شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

لیزر موهای زائد بازو + مزایا و تعداد جلسات

لیزر موهای زائد بازو یکی از جدیدترین تکنیک‌های حذف موهای زائد بازو است که نسبت به روش‌های سنتی حذف موهای زائد موثرتر بوده و عوارض کمتری دارد. از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر می‌تواند شما را برای همیشه از شر این موها خلاص کند و پوستی صاف و زیبا را به شما هدیه بدهد.

تعداد جلسات لیزر موی بازو برای اکثریت افراد بین ۴ تا ۸ جلسه است؛ اما برخی افراد ممکن است به تعداد جلسات بیشتری تا حصول نتیجه مطلوب نیاز داشته باشند. در ادامه این مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی لیزر موهای زائد بازو و مزایای آن خواهیم پرداخت.

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد بازو یکی از اصولی‌‌ترین روش‌های پاکسازی پوست بازو از موهای زائد است. این تکنیک موجب می‌شود که فرد به‌‌طور همیشگی و دائم از شر موها رهایی یافته و داشتن پوستی صاف را تجربه کند. استفاده از کم دردترین دستگاه ‌های لیزر که مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده و کولینگ پیشرفته هستند، باعث می‌شود که فرد بدون احساس کوچک‌ترین درد و ناراحتی به نتیجه‌ دلخواه خود دست یابد. لطافت و صاف‌شدن پوست تاثیر مستقیمی بر افزایش اعتمادبه‌نفس فرد خصوصا در هنگام انتخاب لباس دارد و حس زیبایی و خاص بودن اندام را در فرد بیش‌ازپیش افزایش خواهد داد.

در تکنیک لیزر موهای زائد بازو، امواج لیزر با طول‌موج خاص و مشخص به فولیکول‌های مو تابانده می‌شوند و با آسیب به این فولیکول‌ها رشد مو متوقف می‌شود. با چند بار تکرار این تکنیک در فواصل زمانی منظم تمام موها از بین رفته و نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

مزایای از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر

لیزر موهای زائد بازو نسبت به سایر روش‌های سنتی حذف این موها مزایایی را به دنبال دارد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • روشی سریع و آسان است.
  • عوارض جانبی بسیار کمی دارد.
  • نیاز به دیگر روش‌های زدودن موها را از بین می‌برد.
  • شفاف‌تر و لطیف‌تر شدن پوست
  • ازبین‌رفتن موهای زیرپوستی
  • دائمی بودن نتیجه
  • هزینه معقول و منطقی
  • بی‌خطر بودن
عوارض لیزر موهای زائد بازو

عوارض لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد بازو روشی امن و بی‌خطر برای خلاص‌شدن از شر موهای زائد است. با وجود دستگاه‌های لیزر پیشرفته کنونی که مجهز به سیستم کولینگ کارآمد هستند، درد ناشی از لیزر نیز به حداقل می‌رسد و فقط ممکن است با عوارض اندکی همراه باشد.  عوارض لیزر موهای زائد شامل قرمزی، التهاب و سوزش مختصر است که پس از چند ساعت برطرف خواهد شد و نگران‌کننده نیست.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر هستند؟

افرادی که موی تیره و پوست روشن دارند، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد دست و بازو هستند. البته با توسعه و پیشرفت دستگاه‌های لیزر، ازبین‌بردن موهای زائد بر روی انواع پوست و با هر رنگ مویی امکان‌پذیر خواهد بود. با دستگاه‌های پیشرفته امروزی همچون سوپرانو آیس پلاتینیوم، تاثیر لیزر بر موهای کرکی نیز اثبات شده و تمام محدودیت‌ها ازمیان‌رفته است. فقط ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای درمان کامل نیاز داشته باشد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد بازو نیستند؟

اگر چه لیزر موهای زائد بازو روشی اصولی و مطمئن برای ازبین‌بردن این موها است؛ اما برخی افراد کاندیدای مناسبی برای از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر نیستند. این افراد عبارت‌اند از:

  • افرادی که در بدن و خصوصا بازو تبخال فعال دارند.
  • افرادی که به اگزما مبتلا هستند.
  • افراد مبتلا به لوپوس یا پسوریازیس
  • زنان باردار یا شیرده
  • کسانی که عفونت یا جوش‌های چرکی در بازو دارند.
  • افرادی که سابقه ابتلا به سرطان یا خال‌های مشکوک به سرطان دارند.
  • کسانی که در محل بازو تتو یا آرایش دائم دارند.
  • خانم‌های مبتلا به مشکلات هورمونی یا سندروم تخمدان پلی‌کیستیک
  • افرادی که پوست خود را با روش‌هایی همچون قرارگرفتن در معرض آفتاب یا سولاریم و استفاده از کرم‌های مخصوص برنزه کرده‌اند.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، عوامل دیگری نیز هستند که می‌توانند فرد را به کاندیدای نامناسبی برای لیزر مبدل سازند. به همین علت مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو و مشورت با وی برای انتخاب لیزر یا تشخیص نامناسب بودن آن منطقی به نظر می‌رسد.

تعداد جلسات لیزر موی بازو

تعداد جلسات لیزر موی بازو

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بازو باتوجه‌به خصوصیات هر فرد تعیین می‌شود. این خصوصیات شامل تراکم موها، رنگ پوست، رنگ موها، ضخامت موها و… می‌شود. همه این عوامل بر سرعت نتیجه‌گیری از این تکنیک موثر بوده و می‌توانند تعداد جلسات را افزایش یا کاهش دهند. به طور معمول برای اکثریت افراد از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر بین ۴ تا ۸ جلسه طول می‌کشد.

یکی از عواملی که تاثیر مستقیمی بر تعیین تعداد جلسات موردنیاز برای لیزر موهای زائد بازو دارد، مربوط به چرخه رشد و استراحت موها است. در هر بازه زمانی تنها تعداد کمی از موهای بدن در فاز رشد قرار دارند و تنها در فاز رشد است که اشعه لیزر می‌تواند موجب ازبین‌رفتن این موها شود. این در حالی است که بیشتر موها در فاز استراحت بوده و با تاباندن امواج لیزر از بین نخواهند رفت. علت اینکه توصیه می‌شود که جلسات لیزر با فواصل منظم انجام شوند، به این موضوع برمی‌گردد.

انجام لیزر موهای زائد بازو در کلینیک زیبایی معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص علاوه بر اینکه عوارض احتمالی را به حداقل می‌رساند، باعث حداکثر تاثیر نیز خواهد شد. در حالی که انجام لیزر توسط اپراتور بی‌تجربه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری همچون ایجاد سوختگی، تیره شدن پوست و حتی ضخیم‌شدن موها را در پی داشته باشد.

جمع‌بندی

امروزه لیزر موهای زائد بازو به دلیل کم عوارض بودن و تاثیر مطلوبی که دارد، با استقبال خوبی مواجه شده است. از بین بردن موهای زائد بازو با لیزر، مزایای زیادی دارد که موجب برتری آن نسبت به سایر روش‌های زدودن این موها می‌شود. تعداد جلسات لیزر موی بازو باتوجه‌به تراکم و جنس و رنگ موهای بازو متفاوت است؛ اما به طور معمول به ۴ تا ۸ جلسه برای تکمیل درمان نیاز دارد.

شرکت پرتو تجارت رویان مهر با نام تجاری آفرودیت با کمک اندوخته‌های دانشگاهی و علمی و بهره‌گیری از سال‌ها تجربه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، تجهیزاتی پیشرفته و مطمئن را در زمینه پوست، مو، زیبایی، لیفت و جوانسازی و جراحی از برترین تولیدکنندگان جهان انتخاب نموده و به جامعه پزشکی کشور با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر و دیگر تجهیزات زیبایی و پزشکی می‌توانید با کارشناسان ما در آفرودیت لیزر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا