شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس

در این مقاله سعی داریم در خصوص تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس توضیح دهیم. لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی قوی و جدید از انواع لیزر موهای زائد است که از نسل دستگاه‌های ترکیبی الکساندرایت و دایود است. کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل با سه طول‌موج قوی در حذف موهای زائد حتی موهای نازک است.

 ناگفنه نماند کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس در حذف موهای زائد با دو طول موج مختلف است. این دستگاه دارای تاییدیه آمریکاو اروپا است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر ارائه‌دهنده تجهیزات پزشکی و زیبایی به بررسی تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس می‌پردازیم.

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس

دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

برای بیان تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس لازم است در ابتدا با هر دو نوع دستگاه آشنا شوید. دستگاه لیزر دایود دایموند پلاس یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزری است که امروزه می‌تواند جهت حذف موهای زائد مورداستفاده قرار گیرد. این دستگاه لیزر دارای سه طول‌موج متفاوت است و می‌تواند از طریق جنبه‌های مختلفی موجب کاهش شدت رشد موهای زائد شود. از سوی دیگر باتوجه‌به اینکه این دستگاه دارای سه طول‌موج متفاوت است می‌تواند برای انواع پوست‌ها استفاده شود و اثربخشی خوبی داشته باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس Diamond Plus دارای سیستم کولینگ بسیار قوی است و می‌تواند با کمترین خرابی مواجه شود؛ زیرا دستگاه‌های لیزر در اثر شات‌های متوالی در طولانی‌مدت با خرابی‌های مختلفی مواجه می‌شوند. درصورتی‌که کولینگ دستگاه لیزر دایموند پلاس به‌خوبی کار نماید احتمال خرابی دستگاه لیزر هم کاهش پیدا می‌کند. درگذشته تعداد شات‌های دستگاه لیزر دایموند چیزی حدود ۱۰ میلیون بود؛ اما دستگاه لیزر دایود دایموند پلاس با تعداد ۲۰ میلیون شات مفید به فروش می‌رسد و می‌تواند تا سال‌ها بدون خرابی مورداستفاده قرار گیرد.

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس در توان دستگاه و توان لیزر بار است. دایموند پلاس دارای سه توان دستگاه و سه توان لیزر بار متفاوت است؛ اما دایود رافائل تنها دارای یک توان دستگاه و یک توان لیزر بار است. باتوجه‌به محبوبیت بسیار زیادی که برای این دستگاه وجود دارد بر اساس نوع گارانتی ارائه شده می‌تواند کمی متفاوت باشد.

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس؛ کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس

به جرات می‌توان گفت که لیزر الکس دایود دایموند پلاس یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موجود در ایران با توان بالا جهت حذف موهای زائد بدن است. در واقع این دستگاه در نوع خود کم‌نظیر است. توان بالا نشان‌دهنده کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس است که اثر بسیار زیادی بر سیستم کیفی رفع موهای اضافی بدن دارد. به همین دلیل جواب‌دهی بالایی برای بدن افراد خواهد داشت. ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان گفت لیزر دایموند موها را برای مدت طولانی یا حتی همیشه از بین می‌برد. دیگر ویژگی‌ها کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس عبارت است از:

  • این دستگاه لیزر دارای دو تأییدیه بین‌المللی از آمریکا و اروپا است و می‌تواند با ایمنی کامل مورداستفاده قرار گیرد.
  • توان دستگاه لیزر دایموند پلاس بالای ۱۰۰۰ وات واقعی برآورد شده و همین موضوع موجب شده است که به یک دستگاه لیزر موهای زائد قدرتمند تبدیل شود.
  • این دستگاه  دارای سه طول‌موج الکس،  طول‌موج دایود و طول‌موج اندیاگ است.
  • بیشترین دستگاهای لیزر دایود دایموند پلاس دارای ۱ سال گارانتی هستند و می‌توانند تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش داشته باشند.
  • دستگاه لیزر دایود دایموند پلاس جواب‌دهی بسیار خوبی دارد و می‌تواند در چند جلسه سبب کاهش رشد موهای زائد شود و آن‌ها را به‌صورت کامل از بین ببرد.

دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

برای درک درست‌تر تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس بهتر است با ویژگی‌ها و کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل هم آشنا شوید. لیزر الکس دایود رافائل یک دستگاه تمام‌عیار در حوزه حذف موهای زائد است که این دستگاه باتوجه‌به این نکته که دارای هر سه طول‌موج الکس، دایود و اندیاگ است، جواب‌دهی بسیار بالایی دارد و تمامی شش تیپ پوستی را ساپورت می‌کند. لیزر بار دستگاه لیزر الکس دایود رافائل ساخت کمپانی فاخر jenoptik آلمان است.

 باتوجه‌به اینکه این کمپانی جزء شرکت‌های مادر در حوزه ساخت لیزر بار در سطح جهان است دستگاه‌هایی که از لیزر بارهای کمپانی جنوپتیک آلمان استفاده می‌کنند از کیفیت و عملکرد بسیار بالا و بهتری برخوردار هستند. هندپیس و لیزر بار این دستگاه تا ۲۰ میلیون شات قابلیت استفاده دارد و دارای یک سال گارانتی است. توان کلی این دستگاه لیزر ۲۰۰۰ وات است و توان لیزر بار دستگاه ۶۰۰ وات است. لیزر الکس دایود رافائل کولینگ بسیار قدرتمندی دارد که ترکیب آب و قطعه TEC موجب افت دمای هندپیس و جلوگیری از درد و عوارض سوختگی ناشی از لیزر می‌شود.

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل

دیگر تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس در کاربرد آن ها است. البته ناگفته نماند که این دو دستگاه دارای شباهت‌ها و مشخصات یکسانی هم هستند.  دستگاه لیزر الکس دایود رافائل یک دستگاه تمام‌عیار برای شروع فعالیت‌های زیبایی در کلینیک‌های زیبایی است. قیمت اقتصادی این دستگاه در کنار شرایط خرید خوب و کیفیت بالای قطعات، کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل را بیشتر و باعث شده است تا یک خرید رضایت‌بخش برای کلینیک ها و مطب های زیبایی باشد. این دستگاه برای استفاده انواع موها با ضخامت‌های مختلف و تمام تایپ‌های پوستی مناسب است.

جدول بیان تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس

بعد از آشنایی مختصر با کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس و  کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل اکنون نوبت به بیان تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس می‌رسد. در جدول زیر به بیان مشخصات هر یک از این دو دستگاه پرداخته شده است.

دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاسدستگاه لیزر الکس دایود رافائل
دارای سه طول‌موج الکس، دایود و اندیاگدارای سه طول‌موج الکس، دایود و اندیاگ
دارای سیستم کولینگ بسیار قدرتمنددارای سیستم کولینگ بسیار قدرتمند
توان دستگاه ۳۰۰۰،۴۰۰۰،۴۵۰W  و توان لیزر بار ۱۲۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰ Wتوان دستگاه ۲۲۰۰ W  و توان لیزر بار ۶۰۰ W  
ساخت کشور آلمانساخت کشور آلمان
دمای سر هندپیس ۰_ -۱۶دمای سر هندپیس ۰_۵C
فرکانس ۱Hz-20Hzفرکانس ۱-۱۰Hz
نوع لیزر
High intensity Diode laser Hair removal  
نوع لیزر
cemiconductor Laser  

باتوجه‌به جدول ارائه شده می‌توانیم بگوئیم تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس در نوع لیزر، دمای سر هندپیس، فرکانس و توان دستگاه است؛ اما هر دو دستگاه کاربردی سیستم کولینگ قدرتمندی دارند و جوابدهی لیزر با آن‌ها بالا است.

تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرف‌دارترین متدهای حذف موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال‌های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزایش بسیاری داشته است. استفاده از این روش موجب خلاص‌شدن از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر، دستگاه اپی لیدی و همچنین جوش‌ها و موهای زیر پوستی می‌شود؛ اما لیزر موهای زائد نیز مثل هر تکنولوژى جدیدی امکان دارد مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

در این مقاله سعی شد تا با معرفی دو نوع از بهترین دستگاه‌ها و بیان کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس و همچنین بیان کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود رافائل به شما در انتخاب بهترین دستگاه لیزر کمک کنیم. همان‌طور که در جدول بالا بیان شده است هر دو دستگاه لیزر دایود رافائل و دایموند پلاس دارای سیستم خنک‌کننده قوی هستند و در نوع  خود دستگاه‌های لیزر قدرتمندی محسوب می‌شوند. تنها تفاوت لیزر الکس دایود رافائل و دایموند پلاس در دمای سر هندپیس، فرکانس، توان دستگاه لیزر، توان لیزر بار و دمای سر هندپیس است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو دستگاه می‌توانید با کارشناسان آفرودیت لیزر در ارتباط باشید. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر متشکل از متخصصان دانشگاهی و پزشکان باتجربه مفتخر است با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته بهترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه دارد. با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر می‌توانید از تنوع و قیمت محصولات اطلاع یابید. با خرید دستگاه لیزر از آفرودیت لیزر می‌توانید دستگاهی به روز پیشرفه اصل و با قیمت مناسب را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا