛ اما امروزه معمولا محاسبه هزینه به‌صورت ناحیه‌ای اتفاق می‌افتد. میزان هزینه معمولا ‌به وسعت ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات موردنیاز و نوع دستگاه بستگی دارد و باتوجه‌به این موارد تعیین می‌شود.

ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد یکی از نکات مهم در انتخاب یک مرکز لیزر مناسب و معتبر است. ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد عبارت است از:

 1. استفاده از به‌ روزترین و پیشرفته ‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود

یکی از حائز اهمیت‌ترین خدمات کلینیک ‌های لیزر موهای زائد، به‌روزبودن و استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته و مجهز است. به‌عنوان چند نمونه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود، می‌توان به دستگاه لیزر مدیو استار، کندلا جنتل مکس، آپوجی پلاس، سوپرانو آیس پلاتینیوم و… اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها مجهزبودن به سیستم کولینگ یا خنک‌کننده پیشرفته است که موجب کاهش عوارض و درد حذف موهای زائد با لیزر خواهد شد.

وجود مسیرهای ارتباطی آسان با کلینیک

۲. وجود مسیرهای ارتباطی آسان با کلینیک

نکته بسیار مهم درباره خدمات کلینیک‌ های لیزر موهای زائد وجود مسیرهای ارتباطی آسان برای مشتریان است. همچنین استفاده از پرسنل بااخلاق، صبور و باتجربه نقش بسیار مهمی در جذب مشتری بیشتر خواهد داشت. یکی از امکاناتی که یک کلینیک زیبایی می‌تواند در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار بدهد، امکان برقراری تماس تلفنی، پرسش‌وپاسخ آنلاین و استفاده از دیگر راه‌های ارتباطی همچون پیج اینستاگرام و… است.

 3. خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد؛ ارائه تخفیف‌ های ویژه

یکی از محبوب‌ترین خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد، ارائه تخفیف‌های ویژه است که نقش بسیاری در جذب مشتریان دارد. بهترین تخفیف، تخفیفی است که در آن تعداد شات‌ها نامحدود باشد. همچنین تخفیف درنظر گرفته‌شده مربوط به کل جلسات باشد و تنها به یک جلسه محدود نشود. یک نکته مهم در استفاده از این تخفیف‌ها توجه به کیفیت دستگاه و متناسب‌بودن آن با نوع پوست و موی فرد است؛ پس هر تخفیفی لزوما یک موقعیت ویژه نخواهد بود.

۴. نظارت پزشک متخصص و متبحر و اپراتور حاذق و کارآزموده

درصد بسیار قابل‌توجهی از موفقیت لیزر به تبحر و مهارت اپراتور بستگی دارد و بسیاری از عوارض لیزر موهای زائد به عدم مهارت اپراتور باز می‌گردد. همچنین نظارت پزشک متخصص تا حد زیادی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نموده و امکان مشورت و دریافت توصیه‌های لازم را قبل و بعد از لیزر برای مراجعه‌کننده فراهم می‌آورد. حضور و نظارت پزشک متخصص را می‌توان به جرات یک از ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد دانست.

قیمت مناسب و داشتن محیط پاکیزه، امن و آرام

۵. قیمت مناسب و داشتن محیط پاکیزه، امن و آرام از خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد

یکی دیگر از عوامل جذب افراد به خدمات کلینیک ‌های لیزر موهای زائد ارائه لیست قیمت مناسب است. البته نباید کیفیت دستگاه مورداستفاده را نادیده گرفته و تنها به قیمت پایین بسنده کرد. همچنین برخورداری از محیطی که در درجه اول بهداشتی و پاکیزه و در درجه دوم امن و آرام باشد، نقش مهمی در جذب مراجعین ایفا می‌کند.

۶. میزان رضایت مراجعین قبلی

یک راه تشخیص کیفیت خدمات کلینیک ‌های لیزر موهای زائد، توجه به میزان رضایت مراجعین قبلی است. این موضوع از طریق وب‌سایت کلینیک، پیج اینستاگرام و حتی مراجعه حضوری به کلینیک و گفتگو با مراجعین قبلی مقدور است و دیدی کلی از کیفیت خدمات به شما ارائه می‌دهد.

اهمیت انتخاب کلینیک حرفه ای برای لیزر

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد علاوه بر حذف موهای زائد می‌تواند شامل هایفوتراپی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، پاکسازی پوست، درمان پف زیر چشم با لیزر و… باشد. انتخاب کلینیک معتبر و حرفه‌ای شما را به دستیابی سریع‌تر به نتیجه موردنظر سوق می‌دهد و عوارض را به حداقل می‌رساند. همچنین مشورت با پزشک متخصص قبل از شروع درمان و دریافت توصیه‌های لازم برای قبل و بعد از درمان نکته‌ای اساسی در حذف موهای زائد با لیزر است. عدم توجه به هر یک از نکات ذکر شده در بالا، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد و موجب عدم دستیابی به نتیجه موردنظر گردد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد نیستند؟

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد نیستند؟

خدمات کلینیک ‌های لیزر موهای زائد برای برخی افراد نه‌تنها مفید و کاربردی نیست؛ بلکه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری نیز ایجاد کند. در ادامه به بررسی مشکلاتی می‌پردازیم که ممکن است فرد را به کیس نامناسبی برای انجام لیزر موهای زائد تبدیل کند.

  • افرادی که به بیماری‌های پوستی مادرزادی مبتلا هستند.
  • افرادی که در بدن خود عفونت فعال دارند.
  • افرادی که مبتلا به دیابت یا اختلالات هورمونی هستند.
  • افرادی که سابقه تب‌خال مکرر دارند.
  • مبتلایان به بیماری‌های قلبی و عروقی یا خانم‌های باردار
  • افراد مشکوک به سرطان غده تیروئید یا لوزه
  • افراد با سن کمتر از ۱۷ سال
  • افرادی که پوست بسیار تیره یا آفتاب‌سوخته دارند.
  • افرادی که داروهایی نظیر داروهای جلوگیری از بارداری، ایزوترتینوئین، داروهای ضدالتهاب غیر کورتونی، سولفونیل اوره، آمیودارون، تتراسایکلین، پیروکسیکام، انواعی از داروهای دیابت، داروهای مسکن، کنیدین، کنین، سولفونامید و کوتریموکسازول را استفاده می‌کنند.
  • کسانی که در ناحیه موردنظر خال‌کوبی یا تتو دارند.
  • مبتلایان به بیماری لوپوس

جمع‌بندی

خدمات کلینیک های لیزر موهای زائد باید حداقل فاکتورهای لازم را داشته باشند تا موجب جلب حداکثر رضایت مراجعین شوند. استفاده از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر می‌تواند یک ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باشد که نقش تعیین‌کننده‌ای در کسب نتیجه مطلوب خواهد داشت. اهمیت انتخاب کلینیک حرفه ای برای لیزر برای کسانی که با عوارض انتخاب کلینیک نامعتبر مواجه شده‌اند، بیشتر از سایرین آشکار شده است.

آفرودیت لیزر، از متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی از جمله اپتیک و لیزر، مهندسی پزشکی و مهندسی الکترونیک و همکاری پزشکان حاذق و باتجربه در زمینه پوست و مو و زیبایی تشکیل شده است. این شرکت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته است، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لاغری و تناسب‌اندام و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه ‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دستگاه لیزر و دیگر محصولات با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا