شماره تماس: 22879501-021 (10 خط)
شماره واتس اپ : 09192081519

فواید و اهمیت لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

روش غیر تهاجمی لیزر در حذف موهای زائد به کاهش التهاب و بهبود بافت بدن کمک می‌کند. ورزشکاران جزء افرادی هستند که بیشتر از اقشار دیگر جامعه از لیزر استقبال می‎کنند. در تمام نواحی بدن به غیر از پلک‌ها می‌توان از لیزر استفاده کرد. لیزر موهای زائد برای ورزشکاران متفاوت است؛ مثلاً در بدنسازان بیشتر سینه و بازوها، پشت بدن و پاها لیزر موهای زائد انجام می‌شود. در شناگران نیز همه بدن باید لیزر شود؛ البته در سایر رشته‌های ورزشی اکثر ورزشکاران ترجیح می‎دهند که پاها و زیر بغل را لیزر کنند.

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران شامل جلوگیری از صدمات و همچنین بالابردن سطح کارایی فرد ورزشکار است. لیزر مو در ورزشکاران به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی محسوب می‎شود که برای کم‌کردن التهاب از انرژی نور استفاده می‎کند که به‌این‌ترتیب به ورزشکاران کمک می‎کند راحت‎تر و سریع‎تر به تمرین و مسابقه برگردند و نسبت به آسیب‎های ناشی از ورزش زودتر بهبودی خود را به دست آورند.

همچنین لیزر عمل جریان خون را بهبود می‎بخشد که می‎تواند خطر ناشی از کشیدگی و یا آسیب عضلانی را کم ‎کند. فرایند لیزر کمک میکند تا ورزشکاران عملکرد بهتری داشته باشند. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی اهمیت لیزر موهای زائد برای ورزشکاران و مزایای آن می‌پردازیم.

اهمیت لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

اهمیت لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

برداشتن و در نتیجه حذف موهای زائد در ورزشکاران مخصوصاً ورزشکاران حرفه‎ای می‎تواند حائز اهمیت بالایی باشد. هرچند که عده‎ای  از ورزشکاران مبتدی از لیزر به‌عنوان یک وسیله زیباسازی اندام استفاده می‎کنند؛ اما مزایای لیزر موهای زائد برای ورزشکاران بسیار زیاد است و فقط برای زیباکردن بدن به کار نمی‎رود. بسیاری از روش‎های حذف موهای زائد مثل اپیلاسیون با موم، تیغ، اسپری موبر و… زمان‎بر و پر‎هزینه هستند و نمی‎توانند رضایت ورزشکاران را به همراه داشته باشند. این دسته از مشکلات، موجب می‎شود که لیزر موهای زائد برای ورزشکاران اهمیت زیادی داشته باشد و به‌عنوان روش جایگزین از آن استفاده کنند.  

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران

یکی از مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران حفظ بهداشت است به خصوص ورزشکارانی که بیشتر وقت و زمان خود را در مکان‎های عمومی هستند. عرق‌کردن و وجود باکتری‌ها در نواحی پر‎ مو و رشد قارچ‎ها و… موجب شده است که ورزشکاران از لیزر برای حذف موهای زائد استفاده کنند. اگر در هنگام مسابقات می‌خواهید بوی نامطبوع بدن را  نداشته باشید از لیزر استفاده کنید.

در زمان مسابقات این مشکلات می‎تواند به‌عنوان مانعی بر عملکرد صحیح و تمرکز ورزشکار بر روی مسابقه باشد. میتوان گفت که لیزر موهای زائد برای ورزشکاران چون با هزینه کمتر، عدم درد، عدم وجود عوارض و نتیجه دهی برای حداقل یک سال همراه است به غیر از گزینه زیباسازی که ازدرجه اهمیت کمتری برخوردار است،  میتواند برای آنها رضایتبخش باشد.

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران؛ دوچرخه سواران

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران دوچرخه‌سوار به‌عنوان یک گزینه محبوب که میتواند در زمان صرفهجوییکند، استفاده میشود. لیزر موهای زائد در ورزشکاران عملاً به فولیکول مو آسیب میرساند و از رشد مجدد آن جلوگیری میکند. در ظاهر به نظر میرسد که گرانتر از سایر روشها است؛ ولی با صرفهجویی در زمان و ماندگاری لیزر موهای زائد و کارکرد آن، این هزینه جبران میشود. توصیه می‌کنیم ورزشکاران دوچرخه‌سوار قبل از لیزر موهای زائد با پزشک متخصص مشورت کنند. بسته به نوع پوست و ضخامت موها ورزشکاران به ۶ تا ۸ جلسه لیزر نیاز دارند.

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران دوچرخه‌سوار باعث می‌شود که هنگام لیزخوردن و آسیب‌دیدن به دلیل سرعت بالای این ورزش، زخم‌ها نسبت به پوستی که دارای موهای زائد است، زودتر درمان شود. انجام لیزر موهای زائد برای ورزشکاران دوچرخه سوار کمک می‌کند تا شلوار مخصوص دوچرخهسواری راحتتر پوشیده شود و در نهایت دوچرخه‌سواران بر این عقیده هستند که با پوست بدون مو بهتر و سریعتر پدال میزنند.

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران؛ دونده ها

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران؛ دونده ها

از لحظه‎ای که یک کفش ورزشی می‎پوشید، دونده هستید. مو به‌عنوان وسیله‎ای برای حفظ گرما در دونده‎ها دشمن دونده‎ها به‌حساب می‎آید. در جواب این سؤال که به چه دلیل دونده‎ها از لیزر استفاده می‎کنند، می‎توان گفت که کرم‎ها و لوسیون‌ها و… راحت‎تر روی پوست بدون مو قرار می‎گیرند. همچنین عملکرد دونده‌ها در حین دویدن بالا می‌رود. در کنار این مزایا با انجام لیزر موهای زائد، دونده‌ها علاوه بر داشتن ظاهر مناسب‌تر در حین انجام مسابقات راحت‌تر می‌توانند روتین روزانه خود را انجام دهند.

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران؛ شناگران

در مورد مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران، خصوصاً شناگران، می‌توان گفت که اولاً فیزیک سادهتر باعث سرعت بالا، کاهش اصطکاک و سطح تماس میشود. در زیر موهای زائد بدن، هوا محبوس میشود و باعث میشود که سرعت شناگر کاهش پیدا کند. لباسی که شناگر میپوشد یک لباس لاستیکی تنگ است که با وجود موهای زائد در بدن می‌تواند، موجب درد شود. در آب با وجود موهای زائد بدن که به‌صورت آنتنهای ریز عمل می‌کنند، ممکن است با ارسال داده های کاذب مغز گیج و سردرگم شود پس حذف و از بین بردن موهای زائد با لیزر میتواند بهترین گزینه باشد.

لیزر موهای زائد در ورزشکاران؛ بدنسازان

در ورزشگاه‎ها آینه‎های زیادی وجود دارد که به نمایش گذاشتن اندام عضلانی با استفاده از جلیقه محکم با وجود حصاری از مو‌های زائد امکان‎پذیر نیست. اینکه بدنسازان با استفاده از لیزر می‎توانند ماهیچه‎های کات شده خود را به‌صورت بهتر و زیباتر به نمایش بگذارند را می‎توان یکی از مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران بدنساز دانست.

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران به دلیل اینکه به رعایت بهداشت بیشتر کمک می‌کند اهمیت زیادی دارد. ورزشکاران بدنساز با انجام لیزر موهای زائد از عرق سوزی و بوی نامطبوع عرق خلاص می‌شوند. مزیت لیزر موهای زائد برای ورزشکاران در مقایسه با سایر روش‌های اصلاح مو این است که از ایجاد خارش در بدن، قرمزی، تحریک پوست و سوختگی جلوگیری میکند و عوارض سطحی آن فوری برطرف می‌شود.

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران؛ آیا لیزردرمانی درد دارد؟

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران؛ آیا لیزردرمانی درد دارد؟

لیزر موهای زائد برای  ورزشکاران دردی ندارد،  کسانی که از  لیزر استفاده کرده‎اند می‎گویند که حسی شبیه به کشیده‌شدن یک نوار پلاستیکی بر روی پوست است؛ همچنین بیشتر تکنیسین‎ها  و کلینیک‎ها از خنک‌کننده‌ها قبل از درمان و بعد از درمان استفاده می‎کنند. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته لیزر که مجهز به سیستم خنک‌کننده هستند درد ناشی از لیزر را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. در حالت کلی نسبت به سایر روش‌های سنتی لیزر دردی ندارد.  

نکات مهم لیزر مو در ورزشکاران

در عمل لیزر باید موهای  زائد  حدود ۲۴ ساعت قبل از لیزر  اصلاح شوند. لیزر موهای زائد برای ورزشکاران زمانی بهترین نتیجه را دارد که شیو قبل از لیزر را به درستی انجام دهند. همچنین برای انجام لیزر در ورزشکاران هیچ نوع لوسیون و آرایشی لازم نیست. در مورد بخش بیکینی موهای آن قسمتی که نمیخواهید لیزر شود، را نتراشید. حداقل به مدت ۴ هفته از روش بندانداختن، اپیلاسیون خودداری کنید. حداقل در مدت ۳ روز قبل از لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

یک ورزشکار بعد از لیزر موهای زائد نباید تا ۲۴ ساعت حمام برود و همینطور از مالش و دستکاری پوست خود پرهیز کند. داصولا استفاده از ماشاژ پوست بدن باید بعد از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر موهای زائد صورت بگیرد.

نکات مهم لیزر مو در ورزشکاران

جمع‌بندی

مزایای لیزر موهای زائد در ورزشکاران باعث شده است تا در تمامی رشته‌های ورزشی مورد استقبال همه باشد. یکی از تاثیرات لیزر موهای زائد برای ورزشکاران بهبود عملکرد ان ها هنگام انجام تمرینات و ورشته ورزشی است. لیزر مو در ورزشکاران علاوه بر آراسته‌بودن ظاهر آن‌ها به بهداشت و سلامتی پوست و بدن هم کمک می‌کند. نکته مهمی که ورزشکاران نباید فراموش کنند مشورت با پزشک است تا بر اساس نوع پوست و مو، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به آن‌ها پیشنهاد دهد. پزشکان و کلینیک‌های زیبایی می‌توانند برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر با مراجعه به وب‌سایت آفرودیت لیزر با مشاوران ما در ارتباط باشند و از مشاوره رایگان استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...

بستن منو
بستن

محصولات ...

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لاغری و تناسب اندام دستگاه لیفت و جوانسازی آنالیزورها لیزر کیوسوییچ
بستن

مرحله ی دوم

لیزر مو الکساندرایت لیزر الکس دایود اس اچ آر (SHR)
بستن

مرحله ی دوم

کرانوس ام اسکالپت مگشیپ ای ام اس آی بادی (EMS iBody) پد کرایولیپولیز آر اف کویتیشن
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه هایفو اولترا + کاربرد و مزایا لیزر CO ² فرکشنال میکرونیدلینگ و مزوتراپی
بستن

مرحله ی دوم

بادی آنالایزر و بادی کامپوزیشن کوانتوم آنالایزر
بستن

مرحله ی دوم

دستگاه لیزر کیوسوییچ ورتیکال پیکوثانیه دستگاه کیوسوئیچ لیزر پیکوتک
بستن

مرحله ی سوم.

کندلا
بستن

مرحله ی سوم.

دایموند پلاس رافائل (Raphael) لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
Nested Offcanvas

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

جنسیس
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

هایفو لگزو
بستن

مرحله ی سوم.

کویتیشن آر اف بادی شیپ کویتیشن آر اف لونا